Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Toen ik nog op W4, W7 en W9 speelde legde ik mijn stamgenoten ook gewoon uit dat ik mijn troepen als ondersteuning in een barbarendorp had staan in plaats van dat ik ze vertelde dat ik een barbarendorp gespiked had. Ze hadden me aangekeken alsof ik aan de pillen zat, als ik dat gezegd zou hebben.
 

DeletedUser68517

Guest
.Chizo 08.10.13 15:00
Beste,

Wij, de stam; [ally].U.[/ally] zijn heel erg geïnteresseerd in jou. We willen graag dat jij bij ons wilt komen in de stam. Als je nou eenmaal in de stam zit, zijn er eisen, waarin we wat van jou verwachten, maar ook natuurlijk dingen die jij van ons kan verwachten...:

Wat wij van jou verwachten;

- We verwachten dat je genoeg verdedigingstroepen hebt om ondersteuning te kunnen bieden.
- We verwachten dat je tijdens een oorlog genoeg aanval-troepen hebt om te kunnen aanvallen.
- We verwachten dat je dagelijks het forum bekijkt, en het liefst ook mee schrijft.


Wat jij van ons kunt verwachten:

- Jij kan verwachten dat de leiding al uw problemen probeert op te lossen.
- Jij kan verwachten dat de leiding ervoor zorgt dat de stam een goede sfeer heeft en dat jij dus ook goed in de stam ligt.
- Jij kan verwachten dat de leiding aan iedereen de nieuwtjes verteld en iedereen op de hoogte houdt.
- Jij kan verwachten dat de leiding functies kan weggeven en daar zorgvuldig mee kan omgaan. (Met het verdelen van taken van spelers).


Ik hoop dat je hier alvast wat informatie hebt gekregen.
De verdere informatie kun je altijd vragen aan de leiding; [player].Chizo[/player], [player]Arthur103[/player].

Met vriendelijke groeten,
[player].Chizo[/player] en [player]Arthur103[/player] (leiding van de stam [ally].U.[/ally])

Medare4thewin 08.10.13 15:00
Mooi mailtje die ja aan 400 mensen stuurt.

Nee.

.Chizo 08.10.13 15:01
?? Dit stuur ik alleen aan jou...

Medare4thewin 08.10.13 15:02
Geloof je het zelf?

.Chizo 08.10.13 15:02
Oke, wij hoeven jou niet in de stam, als je zo reageert

Doei

Medare4thewin 08.10.13 15:03
Lol, Fail.
Dit vond ik wel apart.
Kunnen we trouwens ons beperkten tot het echt posten van aparte/leuke/grappige IGM's? In plaats van die andere post? Ik geloof dat daarvoor een praattopic is gemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
.Chizo 08.10.13 15:00
Beste,

Wij, de stam; [ally].U.[/ally] zijn heel erg geïnteresseerd in jou. We willen graag dat jij bij ons wilt komen in de stam. Als je nou eenmaal in de stam zit, zijn er eisen, waarin we wat van jou verwachten, maar ook natuurlijk dingen die jij van ons kan verwachten...:

Wat wij van jou verwachten;

- We verwachten dat je genoeg verdedigingstroepen hebt om ondersteuning te kunnen bieden.
- We verwachten dat je tijdens een oorlog genoeg aanval-troepen hebt om te kunnen aanvallen.
- We verwachten dat je dagelijks het forum bekijkt, en het liefst ook mee schrijft.


Wat jij van ons kunt verwachten:

- Jij kan verwachten dat de leiding al uw problemen probeert op te lossen.
- Jij kan verwachten dat de leiding ervoor zorgt dat de stam een goede sfeer heeft en dat jij dus ook goed in de stam ligt.
- Jij kan verwachten dat de leiding aan iedereen de nieuwtjes verteld en iedereen op de hoogte houdt.
- Jij kan verwachten dat de leiding functies kan weggeven en daar zorgvuldig mee kan omgaan. (Met het verdelen van taken van spelers).


Ik hoop dat je hier alvast wat informatie hebt gekregen.
De verdere informatie kun je altijd vragen aan de leiding; [player].Chizo[/player], [player]Arthur103[/player].

Met vriendelijke groeten,
[player].Chizo[/player] en [player]Arthur103[/player] (leiding van de stam [ally].U.[/ally])

Medare4thewin 08.10.13 15:00
Mooi mailtje die ja aan 400 mensen stuurt.

Nee.

.Chizo 08.10.13 15:01
?? Dit stuur ik alleen aan jou...

Medare4thewin 08.10.13 15:02
Geloof je het zelf?

.Chizo 08.10.13 15:02
Oke, wij hoeven jou niet in de stam, als je zo reageert

Doei

Medare4thewin 08.10.13 15:03
Lol, Fail.
Dit vond ik wel apart.
Kunnen we trouwens ons beperkten tot het echt posten van aparte/leuke/grappige IGM's? In plaats van die andere post? Ik geloof dat daarvoor een praattopic is gemaakt.

Lekker :)
 

DeletedUser

Guest
lol je kan dus enkel hulp van de leiding verwachten zoals er omschreven staat. de rest van de stam hoeft niks te doen :cool:
 

DeletedUser

Guest
hmmmm okeeee

plown 11.10.13 23:37
is er een mogelijkhijd dat ik je stam kan joine ?

lilcampo 11.10.13 23:38
waarom vraag je dat aan mij swa ?

plown 11.10.13 23:39
ik zal is zien

lilcampo 11.10.13 23:39
wa?

plown 11.10.13 23:40
voor een stam

lilcampo 11.10.13 23:41
ja hoezo vraag je dat aan mij dan ?????
ken je niet lezen ? --->> STamprofiel

plown 11.10.13 23:41
cv jom
doe is chill

lilcampo 11.10.13 23:42
nee gewoon niet zo dom doen .. er staat duidelijk bij wie je moet zijn val mij niet lastig

oeps w34:/ haal maar weg anders
 

DeletedUser

Guest
hahahaa :)
en daarna zij die : Smet xD
zal vast een scheldwoord zijn ofzo
 
Bovenaan