Heeft |D| zijn bondgenoten goed geregeld

Heeft |D| zijn bondgenoten goed geregeld

  • Ja

  • Nee


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik had geen intentie om negatief tegen jou over te komen hoor.

ik stelde alleen vast dat de vijand D, waaronder mijn directe vijand Alexander op delete is gegaan. Daardoor is de wereld geheel uit balans gegaan en enige optie om de classic nu te sluiten is op delete gaan.
 
Reactiescore
1.094
nja
Nu is het Platy. dat het spel rekt.

Ja en nee, die zijn inmiddels gestopt met het edelen van barbaren. Dus vertragen doen ze niet (meer), sneller laten gaan is misschien een ander verhaal.

Het is nu voornamelijk ~i~ dat het spel rekt. En 13 in een dozijn spelers uit de rim.
 

DeletedUser78345

Guest
Gewoon beste nu op speelers gaan en geen bb dorpen meer edelen
 
Reactiescore
1.094
Ah daar kom je nu achter, na 600 barbarendorp overnames

Was de eerste waarschuwing van Platy niet genoeg toen ze je overnamen?
 

DeletedUser78345

Guest
Ah daar kom je nu achter, na 600 barbarendorp overnames

Was de eerste waarschuwing van Platy niet genoeg toen ze je overnamen?
Mmmm man wat will je bedoelen snapje ik moest dat die tijd. Somige mensen probeerde gwn nog hoog te komen en het spell 100% leeren kene. Nu pak ik ook speelers en 600 bb dorpen maat zit zelf ni in totaal aan 500 plus 50% of meer van men dorpe die ik nu heb is van speelers
 

DeletedUser72857

Guest
Mmmm man wat will je bedoelen snapje ik moest dat die tijd. Somige mensen probeerde gwn nog hoog te komen en het spell 100% leeren kene. Nu pak ik ook speelers en 600 bb dorpen maat zit zelf ni in totaal aan 500 plus 50% of meer van men dorpe die ik nu heb is van speelers
Mmmmm will snapje somige spell leeren kene speelers dorpe ... acute aids krijg ik er van
 
Reactiescore
660
Rap. Is die antwerpse troebadour. Of troubadoer.
 

DeletedUser78345

Guest
Sorry voor fout schrijve maar ja als het toch zo grappig is doe voort ;)
 
Reactiescore
660
Sorry voor fout schrijve maar ja als het toch zo grappig is doe voort ;)
Ik vind het ook een grappig taaltje zonder je te willen beledigen hoor.
Meestal begrijpen we je gewoon dus het is geen probleem.
 

DeletedUser78345

Guest
Ik vind het ook een grappig taaltje zonder je te willen beledigen hoor.
Meestal begrijpen we je gewoon dus het is geen probleem.
Ja man vind zelf soms lastig kan zelf soms dag er na er niet meer goed aan uit ;) iedereen zen gebreken en problemen ;)
 
Reactiescore
660
Ja man vind zelf soms lastig kan zelf soms dag er na er niet meer goed aan uit ;) iedereen zen gebreken en problemen ;)
Sure, en vooral blijven schrijven. Leestekens helpen al eens. Ik heb er zelfs wel een hekel aan en dan enter ik gewoon en schrijf de zinnen onder elkaar.
Doorzetters komen er.
 

DeletedUser78396

Guest
En nu snappen jullie waarom we hem als titel willie wartaal hebben gegeven, een gesprek met kikker is een leuke oefening cryptografie :p. Maar hij doet zijn best en hij is een belg dus laten we hem het voordeel van de twijfel geven :D
 
Bovenaan