Het grote bevindingen topic van '59

DeletedUser79044

Guest
Ja, of neem maar even contact op met de Vinage leiding. Het is niet dat we dit gewoon goedkeuren, gaan ze heus wel wat aan doen.

Desalniettemin staan al deze laagwaardige praktijken van kalm met die vodka, zoveelste keer dat die dingen bovenkomen, wel los van het katapultgebruik. Wij lossen dat wel op, jullie dat treurige gedoe dan ook?

Contact met de leiding is allang opgenomen.
Ik vind het echter triest dat het weer om dezelfde MB stam (Pages) gaat.
Ik kan de rapporten hier wel posten maar zie het nut er niet echt van in aangezien iedereen in Vinage al op de hoogte is.
Ik ga tevens niet iedereen zijn PM's elke dag checken wat ze binnen krijgen of sturen naar bepaalde spelers in mijn ogen moet dit niet nodig zijn.
Dat iemand iets stuurd over een massa zonder dat er naar gevragen is kan de persoon zelf niet veel aan doen.
Tevens ga ik er uiteraard wel achteraan :)

Maar diep triest dat een stam als Vinage na de eerste keer afspraken verbreken het nog een keer doet omdat iemand niet goed ingelicht is ;)
 
Reactiescore
477
Contact met de leiding is allang opgenomen.
Ik vind het echter triest dat het weer om dezelfde MB stam (Pages) gaat.
Ik kan de rapporten hier wel posten maar zie het nut er niet echt van in aangezien iedereen in Vinage al op de hoogte is.
Ik ga tevens niet iedereen zijn PM's elke dag checken wat ze binnen krijgen of sturen naar bepaalde spelers in mijn ogen moet dit niet nodig zijn.
Dat iemand iets stuurd over een massa zonder dat er naar gevragen is kan de persoon zelf niet veel aan doen.
Tevens ga ik er uiteraard wel achteraan :)

Maar diep triest dat een stam als Vinage na de eerste keer afspraken verbreken het nog een keer doet omdat iemand niet goed ingelicht is ;)

Na het vorige incident, is iedereen nogmaals ingelicht. Als personen er dan alsnog voor kiezen om het te doen, moeten ze uiteraard de consequenties daarvan dragen. Daar ga ik in ieder geval voor zorgen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Niet zo piepen zeg Goez; ''Diep triest'', houd op hoor. Het gaat om een mb van één vinage speler die een speler van een 'neutrale' stam aanvalt (parzival toch?). Het is eerder treurig dat spelers van Chill, je weet wel van die accounts die ook echt tot de stam behoren, continu laagwaardig spelen. Simpelweg omdat het nu al de zoveelste keer is dat het boven komt en het meer dan een enkel account betreft die ook daadwerkelijk in Chill zit, niet de mb van.. Ik zou mij daar meer zorgen om baten dan om de katapulten van de mb van de tegenpartij.

Natuurlijk is het niet fijn, natuurlijk moet er wat aan worden gedaan. Maar jullie zijn niet het (directe) slachtoffer en wij zijn niet de (directe) dader, dus om dan Vinage ''diep triest'' te noemen...
Weet je wat ik denk? je bent gewoon niet bekwaam genoeg om ook maar één kloppend verwijt jegens Vinage zelf te maken dus blaas je dit enorm op, sterk staaltje P&P hoor, ongelofelijk...

Probeer je, tevergeefs, de zeer on-evenwichtige reputaties van Chill en Vinage gelijk te trekken?

sdpetl.jpg
 

DeletedUser79044

Guest
Uhm volgens mij zegt Vinage dat je toch verantwoordelijk bent als stam?
Tevens ben je ook verantwoordelijk voor je MB's als dit niet is moet je het me even melden want dan laat ik ze ook hun gang gaan.
Neutraale stam waar degelijk afspraken mee gemaakt zijn.
Tevens vindt ik het triest ja dat er na 1x nog niet geleerd van wordt.
Als het nogmaals ingelicht is dan moet je misschien gaan nadenken wat voor MB's je hebt ;)
Ik zie dat flipping er zelf niks mee doet dus dat bevestigd dat het geaccepteerd wordt volgens mij ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Zie je mij ergens zeggen dat we er geen enkele verantwoordelijkheid voor nemen? Dat mb's hun gang mogen gaan? Dat die mb's breindood zijn?

Ik citeer mijzelf even: ''Natuurlijk is het niet fijn, natuurlijk moet er wat aan worden gedaan. Maar jullie zijn niet het (directe) slachtoffer en wij zijn niet de (directe) dader, dus om dan Vinage ''diep triest'' te noemen...''

Zie je die woordjes 'direct' staan, wijst dat je erop dat we geen verantwoordelijkheid nemen? Ik zeg slechts dat je het nogal aan het opblazen bent en dat je beter eens naar die laagwaardige praktijken van een echte Chill speler kunt gaan kijken in plaats van zeuren over de katapulten van een moraalbreker, waarvan de invloed misschien 1 of 2% is in vergelijking met de praktijken van Kalm met die vodka. Probeer het eens te relativeren, er een waarde aan te plakken. Je probleem is puur principieel, en daar is niets mis mee, maar knijp dan niet je ogen dicht voor de praktijken van je eigen stamleden - waar jij de verantwoordelijkheid voor draagt.

Verder zou je De sukke zijn post nogmaals moeten lezen, dat schept al genoeg duidelijkheid lijkt mij.
 
Reactiescore
477
Daarbij een kleine toevoeging.
Ik denk dat Vinage de laatste keer behoorlijk redelijk is omgegaan met het foutieve katagebruik. Wat je nu doet is bewust nagelen aan een schandpaal en het enige wat je daarmee bereikt is een dichte deur. Zeker als je die screens van Roald betreffende kalm aan met vodka een bekijkt.
 

DeletedUser79044

Guest
Daarbij een kleine toevoeging.
Ik denk dat Vinage de laatste keer behoorlijk redelijk is omgegaan met het foutieve katagebruik. Wat je nu doet is bewust nagelen aan een schandpaal en het enige wat je daarmee bereikt is een dichte deur. Zeker als je die screens van Roald betreffende kalm aan met vodka een bekijkt.

Hoe vaak probeer je Goez al aan de schandpaal te nagelen?
Jullie BG @.TheFluffyDog is nog steeds niet met bewijzen gekomen ;)
Zoals het altijd bij jullie is mag je jullie nergens van beschuldigen zelfs niet als het terecht is.
Het is niet dat ik iets opblaas was eigenlijk niet eens van plan het naar buiten te brengen maar aangezien jullie alles meteen hier neer ploffen zal ik dat ook maar doen.

Misschien ben ik met dat soort zaken wel bezig en misschien ook niet wie zal het zeggen :) jullie zijn toch al wel van de deur dicht gooien dus bevestiging wat ik aan het doen ben heeft niet veel nut voor je :)
 

DeletedUser78972

Guest
" De splinter wel zien in het oog van de ander, maar de balk niet zien in het eigen oog"

Martijnus 7:3-5
 
Reactiescore
1.149
Goedenavond,
Even voor alle W59 spelers:
Ik ben gestopt binnen Goez en Chill. Jullie zullen mij dus ook (Zeer waarschijnlijk) niet meer terugzien deze wereld, Deze stop heeft een aantal redenen.:
- Het beleid van Chill en het beleid wat ik graag zie lag soms ver uit elkaar. Dit mag maar ik zal ermee moeten dealen. Op het moment dat ik het er vaker mee oneens ben moet je nadenken of het nog wel leuk/slim is om door te spelen. Dat heb ik gedaan

- Wereldverloop speelt ook een rol voor mij, Kata's CF's stabs en spy's motiveren niemand denk ik. Ik snap dan ook niet waarom niet iedereen daategen is. Maak er nog een leuke wereld van mensen! Voordat iedereen op grijs gaat/quit...

Uiteraard is het spijtig dat je gaat stoppen, ook omwille van je privé leven (begrijpelijke keuze). Deze twee bovengenoemde redenen wil ik er toch even uithalen, want bij Chill loopt alles zo goed (zeggen ze). Echter, bewijst deze bovenstaande post wel iets heel anders. Blijkbaar zijn de speler(s?) binnen Chill helemaal niet tevreden over hoe hun leider het beleid bepaald. Rens staat er toch wel om bekend dat hij fair-play hoog in het zaandel heeft staan en als hij al deels stopt om bovengenoemde redenen zie ik het somber in voor Chill. Daarnaast houd ik mijn hart vast, want wie weet waartoe zij nog meer in staat zijn.
Betekent dit ook dat Chill. nog steeds gebruikt maakt van een spion/mol in hun vijandige stammen? Laatst bleek dat al uit een conversatie met het account Kalm met die Vodka, ik geloof dat de PMs hier een paar pagina's terug te vinden zijn.

Ik hoop van harte dat dit een leuke wereld blijft, al zie ik dat nog steeds somber in. Recruit en intern to win is op dit moment het beleid van Chill. Kijk voor de gein eens naar de laatste 10 overname pagina's van Last Whisper. (http://nl.twstats.com/nl59/index.php?page=player&mode=conquers&id=487910959&type=&pn=1). Wat een leuke wereld zal dit voor hem zijn.
 
Reactiescore
1.049
Uiteraard is het spijtig dat je gaat stoppen, ook omwille van je privé leven (begrijpelijke keuze). Deze twee bovengenoemde redenen wil ik er toch even uithalen, want bij Chill loopt alles zo goed (zeggen ze). Echter, bewijst deze bovenstaande post wel iets heel anders. Blijkbaar zijn de speler(s?) binnen Chill helemaal niet tevreden over hoe hun leider het beleid bepaald. Rens staat er toch wel om bekend dat hij fair-play hoog in het zaandel heeft staan en als hij al deels stopt om bovengenoemde redenen zie ik het somber in voor Chill. Daarnaast houd ik mijn hart vast, want wie weet waartoe zij nog meer in staat zijn.
Betekent dit ook dat Chill. nog steeds gebruikt maakt van een spion/mol in hun vijandige stammen? Laatst bleek dat al uit een conversatie met het account Kalm met die Vodka, ik geloof dat de PMs hier een paar pagina's terug te vinden zijn.

Ik hoop van harte dat dit een leuke wereld blijft, al zie ik dat nog steeds somber in. Recruit en intern to win is op dit moment het beleid van Chill. Kijk voor de gein eens naar de laatste 10 overname pagina's van Last Whisper. (http://nl.twstats.com/nl59/index.php?page=player&mode=conquers&id=487910959&type=&pn=1). Wat een leuke wereld zal dit voor hem zijn.
Voor zover ik weet is buitenom mij iedereen tevreden. Ik was ook tevreden maar als veel dingen samenvallen neem je soms beslissingen :)
En ''Wie weet waartoe ze in staat zijn'' Geldt zeker meer voor stammen als Page, Ik zou ermee opletten. Want als je eigen MB's het al doen naar de vijand. En nee ze gebruiken geen spionnen, Heb nog NOOIT iemand om info zien vragen/Proberen te krijgen. Ze/we kregen enkel wel eens wat toegestuurd. Net als Vinage.
 
Reactiescore
1.476
Uiteraard is het spijtig dat je gaat stoppen, ook omwille van je privé leven (begrijpelijke keuze). Deze twee bovengenoemde redenen wil ik er toch even uithalen, want bij Chill loopt alles zo goed (zeggen ze). Echter, bewijst deze bovenstaande post wel iets heel anders. Blijkbaar zijn de speler(s?) binnen Chill helemaal niet tevreden over hoe hun leider het beleid bepaald. Rens staat er toch wel om bekend dat hij fair-play hoog in het zaandel heeft staan en als hij al deels stopt om bovengenoemde redenen zie ik het somber in voor Chill. Daarnaast houd ik mijn hart vast, want wie weet waartoe zij nog meer in staat zijn.
Betekent dit ook dat Chill. nog steeds gebruikt maakt van een spion/mol in hun vijandige stammen? Laatst bleek dat al uit een conversatie met het account Kalm met die Vodka, ik geloof dat de PMs hier een paar pagina's terug te vinden zijn.

Ik hoop van harte dat dit een leuke wereld blijft, al zie ik dat nog steeds somber in. Recruit en intern to win is op dit moment het beleid van Chill. Kijk voor de gein eens naar de laatste 10 overname pagina's van Last Whisper. (http://nl.twstats.com/nl59/index.php?page=player&mode=conquers&id=487910959&type=&pn=1). Wat een leuke wereld zal dit voor hem zijn.

Ik vind het een beetje jammer dat je het weggaan van Rens gebruikt om nog meer op Chill te haten... Dit is een emotioneel momentje.:(
 

DeletedUser69389

Guest
Voor zover ik weet is buitenom mij iedereen tevreden. Ik was ook tevreden maar als veel dingen samenvallen neem je soms beslissingen :)
En ''Wie weet waartoe ze in staat zijn'' Geldt zeker meer voor stammen als Page, Ik zou ermee opletten. Want als je eigen MB's het al doen naar de vijand. En nee ze gebruiken geen spionnen, Heb nog NOOIT iemand om info zien vragen/Proberen te krijgen. Ze/we kregen enkel wel eens wat toegestuurd. Net als Vinage.
Onjuist. Nog een aantal ontevreden mensen gesproken, maar waarvan ik de namen hier niet zal noemen evenals screens omwille van het feit dat ik hen heb beloofd om hun privacy te respecteren. Iets wat ik zeer zeker zal doen. Maar die ook hebben verkondigd dat ze al hun opties open houden.
 
Reactiescore
1.049
Onjuist. Nog een aantal ontevreden mensen gesproken, maar waarvan ik de namen hier niet zal noemen evenals screens omwille van het feit dat ik hen heb beloofd om hun privacy te respecteren. Iets wat ik zeer zeker zal doen. Maar die ook hebben verkondigd dat ze al hun opties open houden.
Die mensen zitten ook in Vinage.
 

DeletedUser78972

Guest
Er komen 2 edelmannen elkaar tegen bij een dorp zegt d'r een ''jaa wat kommie doen'' zegt die ander: jaa ff toestemming vragen.

vraagt die ene weer '' jaa voor wat dan? waarop die ander zegt: VOOR JE MOEDER


lol


iemand nog zo'n bizar slechte tw mop:p
 
Bovenaan