Grand Alliance vs Bellum

DeletedUser79704

Guest
Dan zijn het dubbele stabbers :D
Al was er nog geen oorlog aan de gang oid :)

Maar het zal, voor mij blijven jullie half de terechte winnaars, maar red sky en da vinci reken ik daar niet bij
Volgens jouw redenering is jelle dan ook een stabber, die je met veel plezier op jouw account liet spelen. Zoals overdekop zei wanneer het in jullie voordeel is, is het geen probleem maar anders..
Blij dat je alsnog beseft dat we de terechte winnaars zijn :p
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Hoe GA ontstaan is, en terug is kunnen komen van de Bellum actie maakt het voor mij en velen zeker wel een terechte winnaar. Proficiat
 

Deleted User - 487936070

Guest
Wat mij betreft is dit na de val van Kakaka toch uitgedraaid op een hele aardige wereld waarbij er vrij eerlijk is gespeeld en er voldoende onderling respect was tussen beide kanten. Vooral @JustInWebs chapeau voor jouw inzet aan de kant van Bellum.

Waar het er lange tijd toch naar uitzag dat Bellum zou gaan winnen heeft de overstap van Red sky & da vinci er toch wel voor gezorgd dat de verhoudingen kantelden. GA heeft deze kanteling goed benut en daarmee in een aantal maanden de winst binnengesleept.

Met de historie van GA (6? stammen, 60+ accounts) in het achterhoofd vind ik het heel bijzonder wat er op deze wereld is gebeurd. Ik had niet verwacht dat de plannen om de boel recht te trekken uiteindelijk naar deze situatie zouden leiden. Het is mooi om te zien welke spelers er zijn opgestaan die gezamenlijk de schouders er onder hebben gezet. Dank voor iedereen uit GA die mee heeft geholpen aan deze overwinning :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Val van Kakaka? De favorietenrol voor wereldwinst doorschuiven naar een andere stam en afstand nemen van de wereld bedoel je!!!
 
Reactiescore
742
Maar het zal, voor mij blijven jullie half de terechte winnaars, maar red sky en da vinci reken ik daar niet bij

deel mee eens deel mee oneens, Da vinci. speelde al vanaf het begin en was Leider van Re-Or(koen) daar hebben ze zeker wel laten zien dat ze iets konden. Maar dat overstappen (met account) van stam naar stam siert mij ook niet helemaal!


Volgens jouw redenering is jelle dan ook een stabber, die je met veel plezier op jouw account liet spelen.


Ik ben een deffer, ik deff graag (word je steeds beter door het vaak te herhalen) nu wist ik toevallig dat er een massa op rise kwam en had toevallig vrij heb die massa gedefft en toen was ik al weer snel pleiten hoor (massa 0 verloren btw)
en daarbij heb ik 20x zoveel gedaan voor GA dan dat ik voor Bellum/death/ground gedaan heb, moet ook wel eerlijk zeggen dat GA stukkie gezelliger was vooral die tijd toen Emiel nog speelde toffe kerel die aan het begin van de wereld nog niet kon snipen maar doordat die veel actief was toch heel veel kunnen leren van mij maar ook van andere stam genoten!


Heel misschien maak ik nog een lijstje als ik tijd heb (ga niks beloven)
 

Deleted User - 487924308

Guest
Sfeer was toch 1 van de grootste redenen dat de GA bleef draaien, zelf in de slechste tijden toen het er toch wel erg slecht uitzag. Maar zoals @locoid zei, w63 is toch nog op een leuke wereld uitgedraaid met leuke acties aan beide kanten. Dat we nu de wereldwinst binnenhalen is natuurlijk een leuke bonus :D
 
Reactiescore
1.367
Sfeer was toch 1 van de grootste redenen dat de GA bleef draaien, zelf in de slechste tijden toen het er toch wel erg slecht uitzag. Maar zoals @locoid zei, w63 is toch nog op een leuke wereld uitgedraaid met leuke acties aan beide kanten. Dat we nu de wereldwinst binnenhalen is natuurlijk een leuke bonus :D

Helemaal mee eens, hebben jullie goed gedaan
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Emiel (faketrain) zegt dat hij meer eer verdient dan hem toekomt. Hij heeft solo de wereld gewonnen
 

Deleted User - 487924308

Guest
Emiel (faketrain) zegt dat hij meer eer verdient dan hem toekomt. Hij heeft solo de wereld gewonnen
Zeg maar tegen emiel dat hij de slechtste leider was die ik ooit gekend heb. En dat hij niet kan zuipen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Hij traint reeds 5 dagen in de week om te zuipen, er is verbetering merkbaar
 
Bovenaan