Het begin van een nieuw tijdperk - afscheid CACTUS/Pyramid.

DeletedUser76269

Guest
Begrijp je het wel? Ach ik wil je wel helpen hoor. 90% Van run de gevallen zijn mbt een overmacht. Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar het is zeker mogelijk voor een stam als CACTUS om winsten te boeken. Zie bijvoorbeeld het enorme front van whale of zie de front accounts van cube met voldoende CF's van CACTUS.

Dat CACTUS het niet probeert en maar op delete gaat is laf, ga dan in ieder geval strijdend ten onder.
Overigens "waarom blijven deffen", momenteel heeft 1 account van CACTUS een serieuze wave gehad.... namelijk abuser. Al kijk je naar Cube liggen kurt en ice al langdurig onder vuur(meerdere clear waves) en hebben wij bij gele kanarie ook al een wave over ons heen gehad. Dus dat blijven deffen is onzin, momenteel heeft CACTUS de aanvallende rol gehad.

Al snap je niet hoe de situatie in elkaar zit kan je voortaan beter niet reageren.

Edit. ben wel benieuwd geworden naar dat VV verhaal :), zou graag die screens zien idd.

Dat je letterlijk denkt dat wij op delete staan door die massa van jullie op abuser is al echt achterlijk. Dan reageer ik nog niet eens op de rest van je post(s)..
 
Reactiescore
1.278
Dat je letterlijk denkt dat wij op delete staan door die massa van jullie op abuser is al echt achterlijk. Dan reageer ik nog niet eens op de rest van je post(s)..

Begrijpend lezen he :confused:, ik zeg dat helemaal nergens en sterker nog ik denk dat ook niet.
 

DeletedUser76269

Guest
De waves komen al tijden op ons aan(cube) en nu blazen we een beetje terug en iedereen vliegt op del. Een run van formaat dit, had toch meer van jullie verwacht.

Begrijpend lezen he :confused:, ik zeg dat helemaal nergens en sterker nog ik denk dat ook niet.

Denk dat je je beter moet verworden voor je blijft zeggen tegen mensen dat ze beter moeten "begrijpend lezen".
 
Reactiescore
1.278
Denk dat je je beter moet verworden voor je blijft zeggen tegen mensen dat ze beter moeten "begrijpend lezen".

Of jij moet minder snel foutieve aannames doen :p, nee maar volgende keer even juiste post citeren dan weet ik waar je het over hebt.

Doelde in je citaat overigens op het feit dat jullie de aanvallende partij waren, maar nu de rol dreigt om te draaien jullie op delete gaan.
 
Reactiescore
735
Wat een gigantisch slappe hap dat kanarie gaat lopen cfen, met of zonder afspraken, bah.. Waarom in vredesnaam?!
En ze dan runners noemen.. Speel eerst eens fatsoenlijk joh!
 
Reactiescore
1.278
Wat een gigantisch slappe hap dat kanarie gaat lopen cfen, met of zonder afspraken, bah.. Waarom in vredesnaam?!
En ze dan runners noemen.. Speel eerst eens fatsoenlijk joh!

Volgens mij weet jij het verhaal voor maar 50% en trek je voor 100% een conclusie. Zo voorbarig een conclusie trekken... wat je fatsoenlijk noemt.. hé.

Voel ook totaal niet de noodzaak om iets hierover toe te lichten want blijkbaar ben jij al geheel op de hoogte!. Ofnouja misschien heb je die regels in de beginpost meerdere keren overgelezen en dacht toen al alles te weten.
 
Reactiescore
967
Wat een gigantisch slappe hap dat kanarie gaat lopen cfen, met of zonder afspraken, bah.. Waarom in vredesnaam?!
En ze dan runners noemen.. Speel eerst eens fatsoenlijk joh!

Zijn je kontenlikkers het verhaal bij je komen vertellen? Want zo te zien ben je of slecht geïnformeerd of wil je gewoon niet praktisch naar de situatie kijken. Waarbij het dus uitkomt op een GK-bash-momentje.
 
Reactiescore
853
Ik ben heel erg benieuwd naar het verhaal dan, lijkt op een vrij zielige CF actie als ik het zo zie namelijk.
 
Reactiescore
1.278
Ik ben heel erg benieuwd naar het verhaal dan, lijkt op een vrij zielige CF actie als ik het zo zie namelijk.

Dan gaat dit toch echt van CACTUS vandaan moeten komen, we hebben gedurende de dag over deze kwestie volop in PM gecommuniceerd met cacturne en abuser. Van mijn part was de zaak daarmee gedaan, aangezien er door CACTUS niet verder op in word gegaan in de beginpost verwacht ik dat ze de zaak ook laten rusten.

Aangezien gods totaal geen interesse had in een CF bij bijvoorbeeld woodcrake vind ik het onnodig om speciaal voor gods hier een toelichting te gaan geven over overnames die IG al besproken zijn. Iets met selectief verontwaardigen.:rolleyes:

Mocht CACTUS hier toch nog over willen beginnen dan wil ik best de argumenten herhalen die we in PM al gebruikt hebben.
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
3.457
Aangezien gods totaal geen interesse had in een CF bij bijvoorbeeld woodcrake vind ik het onnodig om speciaal voor gods hier een toelichting te gaan geven
Je bedoeld Gods had geen zin om Cube te gaan bashen over het feit dat Cube exact hetzelfde deed van waar jullie Abuser van beschuldigde..
Zie tig Posts terug of ons gesprek op Skype waar je heel snel over de kwestie heen praatte.


Beetje sneue come back Anton.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.278
Je bedoeld Gods had geen zin om Cube te gaan bashen over het feit dat Cube exact hetzelfde deed van waar jullie Abuser beschuldigde..
Zie tig Posts terug of ons gesprek op Skype waar je heel snel over de kwestie heen praatte.


Beetje sneue come back Anton.

Kijk Inge ik zie het zo. Of je bent tegen CF's of voor, maar om nu te komen met "we hadden geen zin om op Cube te bashen" vind ik eerlijk gezegd onzin. Dus omdat Cube dan blijkbaar ergens een CF heeft liggen, kan je een CF van Sokaa niet afkeuren? Ik snap sowieso het verband tussen beide niet, het zijn twee aparte gevallen. Het lijkt erop of je het nu hebt over vuur met vuur bestrijden, maar dit had ik eerder verwacht van een CACTUS lid gezien dit de beschuldigende partij was... niet van een derde die onafhankelijk naar de situatie zou moeten kijken.

Voor de rest ben ik geen fan van het posten van skype berichten, maar dat weet je vast nog wel.
 

DeletedUser79687

Guest
doske heeft gelijk cactus zijn het ongedierte die gods backen, zie ook het ophemelen op het af vanelkaar.
gelukkig hadden mijn w59 maatjes doske en thewhale het door.
 
Reactiescore
3.457
Onzin , beide partijen pakken een dorp midden in het cluster van kleine stammen.
Hoezo moet dat dan anders gezien worden?
Ik voelde mij totaal niet geroepen om dit te melden op het af,daarom gaf ik dit privé aan.
Dat de stam Cube daar vervolgens niets mee doet maar wel Abuser blijft veroordelen is gewoon een beetje heel erg hypocriet;-)

Dus daarom mijn vraag nu,waarom wel cf’s bij Abuser maken als je het zo verafschuwt?
En schuif het niet af van dat jullie het al in Pm hebben gemeld aan Cactus , een stam die zo’n ophef maakt over een cf mogen zichzelf ook verantwoorden .
 
Reactiescore
967
Onzin , beide partijen pakken een dorp midden in het cluster van kleine stammen.
Hoezo moet dat dan anders gezien worden?
Ik voelde mij totaal niet geroepen om dit te melden op het af,daarom gaf ik dit privé aan.
Dat de stam Cube daar vervolgens niets mee doet maar wel Abuser blijft veroordelen is gewoon een beetje heel erg hypocriet;-)

Dus daarom mijn vraag nu,waarom wel cf’s bij Abuser maken als je het zo verafschuwt?
En schuif het niet af van dat jullie het al in Pm hebben gemeld aan Cactus , een stam die zo’n ophef maakt over een cf mogen zichzelf ook verantwoorden .

Hoe valt een cf die verkregen is door het edelen van mb die samenwerkt in een oorlog te vergelijken met een cf die verkregen wordt terwijl er een jumpt wordt gemaakt zoals bij Sokaa of met een cf die verkregen wordt door een dorp te internen die geheel niet in de buurt van je cluster komt?

Wij die ons moeten verantwoorden door een dorp te pakken van een mb die gewoon niet goed gecontroleerd werd op activiteit en erop aangerekend worden, lachwekkend wel;)
 
Bovenaan