Grappige IGM's

DeletedUser69693

Guest
Zelfde als altijd :). We kennen allemaal wel het gevoel als de eerste dreigementen van je buur binnenkomen :p.

Post ze hier, en laat iedereen ervan meegenieten!
 

DeletedUser71427

Guest
ik heb al van 2 spelers de 'goede' raad gekregen om maar te stoppen, ik zou binnen een weekje toch weg zijn
 

DeletedUser

Guest
haha ik heb dat liever iets later in beginfase hoor :p, zorg voor minder critiek:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nog geen dreigementen gekregen, alleen maar vage uitnodigen van kom bij ons in de alliantie wij zijn zo hopeloos met zijn 2e als je nu komt krijg je een extra hoge rang :confused:

Zo heb ik mijn halve inbox volgespamd zitten. Wacht tot er een fatsoenlijk iemand komt opduiken.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb al 8 uitnodigingen gekregen voor nutteloze stammen..

& die spelers die PM's gaan sturen van stop ermee dit is echt zielig , daar zouden ze een ban voor moeten krijgen.
Er zitten ook nieuwe spelers en die spelers voelen zich dan al niet meer op hun gemak..
 

DeletedUser

Guest
& die spelers die PM's gaan sturen van stop ermee dit is echt zielig , daar zouden ze een ban voor moeten krijgen.
Er zitten ook nieuwe spelers en die spelers voelen zich dan al niet meer op hun gemak..

Zoals dit?
botiti 08.10.13 20:33
Beste


Wij hebben een klacht binnengekregen over u die wij in de toekomst niet meer terug zouden willen zien.

Klacht:
lemmens11 vandaag om 16:46 uur
kan ik ook wel opzoeken hoor :p

silco2 vandaag om 15:59 uur
wil je bewijs? we stonden ruime tijd met OG op rang 1 op w30, w19 hebben we gewonnen met rang 1, w34 stonden we ruim 3 maanden in de top 5

lemmens11 vandaag om 15:58 uur
kon maar proberen,succes verder

silco2 vandaag om 15:55 uur
jammer voor je gast ik ben een evraren speler en mij krijg je niet zo maar plat, en mijn stam is een sterke stam

Wij zullen dit even bespreken met de UTT-leiding en onze bondgenoten.
Hopelijk kunnen zij dit voorval door de vingers zien!


Groetjes,
Thibaud

silco2 08.10.13 20:42
Ehm, wat doe ik verkeerd dan? ik vertel em ff hoe goed we waren?

botiti 08.10.13 20:48
Beste

Kan hem/ons niet schelen aangezien u van onze ervaring niets vanaf weet!

Groetjes Thibaud

silco2 08.10.13 22:25
Ja oke maar kom op, je PM heeft geen punt, hij gaat mij ineens bedreigen met dat ik beter kan stoppen enz, ja sorry hoor maar dan vertel ik ff wat meer over ons enzo, boeie toch? Dat kan je toch niet als aanklacht zien ofzo? Das redelijk laag dan, ik zoek verder geen problemen, maar dat ff terzijde.

MVG Silco

botiti 09.10.13 14:18
Beste

Wij hebben geen bewijs van onze speler die u bedreigt.
Als ik niets binnenkrijg klaag ik u ook nog eens aan wegens onterecht beschuldigen.

Groetjes Thibaud
 

DeletedUser70942

Guest
Here Comes The Boom en I thought she was 18.


Geweldige namen kun je verzinnen kerel echt leuk!!! :D

Ik heb al 8 uitnodigingen gekregen voor nutteloze stammen..

& die spelers die PM's gaan sturen van stop ermee dit is echt zielig , daar zouden ze een ban voor moeten krijgen.
Er zitten ook nieuwe spelers en die spelers voelen zich dan al niet meer op hun gemak..

Die spelers zouden inderdaad gebanned moeten worden...

En uitnodigingen met een pm of zonder? Ik heb er al denk stuk of 3 gekregen zonder enige PM ofniets terwijl ik al in een stam zit en er tevreden mee ben... :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61148

Guest
Wel knap van "w34 stonden we ruim 3 maanden in de top 5" aangezien die nu net 2 maanden bezig is
 
Bovenaan