Het begin van een nieuw tijdperk - afscheid CACTUS/Pyramid.

Reactiescore
1.049
@thelightfighter Rens en Simon het gaat jullie goed. Toch twee spelers waarvoor wij altijd veel respect hebben gehad dat jullie door speelde nadat jullie halve team met de staart tussen de benen was gevlucht bij de eerste incs, ook waren jullie echte stamspelers bij stamoperaties en actief betrokken bij keuzes die gemaakt moesten worden. Aan jullie heeft het zeker niet gelegen. Ik weet dat ik zelf en Twan doordat we zo fanatiek zijn veel druk op jullie schouders hebben gelegd , ik hoop dat jullie hier doorheen kunnen prikken en de goede bedoelingen achter dit alles kunnen zien.

Al hadden we van te voren geweten dat onze keuze om jullie bij het alles te betrekken zoveel gevolgen zou hebben op jullie speelvreugde dan hadden we het vast en zeker anders aangepakt. Dus sorry jongens :(.

Hoop dat jullie vooral terugkijken naar de mooie dingen in de stam cube en de afgelopen dagen snel vergeten .

Er is dan ook slechte communicatie geweest. Dat een fusie een controversiele beslissing is die hier voor beroering zorgt en waarover de meningen verdeelt zijn lijkt me logisch. Zoiets zou je dan ook eerst met al je leden moeten bespreken op het stammenforum en in de skypechat, en pas overgaan tot de fusie als hierover een bepaalde interne concensus is bereikt. Maar zo te zien komt deze fusie bij sommigen als verassing, dat is eigenlijk misschien wel kwalijker dan de fusie zelf. Je kan niet met goed fatsoen achter de rug van je leden met de stamleiding van een andere stam een fusie bespreken en het vervolgens in je eigen stam als voldongen feit presenteren.

De druk viel wel mee, tijdsdruk eerder hahaha
Daardoor niet altijd t juiste kunnen doen helaas :)


Dirk, hoe jij het vertelt klopt niet helemaal... Het is geëscaleerd bij het presenteren aan een lid aan de stam waardoor de chaos kwam. Anders was het pas veel later geweest gok ik
 
Bovenaan