Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Ga dan lekker even naar een ander forum en post daar je nietszeggende informatie over dingen waar je niets van af weet. Bij voorbaat dank.

Jij 'trackt' iemand zijn woonplaats met een IP. Dat is gewoon fucking retarded. :eek:

Account ipv wereld dan.. :p
Maar zie dat die wereld geen Awards voor Rover kent? Dus je kan Roven wat je wil.. ;)
En even off the record, er is daar wel een Award voor Plunder maar niet voor Rover ofzo voor zover ik zie?

No-haul wereld, plunderaar wordt ook meestal gehaald tijdens een offensief.

@justus; top is voor mij meestal top 20 ;) behalve op een kleine wereld natuurlijk
 

DeletedUser5148

Guest
Ik merk enorm veel jaloezie voor de stabiliteit die enkele accounts in Wall kennen. Team Justus zijn dedicated tw-spelers. Spelers die meer hebben/zullen bereiken dan jij in dit spel Jelle. Dit simpelweg omdat ze niet quitten. Dat maakt hen superieur aan jou, aangezien TW om volhouden gaat.

@ Laozi: Het is geen drogreden. Het is gewoon zeggen dat hij beter zwijgt over psychologie wanneer hij er niets van kent. Dan praat hij maar beter normaal tegen mij. Dat ik uberhaupt iedereen weet te baiten is te grappig voor woorden.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Zo, gisteren weer lekker gestookt met me post zie ik al :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik merk enorm veel jaloezie voor de stabiliteit die enkele accounts in Wall kennen. Team Justus zijn dedicated tw-spelers. Spelers die meer hebben/zullen bereiken dan jij in dit spel Jelle. Dit simpelweg omdat ze niet quitten. Dat maakt hen superieur aan jou, aangezien TW om volhouden gaat.

@ Laozi: Het is geen drogreden. Het is gewoon zeggen dat hij beter zwijgt over psychologie wanneer hij er niets van kent. Dan praat hij maar beter normaal tegen mij. Dat ik uberhaupt iedereen weet te baiten is te grappig voor woorden.

Van wie komt die jaloezie dan, niet van mijn kant tenminste.
W35 is voor mijn doen gewoon de saaiste wereld waar ik ooit gespeeld heb, zou gek zijn om tot het einde door te gaan..
Stabiliteit, geen front bedoel je. Gaap. :rolleyes:

W31 vind ik een spannende wereld, die zal ik ook uitspelen. Het is ook een beetje zwak dat je mij met Justus vergelijkt en dan niet naar het grote plaatje kijkt. Draai daar ook gewoon VV's hoor ;)
 

DeletedUser54934

Guest
Er staat niks verborgen dus ik begrijp je niet helemaal..
Beter hou je je sarcasme gewoon voor je. Ben geen Illy.

Zwijg als je niets zinnigs te zeggen hebt, indertijd hadden we 6 man op 1 account.
Ga maar weer terug naar je telspel dat waarschijnlijk op jullie forum staat

Bijzondere verwijzing hoor.
 

DeletedUser

Guest
Vind het vooral bijzonder dat beschuldigd wordt van het feit dat ik woonplaatsen zou achterhalen d.m.v. IP-adressen.
 

DeletedUser71638

Guest
ASaUQrb.png
 
Bovenaan