Het grote bevindingen topic van '59

DeletedUser69389

Guest
Misschien moet jij mij is even die posts waar ik blijkbaar commentaar had over KDK eens linken ;)

1) Nog steeds geen echt bewijs en nog steeds ga je er vanuit dat het een stab is. Waar is het bewijs?

2) je snapt het duidelijk nog steeds niet dat je enige bewijs een post is van VOOR ze hebben aangekondigd de stam te verlaten (heb hier bewijs van), wie zou er nu ooit om een PBG vragen met een stamgenoot???

3) KDK Heeft preventief def gekregen van mensen, dit kan je terug zien bij ondersteuners van de dag. Maar jij gaat er van uit dat KDK echt onwijs goed is en iedereen van ons is aan het inmaken. Maar wij hebben gehoord dat hij heeft opgegeven en er door mensen van Chill via VV op zijn account zitten. Dit is ook de reden waarom er bepaalde mensen van Chill geen os meer naar hem kunnen sturen.

Dit zijn feiten terwijl jij grotendeels meningen/leugens uitkraamt.

Dus dit is wel komisch

Zomaar één van de vele voorbeelden in het bewuste topic waar het uit afkomstig is waar je nogal anti Chill postte.
 

DeletedUser69389

Guest
Bij nader inzien is het ook opmerkelijk dat Kingdonkeykong samen gaat werken met Zuur. Een speler die, na het teruglezen van het AF, een stab van Havelte op Kingdonkeykong onder andere goed praatte...
 
Reactiescore
831
Ach man als jezelf de context ervan niet kan snappen haha, dat is namelijk ook het enigste postje waar ik waarschijnlijk KDK vermeld en is bovendien geschreven uit zelfverdediging en niet uit zwartmakerij.

Verder was ik nooit 'anti-chill' ik heb duidelijk laten horen dat ik niet akkoord was met sommige recruits en met sommigen hun karakters. Ik heb nooit een kant gekozen. Dat is iets wat jij zou doen...

Ik zou graag willen weten wat jij in mijn situatie had gedaan. Je weet zelf niet onder welke voorwaarden ik deze fusie aanging en om welke redenen...
 

DeletedUser78434

Guest
Ach man als jezelf de context ervan niet kan snappen haha, dat is namelijk ook het enigste postje waar ik waarschijnlijk KDK vermeld en is bovendien geschreven uit zelfverdediging en niet uit zwartmakerij.

Verder was ik nooit 'anti-chill' ik heb duidelijk laten horen dat ik niet akkoord was met sommige recruits en met sommigen hun karakters. Ik heb nooit een kant gekozen. Dat is iets wat jij zou doen...

Ik zou graag willen weten wat jij in mijn situatie had gedaan. Je weet zelf niet onder welke voorwaarden ik deze fusie aanging en om welke redenen...

Oke, ik ben een weekend weg. Ik kom terug en lees een fusie tussen zuur en KDK. Wat vind ik er van, ja het is een logische zet qua ligging. En de speler van Zuur wordt steeds drukker waardoor hij minder tijd heeft. Nou dan is een fusie een goede oplossing (daarbuiten had KDK niet eens een probleem qua spelers maar één kan nu iets meer tijd voor andere zaken nemen)

Verder kan je zeggen wat je wilt, maar zuur is erg loyaal geweest naar zijn eigen stam, hoe je het ook went of keert. Het is met het verleden van zijn stam misschien niet de meest frisse fusie, maar account en speler zijn altijd netjes geweest. Ook naar mij toe, toen havelte stabte, vincent valentine internt werd en ook bij de gang van zaken tussen havelte en flipping pages.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Negen van de tien mensen laten normen en waarden altijd varen als dat toekomst kan bieden, niet verrast door deze actie. Nauwelijks het bespreken waard in vergelijking met de mega fusies tussen Flipping / Chaos en Goez / Risky business :p
 
Reactiescore
1.049
Negen van de tien mensen laten normen en waarden altijd varen als dat toekomst kan bieden, niet verrast door deze actie. Nauwelijks het bespreken waard in vergelijking met de mega fusies tussen Flipping / Chaos en Goez / Risky business :p
Hohoh Risky is onze DU. De speler blijft.
 

DeletedUser78971

Guest
Kevin blijft zoals de verwachtingen zijn er zeker nog op.

Was het niet eerst zo dat Risky in de stam opgenomen zou worden, dit speelde begin januari althans en vervolgens werd dit veranderd naar een "fusie"? Front dorpen in ieder geval voor jullie i.v.m. TikTak en dan zouden Kevin en zijn Co bij jullie op het account gaan, dit was dus nooit de bedoeling, aangezien je aangeeft dat Kevin zoals de verwachtingen er zeker nog op blijft?

A.k.a. lang aan het lijntje gehouden.

Alles bij elkaar spelen jullie een heel raar spelletje m.b.t. tot dingen die jullie zeggen / de daden die jullie vervolgens doen.

Blij dat ik de juiste keuze heb gemaakt en er niet ingetrapt ben.
 

DeletedUser78434

Guest
Was het niet eerst zo dat Risky in de stam opgenomen zou worden, dit speelde begin januari althans en vervolgens werd dit veranderd naar een "fusie"? Front dorpen in ieder geval voor jullie i.v.m. TikTak en dan zouden Kevin en zijn Co bij jullie op het account gaan, dit was dus nooit de bedoeling, aangezien je aangeeft dat Kevin zoals de verwachtingen er zeker nog op blijft?

A.k.a. lang aan het lijntje gehouden.

Alles bij elkaar spelen jullie een heel raar spelletje m.b.t. tot dingen die jullie zeggen / de daden die jullie vervolgens doen.

Blij dat ik de juiste keuze heb gemaakt en er niet ingetrapt ben.

Alles is netjes overlegd hoor onderling. Niemand is aan een lijntje gehouden. Er wordt dus geen raar spel gespeeld.
 

DeletedUser69112

Guest
Alles is netjes overlegd hoor onderling.
Is dat zo?

Niemand is aan een lijntje gehouden.
Is dat zo?

Er wordt dus geen raar spel gespeeld.
Ok, I believe you!

Je kan/mag dit altijd onderbouwen met het posten van desbetreffende PM conversaties. Want natuurlijk gelooft niemand van Vinage je op je woord. Maar zoals Roald al zei, dit verhaal gaat de grote honger niet stillen.
 

DeletedUser78971

Guest
Is dat zo?


Is dat zo?


Ok, I believe you!

Je kan/mag dit altijd onderbouwen met het posten van desbetreffende PM conversaties. Want natuurlijk gelooft niemand van Vinage je op je woord. Maar zoals Roald al zei, dit verhaal gaat de grote honger niet stillen.

Tis dat ik mijn iPhone een hard-reset moest geven omdat die 'overleden' was en in een loop bleef hangen waardoor ik zelf de chats niet meer heb.

Zodra ik reactie heb gehad van een aantal personen, kom ik hier zeker nog op terug ;).
 

DeletedUser78434

Guest
Is dat zo?


Is dat zo?


Ok, I believe you!

Je kan/mag dit altijd onderbouwen met het posten van desbetreffende PM conversaties. Want natuurlijk gelooft niemand van Vinage je op je woord. Maar zoals Roald al zei, dit verhaal gaat de grote honger niet stillen.

Als ik die heb, wil ik die ook zeker plaatsen. Ik wil enkel aangeven. De plek van de desbetreffende spelers staat ten alle tijden open. Het precieze ervan omtrent ineens DU ipv fusie weet ik niet met 100% zekerheid te posten, dus daar begin ik niet over.

Wel kan ik je met mijn hand op m'n hart zeggen dat Goez niet ineens de poot stijf houdt of iets. (mocht iemand daar bewijs voor hebben van wel, be my guest)

Ben benieuwd naar wat Fluffy ons wilt laten zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.049
Was het niet eerst zo dat Risky in de stam opgenomen zou worden, dit speelde begin januari althans en vervolgens werd dit veranderd naar een "fusie"? Front dorpen in ieder geval voor jullie i.v.m. TikTak en dan zouden Kevin en zijn Co bij jullie op het account gaan, dit was dus nooit de bedoeling, aangezien je aangeeft dat Kevin zoals de verwachtingen er zeker nog op blijft?

A.k.a. lang aan het lijntje gehouden.

Alles bij elkaar spelen jullie een heel raar spelletje m.b.t. tot dingen die jullie zeggen / de daden die jullie vervolgens doen.

Blij dat ik de juiste keuze heb gemaakt en er niet ingetrapt ben.
In de stam opnemen is een zeer oud plan en totaal niet bedacht als een echt zeer strak plan voor ik het weet, Tuurlijk zijn die dorpen voor ons en niet voor TikTak, Dat is de vijand... Is hetzelfde als jij je dorpen nu aan Care geeft. Hij blijft er nog op zolang jij ziet dat er nog dorpen worden overgenomen. Er is niemand aan het lijntje gehouden en Kevin en Galvin zijn hartstikke tevreden dus ik snap niet wat je hier komt klagen als buitenstaander.
 

DeletedUser79044

Guest
Tis dat ik mijn iPhone een hard-reset moest geven omdat die 'overleden' was en in een loop bleef hangen waardoor ik zelf de chats niet meer heb.

Zodra ik reactie heb gehad van een aantal personen, kom ik hier zeker nog op terug ;).

Ik vraag me af waar je op doelt?
Heb jij er uberhaupt iets mee te maken hoe wij iets afspreken met een aantal spelers?
Geloof je nou echt dat als ze het er niet mee eens zijn nog dorpen afstaan etc etc?
Wij hebben onze zaakjes goed voor elkaar en duidelijke lijnen getrokken :)

Ik denk dat ik wel weet wat het probleem is bij jou.
Echter ga ik me op het moment er niet vuil aan maken :)

Als je ons zwart probeert te maken moet je met kern harde bewijzen komen omtrent iets @.TheFluffyDog

Je eigen fouten goed willen praten door iemand anders zwart maken houd ik niet zo van.
 
Bovenaan