Het grote bevindingen topic van '59

DeletedUser78972

Guest
Is het een hoogtepunt? Ja en nee.

Ja, omdat er normaal niet zoveel te overleggen is.
Nee, want het is gewoon een afspraak die door gebrek aan info is geschonden.

We gooien al 4 maanden met modder naar elkaar, dan mogen de positieve punten ook benoemd worden!

En fuck de vijand? Dat is nou niet echt respectvol...

Hoogtepunt is misschien iets overdreven inderdaad, maar ik vind het wel tof dat de 2 partijen het eindelijk ergens samen mee eens zijn.
De uitspraak hoogtepunt was zowel serieus als sarcastisch geplaatst.

De daarop volgende uitspraak 'fuck de vijand:p' was meer een grapje om zo toch nog een beetje strijdlustig te blijven.
En ik ben de laatste die geen respect heeft voor de vijand zolang die mij ook respectvol behandelen.
Onze buurman DRR kan dit beamen na een grappig en plagerig gesprek op de zaterdagochtend tijdens een recap battle.

Verder moet je bijna al mijn berichten hier met een korrel zout nemen, of in ieder geval met een sarcastische blik naar kijken of ik wel serieus ben.

Dag
 
Reactiescore
1.049
Hoogtepunt is misschien iets overdreven inderdaad, maar ik vind het wel tof dat de 2 partijen het eindelijk ergens samen mee eens zijn.
De uitspraak hoogtepunt was zowel serieus als sarcastisch geplaatst.

De daarop volgende uitspraak 'fuck de vijand:p' was meer een grapje om zo toch nog een beetje strijdlustig te blijven.
En ik ben de laatste die geen respect heeft voor de vijand zolang die mij ook respectvol behandelen.
Onze buurman DRR kan dit beamen na een grappig en plagerig gesprek op de zaterdagochtend tijdens een recap battle.

Verder moet je bijna al mijn berichten hier met een korrel zout nemen, of in ieder geval met een sarcastische blik naar kijken of ik wel serieus ben.

Dag
Jaja, Zo kun je alles relativeren (wait)
 

DeletedUser69389

Guest
Tjonge jonge jonge. Deze wereld wordt met de dag lachwekkender. Ik was gisteravond echt geschokt toen Timo ging vertellen welk aanbod hij van iemand gisteren ontving. De gedachte er alleen al bij dat we daar (serieus) op zouden willen ingaan. Diegene die het voorstel bedacht heeft is volgens mij echt niet goed bij zijn paasei. Ondanks het mooie aanbod en mogelijkheden op een snelle en goedkope groei.

200w.webp
 

DeletedUser78434

Guest
Tjonge jonge jonge. Deze wereld wordt met de dag lachwekkender. Ik was gisteravond echt geschokt toen Timo ging vertellen welk aanbod hij van iemand gisteren ontving. De gedachte er alleen al bij dat we daar (serieus) op zouden willen ingaan. Diegene die het voorstel bedacht heeft is volgens mij echt niet goed bij zijn paasei. Ondanks het mooie aanbod en mogelijkheden op een snelle en goedkope groei.

200w.webp

Heb je daar een screen van? Wel graag met materiaal komen...

Edit: Je weet welke dag het vandaag is :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.049
Tjonge jonge jonge. Deze wereld wordt met de dag lachwekkender. Ik was gisteravond echt geschokt toen Timo ging vertellen welk aanbod hij van iemand gisteren ontving. De gedachte er alleen al bij dat we daar (serieus) op zouden willen ingaan. Diegene die het voorstel bedacht heeft is volgens mij echt niet goed bij zijn paasei. Ondanks het mooie aanbod en mogelijkheden op een snelle en goedkope groei.

200w.webp
Nu moet k ff nadenken. Ik ga uit van een troll vanuit mij :D
Maar over welke Timo gaat t :p
 

DeletedUser69389

Guest
Heb je daar een screen van? Wel graag met materiaal komen...

Edit: Je weet welke dag het vandaag is :cool:
Ik ga hier geen screens posten. Zou misschien alleen maar nadelig zijn voor diegene en ik ben zeker geen naaibal. Wat ik zeker niet wil doen is openlijk diegene hier belachelijk maken met zijn domme idee en voorstel. Maybe dat ik het privé doe. Als mijn medespelers het goed vinden.

Ja. 1e paasdag en die valt dit jaar op 1 april. Dus doodnormale dag.


Nu moet k ff nadenken. Ik ga uit van een troll vanuit mij :D
Maar over welke Timo gaat t :p
Ik speel op Act of Divinity nub. Zegt genoeg toch? Plus er is maar één echte Timo op TW.
 
Reactiescore
1.049
Ik ga hier geen screens posten. Zou misschien alleen maar nadelig zijn voor diegene en ik ben zeker geen naaibal. Wat ik zeker niet wil doen is openlijk diegene hier belachelijk maken met zijn domme idee en voorstel. Maybe dat ik het privé doe. Als mijn medespelers het goed vinden.

Ja. 1e paasdag en die valt dit jaar op 1 april. Dus doodnormale dag.



Ik speel op Act of Divinity nub. Zegt genoeg toch? Plus er is maar één echte Timo op TW.
Is dat die van quaere verum w58? Ken er 2 :D
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Nadat we verscheidene pm's naar vijanden zagen van Kalm met die vodka of die vijanden zijn moraalbrekers / dorpenuitbouwers wilde worden nu weeral een smerig zaakje...

Ze erkennen gebruik te maken van een spion, en dat tegen een klein stammetje.. Het enige positieve? Hij weet dat het laagwaardig en triest is, als hij nu ook eens zou stoppen met dat soort shit.

Lees van onder naar boven.

upload_2018-4-2_17-30-11.png
 
Reactiescore
1.478
Wie gebruikte er katas?


Rapportjes bitches, naam, leeftijd alles.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Ja, of neem maar even contact op met de Vinage leiding. Het is niet dat we dit gewoon goedkeuren, gaan ze heus wel wat aan doen.

Desalniettemin staan al deze laagwaardige praktijken van kalm met die vodka, zoveelste keer dat die dingen bovenkomen, wel los van het katapultgebruik. Wij lossen dat wel op, jullie dat treurige gedoe dan ook?
 
Bovenaan