Golden Awards

Reactiescore
2.386
Moet er ooit eens van komen right? Lijstje hieronder kopiëren.

Code:
[B]Beste speler:

Beste stam:

De beste stam speler:

Het grootste ego:

Beste leider:

Slechtste leider:

Meest onderschatte stam:

Meest overschatte stam:

Meest overschatte speler:

Meest onderschatte speler:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Mooiste spelers naam:

Mooiste stam naam:

Het tofste topic:

Het domste topic:

Favoriete forum poster:

Minst favoriete forum poster:

Dikste wannabe op het forum:

Dikste wannabe in het spel:

Mooiste profiel foto van spelers:

Mooiste profiel foto van stammen:

Mooiste actie van de wereld:

Meest belovende speler voor de toekomst:

Meest belovende stam voor de toekomst:

Grootste blunder:

Voor wie heb je nu echt respect:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Ik wil graag nog meedelen dat:[/B]
 
Reactiescore
2.386
Beste speler: Jens (QID), veruit. Excelleert in alles wat hij aanraakt en staat altijd open om te helpen. Heeft en geeft alles wat een stam nodig kan hebben.

Beste stam: Venom.

De beste stam speler: De mannen van Wezla zijn niet vies van een VV'tje. Daarnaast gewoon al onze floaters die overal heen gaan waar nodig. Eeuwig respect daarvoor.

Het grootste ego: Jeff (Bomba), Jens (QID - terecht), Luc (QQ/Mamba) en ikzelf op leidingniveau

Beste leider: Ik had hier mezelf neergeschreven als ik niet was gestopt een paar maand geleden. Sindsdien is Jasper veruit de beste leiding die ik al heb gehad. Eeuwig rustig en lekker sturend, meer heb je niet nodig. Jasper TOP.

Slechtste leider: De leiding van Cure, niet echt leiding als je je spelers niet in de hand hebt? 'Ik doe enkel de zuidkant van Cure, voor dit probleem moet je bij Lukas zijn', waarna Lukas je de volle week gaat negeren. Efficiëntie.

Meest onderschatte stam: HOLT, MBS (toch, Cure? :wink:)

Meest overschatte stam: Venom probably

Meest overschatte speler: LLM/Pavo

Meest onderschatte speler: Lacking/Peutertje

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Iedereen die we nu (actief) in Venom hebben is wel oke. Verder mis ik Jody en misschien Mali (precies de enige bij Cure met een geweten ofzo?).

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Tom (Pavo)

Mooiste spelersnaam: Asura

Mooiste stamnaam: Venom

Het tofste topic: Hopelijk deze??

Het domste topic: Probably ook deze.

Favoriete forum poster: Mezelf

Minst favoriete forum poster: Kursoo en iedereen die niet kan discussiëren.

Dikste wannabe op het forum: PalliePatatje

Dikste wannabe in het spel: Heel Cure ofzo

Mooiste profiel foto van spelers: Qui Intus Diaboli

Mooiste profiel foto van stammen: Venom

Mooiste actie van de wereld: De redding van Mamba

Meest belovende speler voor de toekomst: EOS :copium:

Grootste blunder: Starten, fuck Jens en Mien

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die basisrespect kan opbrengen voor anderen. 'Leef en laat leven'.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Jens

Ik wil graag nog meedelen dat: IK VANAF HET BEGIN HEB GEZEGD DAT HET TUMORCLUSTER WEG MOEST ZIJN :smile: :smile: :smile:
 
Reactiescore
1.754
Bedankt voor de vermelding mvg
 
Reactiescore
2.386
Reactiescore
1.754
SmartSelect_20230424_180613_Discord.jpg
 
Reactiescore
57
Het grootste ego: Jeff (Bomba)

Heyjoh wat is dit, de laatste tijd ben ik echt super lief voor iedereen.
 
Reactiescore
146
Beste speler:
Loco Loco Motief - Wat een top team van heren. Vooral in de early game hebben de heren Wouter, Lukas en co enorm hard gestreden en haalde het beste in de kring omhoog. Afgelopen massa nog even +100 punten voor Ome Lukas met zijn denderende inzet voor de stam en zijn account. Zeker de beste speler op wereld 89.

Beste stam:
Venom - Kan hierom liegen, maar Venom is gewoon de stam met meer kwaliteit. Zij bezitten een groot deel van de huidige garde ook met een vermoedelijke shitload aan floaters waarmee zij doen blijken dat de stam actiever oogt. En met een sterke leiding doen zij het net wat beter dan kamp Cure.

De beste stam speler:
Loco Loco Motief - Voor het plannen van de massa's, helpen bij activiteit problemen. Een deel van de leiding willen opnemen en gewoon echt de stam vooruit willen helpen.

dontw8run - De Leidende taak willen nemen en al het gezeik mogen aanhoren van wat de stamgenoten weer uithalen. Altijd weer zich willen inzetten voor de stam.

Next Suspicious Beast - Daimy is team zijn gewoon top stamspelers.

Het grootste ego:
NecrenomicoN / Qui Intus Diaboli

Beste leider:
Qui Intus Diaboli - Aanspreekpunt Stalin geloof ik? Venom had overduidelijk de beste leiding want ik vraag me soms nog af of cure wel een leiding had XD

Slechtste leider:
-

Meest onderschatte stam:
Cure - Persoonlijk denk ik dat we te snel zijn onderschat. Cure is natuurlijk ook gewoon een hoop noobs bij elkaar die geforceerd waren om met elkaar in de stam te gaan na het toetreden van Peutertje + Lacking Sensibility. Hierdoor was de wereld direct ingedeeld in een 1v1. Maar weet niet precies of onderschat en noob samen gaan. Whatever

Meest overschatte stam:
Venom - Vermoedelijk wordt Venom gerunned door een x aantal spelers. Veel oude (top)namen maar wie er nu echt allemaal spelen ook niet echt een idee van. Ik had deze ook leeg kunnen laten, maar goed.

Meest overschatte speler:
Lacking Sensibility

Meest onderschatte speler:
The Incredible Tiger. / Loco Loco Motief. Snap bij LLM niet waarom mensen hem overschatten.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ik zou met alle toppers van Cure zo weer in de stam willen zitten. namenlijstje:
Lukas, Wouter, Daimy, Louise ( volgende keer minder spammen en meer loggen ), Sebas, Lukas, Manuel, Dennis, Bjorn, Tim, Rias, Ray, Rik, Robert, Tijn, Tom en Jorn.

Daarnaast van Venom zou ik wel bij team Qui Intus Diaboli + Peutertje willen zitten

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mensen die het woord vakantievervanging alleen in het woordenboek kennen als zij er gebruik van moeten maken.

En uiteraard runners.

Mooiste spelers naam:
Next Suspicious Beast - NSB(ers)

Mooiste stam naam:
TAoW - goede tijden

Het tofste topic:
Einde wereld awards : soon:

Het domste topic:
Dit topic

Favoriete forum poster:

lord-toms - prachtig​


Minst favoriete forum poster:
boeie

Dikste wannabe op het forum:
Gun je graag een tag in mijn lijstje Kerouac

Dikste wannabe in het spel:
Loco Loco Motief

Mooiste profiel foto van spelers:
Dis que tu es te - ben een simpel man.

Mooiste profiel foto van stammen:
Venom

Mooiste actie van de wereld:
Welke mooiste actie?
- Dat de wereld toch nog zo lang heeft mogen duren ofz

Meest belovende speler voor de toekomst:
De Sukke - ligt nog een mooie weg voor hem open

Meest belovende stam voor de toekomst:
Venom - viva la victoria

Grootste blunder:
1. Overgehaald worden om mee te komen pp farmen
2. Na een avond bier toch nog gaan deffen en 75m odd koppen
3. Deze post maken

Voor wie heb je nu echt respect:
1. Respect voor Rik van Tiger die Zowel een massa stuurde als een massa kopte, solo. Want co's is niet klassiek spelen.
2. LLM voor hun positieve en actieve houding
3. Qid (jens) die scripts ontwikkeld en deelt met de zeer kleine (nog) bestaande community.
4. Mensen die het leven niet zo serieus nemen
5. Mijn fantastische team van noobs ( Bjorn, Dennis en Yannick )

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Bjorn #1, Daimy en Louis(e) en mensen die ook vol passie dit spel wilde spelen

Ik wil graag nog meedelen dat:
Ik nu inmiddels 24 jaar ben, en 16 jaar tribal wars heb gespeeld, met periodes. Weer wil meedelen dat ik het mooi geweest vind en heerlijk ga genieten van alle vrije uren die weer vrij zijn gekomen dankzij dat @Duckje die mijn AOW betaald.

Deze werelden van tegenwoordig te klein zijn en dat ik vind dat mensen veel minder tijd moeten besteden aan dit spel. Er is zoveel meer moois om te doen dan je verantwoordelijk voelen voor een pixelgame wat eigenlijk aan het einde niks uitmaakt. Dus voor alle vrienden en vijanden. Het gaat jullie goed en wens jullie allen een mooi leven toe met... veel bier en weinig TW

Tom

ps. Mijn co's spelen nog wel door dus pas maar op!!
 
Reactiescore
146
Ha, nee rik is gestopt na de vorige zondag massa tot de ochtend. De blitz erna met alle cfs was het account onbemand
 
Reactiescore
16
Misschien een idee hè,,

Maar is het niet gewoon eens leuk als de toppers van TW aan beide kanten gaan spelen…

W86 start endgame niks mis mee.. tot dat de zogenaamde groep toppers met ze allen gingen helpen aan de kant van Stoeptegel.. wereld klaar

W87 niet eens end game geweest omdat wederom de toppers allemaal aan de kant van Clean zaten..

W88 kut wereld haha.. R2W

W89 had mooie endgame kunnen worden maar wederom allemaal toppers aan de zelfde kant.. ( en vergeet niet dat er aan de kant van de zogenaamde toppers ook altijd nog een hele groep floaters is die elke wereld kunnen helpen waardoor ze altijd meer actieviteit en kwaliteit hebben)

Nu noem ik al 4 werelden achter elkaar op zonder eigenlijk een leuke endgame…

Hoe denkt de rest van de community hier over? En is dit niet iets wat onderling zou moeten worden besproken?

Of wilt iedereen tegenwoordig zonder endgame WW’s bijschrijven?
 
Reactiescore
1.237
Qui Intus Diaboli - Aanspreekpunt Stalin geloof ik? Venom had overduidelijk de beste leiding want ik vraag me soms nog af of cure wel een leiding had XD
Stanlin.
QID
3. Qid (jens) die scripts ontwikkeld en deelt met de zeer kleine (nog) bestaande community.
Blijft bizar dat er dan toch zo weinig respect is van mensen naar scripters in general toe. :p maar bedankt voor de benoeming. ;)
Raar om mij bij die guy te zetten, verder mee eens.
 
Reactiescore
1.237
Wordt zeker gewaardeerd, maar vind dat de scripts wat te ver zijn gegaan.
Meh, vind de voordelen van aanvaller al jaar en dag groter dan die van de verdediger.. :D zelfs met scripts is het niet zo vlot te deffen als te offen. :p

Meerdere aanvallen tegelijk kan, op elkaars bevelen timen kan, elkaars bevelen zien lopen kan, aanvallen spammen met command Generator bv kan(als os kan dat ook niet), dit heb je als verdediger allemaal niet zonder scripts. Aangezien ik graag def heb ik daarrond een script gemaakt. :p
 
Bovenaan