Grappige IGM's

DeletedUser63354

Guest
Forever A Stone 05.11.12 11:53
Hallo,
Wij willen jullie graag de kans geven om te herstarten. Op deze manier zal jullie dorp voor ons een barbarendorp worden en heb je geen last meer van ons. Wij zijn 24/7 online, dus beter voor ons beide. We willen ook nog vv voor je draaien. Kortom, een prima deal.
Groetjes,

Heb er al meteen 1 binnen :D
 

DeletedUser63354

Guest
Ik dacht dat je pas na de beginnersbescherming kon herstarten en daarbij een bb achterlaten :p?
 

DeletedUser63354

Guest
Op W26 was dat niet, maar misschien was dat om de boycot tegen te gaan...
 

DeletedUser

Guest
WTF dit maak alleen ik mee :S

, ik ben Lisa. Ongeveer 4 weken geleden ben ik begonnen met suikervrij te eten. Dit bevalt zo goed dat ik hiermee doorga en dat ik zelfs ervan overtuigd ben dat dit goed zou zijn voor heel veel andere mensen.
Best veel suiker eigenlijk!?
Twee weken voorafgaande aan de start van “suikervrij eten” was ik met mijn vriend op vakantie in Noorwegen. Wij waren die typische Nederlanders die de hele auto vol gooide met allerlei blikvoer uit Nederland. Vervolgens zit je samen op de camping de blikjes open te maken om te kunnen beginnen met het maken van je avondeten. Dan komt er toch eens zo een moment “laat ik eens lezen wat er in een blikje kidney-boontjes zit”. Hier blijkt gigantisch veel suiker in te zitten. En wat dacht je van kant en klare pittige tomatensaus? Waarom zit er suiker in iets wat pittig zou moeten smaken en niet zoet.
Nog meer suiker!
Vervolgens eet je de gedurende dag ook nog behoorlijk wat chocola met stukjes karamel, want je had het toch meegenomen. Hierdoor merkte ik dat dit belachelijk veel suiker is wat je op een dag binnen krijgt en wat voor verslavend effect het heeft. En dat je het gevoel hebt hoeveel spaghetti je ook eet twee uur later heb je weer honger door de hoge glycemische index van de noedels.
Ik kies suikervrij…
Ik had besloten, zodra ik Nederland ben moet ik echt even 4 weken gezond eten! Dat betekende geen suiker en langzaam opneembare koolhydraten. Na twee weken begon ik me zo goed te voelen! Ik sliep goed, werd niet meer moe na mijn lunch en had zelfs geen behoefte meer om zo’n enorme hoeveelheid snoep te eten. Ik heb zelfs een zelfgebakken appeltaart van mijn schoonzus na een 80 km fietstocht kunnen weerstaan!!!
Kortom ik zit vol zelfvertrouwen en kan onwijs veel online zijn dus het zou hartstikke verstandig zijn als je nu stopt en opnieuw start, Je staat enorm in de weg groetjes Lisa.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66273

Guest
Iedereen heeft toch suiker nodig? :p En van suiker krijg je energie dus waarom zou je dan ineens niet moe zijn. Maar gelukkig bestaat lisa oo helemaal niet.
 

DeletedUser

Guest
Ligt het aan mij of is die van lisa zo fantastisch? Het hele verhaal lezen en dan concluderen dat dat er niets mee te maken heeft :D
 
Bovenaan