Het Grote Bedeltopic

DeletedUser1435

Guest
Ja jullie zien het goed, een topic over bedelen.

Wat zijn jullie ervaringen in deze en geven jullie wat aan bedelaars?

Ik zal beginnen als TS zijnde.

Heel soms geef ik wat kleingeld aan het vrouwtje bij de plaatselijke buurtsuper, of wat aan de neger in de albert heijn, maar die straatbedelmuzikanten krijgen niks, want die bezorgen me nog eens een gehoorbeschadiging!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb vandaag nog aan een kind 2 KM (kijken wie em snapt) gegeven. Dat zag er echt zielig uit...
 

DeletedUser1435

Guest
laatst, was ik op het CS, en toen kwam er een zwerfster naar me toe, of zo zag ze eruit, maar ze keek een beetje vreemd uit haar ogen. Ze vroeg om geld en ik bood haar wat anders aan in ruil daarvoor, maar daar begon ze niet aan.

uiteindelijk zou ik haar dan meenemen naar de Smullers voor een zak patat, wereldverbeteraar dat ik ben zo kan ze er geen drugs van kopen, maar dat wou ze dan weer niet de hoer
 

DeletedUser62766

Guest
Nooit wat geven dan blijven ze de rest van de dag achter je aan rennen, in Griekenland tenminste. Traumaatje hier.
 
Reactiescore
770
Ooit in Antwerpen een vioolspelende boeddhistische monnik 2 euro gegeven. Gaf mij een snoepje terug. :D
 

DeletedUser1435

Guest
saltzer heeft er 1 die in volle glorie nog kleiner is dan die van marco in slappe stand
 
Bovenaan