Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
En toch... Lillo moet nog ff voordat ie deze lijst ook haalt ;)

Speler Dorpen Rang​
  1. Amokro 1683 04.
  2. Mr X 1665 03.
  3. Lillorigga 1616 01.
  4. Kjew 1596 02.
  5. Spanjaard 1591 08.
  6. Blekie 1567 06.
  7. Robbeke 1495 10.
  8. Romidash 1477 07.
  9. Senne 1473 09.
  10. Pomme 1458 13.
  11. Magic-header 1409 05.
  12. Elnie 1360 16.
  13. Edwart 1359 14.
  14. Mrbeek 1359 17.
  15. Ghis65 23.
  16. Rubenhaky 1340 18.
  17. Emsee 1336 22.
  18. Red Destroyer 1314 26.
  19. Hobbitz 1301 25.
  20. Hufhuf 1298 15.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je kleurtjes kloppen niet echt, wat ook verklaart waarom bijna iedereen in het groen staat. En tsja hoewel aantal dorpen meer zegt dan aantal punten is je dorpsuitbouw toch echt ook onderdeel van het spel en is de puntenranglijst in het spel belangrijker dan een virtuele dorpenranglijst.
 

DeletedUser

Guest
prima toch z'n lijstje,

ook de gewone punten lijst zegt niet alles , in dit spelletje is nu eenmaal moeilijk te vangen wie nu werkelijk de beste speler is.
niets mis mee om op diverse manier te kijken.




mr x op 05.06. om 16:28 uur
hey!

mijn nr1 plaats! ik wil het graag terug hebben (a) :D

grtz

kjew op 05.06. om 20:19 uur
:) dat zal vast niet heel lang duren :p

mr x op 05.06. om 20:26 uur
xD nee hou hem maar xD

Lilo Gefeliciteerd nu mag jij hem een poosje hebben :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
660
Je kleurtjes kloppen niet echt, wat ook verklaart waarom bijna iedereen in het groen staat. En tsja hoewel aantal dorpen meer zegt dan aantal punten is je dorpsuitbouw toch echt ook onderdeel van het spel en is de puntenranglijst in het spel belangrijker dan een virtuele dorpenranglijst.

Ik spreek niet graag mensen tegen maar deze doe ik het dan maar eens.

Ik heb het gevoel dat ik liever iets minder punten heb maar dan in totaal een pak meer troepen. Als je mijn dorpen aantal bekijkt sta ik makkelijk in de top 10. Zal me worst wezen, heb ze allemaal geïnternd en dus hoor ik er sowieso niet. Maar heb toch een pak meer troepen dan sommige andere spelers. En die muur is sowieso snel opgebouwd hoor. Hoofdgebouw 20 of 25, dat maakt nu echt niks uit. Dus meer punten is volgens mij niet belangrijker dan een (virtueel is fout gekozen want het staat mee in de ranking verweven) virtuele dorpenranking.
 

DeletedUser

Guest
Ik spreek niet graag mensen tegen maar deze doe ik het dan maar eens.

Ik heb het gevoel dat ik liever iets minder punten heb maar dan in totaal een pak meer troepen. Als je mijn dorpen aantal bekijkt sta ik makkelijk in de top 10. Zal me worst wezen, heb ze allemaal geïnternd en dus hoor ik er sowieso niet. Maar heb toch een pak meer troepen dan sommige andere spelers. En die muur is sowieso snel opgebouwd hoor. Hoofdgebouw 20 of 25, dat maakt nu echt niks uit. Dus meer punten is volgens mij niet belangrijker dan een (virtueel is fout gekozen want het staat mee in de ranking verweven) virtuele dorpenranking.

Ik zeg ook niet dat ik aantal punten belangrijker vind dan aantal dorpen, maar ingame is het de puntenranglijst die telt. En virtueel is niet fout gekozen lijkt me, want de dorpen staan er wel achter, maar de dorpenranking niet en dus is die in dit geval virtueel. Maar dat terzijde. Je hebt zeker een punt, alleen hebt het mijne volgens mij niet helemaal goed gelezen want ik ben het in principe volledig met je eens zoals het hierboven staat.
 
Reactiescore
660
Ha zo, ok, kwam misschien omdat je dorpenuitbouw en puntenranking in één zin vermelde. Maar goed, zo nauw komt het allemaal niet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
t monatana vandaag om 18:37 uur

denk je nu echt dat je toegang hebt tot elk forum onderdeel? jij weet niet wat echt achter de schermen gebeurd dus als jij meewerkt dan zou het redelijk simpeler worden voor ons. wij zijn momenteel onze pionnen goed aan het zetten om iets vernietegend te doen op deze wereld!
:eek:Arr gaat ons allemaal vernietigen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
:eek:Arr gaat ons allemaal vernietigen:rolleyes:

Je kunt nou wel sarcastisch gaan lopen doen maar de kans is toch vrij groot dat dit het einde betekent van onze beide stammetjes. Van een stam als Arr. weet je nu eenmaal dat als ze eenmaal komen, je je tent wel kunt sluiten. Ik bedoel, jij kunt mij niet vertellen dat je van een naam als SUPER MATTEO niet de bibbers krijgt...

Beetje jammer dus dat hier nogal laconiek en gekscherend over gedaan wordt.
 

DeletedUser

Guest
De Jamaican Goblin Express heeft besloten om zich neutraal op te stellen in deze aanstaande allesvernietigende oorlog.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant.
Kan iemand die even naar wereld 15 sturen, want daar speel ik namelijk.

Met vriendelijke groeten,


Kees van de afhaalsinees.
 

DeletedUser5098

Guest
Heeft er nu niemand grappige IGM's???

Ik heb er nog wel 1.
Er lopen momenteel wat aanvallen vanuit TRF op Master of the Doomed, wat blijkbaar wel zwaar valt. :p

HumanHunter vandaag om 17:55 uur
Gefeliciteerd met het behalen van de 29 mio punten.

master of the doomed vandaag om 20:28 uur
Het heeft nog lang geduurd voor de trf-pubertjes me aanschreven. Ze kunnen het toch niet laten hé. Dat jullie niet beseffen dat jullie je compleet belachelijk maken met dat pseudo-macho gedrag. Zoek het mss eerst eens op in de woordenboek of vraag iemand binnen de stam met een IQ boven de 60 wat ik je wil vertellen.
Je laat nog maar eens zien wat een zielig persoontje je bent. Reageren mag, uiteraard, graag zelfs, maar probeer dan eens een volwassen mening te formuleren, of kweek misschien eerst wat bijkomende hersencellen voor je je weer verlaagd in leugens of puberaal gedrag. En nu bedjestijd zeker, slaapwel
 

DeletedUser

Guest
Master of the Doomed, je had hem ook gewoon kunnen bedanken..

Dus dat heb ik maar voor je gedaan :)
 

DeletedUser4374

Guest
Ik heb er nog wel 1.
Er lopen momenteel wat aanvallen vanuit TRF op Master of the Doomed, wat blijkbaar wel zwaar valt. :p


master of the doomed vandaag om 20:28 uur
Het heeft nog lang geduurd voor de trf-pubertjes me aanschreven. Ze kunnen het toch niet laten hé. Dat jullie niet beseffen dat jullie je compleet belachelijk maken met dat pseudo-macho gedrag. Zoek het mss eerst eens op in de woordenboek of vraag iemand binnen de stam met een IQ boven de 60 wat ik je wil vertellen.
Je laat nog maar eens zien wat een zielig persoontje je bent. Reageren mag, uiteraard, graag zelfs, maar probeer dan eens een volwassen mening te formuleren, of kweek misschien eerst wat bijkomende hersencellen voor je je weer verlaagd in leugens of puberaal gedrag. En nu bedjestijd zeker, slaapwel



IQ boven de 60?

Ga eerst maar eens leren hoe het spel in elkaar zit, of blijf je denken dat 2 verschillende stammen elkaars claims kunnen zien?....
 

DeletedUser22322

Guest
master of the doomed vandaag om 20:28 uur
Het heeft nog lang geduurd voor de trf-pubertjes me aanschreven. Ze kunnen het toch niet laten hé. Dat jullie niet beseffen dat jullie je compleet belachelijk maken met dat pseudo-macho gedrag. Zoek het mss eerst eens op in de woordenboek of vraag iemand binnen de stam met een IQ boven de 60 wat ik je wil vertellen.
Je laat nog maar eens zien wat een zielig persoontje je bent. Reageren mag, uiteraard, graag zelfs, maar probeer dan eens een volwassen mening te formuleren, of kweek misschien eerst wat bijkomende hersencellen voor je je weer verlaagd in leugens of puberaal gedrag. En nu bedjestijd zeker, slaapwel



IQ boven de 60?

Ga eerst maar eens leren hoe het spel in elkaar zit, of blijf je denken dat 2 verschillende stammen elkaars claims kunnen zien?....

Wha, dat is een goeie, hoe kom je er :Dop
 
Bovenaan