Grappige IGM's

DeletedUser5148

Guest
Iedereen heeft zijn eigen vorm van humor. In mijn ogen is dit eerder een soort van megalomanie in een forum onderonsje van WALL spelers.

Propaganda voeren hoort nu eenmaal bij de game, niet?
Niemand verbiedt jou om hier te posten?
 

DeletedUser71921

Guest
'Als je toegeeft dat je niets van psychologie snapt, is het dan ook beter dat je zwijgt.'

Dit slaat echt alles.. :eek:


Iemand angst inboezemen door te gaan dreigen.. Binnen de Nederlandse taal noemen we dit ook wel een drogreden.
Je kan niet verwachten dat iedereen van Tribalwars kennis heeft van de psychologie. De doelgroep van Tribalwars is daar ook niet naar dacht ik zo.
 

DeletedUser

Guest
Je kan zeker niet verwachten dat iedereen verstand heeft van de psychologie, daarom geeft hij aan dat je je niet moet mengen in een onderwerp als je er geen verstand van hebt :)

Of het hele onderwerp überhaupt betrekking heeft op TW?
Dat denk ik wel, want TW is meer dan alleen de hele dag maar wat klikken met de muis.

En als hij naar sera zou luisteren, wat vreemd genoeg bijna het geval lijkt, dan zou hij de eerste zijn :p
 

Deleted User - 487958296

Guest
De hele dag op de c knop douwen en rovers halen en je komt wel hoog te staan hoor :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Grappige is dat hij het levende bewijs is. Nja, iedereen zijn eigen hobby's.
 

DeletedUser

Guest
Ow zijn de kindjes jaloers? :(
Je hebt anders wel dezelfde hobby en klikt ook gezapig mee.. :)
Jullie zaak als je niet genoeg tijd hebt voor het spelletje of de accounts jullie wat te groot beginnen worden.. :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ow zijn de kindjes jaloers? :(
Je hebt anders wel dezelfde hobby en klikt ook gezapig mee.. :)
Jullie zaak als je niet genoeg tijd hebt voor het spelletje of de accounts jullie wat te groot beginnen worden.. :confused:

Zie mijn handtekening, farmen is geen must om in de top te staan.. :eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Zie mijn handtekening, farmen is geen must om in de top te staan.. :eek::eek:
Geen idee, je laatste wereld staat ie verborgen.. ;)
Maar wederom, balen als jij er de tijd niet voor hebt.. Boeiuh! :cool:

En langs de andere kant: yeah right.. Waarom verwijs je niet naar je W35?
Daarom dat je al maanden 'gestopt' bent daar en nog steeds rank 2 Awards staat (met heel wat Rover/Plunder)..? :D
En dan nog eens met meer Plunder dan ons (10.000 tov 9204).. :rolleyes:
Bad kitty!
 

DeletedUser

Guest
Er staat niks verborgen dus ik begrijp je niet helemaal..
Beter hou je je sarcasme gewoon voor je. Ben geen Illy.

Zwijg als je niets zinnigs te zeggen hebt, indertijd hadden we 6 man op 1 account.
Ga maar weer terug naar je telspel dat waarschijnlijk op jullie forum staat
 

DeletedUser

Guest
Zwijg als je niets zinnigs te zeggen hebt.
You read my mind! Jullie zijn het die telkens onzin uitkramen.. :(

Ow, zelfs niet verborgen, crappy wereld dan! :p

Teller telspel staat op 3.455.105 atm, als je dan toch zo nieuwsgierig bent! :confused:

En vergat ik het belangrijkste nog: met 6 spelen is way noob lol! :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zeg maar gewoon u ipv jullie hoor.
Inderdaad, op zo'n wereld als deze speel je beter gewoon helemaal niet. Gaap.

Proficiat, bij elke farm een nieuwe post zeker?

Verklaar waarom W33 volgens jou crappy is, ben benieuwd. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Account ipv wereld dan.. :p
Maar zie dat die wereld geen Awards voor Rover kent? Dus je kan Roven wat je wil.. ;)
En even off the record, er is daar wel een Award voor Plunder maar niet voor Rover ofzo voor zover ik zie?
 

DeletedUser

Guest
Zie mijn handtekening, farmen is geen must om in de top te staan.. :eek::eek:

Is ook helemaal geen must hoor, dat weet ik ook net zo goed.


Alleen zijn er een aantal discussieerbare punten:
Om te beginnen, wat is de definitie van 'de top'? Sommige zijn al heel blij als ze in de top 100 van een wereld komen te staan. Of dat op deze wereld een hele grote kunst is? Nee, ik denk van niet. Maar goed, dat neemt niet weg dat er spelers zijn die daar dolgelukkig mee kunnen zijn.

Daarnaast heb je het feit van 'in de top staan', maar daarbovenop heb je ook nog 'uitlopen op de top'. Hetgeen waar wij op de individuele ranglijst op het moment nog steeds mee bezig zijn.

En ja, dit is te danken aan ons gunstige farmgebied en het feit dat wij gewoonweg zin hebben om een aantal keren per dag op de c-knop op ons toetsenbord te drukken. Zoals je zelf hebt aangegeven, iedereen zijn hobby.

Wij halen er plezier uit door de hele dag 'c' in te drukken, jij haalt je plezier ongetwijfeld uit andere dingen.
Daar ga jij dan toch ook mee door, daar stop jij toch ook niet mee? ;-)


Om nog een kanttekening aan het geheel toe te voegen, onze hoogste rover ooit gehaald is zo'n 50 mil lager dan de hoogste rover ooit gehaald op deze wereld, die olimen overigens gisteren met een knappe 158 mil heeft gehaald.
Wel is het zo dat hij hierbij dan goed volle dorpjes heeft lopen farmen, wij hadden de plunderaar en slechts zo'n 95 mil gefarmd.
 
Bovenaan