Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Salvation 08.11.12 18:03
Ben je ook iemand die liever alleen speelt?

John Driedetti 08.11.12 18:04
Sorry, I don't speak Dutch. Can you translate?

Salvation 08.11.12 18:06
yeah no problem i just wanted to know if you also like to play alone or in a tribe that doesn't invite everyone around you to join.

John Driedetti 08.11.12 18:09
Oh yes, ofcourse. These tribes are way overrated in the start of a new world.

Salvation 08.11.12 18:11
Same here although i have to be honest sometimes they are just with to much for a few guys. And i was just looking around if any other player at least outside my 7*7 has the same idea as me

John Driedetti 08.11.12 18:12
Outside of your 49?

Salvation 08.11.12 18:16
Nop my seven by seven is just a manner of speaking. 7 spaces around me. you know?

John Driedetti 08.11.12 18:18
Ah yeah, I know what you mean now!

Btw; Look at the name of my village!

Salvation 08.11.12 18:42
I see :) well straight to the point then. Would you be interested in making a tribe with me ? A decent one that is

John Driedetti 08.11.12 18:46
Wow, do you have two marbles in your head?

Salvation 08.11.12 18:58
You know a simple no will do! It's not because you are on the internet that you have to talk like a little kid

John Driedetti 08.11.12 19:02
Again, please, look at the name of my village.

Salvation 08.11.12 19:32
yeah give me a day

John Driedetti 08.11.12 20:00
Wauw heb je nu écht niet door dat ik gewoon Nederlands ben --'?

Salvation 08.11.12 20:03
Ja nee je dorp naam leek me wel een hint maar jij amuseert je hier blijkbaar mee dusja wie ben ik om een kind zijn vreugde weg te nemen..

John Driedetti 08.11.12 20:04
Leek je wel een hint? Hahaha.

Wauw :eek:
 

DeletedUser58625

Guest

En dit is grappig? Komop zeg, jij zegt dat je geen Nederlands kan, en hij doet de moeite om lekker verder te praten in het Engels. Als er dus iets grappig is aan deze pm is dat jij zegt dat je geen Nederlands kan terwijl je gewoon grappig probeert te zijn.

Man man man, het niveau in dit topic daalt steeds meer. Waar is de tijd dat er hier nog grappige pm's kwamen... :eek:
 

DeletedUser

Guest
En dit is grappig? Komop zeg, jij zegt dat je geen Nederlands kan, en hij doet de moeite om lekker verder te praten in het Engels. Als er dus iets grappig is aan deze pm is dat jij zegt dat je geen Nederlands kan terwijl je gewoon grappig probeert te zijn.

Man man man, het niveau in dit topic daalt steeds meer. Waar is de tijd dat er hier nog grappige pm's kwamen... :eek:

Doe de moeite om mijn dorpsnaam op te zoeken :p
 

DeletedUser

Guest
En dit is grappig? Komop zeg, jij zegt dat je geen Nederlands kan, en hij doet de moeite om lekker verder te praten in het Engels. Als er dus iets grappig is aan deze pm is dat jij zegt dat je geen Nederlands kan terwijl je gewoon grappig probeert te zijn.

Man man man, het niveau in dit topic daalt steeds meer. Waar is de tijd dat er hier nog grappige pm's kwamen... :eek:

Het is denk net wat iemand humor vindt. Dat verschilt gewoon bij iedereen.
Ik vond hem grappig jij niet, ik denk dat er nog meer mensen zijn die het wel en niet grappig zijn.
Maar dat terzijde.

Heeft er iemand nog een leuke IMG?
 

DeletedUser

Guest
Ik ga het hier niet uitleggen, ik wil wel 2 dingen zeggen:
-Dit is niet zo bedoeld
-Ik ben geen ripper/faker
 

DeletedUser

Guest
+1



Jawel hoor, er was een account op W23 genaamd Ventresco. (Dacht ik toch) :p



Vreemde kerel inderdaad ja. :p
1. +1
2. Daar heb ik dus niet meegemaakt, het klonk voor mij lekker in de mond. En dan kan je geen naam meer nemen als we zo gaan doen, iedereen heeft wel een dubbelganger qua naam.
3. Je kent me niet:rolleyes:
 
Bovenaan