- Reactiescore
- 3.716
Dacht dat er zero tolerance beleid was op deze wereld als gaat over persoonlijke zaken en beledigingen?
Klopt, nog steeds.
Drukke dagen gehad alleen, vandaar de vertraging.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Dacht dat er zero tolerance beleid was op deze wereld als gaat over persoonlijke zaken en beledigingen?
Hypocriet? Weet je wat Hypocriet is. Een cata verdrag aangaan tussen GA en ex-Bellum waar Woncru op dat moment EXPLICIET geen deel van uitmaakt. En dan X dagen/weken later gaan lopen janken op het AF als een geslagen hond als een van onze nieuwe spelers cata's gooit, omdat niemand hem het boekwerk"wereldverloop" als huiswerk heeft meegegeven.
Nieuwe speler had inderdaad geinformeerd moeten worden, heb je wat mij betreft helemaal gelijk in, en ik wil het zeker niet bagetalizeren. Maar ik probeer meer te schetsen hoeveel hinder er daadwerkelijk ondervonden wordt van deze actie, en die is echt niet zo groot als sommige spelers denken. Een nap voor betreffende dorpen is in mijn ogen meer dan fatsoenlijk en als ik dan zie hoe men de zaken dan probeert uit te buiten in de vorm van compensatie en drijgen met cata oorlog dan heb ik echt respect voor het geduld van o.a. Justin.
Wat betreft onder afspraken uitkomen or afspraken buigen, dat gebeurt aan jullie kant ook met regelmaat hoor. Alleen daar gaan wij dan weer niet over klagen.
En voor je om een voorbeeld vraagt, we gaan een NAP aan voor 2 weken met GA en er word een stamlid van ons vergeten in de opsomming van deelnemers aan onze kant. Resultaat dat hij een dikke blits op zijn dak krijgt waarbij wij de dorpen niet eens mogen recappen opdat er een nap is. Iedereen met een IQ boven de 50 ziet direct dat hij is vergeten maar helemaal volgens de afspraken, want tja.. hij staat er niet in toch?
Mag je nu gaan tellen hoeveel PM berichten wij op hier over hebben gestuurd en hoeveel AF posts/topic er hierover zijn aangemaakt. Ik heb ze in ieder geval niet gezien.
Blegh al die kata's op Vinci. Echt kansloos. Hypocrisie ten top gezien het wereldverloop. Ex-bellum is erger dan kakaka, die waren er tenminste nog eerlijk over.
Ook een tikkeltje overdreven en zowel bij bellum als GA zitten/zaten vieze hypocrietenJulie zijn de meest hypocriete kinderen waarmee ik ooit te maken heb gehad. Telkens in een slachtoffer rol kruipen, al sinds dag 1.
Wie is jullie? 1 Lid gok ik zo? Zelf heb ik dat enkel toegejuicht. CF's met CF's & kata's beantwoorden...Jullie begonnen met cf’s leggen en daarna te dreigen met kata gebruik toen wij reageerden met eigen cf’s in jullie clusters, spelers in onze rim ondersteunen etc.
Wij staan recht in onze schoenen en hebben deze wereld steeds 100% eerlijk gespeeld en jullie verzieken alles. Veel succes ermee met deze wereld maar voor mij is het klaar.
Moet zeggen dat de aanvallende partije niet van ophouden weet
Naar nu al 5 dagen deffen en een 2000 edels ofso staat vinci nog steeds
Thanks aan alle spelers daarvoor
Kevin
We doen wat we kunnen meer gaat niet he hebben beide een druk leven ernaast
Kevin
Easy te redden hoor
Kevin