Het Grote Bedeltopic

Reactiescore
1.525
Toemaar. Ik denk ik zet eens in op die crypto dingen, boem bam pats crash bij alles. Dus ik ben zo snel mogelijk weer dit grote bedeltopic op gaan zoeken. :oops:
 

DeletedUser78666

Guest
Ja denk dat het nog wel wat meer gaat crashen zodra overheden er een verbod op doen.
 
Reactiescore
110
Toemaar. Ik denk ik zet eens in op die crypto dingen, boem bam pats crash bij alles. Dus ik ben zo snel mogelijk weer dit grote bedeltopic op gaan zoeken. :oops:

Mensen die er totaal geen verstand van hebben maar toch gaan investeren gun ik ook een dik verlies. :D
Ik wacht smachtend op het moment dat de bubbel uit elkaar spat. :D
 
Reactiescore
1.728
Mensen die er totaal geen verstand van hebben maar toch gaan investeren gun ik ook een dik verlies. :D
Ik wacht smachtend op het moment dat de bubbel uit elkaar spat. :D

En daarna kopen zeker?

Ik heb gister mijn bitcoins verkocht met winst :). Ging van 9200 in een keer heel snel omlaag. Dus op 8400 heb ik ze maar verkocht. Dieptepunt was 7500. Daarna liep die weer omhoog en vandaag schommelt die weer heel erg.
 

DeletedUser78666

Guest
Economen hebben gezegd dat hij over 1,5 jaar zijn hoogtepunt van 72k bereikt en daarna flink zou vallen.
 
Reactiescore
110
En daarna kopen zeker?

Ik heb gister mijn bitcoins verkocht met winst :). Ging van 9200 in een keer heel snel omlaag. Dus op 8400 heb ik ze maar verkocht. Dieptepunt was 7500. Daarna liep die weer omhoog en vandaag schommelt die weer heel erg.

Ik heb niet eens geld om te investeren haha.
 
Bovenaan