Heeft |D| zijn bondgenoten goed geregeld

Heeft |D| zijn bondgenoten goed geregeld

  • Ja

  • Nee


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

DeletedUser77549

Guest
Pim, wat maakt het puntenverschil uit? Daar draait het spelletje immers ook om. Qua aantal leden is dit dus ongeveer gelijk. En ik geef je gelijk dat d daar eerder mee is begonnen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Pim, wat maakt het puntenverschil uit? Daar draait het spelletje immers ook om. Qua aantal leden is dit dus ongeveer gelijk. En ik geef je gelijk dat d daar eerder mee is begonnen.

Natuurlijk maakt het punten verschil uit, een BG nemen met een front account van je vijand van 2 miljoen punten. Of een bg nemen met een account van 250k in je cluster? Zit volgens mij een redelijk verschil in qua effect. En dat is wat ik probeerde duidelijk te maken met mijn post.

Overigens gebruiken jullie de BG om os te wisselen, wat gister te zien was bij de switch van fluffy. Als jullie dit gaat doen met al jullie bg'en, en wij ook. Zijn jullie zeer zeker in het voordeel. Kom op zeg, denk eens na voor je iets post Karim
 
Reactiescore
1.094
Dat is onzin. Jullie hadden ook nog samenwerkingen met sexy, die dan de laatste paar dagen klappen hebben gehad, en er mensen geleaved zijn. Maar dat waren ook vol 5 spelers.

Daarnaast die 2 stammen die tim010 nog aanvielen, Dragonriders en PoE nog eens 2 leden. Dus dat zijn nog eens 10-12 leden meer voor jullie. Waarnaast er geen banden zijn met KOH alleen een PBG tussen 2hos en tharobster. Dus dat zijn er ook nog eens 4 minder voor ons.
 

DeletedUser74552

Guest
Er zijn indd geen banden tussen ons en KOH op Tharobster na.

@finalowner3 jij komt steeds met die vergelijking aan, niet ik. Ik distantier me van dat soort praktijken en heb dan ook op de wereld waar ik een leidende rol heb gehad me absoluut niet zo gedragen. Dat jij mij komt aanvallen op de speler die ik 3 jaar geleden was kan ik niks aan doen. Uiteindelijk gaat het er om wie je NU bent en hoe jij je hier NU profileert samen met hoe je D leid getuigd gewoon van geen klasse. Daarnaast haal je het niveau van heel je stam mee naar beneden. Ik snap zelfs jeroen niet dat hij mee gaat met dit soort praktijken. Hij legt de morale lat nooit echt hoog maar dit moet zelfs voor hem geen lol aan zijn.
 
Reactiescore
661
Hij vergelijkt weer IB met Dust, moet je gewoon niet eens aan beginnen. Dust is nooit een smerige internstam geweest van waar andries deel van uitmaakte. Eerlijk wat doen wij anders dan wat poef op dit moment doet? Ik tel jullie accounts even:
POEF 5
Platy 5
|BP| 2
OO 5
~KoH~ 5
Totaal: 22 accounts
|D| 5
W.A.U. 5
~I~ 5
TA 4
Totaal: 19
Zijn er nog minder ook, kortom donder alsjeblieft op met jullie zogenaamde wij doen niet aan vies spel gezegde, want jullie doen het net zo erg als |D|
Stel dat dit waar is, wat niet is, dan hebben jullie er ondertussen van de accounts waar je mee samwerkte daarvoor ook nog een stuk of 25 geïnternd. Die staan dan niet meer op dat lijstje. Plus komt erbij dat poef en ook platy helemaal niet zouden samenwerken maar anders gingen jullie sowieso platy ook nog als bg nemen. Dus eigenlijk best knap dat platy dat niet wilde aannemen. Dat waardeer ik nu wel van hen.
 

DeletedUser59375

Guest
@pro noob. Nogmaals knap dat je met zo een persoon kunt samen spelen maar het trekt je eigen niveau wel echt de afgrond in.
Ik doe mijn best om met iedereen overeen te komen zo heb je overal connecties. Vind het wel jammer datje dan zegt dat dat mijn niveau omlaag trekt. Ik denk hier juist het tegenovergestelde van ik ga op mijn manier absoluut niet rap iemand hebben dat iets tegen me heeft op welke wereld of stam ik terechtkom.
 
Reactiescore
661
Ik doe mijn best om met iedereen overeen te komen zo heb je overal connecties. Vind het wel jammer datje dan zegt dat dat mijn niveau omlaag trekt. Ik denk hier juist het tegenovergestelde van ik ga op mijn manier absoluut niet rap iemand hebben dat iets tegen me heeft op welke wereld of stam ik terechtkom.

Ik denk niet dat ik iemand ben die veel tw "vijanden" heeft zeg maar. Ik heb met vrij veel personen gespeeld. In de stam en op accounts. Maar ik kan toch eerlijk zeggen dat dit echt van het laagste is dat ik ooit heb gezien. Als je de optelsom maakt van alles, van in het begin tot zelfs gisteren nog, dan heb ik toch twijfels of ik niet ergens zelf een grens zou trekken. Niet meer nu je der bij bent he, dat begrijp ik, maar een volgende keer, met diezelfde mensen, neen, dat zou ik niet kunnen.
 

DeletedUser59375

Guest
Mensen veranderen he
Het is niet omdat ze eens iets misdaan hebben dat ze dit met een jaar weer doen
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Zo'n speler, die je vertrouwen misbruikt, vertrouwen is ook 'iets misdoen'. Dus vanuit dat opzicht is wat jij beweert ook van toepassing op de speler die geen 2e kans wil geven aan die eerste die zijn vertrouwen al eens misbruikte.

Leren uit je fouten noemt dat, kwestie van perspectieven.
 
Reactiescore
661
Mensen veranderen he
Het is niet omdat ze eens iets misdaan hebben dat ze dit met een jaar weer doen

Klopt. Maar een speler die zegt: "Ik weet dat ik fout zit maar het boeit me totaal niet, ik doe alles voor de winst." Dat ligt anders.
Een poetsvrouw die steelt uit de spaarpot van een kind is in mijn ogen erger dan een jongen die een zakje snoep steelt uit de supermarkt.
De jongen moet nog tot besef komen wat normen en waarden zijn. De poetsvrouw weet het.
De ene krijgt meer krediet, de andere totaal niet.
 

DeletedUser75558

Guest
Klopt. Maar een speler die zegt: "Ik weet dat ik fout zit maar het boeit me totaal niet, ik doe alles voor de winst." Dat ligt anders.
Een poetsvrouw die steelt uit de spaarpot van een kind is in mijn ogen erger dan een jongen die een zakje snoep steelt uit de supermarkt.
De jongen moet nog tot besef komen wat normen en waarden zijn. De poetsvrouw weet het.
De ene krijgt meer krediet, de andere totaal niet.
Ik ben het vaak met je eens, maar dit is een ridicule vergelijking, yowhite wist net zo goed waar hij mee bezig was classic 11 en wou die wereld doormiddel van timebots en recruit to wins winnen, alleen was dat hem niet gelukt door groot gebrek aan kwaliteit. IB was kwalitatief echt niks (bamixlikker was dan een uitzondering, maar stelde ook echt amper iets voor), het was meer dat iedereen meteen opgaf bij inc nummer 1, bami die speelde enkel nog een beetje door, maar dat betekent niet dat die daar goed gedeft had, want hij verloor alsnog loads van dorpen en internde dat gewoon terug op bb's en intern noobs. Hij zit plotseling wel in POEF, dus ja als hij daar in kan komen, dan kan ik dat ook (niet dat ik dat perse zou willen).
 

DeletedUser77680

Guest
Klopt. Maar een speler die zegt: "Ik weet dat ik fout zit maar het boeit me totaal niet, ik doe alles voor de winst." Dat ligt anders.
Een poetsvrouw die steelt uit de spaarpot van een kind is in mijn ogen erger dan een jongen die een zakje snoep steelt uit de supermarkt.
De jongen moet nog tot besef komen wat normen en waarden zijn. De poetsvrouw weet het.
De ene krijgt meer krediet, de andere totaal niet.

Volgens mij snappen jullie nog steeds niet dat jullie morele waardes op deze classic ons niks uitmaken? Wij spelen om te winnen en we zijn bereid om alles wat binnen de regels mag te gebruiken. Dan kan je nog zo hard gaan huilen en circle jerken op het forum maar ik denk niet dat het veel invloed zal gaan hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
661
Ik ben het vaak met je eens, maar dit is een ridicule vergelijking, yowhite wist net zo goed waar hij mee bezig was classic 11 en wou die wereld doormiddel van timebots en recruit to wins winnen, alleen was dat hem niet gelukt door groot gebrek aan kwaliteit. IB was kwalitatief echt niks (bamixlikker was dan een uitzondering, maar stelde ook echt amper iets voor), het was meer dat iedereen meteen opgaf bij inc nummer 1, bami die speelde enkel nog een beetje door, maar dat betekent niet dat die daar goed gedeft had, want hij verloor alsnog loads van dorpen en internde dat gewoon terug op bb's en intern noobs. Hij zit plotseling wel in POEF, dus ja als hij daar in kan komen, dan kan ik dat ook (niet dat ik dat perse zou willen).

Classic 11 boeit me niks. Ik speel deze. D speelt ver onder wat je nog ok kan vinden.

Volgens mij snappen jullie nog steeds niet dat jullie morele waardes op deze classic ons niks uitmaken? Wij spelen om te winnen en we zijn bereid om alles wat binnen de regels mag te gebruiken. Dan kan je nog zo hard gaan huilen en circle jerken op het forum maar ik denk niet dat het veel invloed zal gaan hebben.

Dat is raar, ik zeg net hetzelfde, dus ik besef het maar al te goed. Jullie zijn idd die stelende poetsvrouwen, niet meer, niet minder. Spelers die idd nooit in bepaalde stammen kunnen geraken, hoe graag je dat ook zou willen bv Timon.
 

DeletedUser75558

Guest
Dat is raar, ik zeg net hetzelfde, dus ik besef het maar al te goed. Jullie zijn idd die stelende poetsvrouwen, niet meer, niet minder. Spelers die idd nooit in bepaalde stammen kunnen geraken, hoe graag je dat ook zou willen bv Timon.
Denk je dat ik er uberhaupt ooit op uit was in een bepaalde stam te geraken? Ik laat juist zien dat zelfs stammen die deze tactiek hanteren het moeilijk kan maken voor jullie. Ik ben juist de persoon die de classic wereld nog interessant en leuk maakt. Ik ben de persoon die het niks uit maakt wat ene pimsie over mij denkt. Het is maar een spel, neem het toch niet zo serieus allemaal. Jullie doen net of jullie leven ervan afhangt.
 
Reactiescore
661
Laat maar timon, ik ga der ni meer op reageren. Ik wilde het nog proberen, daar waar de rest al lang heeft opgegeven.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Moet je ook niet proberen voordat ie minstens een paar jaar in een internaat heeft versleten
 

DeletedUser75558

Guest
Laat maar timon, ik ga der ni meer op reageren. Ik wilde het nog proberen, daar waar de rest al lang heeft opgegeven.
Ik denk dat het vooral ligt aan de mentaliteit van de spelers die in POEF spelen, hun ze gaan uit het niets meteen op je bashen. Jullie beginnen hiermee en dan ben ik geneigd het zo te gaan spelen ja. Snappen jullie dan niet dat jullie dit allemaal zelf in de hand werken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ik denk dat het vooral ligt aan de mentaliteit van de spelers die in POEF spelen, hun denkvermogen is tamelijk laag en gaan uit het niets meteen op je bashen. Jullie beginnen hiermee en dan ben ik geneigd het zo te gaan spelen ja. Snappen jullie dan niet dat jullie dit allemaal zelf in de hand werken?

Ja dat is ook
 
Bovenaan