Het Grote Bedeltopic

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik gaf haar een cadeaubon voor de GameMania.
 

DeletedUser64517

Guest
In Brussel kwam er een jonge bedelaar langs ons lopen.
Maar ik mocht geen geld geven, want het geld schijnt niet bij het kind te komen.
Ze geven het af aan bende leiders of zoiets.
 

DeletedUser

Guest
In India heb je die bendes, Kinderen verminken en die moeten dan bedelen en geven dan het geld aan de bendes.
Is ook een film van gemaakt, waar je het een klein beetje ziet. Slumdog Millionaire
 
Reactiescore
1.532
Lijkt die op cod1 en 2 ?
Haha ik had al een die-hard oudere speler verwacht. In eerste instantie had ik "oude mooie" staan i.p.v. "oudere", ik ben pas ingehaakt vanaf MW2. Dus op mijn oudere spellen (mw2, bo) én het achterlijke gespring dat weg is doelde ik een beetje op.
 
Reactiescore
1.532
Ja, hoor ik vaker. Nooit gespeeld dus helaas, zal ook niet meer gebeuren. Ik ga maar wat meer geld opzij zetten, dat gamen begint steeds meer te kriebelen.
 
Reactiescore
1.532
Ik zie best mooie aanbiedingen voorbij komen. 389 euro voor PS4 Pro 1TB, COD WW2 én 2 controllers. Dan betaal je niet gek veel voor de beste uitvoering van deze console als je bedenkt dat een losse controller 60,- kost en de losse game ook zoiets.

Ik bedel voor 189,-
 
Reactiescore
1.733
Doen. 2 controllers is super fijn. Als de ene leeg is kan je mooi de andere pakken en die lege weer opladen.
 

DeletedUser78817

Guest
Haha ik had al een die-hard oudere speler verwacht. In eerste instantie had ik "oude mooie" staan i.p.v. "oudere", ik ben pas ingehaakt vanaf MW2. Dus op mijn oudere spellen (mw2, bo) én het achterlijke gespring dat weg is doelde ik een beetje op.

Het 'gespring' aka thrusten en in aw de exo suits zijn niet achterlijk. Zowel BOTG als het ander zijn even leuk, beiden hebben voor - en nadelen. Het leukste is dat suits anti-campers zijn dus iedereen die een schijthekel heeft aan campers, zou die games graag moeten spelen. Diegenen die die spellen haten, die vind ik dan weer achterlijk :p.

PS: Ik ben een God in BOTG en na bo2 blij dat ww2 er is.
 
Reactiescore
1.532
Oke, ik heb het nooit uitgeprobeerd en vond het op voorhand al een k*t idee. Haha, heerlijk vond ik de black ops spellen, gaming headset op en gaan :rolleyes:
 

DeletedUser78817

Guest
Nog steeds. Ben nu even niet in de headstate om te spelen, maar van zodra dat dit wel het geval is ga ik ook niet veel anders meer doen 's avonds :p.

Beste invoering ook: GB's zijn nu gehost door de servers zelf. Neutral host, geen connection BS.
 
Reactiescore
1.532
Ja, vandaar ook dat die servers d'r allemaal uit lagen right? In het begin even kut maar het is wel veel beter ja. Wat heb ik me vaak lopen ergeren aan een slechte host zeg.
 
Bovenaan