Grappige aanvallen/goede verdedigingen

DeletedUser27049

Guest
Haha als je dat al leuk vind, ik had de laatste gota massa 800 boerlevels gekataed :)

800 lijkt me overdreven maar het kan wel :)

ik heb ze niet geteld, ik ben het wel gewoon om boerderijtjes herop te bouwen,

GOTA heeft ook al wel enkele duizenden boerderijen gesloopt hoor :D
 

DeletedUser27049

Guest
En wat probeer je hier mee te zeggen haha

Ik had het gewoon over boerderijen slopen.


ik denk dat ik me meer vragen kan stellen bij jou antwoord dat totaal geen meerwaarde heeft en waarvan ik ook niet in zie wat je ermee probeert te bereiken ;) :)
 

DeletedUser68032

Guest
Ik had het gewoon over boerderijen slopen.


ik denk dat ik me meer vragen kan stellen bij jou antwoord dat totaal geen meerwaarde heeft en waarvan ik ook niet in zie wat je ermee probeert te bereiken ;) :)

Had het dan ook niet tegen jou maar tegen spheal (WSM)
 

DeletedUser

Guest
Eerlijk gezegd vindt ik al die faalblocks of gedodgde fakes niet zo leuk, kom eens aan met rapportjes van spelers van 3k die je serieus proberen over te nemen ofzo xD
 

DeletedUser68032

Guest
Neee.... Ik had de berichtjes moeten bewaren van die gast die me probeerde aan te vallen met al zijn def.
En daardoor lig ik nu bij Erlend en Rudai met een mini cluster.
 

DeletedUser

Guest
ik zag het idd XD maar ik ga ook niet bijhouden wie er allemaal in dat gigantische oranje (ja, jullie zijn oranje op mijn kaartje) vlak ligt... Gezien jullie toch niet echt vaste clusters hebben qua spelers heb ik een stuk of 6 buurmannen op een stukje van 10 veldjes breed XD
 

DeletedUser29116

Guest
ik zag het idd XD maar ik ga ook niet bijhouden wie er allemaal in dat gigantische oranje (ja, jullie zijn oranje op mijn kaartje) vlak ligt... Gezien jullie toch niet echt vaste clusters hebben qua spelers heb ik een stuk of 6 buurmannen op een stukje van 10 veldjes breed XD

lol, dat word geen winst bij de clustercontest :p
 

DeletedUser

Guest
Dat kunnen we best eens doen ;D Wie organiseert er ff een clustercontest hier? (a)
 

DeletedUser68032

Guest
Ik heb een aardig cluster middenin de stam ben het nog aan het opschonen.
Heb alleen niet gigantisch veel punten dus ook geen gigantisch cluster.
 

DeletedUser68032

Guest
Als DEp44shaas mee mag doen verlies je :)
Die heeft een leuk cluster(tje)
 
Bovenaan