Het begin van een nieuw tijdperk - afscheid CACTUS/Pyramid.

Reactiescore
1.278
Onzin , beide partijen pakken een dorp midden in het cluster van kleine stammen.
Hoezo moet dat dan anders gezien worden?
Ik voelde mij totaal niet geroepen om dit te melden op het af,daarom gaf ik dit privé aan.
Dat de stam Cube daar vervolgens niets mee doet maar wel Abuser blijft veroordelen is gewoon een beetje heel erg hypocriet;-)

En schuif het niet af van dat jullie het al in Pm hebben gemeld aan Cactus , een stam die zo’n ophef maken over een cf mogen zichzelf ook verantwoorden .

Dat jij je niet geroepen voelt om dit te melden op het AF prima, maar dat een grote stam zich op het AF compleet afzijdig houdt over een discussie over een CF.. alhoewel eerst stond half gods in de rij om te roepen dat het geen CF was. Toen het er wel 1 bleek te zijn bleef het stil, terwijl daarvoor wel elke stam voor de kleinste dingen op de vingers werd getikt. Tjah dat vind ik apart. Of het nu vergelijkbare gevallen waren uiteindelijk.. wie gaat het zeggen.

Ik heb in pm al die dorpen verantwoord(ik val in herhaling), waarom ik me dan ook nog voor gods op het af moet verantwoorden is me dan ook een raadsel. Dus je hebt helemaal gelijk een stam die ophef maakt over een CF moet zich inderdaad zelf ook verantwoorden, maar dit is gebeurt en in mijn ogen is de situatie daarmee opgelost.

Dus daarom mijn vraag nu,waarom wel cf’s bij Abuser maken als je het zo verafschuwt?

Ik verafschuw geen CF's hoor, gele kanarie heeft er onder gelegen en daar zul je me niet over horen. Ik vind sommige CF's zelfs helemaal prima.

Maar ik denk dat deze discussie wel aardig over is haha nu zijn we al dingen aan het herhalen... beetje onzinnig dus. Dus niet raar opkijken al blijft een volgende post onbeantwoord. ;)
 
Reactiescore
3.452
alhoewel eerst stond half gods in de rij om te roepen dat het geen CF was. Toen het er wel 1 bleek te zijn bleef het stil
Het was zo’n wazige cf dat mensen 3 keer moesten kijken hoe of wat!
Je bracht het namelijk met zo’n groot drama dat iedereen dacht dat de cf in het cluster van Cube lag.
Dat daarna bleek dat het om een ienie mini stammetje ging stopten wij met reageren,gek he?

Eet ff een goed handje vogelzaad want de kanarie p&p is bedroevend slecht.
 
Reactiescore
3.452
Hoe valt een cf die verkregen is door het edelen van mb die samenwerkt in een oorlog te vergelijken met een cf die verkregen wordt terwijl er een jumpt wordt gemaakt zoals bij Sokaa of met een cf die verkregen wordt door een dorp te internen die geheel niet in de buurt van je cluster komt?
Ah oké en die cf die Abuser pakte was van een stam waarmee jullie samenwerkte?
Dus wat is het verschil?
 
Reactiescore
1.278
Het was zo’n wazige cf dat mensen 3 keer moesten kijken hoe of wat!
Je bracht het namelijk met zo’n groot drama dat iedereen dacht dat de cf in het cluster van Cube lag.
Dat daarna bleek dat het om een ienie mini stammetje ging stopten wij met reageren,gek he?

Eet ff een goed handje vogelzaad want de kanarie p&p is bedroevend slecht.

Klopt het ging over Cactus dat was echt een hele kleine ienie mini stam, lol whut. Of para(naam toen der tijd) een stam van een paar miljoen waar de CF werd neergelegd. Had ik net al selectief verontwaardigen gebruikt? Ben in ieder geval blij dat je ervoor uitkomt.
 
Reactiescore
967
Ah oké en die cf die Abuser pakte was van een stam waarmee jullie samenwerkte?
Dus wat is het verschil?

Geen idee waar je het over hebt, wellicht kun je je eigen post nog eens teruglezen en je raadsel ontcijferen voor me.

Als je doelt op Sokaa, dat was via onze vijand, SnailTrail, die we tevens aan het wegedelen waren dus dat lijkt me een enorm verschil.
 

DeletedUser73358

Guest
Eet ff een goed handje vogelzaad want de kanarie p&p is bedroevend slecht.

Ja en jou personaliteit is dan ook werkelijk het tegenovergestelde van serenity. Kwa argumentatie valt de discussie te winnen, maar het is zinloos om er met Gods en jou op in te gaan. Als Cactus het op het AF wilt aanhalen en verder bespreken, dan staan wij uiteraard open om dit hier te hervatten. Daar valt tenminste nog mee te discussiëren, jij kletst enkel beledigingen zonder er dan maar ook inhoudelijk op in te gaan.

Wel leuk weer dat het topic volledig is ontspoord en dat men hun eigen falen uiteraard op ons probeert af te schuiven en daar dus op te focussen in dit topic.

Cactus had een goede kans en west-Cube lag er een tijd slecht voor, gelukkig hebben we ons weten te herpakken maar simpel was het absoluut niet. Wij vinden het dan ook onzin dat iedereen nu oppeens op delete gaat onder de nom voor een leuke 3-strijd want Cactus heeft die sinds het begin voor Cube proberen te verkloten met het werven van leden voor een block, het samenwerken met SnailTrail & GB, de NAP met Whale, de NAP met Doske en de NAP met LDE.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79687

Guest
Ja en jou personaliteit is dan ook werkelijk het tegenovergestelde van serenity. Kwa argumentatie valt de discussie te winnen, maar het is zinloos om er met Gods en jou op in te gaan. Als Cactus het op het AF wilt aanhalen en verder bespreken, dan staan wij uiteraard open om dit hier te hervatten. Daar valt tenminste nog mee te discussiëren, jij kletst enkel beledigingen zonder er dan maar ook inhoudelijk op in te gaan.

Wel leuk weer dat het topic volledig is ontspoord en dat men hun eigen falen uiteraard op ons probeert af te schuiven.

wat die eigenlijk bedoelde was tweet tweet, maar geef niks vergeten en vergeven toch?
 

DeletedUser19615

Guest
Het was zo’n wazige cf dat mensen 3 keer moesten kijken hoe of wat!
Je bracht het namelijk met zo’n groot drama dat iedereen dacht dat de cf in het cluster van Cube lag.
Dat daarna bleek dat het om een ienie mini stammetje ging stopten wij met reageren,gek he?

Eet ff een goed handje vogelzaad want de kanarie p&p is bedroevend slecht.
Een overtreding is een overtreding toch? Lekker hypocriet. Bij het grote GODS mag je geen clusterfuck doen, bij een klein stammetje wel.
 

DeletedUser77942

Guest
Lol
Is geen zielige cf actie van gele kanarie

Cactus geeft toe samentewerken met de stam die kanarie in hun cft dus zijn het gewoon legale clusterfucks aangezien je samenwerkends spelers gewoon netjes mag clusterfucken


(
Meerdere keren is vanuit kamp Manipulate gezegd dat ze ons een leuke strijd tegen Cube gunnen, echter zijn ze daar helaas van mening veranderd (niet de woorden van Savethewhale, wel van andere leden). De enige NAP/samenwerking die CACTUS nu nog heeft is de samenwerking met GB, en wat losse moraalbrekers van Unique. en Sokaa. Doske is nog een geval apart. Zoals je kunt lezen heeft Doske def staan in stacks bij Abuser. Deze mocht ondanks het stopzetten van de NAP gewoon blijven staan gelukkig. Oh wacht, wat is dit? )

Hier lees ik duidelijk dat ze een samenwerking met GB hadden

Dus wat huilt iedereeen
 
Reactiescore
1.049
Joo boys van Cactus,
Vanuit hier persoonlijk een reactie. Ik vind het enorm jammer dat delete voor jullie de enige optie was, zeker nadat jullie eigenlijk 1-0 voorstonden op ons na de winsten aan de fronten. Wel wil ik jullie en dan vooral Cacturne/sokaa een compliment geven want jullie hadden voor een makkelijkere/betere optie kunnen kiezen wat jullie niet deden. Wel vond ik de CFs enorm onstrategisch van Unique want die slurpen deff die jullie in minderheid duidelijk niet hadden. Al met al een leuke strijd die maar kort duurde, net toen KU weer was opgekrabbeld om wat terug te doen!

Ik hoop dat er in de toekomst nog eens met wat leden van jullie mag spelen en tegen sommige... Als de stammen gelijk waren had het een enorm toffe strijd kunnen worden, over de CF's enzo ga ik niet in discussie want de stam is neer dus het heeft 0 nut naar mijn mening.

@maretan misschien kun jij beter op 59 stoppen Xd ''de stam gaat direct onder'' geldt een beetje andersom :D

Nog een fijne toekomst op TW en anders jammer dat het zo met je TW-carriére moest eindigen. tot een volgende wereld!
 

DeletedUser77289

Guest
Wel vond ik de CFs enorm onstrategisch van Unique want die slurpen deff die jullie in minderheid duidelijk niet hadden. Al met al een leuke strijd die maar kort duurde, net toen KU weer was opgekrabbeld om wat terug te doen!

Volgens mij zitten jullie zo rond de 40/60 verhouding (naar mijn mening) en stond jullie front overal gigantisch stacked behalve 1 dorpje (dat we uiteindelijk ook hebben genomen). Ik koos er voor om dorpen in het achterland te gaan edelen toen ik merkte hoe makkelijk clears niet gedodged werden. Via de cf's gingen we dan verder druk leggen en zouden we later pas stacks bashen. Overigens stond lang niet elke cf zwaar stacked. Dat zou je geweten hebben als jullie wat meer moeite deden dan 2x een cf te scouten met 400 scouts (die doodliepen).

Ook stonden wij compleet leeg op frontdef na. Als er ook maar enige druk was gekomen van Kurt was er misschien wat te rapen, maar zoals ik net zei hebben jullie ook nooit geprobeerd.

Onstrategisch of niet, ik denk dat wij wel tenminste kunnen zeggen dat we toch iéts gedaan hebben om het wat open te breken en ook daadwerkelijk dorpen hebben overgenomen terwijl wij er (behalve recaps) geen enkele verloren zijn aan jullie. Ik heb alleszins genoten van onze (korte) strijd en heb genoten van heel wat leuke berichtjes. :rolleyes:
 
Reactiescore
1.049
Volgens mij zitten jullie zo rond de 40/60 verhouding (naar mijn mening) en stond jullie front overal gigantisch stacked behalve 1 dorpje (dat we uiteindelijk ook hebben genomen). Ik koos er voor om dorpen in het achterland te gaan edelen toen ik merkte hoe makkelijk clears niet gedodged werden. Via de cf's gingen we dan verder druk leggen en zouden we later pas stacks bashen. Overigens stond lang niet elke cf zwaar stacked. Dat zou je geweten hebben als jullie wat meer moeite deden dan 2x een cf te scouten met 400 scouts (die doodliepen).

Ook stonden wij compleet leeg op frontdef na. Als er ook maar enige druk was gekomen van Kurt was er misschien wat te rapen, maar zoals ik net zei hebben jullie ook nooit geprobeerd.

Onstrategisch of niet, ik denk dat wij wel tenminste kunnen zeggen dat we toch iéts gedaan hebben om het wat open te breken en ook daadwerkelijk dorpen hebben overgenomen terwijl wij er (behalve recaps) geen enkele verloren zijn aan jullie. Ik heb alleszins genoten van onze (korte) strijd en heb genoten van heel wat leuke berichtjes. :rolleyes:
Leuke reactie maar het feit is dat wij Abuser en SnailTrail hebben weggespeeld en jullie enkel wat dorpjes, + Die scouts waren om te kijken of ze niet helemaal leegstonden wat ook kon :) Had er verder geen behoefte aan, verder op het moment dat wij een offensief wilde doen gaan jullie op delete.... Konden wij ook niet weten :D
 

DeletedUser77289

Guest
Leuke reactie maar het feit is dat wij Abuser en SnailTrail hebben weggespeeld en jullie enkel wat dorpjes, + Die scouts waren om te kijken of ze niet helemaal leegstonden wat ook kon :) Had er verder geen behoefte aan, verder op het moment dat wij een offensief wilde doen gaan jullie op delete.... Konden wij ook niet weten :D

"jullie" hebben niet veel gedaan behalve clears en def sturen. Erg veel respect daarvoor ook maar zeggen dat jullie Abuser en Snail weggespeeld hebben vind ik niet correct. Vooral GK heeft deze 2 spelers weggespeeld en jij hebt op Snail geholpen met clears. Op Abuser hebben jullie zelfs niet eens clears gegooid geloof ik tot een paar dagen geleden wel de eerste incs van jullie naar Abuser gingen.

Allemaal makkelijk om te zeggen achteraf vind ik en ik geloof je best, maar ik heb hier nooit iets van gemerkt.
 
Bovenaan