Het Grote Bedeltopic

DeletedUser78817

Guest
Gewoon OP hosts. Kom je op den duur altijd tegen. Niettemin was de host van mijn party ten tijde van Bo2 veel te OP, maar daar kom je enkel door te winnen. Had als nr. 8 van de wereld toen en met topteams en spelers eigenlijk altijd de host.

Desalniettemin is neutral host geweldig inderdaad. Zeer ergerlijk voor degelijke/goeie spelers met mindere teammates die er wat proberen van te maken.
 
Reactiescore
1.730
Ik hoop dat die binnen een paar weken in de aanbieding is met black friday of Sinterklaas.
 
Reactiescore
1.530
Ik heb hem zojuist besteld, krijg 'm morgen binnen. Ik verwacht niet dat ie op black friday nog goedkoper zal zijn, ik vind dit zelfs op 2e handssites niet goedkoper. Tot nooit meer ziens! :D
 

DeletedUser78666

Guest
Ik heb nu pas fifa 18 gekocht, zit nu in divisie 3 nog maar 1 keer verloren, maar dat was een complete mismatch :(. Met Inter tegen Man City.
 
Reactiescore
1.530
Ik moet heel nodig naar de wc, laat ik dat nu maar even doen. Straks zit ik op het toilet als ie aanbelt.....
 

DeletedUser75778

Guest
Op deze wc kun je alvast nadenken over wat je gaat doen met je drieduizendste post, want die is onderweg.
 

DeletedUser75778

Guest
Het is dat je me d'r op wijst... Jeetje, dat heeft ook even mogen duren voordat ik die 3000 heb bereikt. Ik ga eens kijken wat ik er van ga maken.
Juist omdat je ons zo lang hebt laten wachten, reken ik op iets bijzonders!
 
Reactiescore
1.530
Ben er achter gekomen dat ik m'n internet maar eens moet fixen op zolder. Geeft aan 4 uur te doen over 8,8GB... Bedankt MOH!
 
Reactiescore
1.530
Wie verzint voor mij een goede nieuwe PSN? Ik ben al een uur bezig om een naam de bedenken :oops:, die moet echt goed zijn..
 
Bovenaan