Grappige IGM's

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Dan moet je ook niet klagen dat hij van een mug een olifant maakt. Bluniom is alleen gestopt omdat Sven hem op de NAP wees, anders was die waarschijnlijk vrolijk doorgegaan.
 

DeletedUser67517

Guest
Omdat hij dacht dat die NAP alleen voor de spelers gelden die in die NAP opgenomen waren.
Lijkt me ook niet meer dan logisch eigenlijk.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Omdat hij dacht dat die NAP alleen voor de spelers gelden die in die NAP opgenomen waren.
Lijkt me ook niet meer dan logisch eigenlijk.

En bluniom is een gejumpte speler, die in de eerste plaats geen front had met +/-. Beetje krom dan, niet?
 

DeletedUser68252

Guest
Dan moet je ook niet klagen dat hij van een mug een olifant maakt. Bluniom is alleen gestopt omdat Sven hem op de NAP wees, anders was die waarschijnlijk vrolijk doorgegaan.

Correctie, Bluniom stopte niet eens nadat ik het aangegeven had. Ik moest eerst contact zoeken met Jessey van ZiegelSteine Whackers zodat hij hem erop kon wijzen omdat als ik het zei hij me niet geloofde.
 

DeletedUser67517

Guest
Eigenlijk wel raar ja, aangezien de NAP tussen die spelers gold.
Maar het is al goed ;-)
 

DeletedUser68252

Guest
Eigenlijk wel raar ja, aangezien de NAP tussen die spelers gold.
Maar het is al goed ;-)

Voorheen gold de NAP tussen de front spelers idd, met de nieuwe voorwaarde voor het opzegtermijn geldt het voor iedereen.
 

Deleted User - 2242732

Guest
mwa seg gertje, ik word hier allemaal zo goe van...

je bedoelt moe samson
 

DeletedUser68252

Guest
Als je tussen de regeltjes leest wel.

Tussen de regeltjes leest, als je tussen de regeltjes leest kun je er ook uit opmaken dat de NAP geldt voor heel ODA tot aan 11 November, de onderste regel in het voorstel waar jullie mee akkoord zijn gegaan bevestigd dit nog eens.

De LM NAP zal nu worden opgezegd met ingang van 23:36 hieraan zit 1,5 weken opzeg termijn voor alle spelers inclusief Zeus. Dit betekent dat elk account na 10/11 23:59 aangevallen mag worden. ( De accounts uit +/-: DutchDingo, Remeha, Diedisback, Lavalya & Zeus77 en de accounts uit ODA: Positifvybz, Highlander, Xetic, B0en, prinsesje mogen dus niet worden aangevallen tijdens deze periode )’

Dit wil zeggen dat geen enkel van de bovenstaande genoemde accounts aangevallen mag worden in deze periode.
 

DeletedUser

Guest
Tussen de regeltjes leest, als je tussen de regeltjes leest kun je er ook uit opmaken dat de NAP geldt voor heel ODA tot aan 11 November, de onderste regel in het voorstel waar jullie mee akkoord zijn gegaan bevestigd dit nog eens.

De LM NAP zal nu worden opgezegd met ingang van 23:36 hieraan zit 1,5 weken opzeg termijn voor alle spelers inclusief Zeus. Dit betekent dat elk account na 10/11 23:59 aangevallen mag worden. ( De accounts uit +/-: DutchDingo, Remeha, Diedisback, Lavalya & Zeus77 en de accounts uit ODA: Positifvybz, Highlander, Xetic, B0en, prinsesje mogen dus niet worden aangevallen tijdens deze periode )’

Dit wil zeggen dat geen enkel van de bovenstaande genoemde accounts aangevallen mag worden in deze periode.

ja joh sven je kan het blijven uitleggen maarja cona met het IQ van een visstick begrijpt het toch niet joh.
En de rest van ODA tja wat moet je daarvan zeggen :rolleyes:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Booohjah nu is het stil aan de overkant..
 

DeletedUser71655

Guest
ja joh sven je kan het blijven uitleggen maarja cona met het IQ van een visstick begrijpt het toch niet joh.
En de rest van ODA tja wat moet je daarvan zeggen :rolleyes:

Tsja,wat moeten we van jou zeggen dan?

Er is gewoon niet goed tussen de regeltjes door gelezen door de mensen die de NAP afsloten aan de ODA kant,dat heb ik sven ook al gemeld;)
Is gewoon een fout van ons,niet meer en niet minder,maja dit was de laatste nap die er(hopelijk) word afgesloten,dus dit zullen we niet weer meemaken denk ik:)
 

DeletedUser68252

Guest
Tsja,wat moeten we van jou zeggen dan?

Er is gewoon niet goed tussen de regeltjes door gelezen door de mensen die de NAP afsloten aan de ODA kant,dat heb ik sven ook al gemeld;)
Is gewoon een fout van ons,niet meer en niet minder,maja dit was de laatste nap die er(hopelijk) word afgesloten,dus dit zullen we niet weer meemaken denk ik:)

Je bent denk ik niet de enige die dit hoopt, overigens denk ik dat er nu nog maar weinig tot geen zaken aan de orde gaan komen waarvoor zoiets mogelijk zou zijn.
 

DeletedUser71655

Guest
Je bent denk ik niet de enige die dit hoopt, overigens denk ik dat er nu nog maar weinig tot geen zaken aan de orde gaan komen waarvoor zoiets mogelijk zou zijn.

Gelukkig maar,NAP,s in een oorlog zijn ook zo saai:D
 

DeletedUser

Guest
Al die NAPs hebben W30 allang kapot gemaakt. (Y)
Edit: mijn mening ofc.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
86
Dus na 11 November mogen wij aanvallen, er lopen 5 aanvallen op 10 November, Om hoelaat?

Ik vind dat je nu een beetje van een mug een olifant aan het maken ben, mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen.

Ik zou bijna gaan denken dat je een ongestelde meid ben, op zoek naar problemen.

Dit dus:

Lol, dus omdat het een paar aanvallen zijn mag je een NAP negeren? Dat is toch te belachelijk voor woorden. Een NAP is een NAP, klaar.

Tsja,wat moeten we van jou zeggen dan?

Er is gewoon niet goed tussen de regeltjes door gelezen door de mensen die de NAP afsloten aan de ODA kant,dat heb ik sven ook al gemeld;)
Is gewoon een fout van ons,niet meer en niet minder,maja dit was de laatste nap die er(hopelijk) word afgesloten,dus dit zullen we niet weer meemaken denk ik:)

Ik heb expliciet, nog aan Ian uitgelegd wat de NAP tussen de regels door inhield (ik meen dat Jorren in dezelfde chat zat), aan de kant van ODA was de betekenis van de NAP dus zeker bekend.
 

DeletedUser

Guest
Niet-aanvals-pact met een termijn opzegging, not that hard, right?
 
Bovenaan