Het grote bevindingen topic van '59

DeletedUser69389

Guest
Eerst de hele wereld aan jullie zijde, dan ook nog een mol.

Triest hoor..

*Ik heb ervoor gekozen i.v.m. tijdsbesparing om alleen te kijken naar stammen. Het kan zijn dat er nog spelers niet benoemd zijn die wel tot een kamp behoren.

Roy mooie poging om de publieke opinie naar je hand te zetten. Ik zal even doormiddel van statistieken even staven hoe het echt zit. Aangevuld met een kaartje. Ik baseer mijn mening op basis van aantal dorpen en niet op basis van punten. Want punten zegt niet direct iets over de invloed op een wereld. Aantal dorpen gebaseerd op de gegevens die aanwezig waren op 27 maart 2018 om 13:10

'Kamp' Chill
Chill
= 1434 dorpen
BG Care = 215

DU stammen
Whale. = 69
Vodka = 78
DK = 55
DRR = 86
WIN. = 77
Slash = 147

Het aantal dorpen 'Kamp' Chill op het moment bezit zijn 2161 dorpen.


'Kamp Vinage'
Vinage
= 1120
BG Tik Tak = 657

DU stammen
Above = 146
Pages = 172
Minions = 30
~PB~ = 207

Het aantal dorpen dat 'kamp' Vinage op het moment bezit zijn 2332 dorpen.

Kamp Rose en Poppy = 415 + 65 = bezitten 480 dorpen.
Die heb ik niet benoemd bij Chill. Ondanks de geruchten over een mogelijke samenwerking tussen de stammen onderling of onderlinge verbanden op spelersniveau. Daarom ook wit gemarkeerd. Kan geen hard oordeel erover vellen.

Voor de rest zijn er nog rimstammen, waarvan Pig de grootste is, die niet tot één der kampen horen. Echter vormen ze wel een rol op deze wereld en hebben ze een invloed. PIG en BIG hebben 274 + 46 dorpen = 320 dorpen. Laten we voor het gemak stellen dat de stammen waar ze mee samenwerken in totaal 600 dorpen bezitten. Om het even ruim te pakken.

Er zijn op deze wereld 16431 dorpen en waarvan 6447 barbarendorpen. Dat maakt een totaal aantal spelersdorpen van 9984.
3b1f1d02ffc5bcbd1ddec51bb4f41bd7.png

De volgende uitkomsten zullen berekend worden met de volgende berekening: (Aantal dorpen / 9984) x 100 = het percentage van invloed op de wereld.

Kamp Chill: (2161 / 9984) x 100 = 21,6%
Kamp Vinage: (2332 / 9984) x 100 = 23,4%
Kamp Rose: (480 / 9984) x 100 = 4.8%
Kamp PIG: (600 / 9984) x 100 = 6,0%

Dan even een kaartje hoe dat visueel er allemaal uitziet en hier de link naar de legenda:

nl59


Het paradepraatje dat wij de hele wereld dus aan onze zijde hebben mag weg. Wanneer er inderdaad geen samenwerking is tussen Rose en Chill dan heeft Vinage inderdaad een kwantitatieve voorsprong. Maar die kwantitatieve voorsprong is minder groot dan jij wilt doen voorkomen. Het betreft namelijk een verschil van 171 dorpen en een percentage van 1.8% op basis van het aantal spelersdorpen die er deze middag bij het maken van deze post op wereld 59 actief waren.

Er is dus een voorsprong, maar geen hele wereld aan onze zijde. Saillaint detail is dat jullie als kamp Chill 73 hebben verloren door de afgang die jullie BG Care heeft gehad. Dit zijn dan ook nog eens alleen de verliezen die er zijn gemaakt toen de spelers nog in de stam speelden. De dorpen die zijn verloren nadat de bewuste accounts uit de stam waren heb ik gemakshalve niet meegenomen.

Zijde 1:
Stammen: Care., Chill., Whale., Vodka., DK, DRR, Win., Slash
Zijde 2:
Stammen: Vinage, TikTak, Pages, Above., ~RP~, Minion

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 21
Kant 2: 94
Verschil: 73

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 143,484
Kant 2: 824,528
Verschil: 681,044

chart


Al bij al hoop ik dat ik met deze post voldoende heb duidelijk gemaakt dat ik het ween argument dat Vinage heel de wereld bezit door de wc gespoeld kan worden. Dat Vinage voorstaat is ook puur te danken aan de afgang van Care, want anders stonden jullie als Chill vermoedelijk nog gewoon voor.

Rest ga ik nu rustig bijlezen en op reageren.
 

DeletedUser69389

Guest
Ah ik lees weer veel bullshit en shitposts. Kom eerst eens met bewijs. Ook jij @Goez .

Wij hebben niet gewerkt met spionnen, werken niet met spionnen en zullen niet gaan werken met spionnen. Doet iemand dat wel dan zal ik er hoogstpersoonlijk bij de leiding op aandringen dat er maatregelen getroffen worden. Echter ben ik ervan overtuigd dat ik dat niet hoef te doen, omdat onze leiding over karakter, ervaring, doortastendheid en autoriteit beschikt om er iets aan te doen. Met iets gedaan worden bedoel ik dat die persoon uit Vinage gedonderd zou worden en voorgoed persona non grata is. Zou dat niet gedaan worden zou ikzelf, en anderen ook, wel met de vuist op tafel gaan slaan en anders mijn conclusies trekken om de stam te verlaten. Simpelweg omdat ik/wij niet met zulk gedrag te maken willen hebben.

Ik ga er niet van uit dat iemand uit Vinage daarom gebruik maakt van spionnen en als dat wel zo is dan speelt diegene niet lang meer in Vinage.

Voor de duidelijkheid heb ik het hier over vissen naar informatie, spionnen plaatsen en dergelijke. Informatie ontvangen is een heel ander verhaal. Al zou ikzelf persoonlijk wel de leider van de bewuste speler erover aanspreken dat hij of zij informatie lekt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78434

Guest
Mooie post Martijn,

Enige is, ik bedoel niet dorpenwise, ik bedoel spelerswise

PIG heb je voor je gewonnen, TU heb je voor je gewonnen, Tiktak is gewonnen, de stam Outlawz is gewonnen en alles wat hierbij hoort.

Het gaat niet om het aantal dorpen, het gaat om de plaatsing en de gedachtegang.

Al hebben jullie 10.000 dorpen en wij 20.000 dorpen maakt het nog steeds geen verschil over de 'veroverde' gebieden

Want, je neemt in jullie verhaal ook TU en PIG nog niet eens echt op, en dat zou je wel moeten doen. Want er is vooralsnog nog - aan OD gehaald door jullie op deze stammen, enkel gratis en voor niets dorpjes en vv's draaien.
 

DeletedUser69389

Guest
Mooie post Martijn,

Enige is, ik bedoel niet dorpenwise, ik bedoel spelerswise

PIG heb je voor je gewonnen, TU heb je voor je gewonnen, Tiktak is gewonnen, de stam Outlawz is gewonnen en alles wat hierbij hoort.

Het gaat niet om het aantal dorpen, het gaat om de plaatsing en de gedachtegang.

Al hebben jullie 10.000 dorpen en wij 20.000 dorpen maakt het nog steeds geen verschil over de 'veroverde' gebieden

Want, je neemt in jullie verhaal ook TU en PIG nog niet eens echt op, en dat zou je wel moeten doen. Want er is vooralsnog nog - aan OD gehaald door jullie op deze stammen, enkel gratis en voor niets dorpjes en vv's draaien.

Toon dan eens bewijs Roy? De stammen die ik heb genoemd zijn de stammen waar wij mee samenwerken en een invloed op hebben. Met PIG is er vrijwel geen tot geen contact. Hoogstens soms tussen individuen onderling. Over samenwerking valt niet te spreken. Hoogstens een keertje op vrijblijvende basis een vv'tje draaien als iemand tijd over heeft.

Zoals Rogier al aangaf werken wij niet met TU samen en zou dat niet eens geaccepteerd worden door onze leden aldaar.

De stam Outlawz ken ik niet eens. Zegt genoeg denk ik. Aangezien ik toch zeer actief ben binnen Vinage.

Hoe zouden wij OD moeten halen op een stam als PIG terwijl ze lichtjaren bij ons vandaan liggen? Logische redenatie. Over TU. Toon eens bewijs dat wij met hen als stam samenwerken? Want dat lijkt mij zeer stug, mijn stamspelers kennende.


Al bij al kun je je als Chill afvragen hoe het komt dat spelers die de keuze hebben om binnen Chill of Vinage te spelen voor Vinage te kiezen en om na te denken hoe het komt dat wij die stammen 'gewonnen' zouden hebben in plaats van dat ze ingaan op de herhaaldelijke pogingen om ze als dorpenuitbouwer van Chill aan jullie te verbinden. Ik merk namelijk een bepaald patroon op. Iets met communicatie of beter gezegd het ontbreken ervan en een goed toekomstperspectief bieden.

Wij als Vinage ronselden niet, ronselen niet en zullen geen partijen actief ronselen tegen Chill. Dat komt omdat wij uitgaan van onze eigen kracht in plaats van ons te verlagen tot het gebruik van allerlei spelers die je, zoals ik het noem, als slaven misbruikt totdat ze niet meer nodig zijn.
 
Reactiescore
1.049
Ah ik lees weer veel bullshit en shitposts. Kom eerst eens met bewijs. Ook jij @Goez .

Wij hebben niet gewerkt met spionnen, werken niet met spionnen en zullen niet gaan werken met spionnen. Doet iemand dat wel dan zal ik er hoogstpersoonlijk bij de leiding op aandringen dat er maatregelen getroffen worden. Echter ben ik ervan overtuigd dat ik dat niet hoef te doen, omdat onze leiding over karakter, ervaring, doortastendheid en autoriteit beschikt om er iets aan te doen. Met iets gedaan worden bedoel ik dat die persoon uit Vinage gedonderd zou worden en voorgoed persona non grata is. Zou dat niet gedaan worden zou ikzelf, en anderen ook, wel met de vuist op tafel gaan slaan en anders mijn conclusies trekken om de stam te verlaten. Simpelweg omdat ik/wij niet met zulk gedrag te maken willen hebben.

Ik ga er niet van uit dat iemand uit Vinage daarom gebruik maakt van spionnen en als dat wel zo is dan speelt diegene niet lang meer in Vinage.

Voor de duidelijkheid heb ik het hier over vissen naar informatie, spionnen plaatsen en dergelijke. Informatie ontvangen is een heel ander verhaal. Al zou ikzelf persoonlijk wel de leider van de bewuste speler erover aanspreken dat hij of zij informatie lekt.
Je vond het laag toen wij informatie kregen, Maar nu is informatie krijgen ineens legit of wat is het verhaal daarachter dan?
 

DeletedUser69389

Guest
Je vond het laag toen wij informatie kregen, Maar nu is informatie krijgen ineens legit of wat is het verhaal daarachter dan?
Zoals ik toen ook al verklaarde is het laag als je het doet als lekker zijnde. Zeker als je het bewust doet. Het ontvangen van de informatie is niet per definitie laag. Echter ikzelf zou altijd de andere kant informeren. Puur omdat ik niet zou willen winnen door gebruik te maken van vijandige informatie die ik kan krijgen. Toon dus maar eens aan waar ik iets anders gezegd zou hebben dan wat hierboven staat.
 
Reactiescore
1.049
Zoals ik toen ook al verklaarde is het laag als je het doet als lekker zijnde. Zeker als je het bewust doet. Het ontvangen van de informatie is niet per definitie laag. Echter ikzelf zou altijd de andere kant informeren. Puur omdat ik niet zou willen winnen door gebruik te maken van vijandige informatie die ik kan krijgen. Toon dus maar eens aan waar ik iets anders gezegd zou hebben dan wat hierboven staat.
Nee nee, Jij beweert iets dus jij mag verklaren dat wij bewust info ontvingen? Het was een enkele keer waar wij niks van wisten. Dus er is weer sprake van loze beschuldigingen
 

DeletedUser69389

Guest
Nee nee, Jij beweert iets dus jij mag verklaren dat wij bewust info ontvingen? Het was een enkele keer waar wij niks van wisten. Dus er is weer sprake van loze beschuldigingen

Ik beweer nergens dat jullie die info bewust ontvingen. Begrijpend lezen Rens. Ik weet ondertussen op basis van ervaringen hier op het algemeen forum dat dat iets is wat niet je sterkste punt is, maar probeer er toch in het vervolg op te letten. Want dit werkt totaal niet prettig.
 
Reactiescore
1.049
Zoals ik toen ook al verklaarde is het laag als je het doet als lekker zijnde. Zeker als je het bewust doet. Het ontvangen van de informatie is niet per definitie laag. Echter ikzelf zou altijd de andere kant informeren. Puur omdat ik niet zou willen winnen door gebruik te maken van vijandige informatie die ik kan krijgen. Toon dus maar eens aan waar ik iets anders gezegd zou hebben dan wat hierboven staat.
dat verklaarde jij toen dus. Of wil je zeggen dat we ''Niet lekker'' zijn? Want je gaat geen dingen verklaren die er in een discussie niks toe doen. Zeker jou zie ik dat amper doen dus dat zou gelul zijn.
 

DeletedUser69389

Guest
dat verklaarde jij toen dus. Of wil je zeggen dat we ''Niet lekker'' zijn? Want je gaat geen dingen verklaren die er in een discussie niks toe doen. Zeker jou zie ik dat amper doen dus dat zou gelul zijn.
Ja stel dat ik als Vinage speler zijnde zeg van pietje van acc x uit Vinage is de komende week druk met studie en werk aan iemand van Chill dan ben ik toch niet goed bezig? Dat soort zaken bedoel ik met laag. Wanneer je zulke zaken doet ben je laag bezig. Dat bedoel ik met lekker zijnde. Niet tegen Chill of iemand anders in het bijzonder.
 
Reactiescore
1.049
Ja stel dat ik als Vinage speler zijnde zeg van pietje van acc x uit Vinage is de komende week druk met studie en werk aan iemand van Chill dan ben ik toch niet goed bezig? Dat soort zaken bedoel ik met laag. Wanneer je zulke zaken doet ben je laag bezig. Dat bedoel ik met lekker zijnde. Niet tegen Chill of iemand anders in het bijzonder.
Dan mijn excuses, Dan zal ik begrijpend lezen moeten opschroeven of anders interpreteren. Want ik vatte het op alsof een acc binnen Chill er iets aan kon doen.
 

DeletedUser78434

Guest
Toon dan eens bewijs Roy? De stammen die ik heb genoemd zijn de stammen waar wij mee samenwerken en een invloed op hebben. Met PIG is er vrijwel geen tot geen contact. Hoogstens soms tussen individuen onderling. Over samenwerking valt niet te spreken. Hoogstens een keertje op vrijblijvende basis een vv'tje draaien als iemand tijd over heeft.

Zoals Rogier al aangaf werken wij niet met TU samen en zou dat niet eens geaccepteerd worden door onze leden aldaar.

De stam Outlawz ken ik niet eens. Zegt genoeg denk ik. Aangezien ik toch zeer actief ben binnen Vinage.

Hoe zouden wij OD moeten halen op een stam als PIG terwijl ze lichtjaren bij ons vandaan liggen? Logische redenatie. Over TU. Toon eens bewijs dat wij met hen als stam samenwerken? Want dat lijkt mij zeer stug, mijn stamspelers kennende.


Al bij al kun je je als Chill afvragen hoe het komt dat spelers die de keuze hebben om binnen Chill of Vinage te spelen voor Vinage te kiezen en om na te denken hoe het komt dat wij die stammen 'gewonnen' zouden hebben in plaats van dat ze ingaan op de herhaaldelijke pogingen om ze als dorpenuitbouwer van Chill aan jullie te verbinden. Ik merk namelijk een bepaald patroon op. Iets met communicatie of beter gezegd het ontbreken ervan en een goed toekomstperspectief bieden.

Wij als Vinage ronselden niet, ronselen niet en zullen geen partijen actief ronselen tegen Chill. Dat komt omdat wij uitgaan van onze eigen kracht in plaats van ons te verlagen tot het gebruik van allerlei spelers die je, zoals ik het noem, als slaven misbruikt totdat ze niet meer nodig zijn.

Maat, perfection/redbull/flipping werken samen met TU.

Naast de geplande interns, wordt er gezamenlijk gedeffed en geoffed.

Outlawz is atm voor 99% gefuseerd met tiktak.

Omtrent je 'bewijs'

Ik vind een vv draaien al een neiging hebben naar samenwerking, oftewel Woesteharold vanuit PIG
Ik vind gezamenlijk aanvallen, deffen en gecoordineerd internen ook samenwerken, en dat is atm dus TU die zich compleet laten internen door Vinage.
 

DeletedUser69389

Guest
Maat, perfection/redbull/flipping werken samen met TU.

Naast de geplande interns, wordt er gezamenlijk gedeffed en geoffed.

Outlawz is atm voor 99% gefuseerd met tiktak.

Omtrent je 'bewijs'

Ik vind een vv draaien al een neiging hebben naar samenwerking, oftewel Woesteharold vanuit PIG
Ik vind gezamenlijk aanvallen, deffen en gecoordineerd internen ook samenwerken, en dat is atm dus TU die zich compleet laten internen door Vinage.

Dat kan, maar zolang ik daar geen bewijs van zie of niks van hoor beschouw ik het als een broodje aap verhaal.
Waaruit blijkt dat Outlaw is gefuseerd met Tik Tak?
Mwa in hoeverre is af en toe op vrijwillige basis een vv draaien een samenwerking te noemen?
 

DeletedUser69389

Guest
Hangt van de af en toe af.
Deels waar inderdaad. Maar hangt ook af van tot hoever de samenwerking reikt. Naar mijn mening is een vakantievervanging draaien nou niet direct een bewijs van samenwerking. Wanneer je stammen zou herstructureren, spelers plaatsen, inventarisaties maken, eventueel fora delen, aanvallen coördineren met elkaar, tips geven et cetera. Dan kun je naar mijn mening spreken over effectieve samenwerking met een dergelijke stam. Maar dat is hier totaal niet het geval
 

DeletedUser79044

Guest
Je moet voor deze jongen echt alles uitzoeken een half uur knip en plak werk om te bewijzen dat iemand gefuseert is echt wauw zelf te lui om in de stats te kijken?
 

DeletedUser77629

Guest
Jij komt met de opmerking dat wij ermee samenwerken, dan is het toch ook logisch dat JIJ dat onderbouwt? Als ik in de rechtbank sta en ik word beschuldigd voor moord zegt de aanklager toch ook niet van ga zelf maar bewijzen zoeken?
 

DeletedUser69389

Guest
Je moet voor deze jongen echt alles uitzoeken een half uur knip en plak werk om te bewijzen dat iemand gefuseert is echt wauw zelf te lui om in de stats te kijken?
Zo werkt dat hier op het algemeen forum en in real ook zoals Huib het ook al aankaart. Kun je daar niet mee overweg dan moet je toch iets anders gaan doen. Ikzelf investeer ook tijd in mijn posts om niet met volslagen onzin op de proppen te komen in tegenstelling tot jijzelf en anderen.
 
Bovenaan