- Reactiescore
- 15
Mag ik erop wijzen dat bij cure niemand gaan runnen is voor jullie beide massa's. Maar een zondagochtendmassa waarbij je van de verdediging eist dat ze hun nacht opofferen ga je minder snel extra floaters voor vinden dan voor het team dat edeltjes moest gooien. Cure had enkele extra accounts maar zich zeker niet naar de top geboost. De spelers die daar zitten waren ook stuk voor stuk goede spelers die er waren ook al ging het soms moeilijk.Bedankt voor het compliment daarnaast heb ik nog gezwegen over het gehele MB-verhaal waar wij in een veel mindere mate gebruik van hebben gemaakt en het feit dat wij heel hard zijn gestraft door TW-Team voor bepaalde zaken.
Ik begrijp je betoog volledig maar wat kunnen wij er nog aan doen? We doen alles in onze macht om het voor ons plezierig te houden en dat ook voor de wereld te proberen regelen. Moeten we onze massas opzettelijk minder uitgedacht maken zodat ze beter kunnen deffen? Minder edels versturen dan dat we hebben om hen te sparen?
Het probleem ligt er meer in dat iedereen die ondertussen in een endgame geraakt, een noob kan wegspelen of zich naar de top internen. Dit wilt echter niet zeggen dat men in staat is om een massa op te zetten/succesvol te verdedigen. Maar velen denken dat top 10 staan in de endgame genoeg is om als 'topper' aanzien te worden. Deze self proclaimed toppers zijn dan natuurlijk de eersten om weg te rennen of een vakantievervanging aan te vragen. Jammer, maar het zij zo.
Jullie hebben zeker enkele serieuze straffen gekregen voor bvb QQ en mamba MAAR dat ze plots de boost van EOS toegelaten hebben of de verscheidene kleinere boosts (speed stam en primigenius dorpen bvb) van Lacking Sensibility mag dan ook zeker vermeld worden als het tegenovergestelde.
Vanuit het oogpunt dat ik er het voorbije weekend niet heel actief kon bij zijn door andere (persoonlijke) verplichtingen voor team llm vind ik dan ook zelf zeer jammer. Lukas heeft al het mogelijke gedaan en zich sterk verweerd waarbij ik hem toch hier en daar wat heb bijgestaan zaterdag en de vroege nacht met de weinige tijd dat ik had. Voor mij is hij naast team pavo en NSB echt wel toppers waar ik zo nog een wereld mee wil spelen (al dan niet in het andere kamp). Daarbovenop hadden we helaas 1 inactief account waar pas vanaf deze week weer een team op kon starten waardoor we met een vv block zaten. Dat maakte het natuurlijk extra pijnlijk omdat anders perfect extra def van onze buren kon komen. Maar goed, het was helaas mede daardoor een korte maar toch wel fijne strijd. W89 had alles om een mooie eindstrijd te worden, maar privé zaken hebben daar bij sommige accounts anders over beslist. Hopelijk is een volgende wereld er toch alsnog eens een boeiende eindstrijd.
Alvast mijn felicitaties aan de spelers die beide massa's gepland en uitgevoerd hebben van venom voor deze mooie overwinning.