Grappige aanvallen/goede verdedigingen

DeletedUser

Guest
Wel grappig dan dat hij recentelijk veel bb's edelde en er volop troepen in maakt en overigens ook dat hij dorpjes volop gaat stacken waar de muur op 0 staat... Om heel eerlijk te zijn, een inactieve speler heb ik dat nog nooit zien doen :$
 

DeletedUser

Guest
Waarom staat hij dan op de winnaarslijst van deze week op twstats?
hij WAS wel actief
 

DeletedUser52513

Guest
Wel grappig dan dat hij recentelijk veel bb's edelde en er volop troepen in maakt en overigens ook dat hij dorpjes volop gaat stacken waar de muur op 0 staat... Om heel eerlijk te zijn, een inactieve speler heb ik dat nog nooit zien doen :$
Waarom staat hij dan op de winnaarslijst van deze week op twstats?
hij WAS wel actief

dat heet een VV :p


TW team met hun -30% en vervolgens Area met hun massa (wel na 2 weken, respect:cool:)
 

DeletedUser51575

Guest
Jah, twas cancelsnipe..
Khad geen andere keuze want ik kon niet meer vanuit andere dorpjes snipen aangezien ik de trein te laat had opgemerkt (A)
 

DeletedUser

Guest
mijn treintje zo kapot gemaakt :p en dat alleen maar omdat ik te lui was om opera op te starten voor een degelijke t-time... kwam dus omdat hij ook inactief was, daar zie ik geen uitdaging in en dan wordt ik lui ;P ik mocht de hele ochtend mijn gang gaan :p
 

DeletedUser51575

Guest
mijn treintje zo kapot gemaakt :p en dat alleen maar omdat ik te lui was om opera op te starten voor een degelijke t-time... kwam dus omdat hij ook inactief was, daar zie ik geen uitdaging in en dan wordt ik lui ;P ik mocht de hele ochtend mijn gang gaan :p

Schoolgaande jeugd jwz! :p
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ook nog schoolgaand :p alleen ik ga redelijk flexibel om met de tijden dat ik aanwezig moet zijn ;P
 

DeletedUser

Guest
tsk... XD ik ben niet gek -.- ik heb gewoon een bijzonder karakter met zijn eigenaardigheden :p
 
Bovenaan