Heeft |D| zijn bondgenoten goed geregeld

Heeft |D| zijn bondgenoten goed geregeld

  • Ja

  • Nee


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

DeletedUser59375

Guest
Je begrijpt me niet.

Turtle zegt dit: ''Volgens mij snappen jullie nog steeds niet dat jullie morele waardes op deze classic ons niks uitmaken? Wij spelen om te winnen en we zijn bereid om alles wat binnen de regels mag te gebruiken.''

Dat betekend dat jou stam zich daar niet distantieert van CF's of kata gebruik. Is dit het soort speler dat je wilt zijn of om bekend wilt staan ? Wil jij samen spelen met iemand die letterlijk zegt dat morele waardes hem niks boeien ?

Ik snap alleen niet waarom ik hier bekend om ga staan. Ik kan toch niet verantwoordelijk gehouden worden voor de daden van iemand anders?
Voor zover ik weet heeft Timon ook al spelers aangesproken over het CF's en ik heb geen idee wie xturtle is dus ja.
En de stamleden dat hier alles verkondigen doen ook goede dingen in de stam dus die ingen staan los van diplomatiek en af.
 
Reactiescore
489
En de stamleden dat hier alles verkondigen doen ook goede dingen in de stam dus die ingen staan los van diplomatiek en af.

Je bedoelt de stamleden die zeggen dat ze alles zullen doen (blijven internen, CF's, ...) goede dingen doen in de stam?
Kan goed zijn maar mijn buur is een dief, los van het feit dat die een dief is kan die heel goed planten snoeien, nou prima kerel toch?
 

DeletedUser74552

Guest
Ik snap alleen niet waarom ik hier bekend om ga staan. Ik kan toch niet verantwoordelijk gehouden worden voor de daden van iemand anders?
Voor zover ik weet heeft Timon ook al spelers aangesproken over het CF's en ik heb geen idee wie xturtle is dus ja.
En de stamleden dat hier alles verkondigen doen ook goede dingen in de stam dus die ingen staan los van diplomatiek en af.

haha maar zo werkt het niet. Als je met een groep ergens staat en een individu slaat iemand dood dan ben jij net zo goed verantwoordelijk hoor. Dat zelfde balletje gaat op voor deze situatie. Als er een rotte appel in de groep zit dan word je als nog als groep verantwoordelijk gehouden. Anders houd je diegene maar in het gareel.
 

DeletedUser59375

Guest
haha maar zo werkt het niet. Als je met een groep ergens staat en een individu slaat iemand dood dan ben jij net zo goed verantwoordelijk hoor. Dat zelfde balletje gaat op voor deze situatie. Als er een rotte appel in de groep zit dan word je als nog als groep verantwoordelijk gehouden. Anders houd je diegene maar in het gareel.
Maar als ik dit forum wat deftig lees kom ik tegen dat jij een een recruit to win stam zat dat bots gebruikte.
Ik weet er zelf niet genoeg over om daar dieper op in te gaan maar jij hebt nu toch niet zo een slecht beeld over je hie.
Ik blijf bij het principe dat je werelden niet met elkaar kan vergelijken en mensen echt wel verder kijken dan dat. De mensen dat me kennen weten hoe ik ben en als de rest me hierom afschrijft is dat zonde maar helaas niet anders
 

DeletedUser74552

Guest
Maar als ik dit forum wat deftig lees kom ik tegen dat jij een een recruit to win stam zat dat bots gebruikte.
Ik weet er zelf niet genoeg over om daar dieper op in te gaan maar jij hebt nu toch niet zo een slecht beeld over je hie.
Ik blijf bij het principe dat je werelden niet met elkaar kan vergelijken en mensen echt wel verder kijken dan dat. De mensen dat me kennen weten hoe ik ben en als de rest me hierom afschrijft is dat zonde maar helaas niet anders

Uiteraard werkt IB, waar ik in zat daar ook op afgeschreven hoor en je ziet het nu maar weer.. ik hoor het nog steeds. Ondanks ik geen botter was en amper geinternd heb. Dit blijkt maar weer hoe je dit soort zaken met je mee draagt. Daarnaast was het in mijn verleden. Ik ben gegroeid als speler, waar het lijkt dat jij in dit op zicht achteruit bent gegaan.

Als laatste wil ik nog zeggen dat ondanks dat IB een recruit to win stam was met botters, we altijd wel fatsoenlijk op het forum deden. Iets dat je van timon absoluut niet kan zeggen. En wel degelijk mee speelt in hoe je de rest van D bekijkt. Neem nou turtle bijvoorbeeld al. Ik zou me diep schamen.
 

DeletedUser59375

Guest
Uiteraard werkt IB, waar ik in zat daar ook op afgeschreven hoor en je ziet het nu maar weer.. ik hoor het nog steeds. Ondanks ik geen botter was en amper geinternd heb. Dit blijkt maar weer hoe je dit soort zaken met je mee draagt. Daarnaast was het in mijn verleden. Ik ben gegroeid als speler, waar het lijkt dat jij in dit op zicht achteruit bent gegaan.

Als laatste wil ik nog zeggen dat ondanks dat IB een recruit to win stam was met botters, we altijd wel fatsoenlijk op het forum deden. Iets dat je van timon absoluut niet kan zeggen. En wel degelijk mee speelt in hoe je de rest van D bekijkt. Neem nou turtle bijvoorbeeld al. Ik zou me diep schamen.
Dat is indd waar en ook zeer jammer dat dat soort dingen je blijven volgen. Maar zoals je ongetwijfeld ook al weet ondertussen doe ik hier ook niks mis. Op het forum ben ik relatief gezien braaf lijkt me en ig ben ik eerlijk niet moeilijk en zo vriendelijk mogelijk.

Ik snap best dat je je diep zou schamen, niet alle reacties zijn even slim maar daar kan ik niks aan veranderen.Jij zou vast ook onmiddelijk uit de stam stappen om dan 360° front te hebben en dan heel eervol ten onder te gaan.

Verder vind ik het jammer dat je vindt dat ik erop achteruitga als speler.
 
Reactiescore
276
Dat betekend dat jou stam zich daar niet distantieert van CF's of kata gebruik. Is dit het soort speler dat je wilt zijn of om bekend wilt staan ? Wil jij samen spelen met iemand die letterlijk zegt dat morele waardes hem niks boeien ?

Goed om te zien dat het na al die maanden nog steeds over katapulten gaat.

Verder zit |D| vol met grote noobs, dat heeft weinig met morele waarden te maken.
 

DeletedUser75558

Guest
Goed om te zien dat het na al die maanden nog steeds over katapulten gaat.

Verder zit |D| vol met grote noobs, dat heeft weinig met morele waarden te maken.
Toch heeft poef het aardig lastig tegen |D|, dus vind het onterecht dat je zegt dat |D| vol met noobs zit, want dan zeg je dus dat poef ook vol met noobs zit, toch?
 
Reactiescore
1.089
Het is onterecht dat in D noobs zitten omdat in POEF ook noobs zitten. Er is iets mis met deze conclusie.
Hoezo zou het ene het andere ontkennen. Mocht het uberhaupt ergens op slaan.
 

DeletedUser72857

Guest
"uit loopt te schelden", snap jij wel wat uitschelden inhoudt? Volgens mij snap jij het verschil tussen kritiek en uitschelden niet. Kata's en cf's doen ons niks? Als ons dat niks deed had je nu al 1000 kata's op je dak, je weet best dat we dat nooit zullen doen, trouwens wie begon ermee vanuit poef (met cf'en?). Ow ja, dat was percy he? POEF internt anders ook echt erg veel bb's atm hoor, maar dat wordt dan weer niet gezien als internen, POEF logica he.

Ik zie barbs edelen inderdaad niet echt als internen, zelfs gewoon nadelig.
Toch heeft poef het aardig lastig tegen |D|, dus vind het onterecht dat je zegt dat |D| vol met noobs zit, want dan zeg je dus dat poef ook vol met noobs zit, toch?

Als 2 matige stammen het uitvechten kan je moeilijk concluderen dat 1 van de 2 plots goed is mochten ze het halen. Dat 1 vd 2 matige stammen het manke OS buiten de stam systeem misbruikt adhv stamwissels wil maar gewoon zeggen dat hun nog matiger zijn dan de ander.
 
Reactiescore
5
"uit loopt te schelden", snap jij wel wat uitschelden inhoudt? Volgens mij snap jij het verschil tussen kritiek en uitschelden niet. Kata's en cf's doen ons niks? Als ons dat niks deed had je nu al 1000 kata's op je dak, je weet best dat we dat nooit zullen doen, trouwens wie begon ermee vanuit poef (met cf'en?). Ow ja, dat was percy he? POEF internt anders ook echt erg veel bb's atm hoor, maar dat wordt dan weer niet gezien als internen, POEF logica he.

Volgens mij strookt dit niet met de waarheid... Percy was niet degene die starte met cf'n? Ik denk dat alexander vanaf dag 1 dat er front is met platy aan het cf'n is..

Trouwens het is niet zo dat Percy dorpen ging edelen in pro noobs cluster die op de 4-5de lijn lagen van het front, dus dat lijkt me al bij al een opgeblazen situatie
 
Reactiescore
1.089
Al dan niet al die andere stammetjes daar ja.
 

DeletedUser78275

Guest
Heb ik een hele tijd deze wereld niet meer gevolgd.
Kom ik terug en merk dat het hier nog steeds over hetzelfde gaat?
Lijkt dat de wereld er net hetzelfde uitziet.
Enkel paar halve massa's en een bg van poef met platy erbij?
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ga je nou zeuren over dorpen die je meteen terug hebt gekregen?
 

DeletedUser75558

Guest
Ga je nou zeuren over dorpen die je meteen terug hebt gekregen?
Zeur ik erover? Ik geef enkel aan dat het gebeurd was en dat het dus wel bewust gedaan was, maar idd netjes is opgelost. Dat jij mij nou weer woorden in mijn mond gaat leggen moet jezelf weten.
 
Bovenaan