Het grote bevindingen topic van '59

DeletedUser69112

Guest
AJN0vfl.png

Dat 1 acc het in zijn hoofd haalt dergelijk noob dorp te edelen tot daar aan toe.
Maar 2 op één en dezelfde dag? :tongue:
 
Reactiescore
2.508
Niet zo happen jullie
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.787
Ontopic noobs!

Wat ik wel schandalig vind is dat er top 25 spelers zijn met bijna 0 ODA, dat weerspiegeld dan de andere kant van het internen. De meeste top 25 spelers hebben ook een zeer prima OD

Helemaal mee eens, maar dan moet je toch echt in je eigen stam kijken. Even ter vergelijking, elke Vinage speler staat in de top 25 qua ODA, enkel Death by Design niet (rang 28 ODA) maar hij is rang 38 in punten. Als ik even kijk hoeveel Chill spelers er wel niet onder hem staan.. Transfarmerz (hoger in puntenranking), Kingdonkeykong (Ruim 100k punten meer) en QuantumZzz (Bijna tweemaal zo groot in punten). Ik neem aan dat het citaat een uithaal naar Tiktak was (danwel terecht) maar kijk ook eens naar Chill, de nummer één stam, die wat ODA betreft ''schandaliger'' scoort dan Vinage.

Kijkende naar de stats van Last Whisper blijkt dan ook, dat hij minstens voor 2/3e deel uit interns bestaat. Hoe ziet zijn edelpatroon er dan uit? 20 dorpen internen, 10 dorpen clearen en edelen. Door zijn moraal is hij met het clearen van die 10 dorpen net zoveel clears kwijt dan iemand anders dat is met 30 dorpen edelen. Last whisper wordt tot nog toe gedwongen tot internen door zijn moraal. Dat gaat ook niet veranderen voorlopig. Lijkt mij persoonlijk niet leuk. Sta je daar alleen aan de top, maar niemand kan je hoge rang waarderen.

Klopt geheel, maar je brengt het hier wel alsof het echt noodzaak is, maar dat is niet zo. Het zijn gemaakte keuzes. Kijk naar Perfection, heeft hij problemen met moraal? Nee, hij rolt keer op keer SYN of Care spelers op. Weliswaar geen spelers van eigen grootte (niemand op 59 heeft dat gedaan so far) maar wel omvangrijke spelers waar hij een moraal van 90+ op moet hebben (bij aanvang van het offensief dan!). Last whisper had er eerder voor kunnen kiezen om naar het front te gaan, of Chill helemaal niet te joinen. Het zijn allemaal keuzes.
 

DeletedUser78434

Guest
Even aanhaken op jou roald

Quantummz en KDK zijn geholpen met stamclears.

Mugiwara heeft 30 clears aan kdk gegeven om havelte weg te werken.

Quantummz is door lw en zijn mbs geholpen.

Ja, lw heeft niet de beste ODA dat is waar. Maar hij heeft ook targets gehad die hun troepen niet op orde waren, waardoor er geen hogere OD is
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.787
Ja en die mannen van Tiktak hebben ook 20 moraalbrekers en Perfection heeft al hun doelwitten gecleard, vandaar dat ze geen ODA hebben. Komop zeg, jij weet werkelijk voor elk negatief statistiekje voor Chill een 'legitieme reden' te geven. Je mag ook een keer erkennen dat niet al je stamgenoten voldoen aan jouw perfecte plaatje, dat is namelijk niet mogelijk. Elke wereld weer heeft iedereen stamgenoten waarvan je de speelstijl niet kan waarderen. Je geloofwaardigheid is echt droevig.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.787
Goed dat je jezelf een keer een spiegel voorhoud Bo haha, maar inderdaad. Vast en zeker zullen er ook stamgenoten zijn die mij maar een klootviool vinden en dat is prima.
 
Reactiescore
1.049
KDK Kunnen we het echt niet aanrekenen. Amper tot geen interns en gewoon A. Bv aangepakt. Dat wij hem als stam helpen scheelt gewoon enorm
 

DeletedUser78787

Guest
Goed dat je jezelf een keer een spiegel voorhoud Bo haha, maar inderdaad. Vast en zeker zullen er ook stamgenoten zijn die mij maar een klootviool vinden en dat is prima.
Ja ik vind jou echt niet zo nice om bij in een stam te zitten, had veel meer verwacht!
 

DeletedUser78434

Guest
Ja en die mannen van Tiktak hebben ook 20 moraalbrekers en Perfection heeft al hun doelwitten gecleard, vandaar dat ze geen ODA hebben. Komop zeg, jij weet werkelijk voor elk negatief statistiekje voor Chill een 'legitieme reden' te geven. Je mag ook een keer erkennen dat niet al je stamgenoten voldoen aan jouw perfecte plaatje, dat is namelijk niet mogelijk. Elke wereld weer heeft iedereen stamgenoten waarvan je de speelstijl niet kan waarderen. Je geloofwaardigheid is echt droevig.

Dat zeg ik niet.

Ik zeg enkel, KDK is geholpen, enkel edeltjes achter mijn clears geplakt.
Quantummz idem dito.

Uiteraard is het zo dat er accounts zijn die niet aan het perfecte plaatje voldoen, dat ontken ik niet. Ik leg enkel uit dat de 2 benoemde accounts stamhulp hebben gehad.
 

DeletedUser78972

Guest
Dat 1 acc het in zijn hoofd haalt dergelijk noob dorp te edelen tot daar aan toe.
Maar 2 op één en dezelfde dag? :tongue:

Deze noob doet er zelf 3 op 1 dag door edelruimtegebrek:)

Maar ff over die interns en ODA enz tuurlijk is een hoge oda mooi enso maar ff serieus wie wilt er nou geen gratis dorpen en lekker je cleartjes sparen.
Ik word een beetje moe van dat naar elkaar wijzen, geef is een keer iemand een compliment dat je gratis dorpen kan regelen door onderhandelingen/dreigementen of wat dan ook.
Ik wou dat ik wat meer interns had als tegen die defnoobs vechten met moraal.

Dag heilig boontjes(draai boon is om)
Hihi
X
 

DeletedUser76657

Guest
Fijn dat ons account én nog geen 1 intern heeft gedaan, nummer 21 staat en een prima ODA plek 9 heeft.
 
Bovenaan