Grappige IGM's

DeletedUser4374

Guest
Ter verduidelijking va mijn eerdere post.


master of the doomed op 16.08. om 12:50 uur
Goedemiddag,

Doe me eens een plezier, en stuur me voortaan een pm als je interesse hebt voor geclaimde dorpen ipv ze achter mijn rug over te nemen, zeker als ik ze al gecleared had. Ik ga er nu geen ruzie voor starten, maar reken wel op meer sportiviteit, dit lijkt me toch één van de ongeschreven regels van TW

Groeten,
Master

xander op 16.08. om 13:27 uur
Beste,

Ik weet niet waar jij het over heb, maar volgens mij zitten wij in verschillende stammen!
Ik heb deze dorpen geclaimed en ik neem ze dan over.

En je bent niet de enige die clears erop af stuurt.
Dus met achter je rug overnemen, ik denk het niet.
Dat had ik dan ook naar jou kunnen toe schrijven.

mvg

Xander

master of the doomed op 16.08. om 22:27 uur
Beste Xander,

Je weet best genoeg wat ik bedoel, je kan op de kaart aanduiden welke dorpen je wil, ik heb dit altijd maar per twee gedaan om niet teveel in je vaarwater te komen. Lijkt me zelfs sportief van me. Als jij dan mijn aangeduide dorpen overneemt noem ik dat onsportief gedrag ja, en inderdaad stuur de rondvraag maar eens naar je medespelers, dit wordt normaal niet gedaan bij de "oudgedienden" van tw, zeker niet zonder pm-bericht, verschillende stammen hebben daar dan ook niks mee te maken. Maar kom, ik ga mijn tijd er niet meer aan verspelen, ik hoop alleen dat je wat sportiever door het TW-wereldje verder wandelt.

Mvg

xander op 16.08. om 22:37 uur
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal..

Vertel me eens hoe kan ik zien welk dorp jij geclaimed heb ;)

master of the doomed vandaag om 10:28 uur
Niet via een claimlijst, niet op de kaart, in de dorpsinformatie zou je dit moeten zien, en als je een dorp overneemt en er komen troepen van mij aan, ook wel denk ik :), het is vooral op dit laatste dat ik doel, dan heb je toch een idee dat ik er ook mee bezig was en lijkt het in mijn ogen logisch dat je even een afspraak maakt wie wat neemt, maar goed, het is verleden tijd, want alles is toch al verdwenen.

Oftewel... IQ LOOS !!!
 

DeletedUser22322

Guest
Ik zat te gieren van het lachen achter de pc, toen ik bovenstaande aan het lezen was :eek:
Ik heb er pijn in m`n buik van.
Het is wel duidelijk, na het lezen van de post, waar de hersencellen nog moet groeien :D
Of een late puber misschien ? :rolleyes:
 

DeletedUser45794

Guest
Misschien niet erg grappig, maar ik vond het wel apart, als je ervanuit gaat dat we elkaar allebei aan het aanvallen waren ;) Met name omdat ik natuurlijk aan het verliezen ben -_-'

Ichfertig vandaag om 13:12 uur
Hey,

ben je een beetje pist? Heb er een hekel aan om aangevallen te worden door pist-spelers namelijk ;)




mvg,


Jeffat vandaag om 13:14 uur
hey !

tuurlijk ben ik niet pist waarom zou ik dat nu zijn ? :)

mvg kevin

Ichfertig vandaag om 13:15 uur
haha omdat ik dat in jou geval wel zou zijn ;) galax was pist en daarom moest ik dus aanvallen -_-; en daarom verlies ik nu xD zit op school namelijk -_- ;)

niet-pist spelers zijn veel leuker :)

mvg,


Jeffat vandaag om 13:18 uur
nou ja als je aanvalt moet je maar best voorbereid zijn..
je hebt geluk dat ik galaxia nu aanval anders was je gewoon weg gecleart je al spijtig genoeg wel nog wat dorpjes kwijt spelen..:)

veel plezier nog op school

mvg kevin

Ichfertig vandaag om 13:21 uur
haha dankje:)

waarom denk je dat galax pist was en wilde dat ik jou aanviel ;) niet omdat ik het zelf zo leuk vind;p

Maar sinds wanneer bne je weer actief? Laatse paar maanden was het erg stil rond jou & visser.


mvg,


Jeffat vandaag om 13:22 uur
nou ja ik ben de nieuwe op dit account en zo te zien heel actief ;)
jij bent ook niet zo heel erg actief

mvg kevin

Ichfertig vandaag om 13:23 uur
klopt, ik moet naar school ;) Is erg lastig te combineren af en toe, zoals nu -_-'


mvg,


Jeffat vandaag om 13:24 uur
klopt dat kan erg lastig zijn vind het spijtig voor je maar je nam een dorpje over dus moest ik in de tegenaanval ;)

Ichfertig vandaag om 13:24 uur
haha terugruilen? ;)


mvg,


Jeffat vandaag om 13:27 uur
dacht ik niet :p

mvg kevin

Ichfertig vandaag om 15:40 uur
waarom stuur je in vredesnaam maar 3 aanvallen op een dorp? Perfect getimed, en dan maar 3 in plaats van 4?? ook 3 uit hetzelfde dorp namelijk;)


mvg,


Jeffat vandaag om 15:41 uur
nou ja ik weet niet over wat jij het hebt Ö
maar ik hoef dan ook geen uitleg te geven xD

Ichfertig vandaag om 15:42 uur
haha nee inderdaad maar ik vroeg het me af.
[coord]707|398[/coord]


mvg,


Jeffat vandaag om 15:43 uur
btw die is echt niet perfect getimed das is slecht getimed xD

Ichfertig vandaag om 15:44 uur
ik vind van wel ;) als ik bb's overneem zit er meestal 20 sec tussen de aanvallen xD DAT is pas slecht timen ;)


mvg,

Jeffat vandaag om 15:45 uur
slecht timen is meer dan 400 mili seconde :p snipen van een trein dat in 250 mili is verstuurt dat is pro en ik kan dat xD
er zijn al heel wat edels gesneuveld van galaxia en turbobanaan ;) en er gaan er nog sneuvelen xD

Ichfertig vandaag om 15:46 uur
gebruik je opera als webbrowser met dat "T" is aanvallen versturen? Ik gebruik chrome en ik weet daat dus geen sneltoets voor het versturen van edels -_-'


mvg,


Jeffat vandaag om 15:47 uur
ik gebruik geen t toets wel mijn muis en sneltoets.. hoe en met waelke browser ik speel ga ik je niet vertellen want volgens de diplomatie hebben wij oorlog niet ? :p

Jeffat vandaag om 15:48 uur
je hebt eigenlijk wel een ambetante cluster.. volgens mij niet erg leuk om op zo'n account te spelen

Ichfertig vandaag om 15:48 uur
wij als stammen of wij als spelers? Ik ben stamoprichter van ~SOS~ maar ik kan nergens vinden dat we oorlog hebben... de verhoudignen zijn dan niet zo goed, maar ik kan prima met jullie overweg ;) prima gasten, jij, bunny & laila dan, en senne op het AF ook wel ;)


mvg,


Ichfertig vandaag om 15:49 uur
klopt, maar het was al zo toen ik co. werd, zelfs een jaar geleden al ;)

en erg leuk is het niet nee, ik zou veel liever een cluster als bunny C5 hebben


mvg,


Jeffat vandaag om 15:50 uur
ja wist dat je de stamoprichter was..
gewoon nog al vee aanvallen langs beide stammen dus jaah oorlog zeker.
maar je bent geen slecht kerel ;)

Jeffat vandaag om 15:51 uur
op zo'n account zou ik zelfs gewoon niet willen spelen xD

Ichfertig vandaag om 15:52 uur
dankje ;)
alleen oorlog dus, maar er is nooit een officiële oorlogsverklaring geweest, van beide stammen niet ;)

& De oorspronkelijke speler zou hier prima op hebben kunnen spelen :) maar dan hebben gewoon vrijwel alle stamgenoten een slecht cluster, inclusief galax ;)
mvg,



mvg,


Jeffat vandaag om 15:55 uur
galax heeft ook een slecht cluster.. mijn cluster is goed juist dat klein prulletje vanboven..
 

DeletedUser20001

Guest
Krijg het gevoel bij jou bericht, dat je abng bent voor die aanvallen :)
 

DeletedUser45794

Guest
Nou dat niet zo direct, behalve dan dat het nu 11-1 voor jeffat staat ;)

Maar ik heb meer een mentaliteit van een spelletje = een spelletje & blijft een spelletje, en ik ga niet smeken of ie wil stoppen met aanvallen, hoort niet bij het spelletje, en waarom zou je niet gezellig doen met je "vijand"? ;)

Net zoals ik ook prima contact heb gehad met bunny90, laila & senne wel wat op het forum hier, allemaal leden van onze "vijand"; OVI ;)

Ik hoor ook wel eens mensen klagen dat ze soms hilarische gesprekken hebben me co's, VV's & stamgenoten, maar zodra een echte eigenaar online komt is het ruzie & schelden geblazen... dat wil ik dus niet, vandaar ;) en natuurlijk hoop ik dat ie stopt met aanvallen, maar dat betekend niet dat ik er bang voor ben :)
 
Reactiescore
151
Misschien niet erg grappig, maar ik vond het wel apart, als je ervanuit gaat dat we elkaar allebei aan het aanvallen waren ;) Met name omdat ik natuurlijk aan het verliezen ben -_-'

wij als stammen of wij als spelers? Ik ben stamoprichter van ~SOS~ maar ik kan nergens vinden dat we oorlog hebben... de verhoudignen zijn dan niet zo goed, maar ik kan prima met jullie overweg prima gasten, jij, bunny & laila dan, en senne op het AF ook wel

Hoezo, wil je zo graag een oorlogsverklaring dan? :p

Verder niet heel speciale pms, je ziet wel vaker dat spelers die elkaar aanvallen elkaar wat pmen, alleen in sommige gevallen is het iets kinderachtiger en proberen één of beide spelers elkaar alleen maar wat random te beledigen.

*kuch* galaxica *kuch*
 

DeletedUser45794

Guest
haha nou dat hoeft ook weer niet, het was alleen een verrassing dat jullie blijkbaar ons ook niet als onbelangrijke buren beschouwen ;)

en tsja... ik ben niet iemand die roddelt, maar galax op een slechte dag kan nogal vervelend zijn... maar heb jij hem 1,5 jaar geleden al wel eens in een PM meegemaakt? Zoals ie nu is op een slechte dag, was ie dan elke dag... ;)

Ja, daarom heb ik die PM's ook zo proberen te maken dat het wel gezellig blijft, het is & blijft een spelletje toch? ;)
 
Reactiescore
151
haha nou dat hoeft ook weer niet, het was alleen een verrassing dat jullie blijkbaar ons ook niet als onbelangrijke buren beschouwen ;)

Tsja, zoveel gebeurt er nou ook weer niet, dus wat schermutselingen met jullie zijn atm het grootste wat er gebeurt.

en tsja... ik ben niet iemand die roddelt, maar galax op een slechte dag kan nogal vervelend zijn... maar heb jij hem 1,5 jaar geleden al wel eens in een PM meegemaakt? Zoals ie nu is op een slechte dag, was ie dan elke dag... ;)

Ja, daarom heb ik die PM's ook zo proberen te maken dat het wel gezellig blijft, het is & blijft een spelletje toch? ;)

Tsja, hij komt ook altijd met exact dezelfde argumenten/beledigingen aan bij iedereen, is wel grappig :p

En ja, mooi om te zien dat je ook als je elkaar aanvalt hem niet helemaal op elkaar hoeft te flippen in pm.
 

Deleted User - 44652

Guest
Tsja, zoveel gebeurt er nou ook weer niet, dus wat schermutselingen met jullie zijn atm het grootste wat er gebeurt.

Volgens mij is het nooit meer geweest dan gewoon wat schermmutselingen, alleen de sfeer is nooit erg goed geweest, behalve dan misschien toen OVI nog geen [A|S] leden had, nog geen ex-~MF~ leden had, en ~SOS~ nog gewoon klein was (10 miljoen punten dus ;))

Tsja, hij komt ook altijd met exact dezelfde argumenten/beledigingen aan bij iedereen, is wel grappig :p

Waarmee komt hij aan dan? ;) Allerlei willekeurige beledigingen ofzo, of probeert hij te intimideren & provoceren? HIj deed het wel netjes namelijk na die +10.000 aanvallen op hem, 6 dorpen verloren geloof ik dat ik hoorde ;)

En ja, mooi om te zien dat je ook als je elkaar aanvalt hem niet helemaal op elkaar hoeft te flippen in pm.

Jeffat werd het zat en wilde dus niet meer reageren op PM's , doet hij nou nog steeds, hij heeft zelfs berichten doorgestuurd ;)
 

Deleted User - 44652

Guest
-Changed-

"..."

waarom moet dat hier eigenlijk??
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22322

Guest
master of the doomed vandaag om 20:28 uur
Het heeft nog lang geduurd voor de trf-pubertjes me aanschreven. Ze kunnen het toch niet laten hé. Dat jullie niet beseffen dat jullie je compleet belachelijk maken met dat pseudo-macho gedrag. Zoek het mss eerst eens op in de woordenboek of vraag iemand binnen de stam met een IQ boven de 60 wat ik je wil vertellen.
Je laat nog maar eens zien wat een zielig persoontje je bent. Reageren mag, uiteraard, graag zelfs, maar probeer dan eens een volwassen mening te formuleren, of kweek misschien eerst wat bijkomende hersencellen voor je je weer verlaagd in leugens of puberaal gedrag. En nu bedjestijd zeker, slaapwel



IQ boven de 60?

Ga eerst maar eens leren hoe het spel in elkaar zit, of blijf je denken dat 2 verschillende stammen elkaars claims kunnen zien?....

Het vervolg, conflict TRF/BRON.

Inderdaad heeft Bron een massa aanval vanaf 22 sept op een speler van ons lopen.
Dus hun beloofde massa aanval, is uiteindelijk gekomen :D
6 a 7 spelers van Bron Stuurden clears.
Dit kwam op een armzalig totaal van net nog geen 2000 clears :p
Verdeeld over 3 a 4 dagen.
Waarvan de meeste aanvallen van HufHuf kwamen.
Master of the doomed, gelegen aan het front,stuurden totaal 32 clears :confused:
Nu wachten we nog steeds op de edels, of komen die de volgende maand :confused:

Deze Bron is totaal opgedroogd
 

Deleted User - 44652

Guest
Ik had toch gehoopt dat alle noobs - naast mij - inmiddels uitgestorven zouden zijn op W1...

bolleke16 op 12.12. om 18:44 uur
beste,

We hebben vandaag op gemerkt dat u uit SWAT bent gegaan! hoe komt dit juist?
We weten ook dat mede oprichter bent van ~sos~ en wij zouden u terug komst naar deze stam zeker op reis stellen!

vele groeten bolleke

Ichfertig op 12.12. om 18:50 uur
Ik ben niet vrijwillig uit SWAT gegaan hoor ;)

SWAT heeft mij ontslagen omdat ik "galaxica zou hebben gebackstabt", "galaxica" aan OVI zou hebben verraden, en weet ik veel wat nog meer...

Nou heb ik dat niet gedaan, maar SWAT zou het niet op prijs stellen als ik naar jullie zou komen... Voorlopig dus nog even niet ;-)

Groeten,
c0al

bolleke16 op 12.12. om 18:55 uur
je blijft tog door spelen ?

Ichfertig op 12.12. om 19:13 uur
Waarschijnlijk wel ja ;-)

Maar even een andere vraag: Ben jij soms een nieuwe speler? Je hebt een andere schrijfstijl, en de oude bolleke zou me niet hebben uitgenodigd voor ~SOS~ ;-)

bolleke16 op 12.12. om 19:16 uur
ja ik ben een nieuwe speler en als je stopt zou ik dan het ww mogen hebben ik weet er wel raad mee

bolleke16 op 12.12. om 19:18 uur
en?

Ichfertig op 12.12. om 19:22 uur
Ik onthoud mij nog even van reactie ;-) Ik weet namelijk nog niet wat ik ga doen en hoe en wat er gaat gebeuren. Je houd me een antwoord schuldig ja?

bolleke16 op 12.12. om 19:25 uur
voor wat? ik lees net dat je een account in OVI krijgt of zo iets

Ichfertig op 12.12. om 19:27 uur
Hmmm... waar lees je dat?
Ik kan inderdaad naar een ander account, maar hoe wat, waar en wanneer is een grote onzekere factor, zelfs of het überhaupt wel gebeurd. Daarom ook dat ik nog niet weet wat er gaat gebeuren.

bolleke16 op 12.12. om 19:27 uur
en naar welk account is dat dan ?

Ichfertig op 12.12. om 19:29 uur
Weet ik nog niet, dat zeg ik zelf net volgens mij? ;-) Ik zei alleen dat er mensen zijn die mij nog als co willen, maar dat zijn er meerdere.

Maar van wie heb je dat gehoord dan? Of waar?

bolleke16 op 12.12. om 19:34 uur
dat doet er niet toe ;)

Ichfertig op 12.12. om 19:34 uur
Ok ;)

Maar ik wacht even af wat er gebeurd, en hoe het verloopt, en mocht ik naar een ander account vertrekken, dna hoor jij nog van mij wat er met dit account gaat gebeuren, akkoord? :)

bolleke16 op 12.12. om 19:37 uur
oke tegen wanneer krijg ik antwoord?

Ichfertig op 12.12. om 19:39 uur
Ik denk tussen vandaag en uiterlijk vrijdag dat je antwoord hebt.

bolleke16 op 12.12. om 19:44 uur
OKE

bolleke16 op 12.12. om 19:48 uur
zou ik vv al eens mogen zien

Ichfertig op 12.12. om 19:51 uur
liever nog niet. Heb nogal verhitte discussies openstaan, en die hoeft niet iedereen te kunnen lezen...

Verder staat er nog al een hoop vrij persoonlijke info in de PM's, en die hoeft niet iedereen -lees: onbekenden voor mij- te kunnen lezen.

bolleke16 op 12.12. om 19:55 uur
oke wat is het voor account verdediging of aanval

Ichfertig op 12.12. om 19:58 uur
tot nu toe met name verdedigen, 1000 defdorpen, 600 of 700 aanvalsdorpen.

bolleke16 op 12.12. om 19:59 uur
mooi

bolleke16 op 12.12. om 20:00 uur
ik zou eigenlijk tegen morgen avond al een ant woord moeten weten kan dat ?

Ichfertig op 12.12. om 20:01 uur
Ik zal mijn best doen, ik weet alleen niet of het gaat lukken hoor.

bolleke16 op 12.12. om 20:01 uur
oke

bolleke16 op 12.12. om 20:07 uur
staat er pa op dat account?
 

Deleted User - 44652

Guest
Ichfertig op 12.12. om 20:14 uur
niet zo heel veel meer. 100 Pa geloof ik nog

Ichfertig op 13.12. om 15:40 uur
wil jij ook naar een andere stam ofzo? :p

bolleke16 op 13.12. om 15:44 uur
pff weet ik niet en weet je al iets meer ?

Ichfertig op 13.12. om 15:47 uur
nee nog niet :s Gesprekken zijn via MSN beetje vastgelopen nu, gesprekspartners zijn niet heel veel aanwezig :(

bolleke16 op 14.12. om 15:19 uur
is een drop dat op je aankomt

bolleke16 op 14.12. om 18:14 uur
waarom vroeg u dat eigenlijk of ik naar een andere stam wil ?

Ichfertig op 14.12. om 18:20 uur
omdat dat gister nog in je profiel stond:

Bolleke is op zoek naar een nieuwe stam (misschien)
.. ofzoiets ;)

bolleke16 op 14.12. om 18:26 uur
ja dat stond er op ken je soms een goede ?

Ichfertig op 14.12. om 18:38 uur
Je kan NVC proberen, kans dat je wordt aangenomen is klein, je ligt een beetje uit de richting. OVI kan je ook proberen, kans is nog kleiner.

SWAT kan je als laatste nog proberen, maar die zit in hetzelfde schuitje als ~SOS~. Wanneer de een wordt verslagen is de ander ook weg, hoewel die het misschien nog ff volhouden (= nog ff blijven bestaan omdat ~SOS~ eerst weg moest).
als je ~SOS~ als een zinkend schip ziet zou ik niet naar SWAT gaan.

btw, ken jij de nieuwe speler van poezeke16 ook?

bolleke16 op 14.12. om 18:42 uur
pff OVI lijkt wel een leuk team maar ben veel te klein dus ja ik ga bij ~sos~ blijven n jij wat ga jij nu doen ?

Ichfertig op 14.12. om 18:46 uur
nog altijd geen idee, ik heb gisteren bij meerdere personen aangedrongen om er wat vaart achter te zetten, nou ook hopen dat het gebeurd :)

bolleke16 op 14.12. om 18:47 uur
Maar bij welke spelers maak je wel kans?

bolleke16 op 15.12. om 19:45 uur
de stam waar jij nu in zit is dat een goede?

Ichfertig vandaag om 15:54 uur
Je hebt toch geen interesse meer in dit account? ;)

bolleke16 vandaag om 15:55 uur
voorwat zou ik geen intresse hebben ?

Ichfertig vandaag om 15:56 uur
dit account?

bolleke16 vandaag om 15:56 uur
wat is het ww ?

Ichfertig vandaag om 15:57 uur
Misschien moet je ff je breinaalden pakken en een truitje gaan breien of zo, dan ben je in ieder geval beter en nuttiger bezig dan nu.

btw, hoelang geleden heb je je aanvallen verstuurd?

bolleke16 vandaag om 15:58 uur
ha dat dat is in opdracht van de stam
en dat ga ik niet zeggen want ik weet ook wel dat je aan het taggen bent! gast je zit lik swat aan te vallen ik ben niet rond hoor!

Ichfertig vandaag om 16:00 uur
Ga dan maar ff je breinaalden pakken, want dan ben je toch nog beter bezig dan nu, en waarschijnlijk ben je er ook beter in.

Interesse in dit acc? waarom val je het dan aan?

bolleke16 vandaag om 16:01 uur
in opdracht van de stam en ja dat account interseert mij
ps ik heb die ineens niet gestuurd mijn co dus

Ichfertig vandaag om 16:02 uur
Gast, hoe wilde je het in opdracht doen van een leider die al dagen niet online is?
Niet dus. Geen onzin vertellen mannetje ;)

bolleke16 vandaag om 16:04 uur
hoe kan jij dat nu weten!

bolleke16 vandaag om 16:07 uur
geef gewoon dat ww je gaat tog weg !
Ichfertig vandaag om 16:08 uur
Ik weet gewoon alles!

bolleke16 vandaag om 16:09 uur
van wat weet je alles ?

Ichfertig vandaag om 16:13 uur
Van alles!

bolleke16 vandaag om 16:14 uur
haha jongen je weet niets over mij je weet gewoon niets over de stam! geef gewoon dat ww en ga naar OVI waar je persee wilt zijn !

Ichfertig vandaag om 16:15 uur
Waarom zou ik een oma een ww geven van een account dat onder aanval ligt, en nog beter kan breien dan TW spelen?

Of ga buitenspelen voor mijn part, maar val me dan niet lastig met een acc waar je geen interesse in hebt -_-'

bolleke16 vandaag om 16:16 uur
haha ik snap het al je mag en je kan niet naar OVI!

Ichfertig vandaag om 16:18 uur
haha xD als dat zo was geweest had ik allang weer in ~SOS~ gezeten gast, of ik was al op een ander acc co geworden mafkaas

bolleke16 vandaag om 16:19 uur
rustig man ik wil gewoon dat account voor een vriend van mij

Ichfertig vandaag om 16:20 uur
Laat dat vriend dan op jou account of ga samen buitenspelen, maar ik geef dit account niet aan onbekenden, en al helemaal niet aan onbekenden die beter kunnen timen wanneer ze niet spelen dan wanneer ze wel spelen

bolleke16 vandaag om 16:21 uur
ha doet mij er niet meer toe laat het gewoon en druk dan op delete net zoals alle andere noobs!

Ichfertig vandaag om 16:22 uur
jij vind galaxica dus ook een noob?

bolleke16 vandaag om 16:23 uur
neen dat is de beste gast op de wereld en als je het hele verhaal zou kennen dan zou je ook zo denken als mij!

Ichfertig vandaag om 16:26 uur
ik KEN het hele verhaal mafkaas. Ik weet ook dat ie gestopt is omdat ie ziek is, maar dan zeg je alsnog dat ie een noob is omdat ie op delete drukt -_-'

bolleke16 vandaag om 16:31 uur
laat het gewoon!

Ichfertig vandaag om 16:31 uur
vraag me dan niet continu om het ww!

bolleke16 vandaag om 16:32 uur
je had het beloofd dat ik het ging krijgen tegen gisteren al! en wat doe je je begint swat er nog vlug mee aan te vallen en dan loop je gewoon weg dat is gewoon flauw!

Ichfertig vandaag om 16:38 uur
ik heb nooit gezegd dat je het acc zou krijgen xD ik zei dat ik er over zou DENKEN, hoewel ik dat natuurlijk ook niet heb gedaan, dus moet ik nog even doen, goed?

Over 2 weken hoor je wat, en dan denk i ker nog 2 weken over, akkoord?

bolleke16 vandaag om 16:38 uur
de vorige keer was het tegen gisteren maar oke dan is het goed!

[/quote]
 

Deleted User - 44652

Guest
Vind ik nog het mooiste:

Ichfertig vandaag om 16:02 uur
Gast, hoe wilde je het in opdracht doen van een leider die al dagen niet online is?
Niet dus. Geen onzin vertellen mannetje

bolleke16 vandaag om 16:04 uur
hoe kan jij dat nu weten!

bolleke16 vandaag om 16:07 uur
geef gewoon dat ww je gaat tog weg !
Ichfertig vandaag om 16:08 uur
Ik weet gewoon alles!

bolleke16 vandaag om 16:09 uur
van wat weet je alles ?

Ichfertig vandaag om 16:13 uur
Van alles!

bolleke16 vandaag om 16:14 uur
haha jongen je weet niets over mij je weet gewoon niets over de stam! geef gewoon dat ww en ga naar OVI waar je persee wilt zijn !

:D
 

DeletedUser

Guest
Vind ik nog het mooiste:

Ichfertig vandaag om 16:02 uur
Gast, hoe wilde je het in opdracht doen van een leider die al dagen niet online is?
Niet dus. Geen onzin vertellen mannetje

bolleke16 vandaag om 16:04 uur
hoe kan jij dat nu weten!

bolleke16 vandaag om 16:07 uur
geef gewoon dat ww je gaat tog weg !
Ichfertig vandaag om 16:08 uur
Ik weet gewoon alles!

bolleke16 vandaag om 16:09 uur
van wat weet je alles ?

Ichfertig vandaag om 16:13 uur
Van alles!

bolleke16 vandaag om 16:14 uur
haha jongen je weet niets over mij je weet gewoon niets over de stam! geef gewoon dat ww en ga naar OVI waar je persee wilt zijn !

:D

Zalig, wat een Noob, chantage...
 
Bovenaan