Grappige aanvallen/goede verdedigingen

DeletedUser68032

Guest
Nah beter cluster dan de meeste maar bij DEp44shaas kan ik me scherm vol op de kaart zetten en zie ik nog alleen hem haha

DeletedUser

Guest
Wat wil je als nummer 1, maar we moeten natuurlijk niet kijken naar de grootte van t cluster, maar naar de stijl ;P mijnes is ook best grappig eigk XD door 2 clusterfuckers een beetje een aparte vorm, maar wel leuk XD

DeletedUser

Guest
Als er animo voor is wil ik wel een clustercontest organiseren, maar ik ga geen pa weggeven :/

DeletedUser

Guest
Kunnen we niet gewoon iets in de vorm van een show-off organiseren dan waarbij geen prijzen te winnen zijn, maar voor de lol/eer? Ik ben eerlijk gezegd gewoon nieuwsgierig naar wat voor grappige clusters er te vinden zijn op w27 (a)

DeletedUser65757

Guest
:0 wie zegt dat, er heeft gewoon nog nooit iemand de moeite genomen het te vragen :)

Ik ben co van mrbman :p

DeletedUser49029

Guest
dan maak ik ook wel weer een account aan, ik zal een mooi cluster hebben, 1 dorpje :D

DeletedUser

Guest
Tja als je 8 fakes ontwijkt is het altijd leuk, maar 1??1 is wel heel erg inactief. doet geen moeite voor dorpen. Fakes laat die door lopen ookal doen ze er de hele dag over.

1iXnH1w.png

DeletedUser52513

Guest
vind je het heel gek dat 1??1, een speler die in November verslagen is, inactief is :eek:

Bovenaan