Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Weet je Amokro... Volgens mij probeer je op het forum gewoon je reputatie hoog te houden, maar ben je eigenlijk gewoon een lieve jongen. :D
Zoals wat er in het profiel van Rupsje Nooitgenoeg heeft gestaan: Amokro is helemaal niet zo gemeen als jullie denken, maar hij is wel slecht in Uno :)
Tenminste, ik hoor van verschillende kanten dat je bv. op de chat heel anders bent dan op het AF. Tegen bepaalde personen zal dat niet zo zijn, maar vooruit..

Ik ben zo verschrikelijk lief, dat wil jij niet weten.:rolleyes:
Daarbij kom ik al enige tijd niet meer op de chat, dus als men mij daar lief vind is het vast omdat ik er weg blijf ;)
 

DeletedUser

Guest
Zo heeft iedereen, zijn eigen image :eek:
Zoals ik mijn
Schnauzergroet:D

Dat ik Dona een kansloos figuur vind, heeft niks met mijn image te maken, daar zijn zijn daden de oorzaak van.
Jou gay groet komt niet ten goede aan je "image' voor zover je dat al had.
 

DeletedUser25493

Guest
het is ook altijd zo gezellig op het w1 forum :p waarom maken julie geen topic om gemeen tegen elkaar te doen en hier uit het grappige igm's te gaan zodat er hier grappige igm's komen te staan inplaats van jullie lang niet altijd grappige gezeur
 

DeletedUser22322

Guest
het is ook altijd zo gezellig op het w1 forum :p waarom maken julie geen topic om gemeen tegen elkaar te doen en hier uit het grappige igm's te gaan zodat er hier grappige igm's komen te staan inplaats van jullie lang niet altijd grappige gezeur

Hij doet zijn naam Amokro wel eer aan, Amokmaker past beter bij hem.
Zo je doet, zo je ontmoet:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Amokro heeft thuis niets in de melk te brokkelen, dus leeft hij zich hier maar uit:D

Dat zie je wel vaker, en daar kun je weinig aan veranderen. Als je het image wilt noemen prima, maar het imago van amokro is buiten het feit dat hij een goede speler was niet best;)
 

DeletedUser

Guest
Amokro heeft thuis niets in de melk te brokkelen, dus leeft hij zich hier maar uit:D

Ik heb buiten koffiemelk in poedervorm ook nooit melk in huis, (het is namelijk een drankje om kinderbotjes sterker te maken, iets wat jij veel nodig hebt aangezien je nogal gebroken overkomt :D) Daarnaast is er in mijn huis niemand die mij ook maar een strobreed in de weg ligt, tenzij je de briefjes van mijn schoonmaakster bedoeld of ik ajb niet een keer de oude kranten en de lege kratten wil wegbrengen.

Dat zie je wel vaker, en daar kun je weinig aan veranderen. Als je het image wilt noemen prima, maar het imago van Amokro is buiten het feit dat hij een goede speler was niet best;)

Wat je ook vaker ziet is dat mensen die tot het stoppen van de toppers stil in een uithoekje liggen te internen en kris kras door elkaar een "cluster" vormen.
En dan menen iets te moeten zeggen over het "image" van mensen die je in alles overklassen.:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
661
Komaan Amokro. Wij weten absoluut dat jij en je stam Opus supergoed waren. En wij zijn heel blij dat het verhaal ten einde is zodat we kunnen vechten op ons eigen niveau.

En je moet begrijpen dat op een open forum sommige zaken niet getolereerd kunnen worden inzake woordgebruik. Je weet dat ik nooit ruzie maak, maar je weet ook dat zelfs ik me er soms aan stoorde.

Ik spreek je niet tegen dat er soms verkeerdelijk wordt gereageerd door de controleurs, maar ze kunnen ook niet altijd controleren op waarheid en ook niet op het uitdagen van je iets te snel aangebrande forumhumeur.

Stiekem weten we allemaal dat jij een beste vent bent die buiten het vergeten opruimen van te oude kranten ook erg gezellig kan zijn. Meer en meer zien we groenachtige smileys verschijnen in je posts.

Het komt allemaal goed. Wel een beetje spijtig dat je je oude supervriend uit Opus net keihard aanpakte. Hopelijk is er geen kink in de kabel. Zou maar zonde zijn. Jullie kwamen toch allemaal erg goed overeen in Opus (niet??)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Amokro; Zelfs jij kunt te ver gaan;)

We zitten elkaar hier wat uit te dagen, en wat te plagen... Maar opmerkingen over nazisme of wat voor zieke opvattingen richting wie dan ook maken je image buiten het spel er niet beter op. Sterker nog, wanneer ik in RL dergelijke opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd krijg, die jij schijnbaar richting TW team ventileert, van iemand, dan is diegene nog niet klaar met mij;)

Ingame kun je me nog heel wat leren, dat hoeft geen discussie, maar hier op dit forum zou ik als ik jou was maar niet meer over image,s spreken, want dat is met je opmerkingen over ducktators, en de andere aantijgingen tot ver onder nul gedaald.
Wanneer andere forumgebruikers het wel heel normaal vinden om dergelijke taal te uiten, dan schaam ik me dat ik me ooit op dit forum heb aangemeld, en zal er ook als zodanig naar handelen.

Ik schaam me ook, omdat in je laatste post, zoals het nu te lezen is, net lijkt alsof ik de opmerkingen over onze forummod heb geplaatst, en jij het hebt gequoteerd.
En ik wil hier in dit spel op geen enkele manier geassocieerd worden met het idee dat ik het tw team niet goed vind functioneren. Als dat zo zou zijn dan ben ik volwassen genoeg om contact op te nemen met innogames over mijn grieven(ik wel).

Amokro, je mag dan trots zijn op je eigen imago... Ik ben dat ook;) Je mag me dan in alles overtreffen volgens je eigen woorden, maar in één ding zal je dat niet lukken, namelijk fatsoenlijk een discussie voeren hier op het forum zonder iemand te beledigen. Want dat is wat je doet, niet meer en niet minder.

Niet naar mijn persoon. Die opmerkingen lees ik als propaganda voor je eigen imago, maar ik heb al tal van opmerkingen gezien vanaf jouw kant waarin je werkelijk als een dolle stier iemand probeert met de grond gelijk te maken hier op het forum. Je kunt schijnbaar niet anders, ik heb me daar al bij neer gelegd, maar nogmaals, met je opmerkingen richting TW team ben je wat mij betreft een brug te ver:(
 

DeletedUser

Guest
Komaan Amokro. Wij weten absoluut dat jij en je stam Opus supergoed waren. En wij zijn heel blij dat het verhaal ten einde is zodat we kunnen vechten op ons eigen niveau.

*proest*:D



Stiekem weten we allemaal dat jij een beste vent bent die buiten het vergeten opruimen van te oude kranten ook erg gezellig kan zijn.

Dat zal best... Napoleon was ook een beste vent, maar was "ingame" ook nogal opvliegend van aard. En we weten allemaal hoe dat is afgelopen:) Hij is ook verbannen naar een eiland, en is daar langzamerhand stapelgek geworden:D
 

DeletedUser

Guest
Je kan zeggen wat je wilt, maar met een instelling als van Robbeke kom je niet snel in de problemen op het forum :D
 
Reactiescore
2.490
Zullen we nou weer ontopic gaan: Grappige IGM's.

Groetjes,
Duckje
 

DeletedUser

Guest
Lillorigga op 14.06. om 23:58 uur
Groei eens niet zo snel, moet ik nog allemaal edels gaan versturen ook om jou voor te blijven... -_-'

magic-header op 15.06. om 11:12 uur
Waarom zou je me voor willen blijven? ^^

Lillorigga op 15.06. om 22:53 uur
Plek 1 is nog steeds voor mij gereserveerd ^^

magic-header op 16.06. om 06:46 uur
Dat zie ik zo snel niet gebeuren...

Lillorigga op 16.06. om 11:45 uur
You never know.

magic-header op 16.06. om 11:50 uur
Eerst zien, dan geloven ;)

Amen.
 

DeletedUser

Guest
Netjes :). Al vind ik je poging 'hoe en in welk topic ga ik zogenaamd iets on-topics posten waardoor het de rest opvalt dat ik mijn doel heb bereikt en op rang 1 sta zodat iedereen me feliciteert en knuffels geeft' toch lichtelijk mislukt.

Gefeliciteerd trouwens *knuffelt*.
 
Bovenaan