Grappige IGM's

DeletedUser68252

Guest
PositifVybz 08.11.13 14:16
Mag ik vragen waar dit op slaat?
DutchDingo 08.11.13 13:10
Jullie zijn nog niet gerechtigd aan te vallen omdat de NAP nog in zijn opzeg termijn zit.

Y.ouri || [player]PositifVybz[/player]
Leider/Coordinator van [ally]ODA[/ally]

DutchDingo 08.11.13 14:22
‘De LM NAP zal nu worden opgezegd met ingang van 23:36 hieraan zit 1,5 weken opzeg termijn voor alle spelers inclusief Zeus. Dit betekent dat elk account na 10/11 23:59 aangevallen mag worden. ( De accounts uit +/-: DutchDingo, Remeha, Diedisback, Lavalya & Zeus77 en de accounts uit ODA: Positifvybz, Highlander, Xetic, B0en, prinsesje mogen dus niet worden aangevallen tijdens deze periode )’

Dit wil zeggen dat geen enkel van de bovenstaande genoemde accounts aangevallen mag worden in deze periode.

-----------------------

Afspraak die is gemaakt met ODA.

PositifVybz 08.11.13 14:23
Dan denk ik dat je toch maar even goed moet lezen!;)
Y.ouri || [player]PositifVybz[/player]
Leider/Coordinator van [ally]ODA[/ally]

DutchDingo 08.11.13 14:26
Nee hoor, Jullie moeten de regels een goed doorlezen. Wij krijgen namelijk op dit moment 5 aanvallen voor die datum wat niet is toegestaan omdat niemand ons mag aanvallen voor 11 November.

PositifVybz 08.11.13 14:33
haha huilebalk, eerst ons wel aanvallen toen de Nap onduidelijk was en nu krijg je aanvallen terug en ga je huilen.

Wij hoeven helemaal geen regels door te lezen!;)
TheProject. heeft nooit bij de nap gehoord dus nu ook niet he!;) Anders zou het wel heel krom zijn dat jij hem wel mocht aanvallen en hij jou niet, maar jullie proberen alles krom te maken zodat het in +/- voordeel komt. alleen heb je nu helaas geen gelijk!;)
Y.ouri || [player]PositifVybz[/player]
Leider/Coordinator van [ally]ODA[/ally]

DutchDingo 08.11.13 14:39
Omdat wij beter zijn in communicatie noem je ons een huilebalk, als je ergens iets minder in bent dan je tegenstander kun je dit ook gewoon toegeven zonder een belediging of denigrerend woord, door het gebruik van dit soort dingen maak je enkel jezelf belachelijk, het toont zwakte aan.

Wij hebben inderdaad jullie aangevallen 18 dagen geleden nog. Toen hield de NAP nog dit in:

Author zei:
Alle spelers: DutchDingo, Remeha, Diedisback, Lavalya, Prinsesje, B0en, Xetic, Highlander en PositifVybz mogen elkaar onderling niet aanvallen.

11 dagen voor 11 November is er een afspraak gemaakt die dit inhield om de nap te laten beëindigen:

Author zei:
‘De LM NAP zal nu worden opgezegd met ingang van 23:36 hieraan zit 1,5 weken opzeg termijn voor alle spelers inclusief Zeus. Dit betekent dat elk account na 10/11 23:59 aangevallen mag worden. ( De accounts uit +/-: DutchDingo, Remeha, Diedisback, Lavalya & Zeus77 en de accounts uit ODA: Positifvybz, Highlander, Xetic, B0en, prinsesje mogen dus niet worden aangevallen tijdens deze periode )’

Dit wil zeggen dat geen enkel van de bovenstaande genoemde accounts aangevallen mag worden in deze periode.

Hierin mag geen enkel account aangevallen worden die hier vernoemt staat dus. Misschien moet je voortaan je afspraken wat beter doorlezen alvorens je een imbeciele reactie post die nergens betrekkingen tot heeft.

PositifVybz 08.11.13 14:43
Haha nee je huilt omdat je 5 aanvallen krijgt daarom noem ik je zo, je hebt altijd zo grote mond op het AF en vind jezelf heel wat en dan krijg je 5 aanvallen en ga je zeuren.

Die Nap is niet opeens veranderd wat jij wel denkt, de Nap is hetzelfde gebleven alleen is er een datum aan het beeindigen gezet en daarbij mochten de spelers waar eerst de nap voor stond nu elkaar tot 10/11 23:59 niet meer aanvallen.

Die nap telt echt niet opeens voor de hele stam waar jij wel van droomt.

Trouwens ik denk dat je sowieso niet moet zeuren, toen de nap is gemaakt 8 weken geleden voordat jullie gingen rekken werd er afgesproken Nap voor als LM weg is + 10 dagen. Aangezien hij op delete is gegaan hadden we dus allang mogen aanvallen maar is er een nieuwe afspraak gemaakt dat voor de mensen die de Nap hadden met elkaar tot 10/11 23:59 niet mogen aanvallen.

Dat jij denkt dat opeens de hele stam bij deze nap betrokken is, is toch echt een fout van jou of van +/-
Y.ouri || [player]PositifVybz[/player]
Leider/Coordinator van [ally]ODA[/ally]
 

DeletedUser68252

Guest
DutchDingo 08.11.13 14:51
De communicatie in ODA is echt bedroevend en dat blijkt maar weer uit jullie eigen reacties, ik heb nu al van 5 ODA spelers gehoord ( zelfs directe front spelers ) dat ze niks van deze wijziging wisten.

Een NAP is een NAP, hierin vallen die 5 aanvallen dus ook, maar weer moet jij het gooien op een persoonlijke aanval wat zoals gewoonlijk zwakte aantoont van enkele ODA spelers die het precies op dezelfde manier aanpakken.

Die NAP telt wel voor de hele stam nu aangezien dit is afgesproken in die verlooptijd, hier kunnen jullie niks meer aan veranderen of verdraaien. Het staat er letterlijk, ODA is ermee akkoord gegaan.

Wij hebben nooit tijd gerekt met deze NAP, het zou fataal geweest zijn voor DutchDingo als we alle dorpen van LM hadden overgenomen, dat jullie dit wel verwacht hadden versterkt mijn eerdere argument wat ik al vaker heb uitgesproken tegen jullie over inzicht nog maar weer eens. Wij hebben omdat dit fataal zou zijn 2 spelers laten jumpen, echter hebben deze spelers te kampen gehad met een edel te kort, edels groeien niet op je rug of aan een boom. Hiervoor is dus tijd nodig om die goudmunten te slaan. Daarnaast was de oude afspraak, dit heb ik zelfs voor de zekerheid nog aan jou en Ian nagevraagd:

Author zei:
Alle spelers: DutchDingo, Remeha, Diedisback, Lavalya, Prinsesje, B0en, Xetic, Highlander en PositifVybz mogen elkaar onderling niet aanvallen.

Bij de afspraak die hierboven staat hebben wij zoals ik net alweer aangaf het nog eens nagevraagd aan jullie, dit zou ook gelden mocht LM op bb gegaan zijn. Wij hadden nog een aantal dorpen van LM in ons cluster liggen die bb geworden zijn, jullie mogen dus van geluk spreken dat wij de NAP hebben verkort. In die nieuwe afspraak staat duidelijk vermeld dat deze accounts helemaal niet mogen aangevallen worden, misschien moet je hem nog maar eens herlezen. ODA is hiermee akkoord gegaan en hier valt niks meer aan te wijzigen. Je zult het hiermee dus gewoon moeten doen, daarnaast is het dus ook geen fout van +/- of van mij omdat het er gewoon letterlijk instaat. Je argumentatie slaat dan ook de plank volledig mis.

PositifVybz 08.11.13 15:03
Nee hoor, ik weet prima wat er is gecommuniceerd over deze nap!;)

Waarom was een Nap geen Nap dan 18 dagen geleden? omdat Theproject niet bij die nap hoorde, toen niet, nu niet.

Deze laatste Nap telt niet voor de hele stam alleen voor de spelers waar toen de afspraak voor een Nap gemaakt is dus jij probeert het zelf te verdraaien.

Haha nee geen tijd gerekt praat toch geen onzin kijk hoelang +/- deze nap gerekt heeft, binnen een week was ODA klaar en verder hebben we zeker wel 6 weken op +/- moeten wachten en nu er een einde aan de nap begint te komen begin je gelijk te huilen voor wat aanvallen.

Het was allang duidelijk dat er mensen kwamen jumpen, dat jij nog steeds denkt dat ik geen inzicht heb bewijst meer over jezelf dan over mij.

Dat was de oude afspraak zoals die in het begin is gemaakt ja, deze afspraak zou gelden tot lm weg was + 10 dagen. als lm op bb ging mochten we aanvallen maar dit is niet gebeurd!;)

Wij hoeven niet van geluk te spreken, jullie hebben laten zien hoe zielig jullie waren door de nap zolang te rekken, en dat je zegt dat dit komt door edel tekort dat hadden jullie van te voren ook al kunnen bedenken dit is gewoon een makkelijk excuus.

De nap is duidelijk van onze kant, en wij zijn blij als het zondag avond is kunnen jullie ook niet meer zielig ergens om gaan huilen.

Ik hou me hier gewoon aan hoor, het gaat erom dat jij theproject pm't terwijl hij nergens mee te maken heeft waardoor jij de plank volledig mis slaat, en ik heb het net bluniom nog gevraagd die de afspraak gemaakt heeft en die zegt ook dat thep gewoon mag aanvallen.

[15:01:12] Y.ouri | PositifVybz: dingo is aan het zeiken
[15:01:16] Y.ouri | PositifVybz: over dat thep hem aanvalt
[15:01:18] Jorren | Bluniom: laat dingo zeiekn :D
[15:01:23] Y.ouri | PositifVybz: slaat nergens op
[15:01:23] Jorren | Bluniom: the p mag zelfs nu al aankomen
[15:01:37] Y.ouri | PositifVybz: ja en hij zegt dat het er letterlijjk in staat dat niemand mag aanvallen
[15:01:56] Y.ouri | PositifVybz: hij zegt dat de hele stam oda een nap heeft
[15:02:13] Jorren | Bluniom: nee nee :p
[15:02:19] Jorren | Bluniom: sven heeft het zelf met me besproken man

Dus helaas je valt door de mand!;)
Y.ouri || [player]PositifVybz[/player]
Leider/Coordinator van [ally]ODA[/ally]

PositifVybz 08.11.13 15:09
[15:05:51] Jorren | Bluniom: [woensdag 30 oktober 2013 23:41] Visionitus | Sven:

<<< De LM NAP zal nu worden opgezegd met ingang van 23:36, hieraan zit 1,5 weken opzeg termijn voor alle spelers inclusief Zeus. Dit betekent dat elk account na 10/11 23:59 aangevallen mag worden. ( De accounts uit +/-: DutchDingo, Remeha, Diedisback, Lavalya & Zeus77 en de accounts uit ODA: Positifvybz, Highlander, Xetic, B0en, prinsesje mogen dus niet worden aangevallen tijdens deze periode )
Zo klopt ie alst goed is
[15:06:24] Y.ouri | PositifVybz: [15:05] Jorren | Bluniom:

<<< mogen dus niet worden aangevallen tijdens deze periode hier staat wel dat we niet mogen aanvallen
[15:06:40] Y.ouri | PositifVybz: maar deze afspraak telt alleen voor de spelers waarvoor de nap bestemd was en niet voor heel oda:p
[15:07:52] Jorren | Bluniom: [woensdag 30 oktober 2013 23:41] Visionitus | Sven:

<<< De LM NAP zal nu worden opgezegd met ingang van 23:36, hieraan zit 1,5 weken opzeg termijn voor alle spelers inclusief Zeus. Dit betekent dat elk account na 10/11 23:59 aangevallen mag worden. ( De accounts uit +/-: DutchDingo, Remeha, Diedisback, Lavalya & Zeus77 en de accounts uit ODA: Positifvybz, Highlander, Xetic, B0en, prinsesje mogen dus niet worden aangevallen tijdens deze periode )
Zo klopt ie alst goed is
[15:07:54] Jorren | Bluniom: nene lees
[15:08:14] Jorren | Bluniom: dit betekent dat elk account na 10/1123.59 aangevallen mag worden
[15:08:23] Y.ouri | PositifVybz: ja klopt
[15:08:31] Y.ouri | PositifVybz: maar theproject heeft nu al aanvallen lopen voor die datum
[15:08:34] Y.ouri | PositifVybz: en daarom zeikt hij
[15:08:38] Jorren | Bluniom: mag he
[15:08:47] Jorren | Bluniom: the project doet trouwens niet mee :D
[15:08:48] Y.ouri | PositifVybz: aankomst voor 10/11
[15:08:54] Y.ouri | PositifVybz: nee die hoort niet bij de nap
[15:09:03] Jorren | Bluniom: posi higlander xetic boen prisnesje mogen niet eerder laten aan komen
[15:09:04] Jorren | Bluniom: de rest wel :)
Y.ouri || [player]PositifVybz[/player]
Leider/Coordinator van [ally]ODA[/ally]
Y.ouri || [player]PositifVybz[/player]
Leider/Coordinator van [ally]ODA[/ally]
 

DeletedUser68252

Guest
DutchDingo 08.11.13 15:31
PositifVybz zei:
Nee hoor, ik weet prima wat er is gecommuniceerd over deze nap!;)

Dit weet je blijkbaar niet anders had je namelijk ook geweten dat je niet mag aanvallen voor 11 November. Hier zijn jullie mee akkoord gegaan zoals de NAP doet klinken, kijk maar naar het gesprek met Jorren. Precies hetzelfde als ik jou stuurde waarin staat tussen de regeltjes, letterlijk dat de genoemde accounts NIET aangevallen mogen worden. Dat jullie dit nu proberen te verdraaien toont enkel weer een zwakte aan van jullie omdat jullie weten dat jullie alweer niet goed gelezen hebben en communicatief onder doen voor +/-.

PositifVybz zei:
Waarom was een Nap geen Nap dan 18 dagen geleden? omdat Theproject niet bij die nap hoorde, toen niet, nu niet.

Toen wij 18 dagen geleden aanvielen hoorde The Project inderdaad niet bij de NAP, toen hield hij dit in:

Author zei:
Alle spelers: DutchDingo, Remeha, Diedisback, Lavalya, Prinsesje, B0en, Xetic, Highlander en PositifVybz mogen elkaar onderling niet aanvallen.

Hieraan is af te lezen dat DutchDingo & TheProject elkaar toen nog wel mochten aanvallen, echter is er bij het opzegtermijn iets anders afgesproken waar jullie mee akkoord gegaan zijn wat in het niet aanvallen van alle genoemde accounts resulteert.

PositifVybz zei:
Deze laatste Nap telt niet voor de hele stam alleen voor de spelers waar toen de afspraak voor een Nap gemaakt is dus jij probeert het zelf te verdraaien.

De opzegtermijn geld voor de iedereen die de genoemde accounts wil aanvallen, dit staat 2x vermeld. Om precies te zijn tussen de regeltjes door en nog aan het einde eens letterlijk.

‘De LM NAP zal nu worden opgezegd met ingang van 23:36 hieraan zit 1,5 weken opzeg termijn voor alle spelers inclusief Zeus. Dit betekent dat elk account na 10/11 23:59 aangevallen mag worden. ( De accounts uit +/-: DutchDingo, Remeha, Diedisback, Lavalya & Zeus77 en de accounts uit ODA: Positifvybz, Highlander, Xetic, B0en, prinsesje mogen dus niet worden aangevallen tijdens deze periode )’

Dit wil zeggen dat geen enkel van de bovenstaande genoemde accounts aangevallen mag worden in deze periode.

PositifVybz zei:
Het was allang duidelijk dat er mensen kwamen jumpen, dat jij nog steeds denkt dat ik geen inzicht heb bewijst meer over jezelf dan over mij.

Tgoh, is het waar? Was het je opgevallen dat mensen zouden gaan jumpen en heb je inzicht? Waarom zie je dan niet in dat wij geen tijd gerekt hebben omdat de spelers met een edellimiet tekort zaten waar goudmunten voor geslagen moeten worden, voor die goudmunten zijn grondstoffen nodig, die grondstoffen groeien niet zo 1, 2, 3 op iemand rug.

PositifVybz zei:
Dat was de oude afspraak zoals die in het begin is gemaakt ja, deze afspraak zou gelden tot lm weg was + 10 dagen. als lm op bb ging mochten we aanvallen maar dit is niet gebeurd!;)

Hier klopt ook helemaal niks van, ik heb je al vaker aangegeven dat je je beter eerst kunt inlezen in een situatie alvorens je erop reageert. In de afspraak was namelijk ook vermeld dat mocht LM op bb gaan de NAP pas 1,5 weken zou aflopen nadat alle LM dorpen waren geadeld, inclusief de op bb gegaande dorpen.

PositifVybz zei:
Wij hoeven niet van geluk te spreken, jullie hebben laten zien hoe zielig jullie waren door de nap zolang te rekken, en dat je zegt dat dit komt door edel tekort dat hadden jullie van te voren ook al kunnen bedenken dit is gewoon een makkelijk excuus.

Jullie zouden juist van geluk moeten spreken dat wij deze NAP eerder hebben laten eindigen, wij hadden hem in principe net zolang kunnen laten duren als dat we gewild hadden, dan hadden we namelijk gewoon die bb dorpen laten liggen. Hebben we dit gedaan? Nee, we hebben hem eerder beëindigd, hiermee is je argument over tijdrekken dus ook totaal irrelevant bij aangezien de feiten wel anders uitwijzen.

positifVybz zei:
De nap is duidelijk van onze kant, en wij zijn blij als het zondag avond is kunnen jullie ook niet meer zielig ergens om gaan huilen.

Blijkbaar is hij nog niet duidelijk, aardig wat spelers vanuit ODA wisten er niet eens van. Dan is hij erg duidelijk ja (rofl). De NAP geldt voor heel ODA die deze accounts voor 11 november willen aanvallen, dit staat er duidelijk in de voorwaarde vermeldt. Dat jullie deze voorwaarde enkel naar eigen belang willen verdraaien, tja daar kunnen wij vrij weinig aan doen, het staat gelukkig zwart op wit, jullie zijn hiermee akkoord gegaan.

PositifVybz zei:
Ik hou me hier gewoon aan hoor, het gaat erom dat jij theproject pm't terwijl hij nergens mee te maken heeft waardoor jij de plank volledig mis slaat, en ik heb het net bluniom nog gevraagd die de afspraak gemaakt heeft en die zegt ook dat thep gewoon mag aanvallen.

The Project heeft hier wel degelijk mee te maken, de NAP geldt namelijk voor iedereen uit ODA die ons wilt aanvallen voor 11 November. Je kunt het Bluniom dan wel gevraagd hebben, dat hij zegt dat dit niet zo is versterkt enkel onze gedachte maar dat jullie weer iets niet goed gelezen hebben waardoor +/- nu een voordeeltje heeft.

PositifVybz zei:
Dus helaas je valt door de mand!;)

Door de mand vallen, de enige die hier haar eigen pijn doet is ODA. Jullie vallen nu door de mand met jullie communicatie, het is echt bedroevend gewoon.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67517

Guest
Dus na 11 November mogen wij aanvallen, er lopen 5 aanvallen op 10 November, Om hoelaat?

Ik vind dat je nu een beetje van een mug een olifant aan het maken ben, mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen.

Ik zou bijna gaan denken dat je een ongestelde meid ben, op zoek naar problemen.
 

DeletedUser68252

Guest
Dus na 11 November mogen wij aanvallen, er lopen 5 aanvallen op 10 November, Om hoelaat?

Ik vind dat je nu een beetje van een mug een olifant aan het maken ben, mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen.

Ik zou bijna gaan denken dat je een ongestelde meid ben, op zoek naar problemen.

Na 11 November mogen de aanvallen inderdaad aankomen, er komen vandaag al 5 aanvallen aan / zijn aangekomen. Daarmee is je argument vrij irrelevant omdat het een groot verschil kan maken in de manier waarop en hoe je aanvalt met de massa.
 

DeletedUser67517

Guest
Na 11 November mogen de aanvallen inderdaad aankomen, er komen vandaag al 5 aanvallen aan / zijn aangekomen. Daarmee is je argument vrij irrelevant omdat het een groot verschil kan maken in de manier waarop en hoe je aanvalt met de massa.


Ja 5 aanvallen zullen het verschil wel maken, Bij zo'n grote Pro als jou.:D
Wat wil je hier nou mee zeggen dan?
Dat die 5 aanvallen heel de massa op 11 november negatief beïnvloeden voor jullie?
Want dan gaat er organisatorisch is flink mis bij +/-
 

DeletedUser68252

Guest
Ja 5 aanvallen zullen het verschil wel maken, Bij zo'n grote Pro als jou.:D
Wat wil je hier nou mee zeggen dan?
Dat die 5 aanvallen heel de massa op 11 november negatief beïnvloeden voor jullie?
Want dan gaat er organisatorisch is flink mis bij +/-

De aanvallen beïnvloeden wel iets voor ons, echter heeft dit geen betrekkingen tot de organisatie in +/-. Als je scout, kom je informatie over de ander te weten. Dit is in dit geval gebeurd wat de manier waarop jullie gaan aanvallen kan beïnvloeden.
 

DeletedUser

Guest
Dus na 11 November mogen wij aanvallen, er lopen 5 aanvallen op 10 November, Om hoelaat?

Ik vind dat je nu een beetje van een mug een olifant aan het maken ben, mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen.

Ik zou bijna gaan denken dat je een ongestelde meid ben, op zoek naar problemen.

En ik heb zo het idee dat jij het wijf bent dat zich gedumpt voelt :D
 

DeletedUser67517

Guest
Dus wat suggereer je nu dan, dat je account niet op orde staat, dat je account een bepaalde tactiek aanneemt tijdens de massa?
Ik snap het echt niet, waarom iemand die zo lang TW speelt zich zorgen maakt om 5 aanvallen.

En ik heb zo het idee dat jij het wijf bent dat zich gedumpt voelt :D

Redeneer je argument eens?
 

DeletedUser68252

Guest
Dus wat suggereer je nu dan, dat je account niet op orde staat, dat je account een bepaalde tactiek aanneemt tijdens de massa?
Ik snap het echt niet, waarom iemand die zo lang TW speelt zich zorgen maakt om 5 aanvallen.


Geen van beide, ik suggereer dat de communicatie binnen ODA gewoon zo bedroevend slecht is, zij misschien wel erg laf spel spelen door zich nu van de domme te houden dat ze er niks vanaf wisten en zo informatie konden halen bij ons, echter kan ik het 2e denk ik wel doorstrepen omdat Kressable daar nooit aan mee zou doen.
 

DeletedUser67517

Guest
Informatie? Je doet net of er 500 scoutrapporten zijn.
Dat bedoel ik met het feit dat je van een mug een olifant maakt.
Met waarom en waar de fout ligt moet je niet bij mij zijn.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Dus na 11 November mogen wij aanvallen, er lopen 5 aanvallen op 10 November, Om hoelaat?

Ik vind dat je nu een beetje van een mug een olifant aan het maken ben, mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen.

Ik zou bijna gaan denken dat je een ongestelde meid ben, op zoek naar problemen.

Lol, dus omdat het een paar aanvallen zijn mag je een NAP negeren? Dat is toch te belachelijk voor woorden. Een NAP is een NAP, klaar.
 
Bovenaan