Grappige IGM's

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nu krijg je niks meer:D
 

DeletedUser

Guest
Het is geen IGM maar een skypeje.

[17:29:17] rens appel: nee bij jemoeder farm ik echt geen ene fuck
[17:29:31] Roy: Je moet mijn moeder ook niet farmen
[17:29:43] rens appel: xD ^^
[17:29:55] Roy: Mijn moeder heeft namelijk al een fuck
[17:30:00] Roy: Dat is m'n vader
[17:30:05] rens appel: haha anders bestond jij niet ;)
 

Deleted User - 487958296

Guest
Appels zijn heel gezond hoor, ik eet er zelf ook elke dag een aantal :cool:
 

DeletedUser

Guest
iets in me zegt dat hij een bananenboy is en dus een haatgevoel voor appels heeft ontwikkeld
 

DeletedUser

Guest
Daar zeg je me wat, ik houd mijn appels en bananen altijd strikt gescheiden. Gaan niet samen zoals jelle & illy :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser71725

Guest
Ik moest lachen Sietse, eerlijk toegegeven:p

Just Sander 18.05.14 14:29
ik heb waarschijnlijk geen kans om je stam te joinen maar ik wil het wel heel graag.

bateken 18.05.14 14:48
Je zult dan een goede sollicitatie moeten schrijven zodat ik dit met de stam kan bespreken. Als ik dit op het forum zet zal het idd een nee worden.


Sietse - Bateken

Just Sander 18.05.14 15:01
wat moet er allemaal in de sollicitatie staan (ik heb maar 2 dorpen dus kheb denk ik totaal al geen kans)

bateken 18.05.14 15:05
Owh idd zie ik nu ook pas, neem me niet kwalijk. Nee in onze stam lukt het niet hier zul je toch iets meer dorpen voor moeten hebben.
Je zou een bericht kunnen sturen naar de leiders van onze opleidingsstam: [ally]SiVi[/ally]. Hier zitten de mensen die van iets mindere kwaliteit zijn dan ons. Hier kun je inzitten tot dat je sterk genoeg bent om ons te joinen.


Sietse - Bateken

Just Sander 18.05.14 15:17
dit is de chat van bateken en ik.
Ik hoop dat ik je zou mogen joinen

Deze mededelingen werden door Just Sander doorgestuurd.

olimen 18.05.14 21:46
Beste Just Sander,

Allereerst excuus voor het slordige bericht van Sietse. De goddelijkheid valt soms ver te zoeken.

Owh idd zie ik nu ook pas, neem me niet kwalijk. Nee in onze stam lukt het niet, hier zul je toch iets meer dorpen voor moeten hebben.
Je zou een bericht kunnen sturen naar de leiders van onze opleidingsstam: SiVi. Hier zitten de mensen die van iets mindere kwaliteit zijn dan wij. Hier kun je naartoe totdat je sterk genoeg bent om ons te joinen.

Het is dat wij met een ledenstop kampen, anders hadden we je allang een uitnodiging gestuurd. Wel kunnen we je doorverwijzen naar de opleidingsstam van de opleidingsstam van Wall: [ally]~BoD~[/ally]. Met jouw puntenaantal en vooral feilloze diplomatieke inzicht ben je vast en zeker welkom.

Veel succes!


________________
Team olimen
Ruud
 
Bovenaan