Het grote bevindingen topic van '59

Reactiescore
2.508
Ik snap oprecht niet waarom interns als iets negatiefs wordt gezien. Dit betekent simpelweg dat je diplomatisch sterk bent. De laatste keer dat ik heb gekeken is diplomatiek onderdeel van het spel Tribalwars. Uiteraard is het leuk om je 'ingame' skills te tonen. Echter is diplomatiek ook een skill, die niet heel veel mensen meer beheersen en wat bij betreft ook onderschat wordt.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
In-ternen wil zeggen; kwantiteit edelen die je eigenlijk al bezit (stamgenoten, mb's, vrienden), laten we eerlijk zijn; het edelen van kwantiteit die we al bezitten doen we liever niet. Iedereen kan die edels veel beter gebruiken om vijanden te edelen en je grondgebied echt uit te breiden. Gratis dorpen fixen van buitenstaanders, wat dus niet internen maar externen is, is geen negatief iets. Zeker op een LH wereld komt het je groei flink ten goede imo.

Overigens vind ik dat 'dorpen hosselen' waar veel mensen maar mee pronken niet echt iets om trots op te zijn, iedereen met enig sociaal vermogen kan dat. Waar is de uitdaging om het moment dat je elke mogelijke bedreiging in je omgeving tot vriend maakt, waardoor je ze allemaal ontmoedigd om te blijven spelen en je veel gratis dorpjes kan pakken. Ik put mijn spelplezier er in ieder geval niet uit, maar daar mag iedereen anders over denken :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.049
In-ternen wil zeggen; kwantiteit edelen die je eigenlijk al bezit (stamgenoten, mb's, vrienden), laten we eerlijk zijn; het edelen van kwantiteit die we al bezitten doen we liever niet. Iedereen kan die edels veel beter gebruiken om vijanden te edelen en je grondgebied echt uit te breiden. Gratis dorpen fixen van buitenstaanders, wat dus niet internen maar externen is, is geen negatief iets. Zeker op een LH wereld komt het je groei flink ten goede imo.

Overigens vind ik dat 'dorpen hosselen' waar veel mensen maar mee pronken niet echt iets om trots op te zijn, iedereen met enig sociaal vermogen kan dat. Waar is de uitdaging om het moment dat je elke mogelijke bedreiging in je omgeving tot vriend maakt, waardoor je ze allemaal ontmoedigd om te blijven spelen en je veel gratis dorpjes kan pakken. Ik put mijn spelplezier er in ieder geval niet uit, maar daar mag iedereen anders over denken :)
K hoop dat je overstapt op n front acc. Dan kan ik je ontmoedigen!
 

DeletedUser69389

Guest
Zelfvertrouwen mis je wel totaal niet :rolleyes:
Die jeugd van tegenwoordig heeft ook geen respect meer voor de oude garde. In mijn tijd spraken we ouderen nog met U aan en keken wij naarboven i.p.v. dat we op hen neer keken.
 
Reactiescore
1.049
Die jeugd van tegenwoordig heeft ook geen respect meer voor de oude garde. In mijn tijd spraken we ouderen nog met U aan en keken wij naarboven i.p.v. dat we op hen neer keken.
Tis een game, Staat compleet ook los van zelfvertrouwen tho
Waarom U Dit erbij tracht te halen, Is in mijne opzichten een grote raadsel, Meneer Martijn.
 

DeletedUser69389

Guest
Uit mijn bevindingen van mijn onderzoek blijkt dat @Zuur een speler zonder ruggengraat is. De bewijslast daarvoor is dat hij nu toch fuseert met een speler uit de stam waar die tot een paar weken terug nog commentaar over had...
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Uit mijn bevindingen van mijn onderzoek blijkt dat @Zuur een speler zonder ruggengraat is. De bewijslast daarvoor is dat hij nu toch fuseert met een speler uit de stam waar die tot een paar weken terug nog commentaar over had...

Ben jij professor?
 

DeletedUser69389

Guest
Nee hij is gewoonweg leraar, professor is een stappie te hoog hè
FY Noob. Professor in de dop. :cool: Professor in de Bonaya slaven.

Anyhoe. Mooie poging om de essentie van mijn boodschap te negeren Valentijn. :oops: Vanuit Chill is het een uiterst slimme zet en zul je mij ook zeker niet over horen janken. Echter vanuit Zuur is het een rare move.
 
Reactiescore
1.168
Zuur probeert enkel zijn eigen hachje te redden.. Heeft ook al gesolliciteerd bij Vinage en daar hebben wij hem afgewezen omdat we op termijn niks kunnen doen. Kennelijk bij Chill wel :D. Leuk om te zien hoe snel een speler van gedachte kan wisselen.
 

DeletedUser69389

Guest
Zuur probeert enkel zijn eigen hachje te redden.. Heeft ook al gesolliciteerd bij Vinage en daar hebben wij hem afgewezen omdat we op termijn niks kunnen doen. Kennelijk bij Chill wel :D. Leuk om te zien hoe snel een speler van gedachte kan wisselen.
Ik hoop voor Chill dat de bewuste speler nu wel (schijn)loyaal is aan hen en ook actief wordt. Anders is alleen de gratis extern een voordeel. Maar is het structurele probleem van Kingdonkeykong nog steeds niet opgelost.
 
Reactiescore
831
Wat voor onzin praten jullie nou. Ik heb niet gesolliciteerd voor Vinage? Vroeg alleen als ze plannen hadden om ons te helpen.

Verder heb ik nooit iets negatiefs gezegd over KDK?

Onderbouw eerst je commentaar met feiten voor je iets post aub
 

DeletedUser78434

Guest
Iedereen maar met zn interns en fusies tegenwoordig. Ik moet nu zelfs inactieve mb's clearen omdat ze een rood bolletje hebben..
 

DeletedUser69389

Guest
Wat voor onzin praten jullie nou. Ik heb niet gesolliciteerd voor Vinage? Vroeg alleen als ze plannen hadden om ons te helpen.

Verder heb ik nooit iets negatiefs gezegd over KDK?

Onderbouw eerst je commentaar met feiten voor je iets post aub
Misschien moet je in je sig in plaats van plaatjesmaker praatjesmaker gaan zetten...
 
Bovenaan