Heeft |D| zijn bondgenoten goed geregeld

Heeft |D| zijn bondgenoten goed geregeld

  • Ja

  • Nee


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

DeletedUser77680

Guest
Leuk inderdaad die terugkoppeling van generalisatie.
Maar waar is dat punt dat je wilde maken tegenover Yowhite? Dat is inmiddels een beetje zoek geraakt.
Dat een iedereen tegen |D| topic is? Zie ook genoeg mensen die hier niet spelen die hebben gestemd, en misschien is men dan ook nog wel aan het dollen met je, omdat dit topic niet geheel serieus wordt genomen (geef ze geen ongelijk).

Ja het was mij al vrij duidelijk dat niemand dit topic serieus nam. Toch heb ik wel wat punten verduidelijkt, zoals je kan zien tussen mij en Robbeke, dus toch nog een succes in mijn ogen.

Waar wil je dat ik reageer van Yowhite, beetje ongestructureerd zijn stukje, dus graag concretere vragen.
 

DeletedUser74552

Guest
Jij bent wel compleet incapabel als je niet snapt dat je vraag A kan stellen om antwoord B te krijgen. Dit is een vrij normale journalistieke manier om vragen te stellen, zou je begrijpen als je de krant zou lezen en het nieuws zou kijken, of enigszins hoogwaardige documentaires.

Dit is wel heel kort door de bocht hoor. Sseg geeft al aan dat er meerdere mensen gestemd hebben die niet deze classic spelen. Dan gaat het hele balletje iedereen is tegen D en niet tegen het bg beleid van D al niet op. De vraagstelling is voor een objectief persoonlijk namelijk heel duidelijk. Verder kan je er leuk van alles en nog wat erbij halen om je punt te maken maar het word er niet beter op. Het is heel simpel. Je hebt een vraag gesteld, het antwoord bevalt je niet en nou is het vingers in de oren en iedereen haat D roepen. Lijkt wel een religieus forum dit met jou manier van beargumenteren.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Toch wel even respect naar mijn stammies dat ze nog verzorgde posts neerzetten, ik zou dat op dit af niet kunnen.
 

DeletedUser77680

Guest
Dit is wel heel kort door de bocht hoor. Sseg geeft al aan dat er meerdere mensen gestemd hebben die niet deze classic spelen. Dan gaat het hele balletje iedereen is tegen D en niet tegen het bg beleid van D al niet op. De vraagstelling is voor een objectief persoonlijk namelijk heel duidelijk. Verder kan je er leuk van alles en nog wat erbij halen om je punt te maken maar het word er niet beter op. Het is heel simpel. Je hebt een vraag gesteld, het antwoord bevalt je niet en nou is het vingers in de oren en iedereen haat D roepen. Lijkt wel een religieus forum dit met jou manier van beargumenteren.

Het leuke is dat als je hebt gelezen wat ik heb gepost dat het antwoord mij dus wel bevalt. Hetgeen waar ik op oogde was niet een positieve reactie op het gedrag van |D|. Zoals jij nu stelt. Natuurlijk kan ik dit niet bewijzen, ik heb dit enkel besproken met finalowner, iemand die vrij "infamous" is op dit forum. Daarom kan de vraagstelling zo objectief als wat zijn voor een neutraal persoon, maar de context is anders en die zal anders blijven in mijn ogen.

Daarnaast voegen hier helemaal niks meer mee toe aan de discussie. Mijn andere doel van dit topic was onze motieven te verdedigen voor het nemen van bg's, maar daar is blijkbaar geen behoefte aan. Jullie hebben gewoon een andere kijk op dit spelletje, en so be it.

Verder ben ik wel benieuwd naar de eindstrijd en hoop ik dat dit een leuke strijd zal worden!
 

DeletedUser72825

Guest
Waarom neemt Timon dan de vv van pronoob terwijl die er is?

Zoals Dennis al aangeeft zijn wij beide op stage en is het dus zeer druk RL. :) Wss wel de verkeerde info ^^


Ik vind heel deze discussie over |D| nogal ferm opgeblazen, zijn jullie 4 jaar ofso? Doe eens effe serieus en voer serieuze discussie's, probeer argumenten te onderhalen en niet gewoon over die BG's neuten.


POEF (BG van Platy) hier word er dan niet verder op ingegaan?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Van die mensen die willen ingaan op reacties terwijl ze niets willen horen over de acties... Ze willen acties nuanceren op basis van reacties ondanks dat de volgorde van ontstaan omgekeerd is... Voor de mensen die echt niet in staat zijn hun eigen hypocriete denkwijze in te zien, 2e wet van Newton = Acties zorgen voor Reacties. Is er geen actie dan is er geen reactie.

Actie = |D| en hun bondgenoten
Reactie = BG POEF & Platy

Met andere woorden, wil je een discussie over de BG POEF & Platy starten, begin dan met het erkennen dat de oorzaak bij |D| ligt. Deze onzin dat |D| wordt afgerekend op de BG's en de andere stammen niet... |D| heeft zowel hun eigen BG als die van POEF + Platy gecreëerd. Moet hier verder op ingegaan worden?

ik presenteer u mijn serieuze discussie waarbij ik uw argumenten zal onderhalen, helaas lijkt BG neuten wel een standaard onderdeel en is het aanhalen van BG POEF & Platy een rebounce naar dat BG neuten dat elders is gestart.
 

DeletedUser59375

Guest
Heel deze onzin zorgt gewoon dat de zin om nog actief te spelen wegvalt.
Is dit dan een actie door een reactie of een reactie door een actie?
Wordt wel nogal ingewikkeld nu namelijk
 
Reactiescore
1.094
Heel deze onzin zorgt gewoon dat de zin om nog actief te spelen wegvalt.

Gebeurd vaker dat mensen intern en buffers hebben en de zin om te spelen verdwijnt.
 

DeletedUser59375

Guest
Is eerder omdat ik door iedereen dat niet |D| is op mijn kop krijg over hoe het binnen de stam allemaal loopt. Ik heb de keuze gemaakt om in |D| te gaan dit was qua ligging gewoon logisch en nu heeft dat als gevolg dat zowat de helft van de mensen dat ik ken plots een pak minder van me moet hebben omdat ik op het forum propoganda voor voor de stam waar ik inzit alsof zei zelf nooit in de "verkeerde" stam gezeten hebben.
 
Reactiescore
1.094
Een stam joinen vanwege ligging is 1, maar dat je een stam met mankerende principes joint dat is een tweede. Overigens heb ik niks tegen je (gekregen).
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Is eerder omdat ik door iedereen dat niet |D| is op mijn kop krijg over hoe het binnen de stam allemaal loopt. Ik heb de keuze gemaakt om in |D| te gaan dit was qua ligging gewoon logisch en nu heeft dat als gevolg dat zowat de helft van de mensen dat ik ken plots een pak minder van me moet hebben omdat ik op het forum propoganda voor voor de stam waar ik inzit alsof zei zelf nooit in de "verkeerde" stam gezeten hebben.

Keuzes keuzes keuzesssss
 
Reactiescore
661
Is eerder omdat ik door iedereen dat niet |D| is op mijn kop krijg over hoe het binnen de stam allemaal loopt. Ik heb de keuze gemaakt om in |D| te gaan dit was qua ligging gewoon logisch en nu heeft dat als gevolg dat zowat de helft van de mensen dat ik ken plots een pak minder van me moet hebben omdat ik op het forum propoganda voor voor de stam waar ik inzit alsof zei zelf nooit in de "verkeerde" stam gezeten hebben.

Nu haal je ook twee verschillende zaken aan. Dat je bij die stam gaat kan ik wel aannemen. Dat je dan ook bepaalde principes komt verdedigen op een algemeen forum is wat anders.
Je kan niet anders dan verwachten dat mensen je daar op gaan aanspreken. Dat je minder zin krijgt daardoor begrijp ik ook zeer zeker, maar dat is de keuze die je maakte door ten eerste te joinen en ten tweede de manier van spelen te komen verdedigen, waarmee je aangeeft dat je die manier van spelen ook gewoon goed vindt. Anders verdedig je ze ook niet.
Ik vond het gisteren ook frapant dat finalowner met letterlijk zei dat ze nu zo snel mogelijk zullen internen en dat hij met zijn goed timings ons zo lang mogelijk zal tegenhouden en jullie dus een gemakkelijke winst binnenhalen. Je mag me eens vertellen waar je dat kan vereenzelvigen met de "leuke eindstrijd" die ook al verschillende keren werd aangehaald door jullie beide. Maw finalowner zei letterlijk dat intern to win voor 100% de bedoeling is en het plan dat ook wordt uitgevoerd op dit ogenblik. Daarmee kan je zo goed als alle postjes waarover we al dagen hebben gediscussieerd weer afvoeren. Want dat is echt geen leuke eindstrijd.
Nogmaals, het is logisch dat je daarop wordt aangesproken. In se kan je zeggen dat fluffy en alexander slimmer zijn. Ze doen het gewoon en zwijgen als een graf op het forum.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Is eerder omdat ik door iedereen dat niet |D| is op mijn kop krijg over hoe het binnen de stam allemaal loopt. Ik heb de keuze gemaakt om in |D| te gaan dit was qua ligging gewoon logisch en nu heeft dat als gevolg dat zowat de helft van de mensen dat ik ken plots een pak minder van me moet hebben omdat ik op het forum propoganda voor voor de stam waar ik inzit alsof zei zelf nooit in de "verkeerde" stam gezeten hebben.

In een stam van 5 spelers is het zeer moeilijk om acties van bepaalde spelers te gaan loskoppelen van de stam. Door met 5 te spelen zou er een goede samenwerking moeten zijn er dus voldoende overleg gebeuren. Vanuit dat opzicht is het zeer logisch dat spelersacties worden aanzien als stamacties en daarvoor stamspeelstijlen. Indien een speler uit je stam tactieken gebruikt waar jijzelf het niet eens mee bent dan ben je het jezelf verschuldigd dat intern met dat bepaald stamlid te gaan praten en een oplossing te vinden. Aan de zijlijn staan en dan alsnog proberen je stam te verdedigen op zaken waar ze in fout gaan, dat zal je populariteit niet ten goede komen.

Dat je keuzes moet maken en dat deze niet altijd dingen zijn die je echt wilt snap ik maar al te goed. Mijn plan was ook nooit om Platy te joinen, situaties zoals de val van moonlight hebben mij verplicht een draai te nemen. Maar dit betekend niet dat ik me verplicht voel om Platy te verdedigen op de zaken die ofwel al gepasseerd zijn ofwel op zaken waar ik mijn eigen mening over heb. Neem nu bijvoorbeeld Mastermark, toen ik nog tegen dat account vocht heb ik daar wel eens mijn mening over gezegd hier op het forum, ik ga die woorden niet terugnemen gewoon omdat het mijn stamlid nu is. Ik ga gewoon niet in op negatieve reacties richting dat account. Hierbij wil ik wel duidelijk zeggen dat ik prima kan samenwerken met het account enzovoorts. ik ga enkel geen mening herzien omdat ik mezelf verplicht acht mijn stam steeds in het goede licht te trekken.

Mensen gaan je aanzien voor wat je hier verkondigd. Zorg dan ook gewoon dat je effectief meent wat je schrijft. En voor de rest zijn het nog steeds de ingame acties die zullen zorgen voor hoe anderen je aanzien (tenzij je op het AF wereldvreemd gedrag begint te vertonen), dus zolang je daar iedereen het tegendeel bewijst is er geen probleem ;)

E: @robbeke is me te snel af :(
 

DeletedUser59375

Guest
Maar ik ben hun niet. Zeg eens waar ik katas op heb gesmeten (begalve op de muur waar rammen zelfs meer schade aanrichten)? geclusterfucked heb?
Ik geef ook eerlijk toe dat ik heb geinternd kan ik niet omheen waar dit had ook anders moeten verlopen met kasore ging casmij mij komen maar dit is niet gebeurd helaas en bij laaststewereld had ik niet heel veel keuze denk ik. Ik verdedig vooral mezelf. Ik kan zelf niemand verbieden dat ze katas gebruiken en tegen clusterfucken kan ik ook niet direct iets doen toch?
Ik speel voor mijn plezier en dan is het gigantisch zuur om niks dan negatieve dingen te lezen. Ik vind niet dat je heel de stamover dezelfde kam kan scheren daarom dat is echt totaal oneerlijk voor een groot deel van de leden.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Je moet als stam 1 policy voeren. Dus de stam wordt op die speelstijl al dan niet afgekraakt. Tis aan jou om ofwel je stam policy bij te schroeven ofwel je te distantiëren van zulke feiten.

Propaganda draait net om het al dan niet in positief beeld profileren van een stam (of speler). De bedoeling is net de vijandige stam als 'minder' afschilderen, weliswaar met gegronde bewijzen, statistieken etc. Als je eraan deelneemt moet je wel een beetje dikke huid hebben ook ;)
 

DeletedUser59375

Guest
Je moet als stam 1 policy voeren. Dus de stam wordt op die speelstijl al dan niet afgekraakt. Tis aan jou om ofwel je stam policy bij te schroeven ofwel je te distantiëren van zulke feiten.

Propaganda draait net om het al dan niet in positief beeld profileren van een stam (of speler). De bedoeling is net de vijandige stam als 'minder' afschilderen, weliswaar met gegronde bewijzen, statistieken etc. Als je eraan deelneemt moet je wel een beetje dikke huid hebben ook ;)

Iedereen voert nogal op zichzelf propaganda waardoor het helaas al pak moeilijker wordt om een goede te maken. En ik kan eerlijk toegeven dat niet alles dat de stam doet goed vindt speel lang genoeg tw om tegen cf's te zijn.

Ik vind het gewoon zonde dat de tegenstanders heel de stam afschilderen als onprettige mensen waar ze niet mee samen willen spelen. Ken mensen in de stam dat dit echt niet verdienen.
 
Reactiescore
661
Je gaat een beetje kort door de bocht. Er wordt gezegd D, ja dat klopt. Maar als je je niet aangesproken voelt dan moet je ook niet D verdedigen.
Als je onze D interpreteert als iedereen van D, dan is het logisch dat als jij D verdedigt wij het ook interpreteren dat je het gedrag goedkeurt.
Beter zou je dan heel simpel spreken over je eigen akties.
De intern van laatstewereld is al meerdere keren niet als abnormaal beproken, kom daar niet steeds op terug. We weten dat ook wel.

Ook spreken we niet over onprettige mensen, ik hoorde zelfs vertellen dat die jeroen van fluffy best een aangename kerel is. Maar "zijn manier van spelen" is beneden alle peil.
 

DeletedUser59375

Guest
Je gaat een beetje kort door de bocht. Er wordt gezegd D, ja dat klopt. Maar als je je niet aangesproken voelt dan moet je ook niet D verdedigen.
Als je onze D interpreteert als iedereen van D, dan is het logisch dat als jij D verdedigt wij het ook interpreteren dat je het gedrag goedkeurt.
Beter zou je dan heel simpel spreken over je eigen akties.
De intern van laatstewereld is al meerdere keren niet als abnormaal beproken, kom daar niet steeds op terug. We weten dat ook wel.

Ook spreken we niet over onprettige mensen, ik hoorde zelfs vertellen dat die jeroen van fluffy best een aangename kerel is. Maar "zijn manier van spelen" is beneden alle peil.

Maar ik ben dan ook een lid van dus is het dan niet normaal dat ik me aangesproken voel?
jij voelt je toch ook aangesproken als ik iets zeg over POEF in het algemeen.
Denk dat ik over mijn eigen acties niet veel kan zeggen.
 
Reactiescore
661
Ja, maar als ze bv zouden zeggen: die dudes van poef, een stel botters, en ik weet dat ik amper binnen een marge van 50ms kan timen, dan zou ik daar heel leuk en gevat op kunnen antwoorden zodat heel het AF wel doorheeft dat ik daar dan zeker niet bij hoor. (fictief vb)
 

DeletedUser59375

Guest
hahaha
Dat is waar maar zo een gevat antwoord geven is een kunst op zich dat ik helaas niet ter beschikking heb vrees ik.
 
Bovenaan