Grappige IGM's

DeletedUser35742

Guest
Dat zou ik dan inderdaad kunnen doen ja maar was wel mn muur weg. Faith stuurt geen rammen mee in de aanval dus ik kan alles veilig dodgen of er voor kiezen hun aanval te slopen en ik verlies bijzonder weinig. Timen doen ze sowieso niet hoor ;) Ze hebben al moeite een treintje in dezelfde 24 uur te timen.
 

DeletedUser16881

Guest
Man, kijk eens naar buiten. Welke idioot gaat er met dit weer 50 clears timen?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Man, kijk eens naar buiten. Welke idioot gaat er met dit weer 50 clears timen?:confused:

ziet er hier ook nogal regenachtig uit:) Net alsof jij om 21:24 nog gaat liggen zonnen^^

En daarbij, die clears hoeven niet eens in dezelfde sec te zitten, een half uur verschil is ook ruim voldoende voor 12 dorpen.. Denk dat je daar max 1 uur mee bezig hoeft te zijn:)


@jdevisser. Voor mijn part dodge je alles alleen is overal je muur weg:) als er vervolgens een stuk of 12 treintjes je kant op lopen met elk enkele clears ervoor, kan dit een nogal duur geintje gaan worden:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
151
ziet er hier ook nogal regenachtig uit:) Net alsof jij om 21:24 nog gaat liggen zonnen^^

En daarbij, die clears hoeven niet eens in dezelfde sec te zitten, een half uur verschil is ook ruim voldoende voor 12 dorpen.. Denk dat je daar max 1 uur mee bezig hoeft te zijn:)


@jdevisser. Voor mijn part dodge je alles alleen is overal je muur weg:) als er vervolgens een stuk of 12 treintjes je kant op lopen met elk enkele clears ervoor, kan dit een nogal duur geintje gaan worden:)

Tot iemand de treintjes sniped, dan heb je alsnog amper schade gedaan zo gauw de muren weer opgebouwd zijn. En misschien kunnen de meesten het niet, maar als je een beetje goed bezig bent is een 150 ms treintje prima te snipen.
 

DeletedUser

Guest
Tot iemand de treintjes sniped, dan heb je alsnog amper schade gedaan zo gauw de muren weer opgebouwd zijn. En misschien kunnen de meesten het niet, maar als je een beetje goed bezig bent is een 150 ms treintje prima te snipen.

Dan time je een aantal clears op een paar dorpen en time je achter 4 clears een losse edel, en gooi je clears op de andere dorpen om de muren laag te houden. Alsnog een duur grapje.
 
Reactiescore
151
Dan time je een aantal clears op een paar dorpen en time je achter 4 clears een losse edel, en gooi je clears op de andere dorpen om de muren laag te houden. Alsnog een duur grapje.

Kan ie alsnog snipen als ie goed is/een beetje geluk heeft.

Het sleutelwoord was in dit geval: Edelclears, maar jullie gaan kennelijk liever 50 dingen timen en dan met losse edels + clears kloten.
 

DeletedUser

Guest
Kan ie alsnog snipen als ie goed is/een beetje geluk heeft.

Het sleutelwoord was in dit geval: Edelclears, maar jullie gaan kennelijk liever 50 dingen timen en dan met losse edels + clears kloten.

ALS hij goed is en geluk heeft. :) Met ALS als sleutelwoord.
 
Reactiescore
151
ALS hij goed is en geluk heeft. :) Met ALS als sleutelwoord.

Meer dan 1 van beiden is niet nodig.

En tsja, het lijkt erop dat jij erop vertrouwd dat je tegenstanders slecht zijn en geen geluk hebben. Ik snap wel waarom Opus je er niet meer bij wilde hebben.
 

DeletedUser35742

Guest
Ik kan vrij perfect timen ja, als dat is wat je wilt weten. Heb alleen bijzonder weinig troepen over nu om méé te timen maar dat is een ander verhaal:)
 

DeletedUser

Guest
Meer dan 1 van beiden is niet nodig.

En tsja, het lijkt erop dat jij erop vertrouwd dat je tegenstanders slecht zijn en geen geluk hebben. Ik snap wel waarom Opus je er niet meer bij wilde hebben.

Nee hoor. Ik vertrouw er niet altijd op dat m'n tegenstanders slecht zijn. Ok, als ik front heb met een slechte speler doe ik niet zo veel moeite, maar dat lijkt me vrij logisch. Maar als ik weet dat m'n tegenstander goed is doe ik ook wel moeite.
 

DeletedUser

Guest
Meer dan 1 van beiden is niet nodig.

En tsja, het lijkt erop dat jij erop vertrouwd dat je tegenstanders slecht zijn en geen geluk hebben. Ik snap wel waarom Opus je er niet meer bij wilde hebben.

Grappig dat dat uit jouw mond komt, want ik kan me die laatste zin ook vaag over jou herinneren:eek:
 
Reactiescore
151
Grappig dat dat uit jouw mond komt, want ik kan me die laatste zin ook vaag over jou herinneren:eek:

Ja, maar op skills zal dat zeker niet geweest zijn, ik heb onder meer een van hun laatste recruutjes zich gek laten timen en heb dat toch makkelijk gesniped.

Enfin, ikzelf wilde ook allang niet meer bij opus, dus dat kwam goed uit.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een vraag aan de community van W1..
Waarom kan je 'nooit' eens een gezellig gesprek hebben met de eigenaar van het account waarop je aanvallen verstuurd?

Slecht een enkele keer meegemaakt dat het kon, maar 99% van de keren kan dat schijnbaar niet..

Weet iemand daar een antwoord op?
Alvast bedankt!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een vraag aan de community van W1..
Waarom kan je 'nooit' eens een gezellig gesprek hebben met de eigenaar van het account waarop je aanvallen verstuurd?

Slecht een enkele keer meegemaakt dat het kon, maar 99% van de keren kan dat schijnbaar niet..

Weet iemand daar een antwoord op?
Alvast bedankt!

Ik heb het toch al een aantal keren gehad hoor. Zal ook een kwestie van geluk zijn. :p
 

DeletedUser

Guest
Naja, ik val iemand aan, dan ga je daar gezellig mee kletsen, krijg je vijandigheid terug, beledigingen over je sociale leven, en de eventuele grote daarvan..
Vind dat niet echt grappig. Ik speel dit spel omdat ik het leuk vind en om de gezelligheid die erbij komt kijken..

Als je met de VV's die op het account letten praat, is het gezellig..
Als je met de Co's van de orginele speler praat, is het gezellig..
Komt de echte speler kijken, is het meteen een stuk grimmiger..

Hoe komt dit?
 

DeletedUser39729

Guest
Naja, ik val iemand aan, dan ga je daar gezellig mee kletsen, krijg je vijandigheid terug, beledigingen over je sociale leven, en de eventuele grote daarvan..
Vind dat niet echt grappig. Ik speel dit spel omdat ik het leuk vind en om de gezelligheid die erbij komt kijken..

Als je met de VV's die op het account letten praat, is het gezellig..
Als je met de Co's van de orginele speler praat, is het gezellig..
Komt de echte speler kijken, is het meteen een stuk grimmiger..

Hoe komt dit?

Ik zou ook tegen jou tekeer gaan als je me aanviel. xD
 
Bovenaan