Het grote bevindingen topic van '59

DeletedUser78971

Guest
Ik vraag me af waar je op doelt?
Heb jij er uberhaupt iets mee te maken hoe wij iets afspreken met een aantal spelers?
Geloof je nou echt dat als ze het er niet mee eens zijn nog dorpen afstaan etc etc?
Wij hebben onze zaakjes goed voor elkaar en duidelijke lijnen getrokken :)

Ik denk dat ik wel weet wat het probleem is bij jou.
Echter ga ik me op het moment er niet vuil aan maken :)

Als je ons zwart probeert te maken moet je met kern harde bewijzen komen omtrent iets @.TheFluffyDog

Je eigen fouten goed willen praten door iemand anders zwart maken houd ik niet zo van.

Eigen fouten? Waar doel je op?

Greetings,
Mark
 

DeletedUser78971

Guest
In woede aanvallen zenden op stacks zonder ram bv als even een praktisch dingetje

Haha, was niet uit woede, die liepen al op het BB-dorp dat toen nog bb was:) Muur 20 houden en daarna volstacken was de bedoeling, maar jullie waren me voor, lijkt me geen fout toch?

Greetings,
Mark
 

DeletedUser78971

Guest
Dan heb jij een andere keer in gedachten haha

Zelfde example hoor, maar had er idd nog 2 vegen zonder ram achteraan gestuurd, toen ik zag dat jullie het dorp al hadden, om toch nog iets te forceren, aangezien er toch al clears en edels op liepen, met getimede ondersteuning erachter.

Greetings,
Mark
 

DeletedUser79044

Guest
Zelfde example hoor, maar had er idd nog 2 vegen zonder ram achteraan gestuurd, toen ik zag dat jullie het dorp al hadden, om toch nog iets te forceren, aangezien er toch al clears en edels op liepen, met getimede ondersteuning erachter.

Greetings,
Mark

Moet ik nu echt moeite gaan doen en looptijden etc op een rijtje zetten dat je alles pas gestuurd hebt toen je zag dat wij hem overgenomen hadden?
Wil je zo voor schut gezet worden?
Ps ik heb zelfs nog een pm van je dat het bewust was.
Plus je hebt het nog een keer geprobeert alleen bij een anderen speler.

Maar ik wacht nog steeds op bewijzen dat wij iemand aan het lijtje houden etc :D
Of laat je dit weer snel schieten?
 

DeletedUser78971

Guest
Moet ik nu echt moeite gaan doen en looptijden etc op een rijtje zetten dat je alles pas gestuurd hebt toen je zag dat wij hem overgenomen hadden?
Wil je zo voor schut gezet worden?
Plus je hebt het nog een keer geprobeert alleen bij een anderen speler.

Maar ik wacht nog steeds op bewijzen dat wij iemand aan het lijtje houden etc :D
Of laat je dit weer snel schieten?

Haha, ik hoef er verder niet op in te gaan over die gemaakte keuzes op dat moment, ik denk ook niet dat dat relevant is aan dit topic en over het onderwerp waar we het over hebben:p

En waarom zou ik mezelf voor schut zetten, op dat moment waren het vrijwel keuzes die logisch leken, maar achteraf verkeerd uitpakken, so what? Opbouwen en weer gaan, troepen kunnen geen maanden stil staan, die moet je gebruiken.

Teun gaat over de kwestie van Risky etc. dus die laat ik daar zelf op reageren, aangezien ik zelf niet alle in's en out's ervan weet.

Greetings,
Mark
 
Reactiescore
1.049
Haha, ik hoef er verder niet op in te gaan over die gemaakte keuzes op dat moment, ik denk ook niet dat dat relevant is aan dit topic en over het onderwerp waar we het over hebben:p

En waarom zou ik mezelf voor schut zetten, op dat moment waren het vrijwel keuzes die logisch leken, maar achteraf verkeerd uitpakken, so what? Opbouwen en weer gaan, troepen kunnen geen maanden stil staan, die moet je gebruiken.

Teun gaat over de kwestie van Risky etc. dus die laat ik daar zelf op reageren, aangezien ik zelf niet alle in's en out's ervan weet.

Greetings,
Mark
Dus in het kort:
- Je beschuldigt Goez van smerig spel
- Goez weerlegt
- Goez trekt een zere plek open.
- Jij ontkent meerdere voorbeelden te hebben en we moeten emt voorbeelden komen
- Wil Goez ermee komen zeg je dat het onrelevant is en dat je zelf amper wat weet van situatie Risky?

Wie zet je hier nou voor lul
 

DeletedUser78971

Guest
Ik vraag me af waar je op doelt?
Heb jij er uberhaupt iets mee te maken hoe wij iets afspreken met een aantal spelers?
Geloof je nou echt dat als ze het er niet mee eens zijn nog dorpen afstaan etc etc?
Wij hebben onze zaakjes goed voor elkaar en duidelijke lijnen getrokken :)

Ik denk dat ik wel weet wat het probleem is bij jou.
Echter ga ik me op het moment er niet vuil aan maken :)

Als je ons zwart probeert te maken moet je met kern harde bewijzen komen omtrent iets @.TheFluffyDog

Je eigen fouten goed willen praten door iemand anders zwart maken houd ik niet zo van.

Klopt, weet precies hoe de lijnen eruit zien, verder doel ik op het feit dat jullie Risky gewoon flink aan het lijntje hebben gehouden voor een langere tijd, of was dat nog niet duidelijk?

Verder weet ik hoe het ging, met name m.b.t. Roy de Blaaskaak a.k.a. Luffy.

En of jullie je zaakjes goed in orde hebben, moet nog maar eens blijken.

Verder hebben wij geen problemen en was het een verstandige keus om te kiezen voor Fluffy en niet Luffy, zelfde geld voor overige spelers die benaderd zijn.

Verder praat ik ook zeer zeker geen fouten goed en zou tevens ook niet weten welke fouten je bedoeld.
xx
 

DeletedUser78971

Guest
Moet ik nu echt moeite gaan doen en looptijden etc op een rijtje zetten dat je alles pas gestuurd hebt toen je zag dat wij hem overgenomen hadden?
Wil je zo voor schut gezet worden?
Ps ik heb zelfs nog een pm van je dat het bewust was.
Plus je hebt het nog een keer geprobeert alleen bij een anderen speler.

Maar ik wacht nog steeds op bewijzen dat wij iemand aan het lijtje houden etc :D
Of laat je dit weer snel schieten?

Zoals ik al aangaf... Hard-Rest op iPhone, duurt even voordat ik E-mails doorgestuurd krijg, ligt niet aan mij :).
 

DeletedUser78971

Guest
Dus in het kort:

- Wil Goez ermee komen zeg je dat het onrelevant is en dat je zelf amper wat weet van situatie Risky?

Wie zet je hier nou voor lul

Lees jij wel ?

Als je kijkt naar de berichten die gaan over Risky, zie jij dan de naam 'Mark' voorbij komen? Ik namelijk niet...
 

DeletedUser69389

Guest
Echt clash of the noobs hier zeg. Jeetje mina. Wat een onmundige irrelevante discussie.
 

DeletedUser79044

Guest
Echt clash of the noobs hier zeg. Jeetje mina. Wat een onmundige irrelevante discussie.

Hou er niet zo van dat mensen je zwart maken terwijl er niks van waar is.
Jij bent precies zoon zelfde persoon dus ga ergens anders spelen martijn.

Klopt, weet precies hoe de lijnen eruit zien, verder doel ik op het feit dat jullie Risky gewoon flink aan het lijntje hebben gehouden voor een langere tijd, of was dat nog niet duidelijk?

Verder weet ik hoe het ging, met name m.b.t. Roy de Blaaskaak a.k.a. Luffy.

En of jullie je zaakjes goed in orde hebben, moet nog maar eens blijken.

Verder hebben wij geen problemen en was het een verstandige keus om te kiezen voor Fluffy en niet Luffy, zelfde geld voor overige spelers die benaderd zijn.

Verder praat ik ook zeer zeker geen fouten goed en zou tevens ook niet weten welke fouten je bedoeld.
xx

Als jij weet hoe de lijnen eruit zien zul je met harde bewijzen vanuit Goez of Risky moeten komen.
De rest eromheen zijn zoals gewoonlijk allemaal roddels waar jullie gevoelig voor zijn en in trappen :D
Maar wat is je probleem met ons en risky?
Dat je er niet door komt of dat jij niet de gratis dorpen gekregen hebt omdat je aanvallen niet kunt?

zaakjes goed op orde dat zal bij iedereen nog op de wereld moeten blijken.

Wat heeft Luffy hier nu weer mee te maken?
A.k.a Roy is niet echt een blaaskaak zolang je hem met respect behandelt wat vanuit jullie account moeilijk is. (Mark & Teun nu)

Fouten hoef ik niet meer te bevestigen dat heeft Mark net al gedaan
xx
 

DeletedUser78434

Guest
A.k.a Roy is niet echt een blaaskaak zolang je hem met respect behandelt wat vanuit jullie account moeilijk is

Dat Teun niet aan de lange termijn visie wilde denken, maar Goez, Parzival en Mugi wel is niet ons probleem.
Dan ben ik nog geen blaaskaak, maar iemand die long-term denkt. En op dit moment denk maximaal resultaat heeft gehaald uit die beslissing(en)

Benieuwd hoe je het strakjes gaat aanpakken:)
 

DeletedUser69389

Guest
Hou er niet zo van dat mensen je zwart maken terwijl er niks van waar is.
Jij bent precies zoon zelfde persoon dus ga ergens anders spelen martijn.
Gelukkig laat ik mij niet leiden door wat inferieure, slechte, derderangse spelers denken te vinden. Zeker niet door smakeloze, vulgaire, beruchte, laag-bij-de-gronds spelers zoals jij dat bent. Die van een dermate erbarmelijk slecht niveau zijn dat ze in elk zelfrespecterende stam geen zitting zouden kunnen nemen.

Jij denkt conclusies te kunnen trekken op basis van niks en denkt dan te kunnen bepalen of ik hier kan spelen of niet. Helaas werkt dat niet zo knul. Zeker niet, omdat ik niet bij je in de stam zit. Gelukkig ook niet trouwens.

Ik zit in Vinage heel goed op mijn plek en vermaak mij kostelijk. Kan niet wachten totdat je weeral op je smoelwerk gaat. Net zoals je dat op 52 ging tegen @Single Malt .


Dat Teun niet aan de lange termijn visie wilde denken, maar Goez, Parzival en Mugi wel is niet ons probleem.
Dan ben ik nog geen blaaskaak, maar iemand die long-term denkt. En op dit moment denk maximaal resultaat heeft gehaald uit die beslissing(en)

Benieuwd hoe je het strakjes gaat aanpakken:)
Ik ken de ins and outs niet over deze situatie, maar ik wil toch wel even op basis van mijn eigen bevindingen je even van repliek dienen in hoeverre een ieder van de door jouw genoemde accounts aan een lange termijn visie denkt....

Want ik vraag mij af in hoeverre je kunt suggeren dat Parzival dat doet/deed.

Suits alias Care dacht een nieuwe weg in slaan. Wanneer je echter kijkt naar de geschiedenis dan was de kans zeer klein dat er iets succesvols uit viel te halen. Ik baseer mij daarvoor op de onderstaande statistieken:

Zijde 1:
Stammen: Care.
Zijde 2:
Stammen: Vinage, Pages, TikTak

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 21
Kant 2: 98
Verschil: 77

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 158,198
Kant 2: 823,853
Verschil: 665,655

chart



Zeker de laatste week gaat het hard met Care, ontzettend hard. De oorlogsstatistieken geven een vertekend beeld met maar een winst van 22 dorpen.

Zijde 1:
Stammen: Care.
Zijde 2:
Stammen: Vinage, Pages, TikTak

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 25
Verschil: 22

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 29,482
Kant 2: 229,338
Verschil: 199,856

chart


Want na de leaves van de volgende accounts verloren ze buiten Care ook nog eens:
Luuk BG 2 dorpen
Adamski 4 dorpen
Henri 23 dorpen

Dat verdubbelt de verliezen nogmaals. Dan vergeten we nog de verloren geopolitieke invloed en strategische gebieden in combinatie met het vertrekken van Stoneslaya die het na een week wel weer had gezien en terugging naar zijn oude stam TU.

Parzival heeft daar als account amper op weten te reageren en ook amper de schade voor hem weten te beperken. Ook kun je nou niet stellen dat het imploderen van Suits/Care nou als een heel grote verrassing komt. Het is niet dat die implodatie als een donderslag bij heldere hemel ontstond. Het was iets wat al stond te gebeuren. Niet voor niets dat men ''suggereerde'' dat er iets was veranderd binnen de stam na de naamswijziging.

Echter is het resultaat nu zo dat Parzival een schier onmogelijk front heeft. Op tw zijn er maar weinig spelers die een zodanig groot front met reeds al aanwezige clusterfucks weten te verdedigen. Tel daar nog de kansloze stam bij op en het is een onmogelijke opgave. Als bewijs dit kaartje.

nl59


Er zou een iets grotere kans tot overleven zijn voor het account indien het jullie zou joinen. Maar dat zou, met de huidige staat, een uiterst domme actie van jullie als Chill zijnde zijn om dit account te inviten. Want het is simpelweg deff stoppen in een bodemloze put. Je zou spelers van het kaliber Wouter, Thomas, Berno moeten hebben om dit account te redden. Iets waar ik een, met alle respect, Chill niet de contacten voor zie hebben.

Al met al kun je dan ook niet zeggen dat Parzival nou over een long term visie beschikt. Alleszins hebben de bewuste spelers dat hier op deze wereld vooralsnog niet laten zien.
 
Bovenaan