Het grote bevindingen topic van '59

DeletedUser78434

Guest
Korte bevinding. Van de laatste 100 overnames van Last whisper zijn er maar 9 niet uit zijn eigen mb/du stam.

Gelukkig heeft Redbull min of meer hetzelfde.
Henri kan je nou niet noemen dat die is weggebashed, die heeft zijn troepen op Fearless gegooid en is met de noorderzon vertrokken nadat care hem niet wilde helpen. In de tijd dat hij in care zat is er door het account gedeffed, nadat hij uit de stam was, waren de troepen ook grotendeels uit de dorpen

Als ik het zo tel heeft redbull er ook maar zn 35 vd laatste 100 dan van andere en ook die waren zo goed als leeg, en dat waren legen dorpen van henri, de eerste 6 dorpen van henri heeft hij voor moeten clearen. Dus kom je ongeveer nog op het gelijke uit zo ongeveer, alleen is het niet van een eigen stam.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Dat maakt elke overname van Redbull een extern, namelijk kwantiteit winnen die je niet bezit en elke overname van Last Whisper een intern, namelijk het edelen van kwantiteit die je al bezit (synoniem van edelverspilling). Redbull heeft een honderdtal dorpen in zijn MB stam zitten (~PB~) zie je hem daar van edelen? Nee.

Wel bedankt voor je bijdrage :p
 
Reactiescore
1.049
Dat maakt elke overname van Redbull een extern, namelijk kwantiteit winnen die je niet bezit en elke overname van Last Whisper een intern, namelijk het edelen van kwantiteit die je al bezit (synoniem van edelverspilling). Redbull heeft een honderdtal dorpen in zijn MB stam zitten (~PB~) zie je hem daar van edelen? Nee.

Wel bedankt voor je bijdrage :p
Soms moet je wel internen.
 
Reactiescore
541
Als ik alles op AF zou droppen zou de lol er tpch af zijn, En k moet me n beetje naar t 3 woorden topic gedragen he :O
Je hoeft niet alles hier te ''droppen''. Een beetje is al mooi. Dat is immers al meer dan het gemiddelde niks wat Chill ter onderbouwing aandraagt.
 
Reactiescore
1.049
Je hoeft niet alles hier te ''droppen''. Een beetje is al mooi. Dat is immers al meer dan het gemiddelde niks wat Chill ter onderbouwing aandraagt.
Hij kan er veel verschillende redenen voor hebben:
- Ervaring van MB's
- Edelruimte voor elke MB
- Teveel MB's
- Te grote MB's vindt ie
Dan noem ik er 4 op wat een reden zou kunnen zijn, Als LW het graag komt uitleggen dit is een opzetje wat zou kunnen. Trek je eigen conclusies maar :)
 

DeletedUser69389

Guest
Hij kan er veel verschillende redenen voor hebben:
- Ervaring van MB's
- Edelruimte voor elke MB
- Teveel MB's
- Te grote MB's vindt ie
Dan noem ik er 4 op wat een reden zou kunnen zijn, Als LW het graag komt uitleggen dit is een opzetje wat zou kunnen. Trek je eigen conclusies maar :)
In alle gevallen dom. Ik ga op deze discussie morgen in. Maar internen is je laatste optie,
 
Reactiescore
541
Hij kan er veel verschillende redenen voor hebben:
- Ervaring van MB's
- Edelruimte voor elke MB
- Teveel MB's
- Te grote MB's vindt ie
Dan noem ik er 4 op wat een reden zou kunnen zijn, Als LW het graag komt uitleggen dit is een opzetje wat zou kunnen. Trek je eigen conclusies maar :)

Als de mb's erg veel ervaring hebben, is het zonde om ze te internen toch? Of het moeten allemaal fusies zijn, maar op die manier heeft LW nu 10 bespelers.
Het volgende, je internt je mb's zodat er edelruimte ontstaat voor de mb's? Er is door het internen niet opeens meer edelgebied gekomen hoor? Enkel meer beschikbare edels voor hetzelfde gebied, wat erin resulteert dat de mb's sneller vast komen te liggen.
Teveel en te grote mb's kan een argument zijn om ze te internen, ik zie enkel totaal niet in waarom daar in dit geval sprake van is.
 
Reactiescore
1.049
Als de mb's erg veel ervaring hebben, is het zonde om ze te internen toch? Of het moeten allemaal fusies zijn, maar op die manier heeft LW nu 10 bespelers.
Het volgende, je internt je mb's zodat er edelruimte ontstaat voor de mb's? Er is door het internen niet opeens meer edelgebied gekomen hoor? Enkel meer beschikbare edels voor hetzelfde gebied, wat erin resulteert dat de mb's sneller vast komen te liggen.
Teveel en te grote mb's kan een argument zijn om ze te internen, ik zie enkel totaal niet in waarom daar in dit geval sprake van is.
Ik ga hier graag op in maar het was eens tel he, ik vind t ook niet evengoede ideeen :D
1. Bedoel dan vooral de mindere kant denk ik als je die als argument ziet, Dus iets te nieuwe spelers.
2. Nee stel er zijn nog 100 BBs in het cluster voor 10 MB's of 100 voor 3, Scheelt toch echt ;)
3. Teveel kan wel. Grootte zou ikzelf ook niet inzien
 

DeletedUser59612

Guest
Op zich grappig dat ruimte maken voor mb's en edelruimte voor mb's een argument is. Weet natuurlijk niet hoe het aan die kant van de wereld verloopt maar hier wordt echt iedereen aangeschreven om als mb te fungeren.
 

DeletedUser79332

Guest
Stel je bent premier, Wat vind je makkelijker? Met 2 partijen regeren of met 17....

een premier regeert natuurlijk makkelijker met 2 counter parts. is wel een klein beetje een suggestieve vraag:p.
Partijen debatteren en dragen wetsvoorstellen/wijzigingen aan, maar met name zeiken ze meestal de premier af;) dus vanuit dat oogpunt is het leuker als er 17 zijn:p
 

DeletedUser78434

Guest
Dat maakt elke overname van Redbull een extern, namelijk kwantiteit winnen die je niet bezit en elke overname van Last Whisper een intern, namelijk het edelen van kwantiteit die je al bezit (synoniem van edelverspilling). Redbull heeft een honderdtal dorpen in zijn MB stam zitten (~PB~) zie je hem daar van edelen? Nee.

Wel bedankt voor je bijdrage :p

Enkele interns uit zijn stam.
EN wat boeit een extern of intern nou? Voor beide heb je edels nodig en is het nog steeds niet van de directe vijand:)

TU was jullie schild, is nu front, Castiel was schild, is nu front.

Op een leuke wereld.
 
Bovenaan