Waar zeg ik dat, ik(wij) dat jullie kwalijk nemen?
Volgens mij geef ik aan dat ik dat juist niet doe
Ik snap wat je hier bedoelt te zeggen, maar volgens mij hebben we met zijn alle deze wereld gevormd hoe hij nu is. En ik zeg niet dat Bellum perfect is geweest, nogmaals:
Daarnaast, wil je nou zeggen dat Bellum de enige stam is geweest die "fouten" heeft gemaakt of "verkeerde" beslissingen hebben genomen? Dat ALLES de schuld is van Bellum? Ik lees vaker je berichten Detlefst, en ik schat je op meer waarde dan de bovenstaande stelling. Als je begrijpt wat ik bedoel.
100% waar, maar heb je ook gezien wat hij heeft gedaan en gezegd? Ik denk het niet. Want dan zou je mening op zijn minst neutraal zijn geweest. Zoals Danny al zei pm maar.... Red draait de waarheid ook altijd naar hoe hij het wilt. Zoals het verhaal wat hij vertelde wat voor lul Danny wel niet was dat hij Red uit het niets had gerapporteerd... Gewoon omdat Danny zielig was.... Ik heb eergisteren voor het eerst gelezen de gehele conversatie tussen Danny en Red, (het punt van rapporteren wordt ook aangehaald). Dan heb je het over grove dingen die tegen Red zijn gezegd, hmm fair enough. Maar wat hij tegen Danny deed is gewoon ziekelijk. En zowel Danny als ik maken hun excuses, die van Red wachten we beide nog steeds op. Maar die komt er niet, god complex zit in de weg. En als je er naar vraagt van goh hoe staat het met jou excuses? En we schudden elkaar de hand, is het antwoord. "Sorry man, ik ben druk. Ik kom straks weer bij je, of morgen. " Volgens mij is dat evenveel werk om te typen; inderdaad man je hebt gelijk, sorry.
En dan nog die excuses boeien me niet, maar dat mensen hier zijn die hem de hemel inprijzen, ik hoop het niet. Maar vroeg of laat zal je het zelfde ervaren.