Grand Alliance vs Bellum

Reactiescore
1.367
Tim je bent een zeer aardige jongen, wil je wel even ophouden met cfen en die cf leegzetten?

Eerst word je boos omdat ik zogenaamd de dorpjes van je grijze MB stack/wil pakken en vervolgens doe je het zelf...
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487936070

Guest
Blegh al die kata's op Vinci. Echt kansloos. Hypocrisie ten top gezien het wereldverloop. Ex-bellum is erger dan kakaka, die waren er tenminste nog eerlijk over.

Gelukkig kon de termijn van de nap wel normaal afgerond worden... of nee toch niet.
 

DeletedUser79858

Guest
Hypocriet? Weet je wat Hypocriet is. Een cata verdrag aangaan tussen GA en ex-Bellum waar Woncru op dat moment EXPLICIET geen deel van uitmaakt. En dan X dagen/weken later gaan lopen janken op het AF als een geslagen hond als een van onze nieuwe spelers cata's gooit, omdat niemand hem het boekwerk"wereldverloop" als huiswerk heeft meegegeven. Waarbij de leiding van zowel Ground als Death. uit goed fatsoen meteen het gesprek zijn aangegaan. Dit terwijl Da Vinci zijn defence zo hard aan het verbranden is (haast niks dodgen) dat een paar dorpen die toevallig nog bijna vol troepen zouden zitten er hinder van zouden ondervinden.

Als hij nu een beetje zuinig was op zijn troepen of dat het een behoorlijk stuk front zou betreffen kan ik me nog bedenken dat een paar dagen nap voor die dorpen onvoldoende is. Maar in deze situatie zou ik als het mijn account betrof niet eens een conpensatie vragen en gewoon lekker doorspelen. Ja er zijn een paar dorpen echt hard genaait, maar def dorpen in je safe die al weet ik hoeveel clears hebben gevangen op de plaatsen waar je kruisdef dan ook staat naar 25-28 schieten levert over het algemeen niet echt een probleem op. (bij twijfel, vraag KAKAKA leden, die lachen om boer naar 25 schieten en zullen je vertellen dat bij een serieuze aanval alles boven de 10 teveel is)

Ik heb overigen het beeld dan de gemiddelde werkweek van een persoon minder uren bevat dan de tijd die gebruikt is om hier over te spreken.
Dus HULDE voor de mensen binnen Ground en Death. die al die tijd en moeite hebben gestoken in het netjes en redelijk bespreken van dit incident.
 
Reactiescore
6
Hypocriet? Weet je wat Hypocriet is. Een cata verdrag aangaan tussen GA en ex-Bellum waar Woncru op dat moment EXPLICIET geen deel van uitmaakt. En dan X dagen/weken later gaan lopen janken op het AF als een geslagen hond als een van onze nieuwe spelers cata's gooit, omdat niemand hem het boekwerk"wereldverloop" als huiswerk heeft meegegeven.

+1 :D
 

Deleted User - 487936070

Guest
Ja ik vind het enorm hypocriet. Als je als stam in het verleden zulke uitspraken heb gedaan over het spel van kakaka dan vind ik het enorm hypocriet om vervolgens zelf toch kata's te gaan sturen. Ik zag ook niet echt een reden om het katagebruik op deze wereld weer opnieuw op te starten.

Om het vervolgens te bagatelliseren en als excuus te gebruiken dat er slecht wordt verdedigd dan komt dat op mij ook niet echt overtuigend over. Je zorgt er normaal bij nieuwe spelers ook gewoon voor dat ze goed op de hoogte zijn van de wereld. Onze nieuwe spelers gooien toch ook niet zomaar kata's?

Het is deze wereld niet de 1e keer dat er rare acties zijn vanuit de kant van ex-bellum. Elke afspraak die wordt gemaakt moet tot ver in de details zijn uitgewerkt omdat het anders wordt gebruikt als een excuus om eronder uit te komen.
 

DeletedUser79858

Guest
Nieuwe speler had inderdaad geinformeerd moeten worden, heb je wat mij betreft helemaal gelijk in, en ik wil het zeker niet bagetalizeren. Maar ik probeer meer te schetsen hoeveel hinder er daadwerkelijk ondervonden wordt van deze actie, en die is echt niet zo groot als sommige spelers denken. Een nap voor betreffende dorpen is in mijn ogen meer dan fatsoenlijk en als ik dan zie hoe men de zaken dan probeert uit te buiten in de vorm van compensatie en drijgen met cata oorlog dan heb ik echt respect voor het geduld van o.a. Justin.

Wat betreft onder afspraken uitkomen or afspraken buigen, dat gebeurt aan jullie kant ook met regelmaat hoor. Alleen daar gaan wij dan weer niet over klagen.
En voor je om een voorbeeld vraagt, we gaan een NAP aan voor 2 weken met GA en er word een stamlid van ons vergeten in de opsomming van deelnemers aan onze kant. Resultaat dat hij een dikke blits op zijn dak krijgt waarbij wij de dorpen niet eens mogen recappen opdat er een nap is. Iedereen met een IQ boven de 50 ziet direct dat hij is vergeten maar helemaal volgens de afspraken, want tja.. hij staat er niet in toch?

Mag je nu gaan tellen hoeveel PM berichten wij op hier over hebben gestuurd en hoeveel AF posts/topic er hierover zijn aangemaakt. Ik heb ze in ieder geval niet gezien.
 

DeletedUser79704

Guest
Nieuwe speler had inderdaad geinformeerd moeten worden, heb je wat mij betreft helemaal gelijk in, en ik wil het zeker niet bagetalizeren. Maar ik probeer meer te schetsen hoeveel hinder er daadwerkelijk ondervonden wordt van deze actie, en die is echt niet zo groot als sommige spelers denken. Een nap voor betreffende dorpen is in mijn ogen meer dan fatsoenlijk en als ik dan zie hoe men de zaken dan probeert uit te buiten in de vorm van compensatie en drijgen met cata oorlog dan heb ik echt respect voor het geduld van o.a. Justin.

Wat betreft onder afspraken uitkomen or afspraken buigen, dat gebeurt aan jullie kant ook met regelmaat hoor. Alleen daar gaan wij dan weer niet over klagen.
En voor je om een voorbeeld vraagt, we gaan een NAP aan voor 2 weken met GA en er word een stamlid van ons vergeten in de opsomming van deelnemers aan onze kant. Resultaat dat hij een dikke blits op zijn dak krijgt waarbij wij de dorpen niet eens mogen recappen opdat er een nap is. Iedereen met een IQ boven de 50 ziet direct dat hij is vergeten maar helemaal volgens de afspraken, want tja.. hij staat er niet in toch?

Mag je nu gaan tellen hoeveel PM berichten wij op hier over hebben gestuurd en hoeveel AF posts/topic er hierover zijn aangemaakt. Ik heb ze in ieder geval niet gezien.

Lieve bas, jullie hadden 4/5 spelers genoemd in die NAP. Geen gehele stam, er was een nap tussen de GA en 2hard, cloudy, perf en mr vic. Die NAP heb ik tot het uiterste gevolgd. Een dikke blitz? Ik heb 2 treintjes gestuurd zonder er ook maar enige deff achter te timen of clears voor te timen en jullie recap heb ik ook laten lopen beste vriend. Kun je gewoon zien op tw stats. En dreigen om een katta oorlog te starten? Ik heb enkel gezegd dat wij van onze kant gewoon de afspraken kunnen afzeggen en zonder afspraken verder spelen en daarna ook onmiddellijk gezegd dat wij niet zitten te wachten op een katta oorlog. Julie zijn de meest hypocriete kinderen waarmee ik ooit te maken heb gehad. Telkens in een slachtoffer rol kruipen, al sinds dag 1. Jullie begonnen met cf’s leggen en daarna te dreigen met kata gebruik toen wij reageerden met eigen cf’s in jullie clusters, spelers in onze rim ondersteunen etc. wij zijn deze wereld zo beu als koude pap net door jullie manier van spelen. Inderdaad respect voor justin, om maar even zijn woorden te gebruiken “ ik snap niet waarom ze mij verdienen” want het klopt, jullie verdienen iemand als justin niet, die alle moeite doet om het een leuke eerlijke wereld te maken en jullie het maar steeds verneuken. Jullie hebben die NAP 2x verbroken op mij btw en dat heeft justin opgelost, en is meer dan genereus geweest toen. Ik heb er alvast geen zin meer in. Wij staan recht in onze schoenen en hebben deze wereld steeds 100% eerlijk gespeeld en jullie verzieken alles. Veel succes ermee met deze wereld maar voor mij is het klaar.
 
Reactiescore
1.367
Blegh al die kata's op Vinci. Echt kansloos. Hypocrisie ten top gezien het wereldverloop. Ex-bellum is erger dan kakaka, die waren er tenminste nog eerlijk over.

Wie gooit ze dan?

Julie zijn de meest hypocriete kinderen waarmee ik ooit te maken heb gehad. Telkens in een slachtoffer rol kruipen, al sinds dag 1.
Ook een tikkeltje overdreven en zowel bij bellum als GA zitten/zaten vieze hypocrieten

Jullie begonnen met cf’s leggen en daarna te dreigen met kata gebruik toen wij reageerden met eigen cf’s in jullie clusters, spelers in onze rim ondersteunen etc.
Wie is jullie? 1 Lid gok ik zo? Zelf heb ik dat enkel toegejuicht. CF's met CF's & kata's beantwoorden...

Wij staan recht in onze schoenen en hebben deze wereld steeds 100% eerlijk gespeeld en jullie verzieken alles. Veel succes ermee met deze wereld maar voor mij is het klaar.

Mwah, jullie doen niets maar profiteren wel iedere keer wel dik van naai acties bij anderen. Kaka leden in bellum die troepen terug halen & accounts verneuken. mensen die bellum "stabben" direct binnen halen. BG's aangaan met mensen in onze Rim.
Ook dit is allemaal onderdeel van het spel, maar ga dan niet claimen 100% eerlijk te zijn en de tegenstander als de duivel af te schilderen omdat die ook het spel speelt :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77942

Guest
Moet zeggen dat de aanvallende partije niet van ophouden weet
Naar nu al 5 dagen deffen en een 2000 edels ofso staat vinci nog steeds

Thanks aan alle spelers daarvoor

Kevin
 

DeletedUser77704

Guest
Moet zeggen dat de aanvallende partije niet van ophouden weet
Naar nu al 5 dagen deffen en een 2000 edels ofso staat vinci nog steeds

Thanks aan alle spelers daarvoor

Kevin

Kuch....

Omgekeerde evolutie begint anders wel hoor....

image.php


Laten we het dan helemaal nog niet hebben over de ODD/ODA verhouding :rolleyes:
 

DeletedUser79858

Guest
Heel veel succes Kevin en de rest van de Da Vinci gang ;)

Dag 5 is dan wel al weer een heel eindje om, maar dit is nog lang niet het einde van de aanval op jullie.
 

DeletedUser79858

Guest
Ik lees: Account is niet meer te redden als dit zo doorgaat. lekker internen wat er van over is voordat wij het helemaal opedelen :cool:
 

DeletedUser79858

Guest
Easy te redden hoor
Kevin

Via deze weg wil ik je hartelijk feliciteren dat je op een nieuwe account bent begonnen Kevin!
Welkom op Mr V.

Goed dat je samen met Redmar gekozen hebt om op dit account te gaan ondersteunen. Beetje vreemd aangezien het account op wereld63 lange tijd je tegenstanders was, maar ik gun het je.

Have fun! :cool:
 
Bovenaan