Beste speler:
Loco Loco Motief - Wat een top team van heren. Vooral in de early game hebben de heren Wouter, Lukas en co enorm hard gestreden en haalde het beste in de kring omhoog. Afgelopen massa nog even +100 punten voor Ome Lukas met zijn denderende inzet voor de stam en zijn account. Zeker de beste speler op wereld 89.
Beste stam:
Venom - Kan hierom liegen, maar Venom is gewoon de stam met meer kwaliteit. Zij bezitten een groot deel van de huidige garde ook met een vermoedelijke shitload aan floaters waarmee zij doen blijken dat de stam actiever oogt. En met een sterke leiding doen zij het net wat beter dan kamp
Cure.
De beste stam speler:
Loco Loco Motief - Voor het plannen van de massa's, helpen bij activiteit problemen. Een deel van de leiding willen opnemen en gewoon echt de stam vooruit willen helpen.
dontw8run - De Leidende taak willen nemen en al het gezeik mogen aanhoren van wat de stamgenoten weer uithalen. Altijd weer zich willen inzetten voor de stam.
Next Suspicious Beast - Daimy is team zijn gewoon top stamspelers.
Het grootste ego:
NecrenomicoN /
Qui Intus Diaboli
Beste leider:
Qui Intus Diaboli - Aanspreekpunt Stalin geloof ik? Venom had overduidelijk de beste leiding want ik vraag me soms nog af of cure wel een leiding had XD
Slechtste leider:
-
Meest onderschatte stam:
Cure - Persoonlijk denk ik dat we te snel zijn onderschat. Cure is natuurlijk ook gewoon een hoop noobs bij elkaar die geforceerd waren om met elkaar in de stam te gaan na het toetreden van Peutertje + Lacking Sensibility. Hierdoor was de wereld direct ingedeeld in een 1v1. Maar weet niet precies of onderschat en noob samen gaan. Whatever
Meest overschatte stam:
Venom - Vermoedelijk wordt
Venom gerunned door een x aantal spelers. Veel oude (top)namen maar wie er nu echt allemaal spelen ook niet echt een idee van. Ik had deze ook leeg kunnen laten, maar goed.
Meest overschatte speler:
Lacking Sensibility
Meest onderschatte speler:
The Incredible Tiger. /
Loco Loco Motief. Snap bij LLM niet waarom mensen hem overschatten.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ik zou met alle toppers van Cure zo weer in de stam willen zitten. namenlijstje:
Lukas, Wouter, Daimy, Louise ( volgende keer minder spammen en meer loggen ), Sebas, Lukas, Manuel, Dennis, Bjorn, Tim, Rias, Ray, Rik, Robert, Tijn, Tom en Jorn.
Daarnaast van Venom zou ik wel bij team Qui Intus Diaboli + Peutertje willen zitten
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mensen die het woord vakantievervanging alleen in het woordenboek kennen als zij er gebruik van moeten maken.
En uiteraard runners.
Mooiste spelers naam:
Next Suspicious Beast - NSB(ers)
Mooiste stam naam:
TAoW - goede tijden
Het tofste topic:
Einde wereld awards : soon:
Het domste topic:
Dit topic
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
boeie
Dikste wannabe op het forum:
Gun je graag een tag in mijn lijstje
Kerouac
Dikste wannabe in het spel:
Loco Loco Motief
Mooiste profiel foto van spelers:
Dis que tu es te - ben een simpel man.
Mooiste profiel foto van stammen:
Venom
Mooiste actie van de wereld:
Welke mooiste actie? - Dat de wereld toch nog zo lang heeft mogen duren ofz
Meest belovende speler voor de toekomst:
De Sukke - ligt nog een mooie weg voor hem open
Meest belovende stam voor de toekomst:
Venom - viva la victoria
Grootste blunder:
1. Overgehaald worden om mee te komen pp farmen
2. Na een avond bier toch nog gaan deffen en 75m odd koppen
3. Deze post maken
Voor wie heb je nu echt respect:
1. Respect voor Rik van Tiger die Zowel een massa stuurde als een massa kopte, solo. Want co's is niet klassiek spelen.
2. LLM voor hun positieve en actieve houding
3. Qid (jens) die scripts ontwikkeld en deelt met de zeer kleine (nog) bestaande community.
4. Mensen die het leven niet zo serieus nemen
5. Mijn fantastische team van noobs ( Bjorn, Dennis en Yannick )
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Bjorn #1, Daimy en Louis(e) en mensen die ook vol passie dit spel wilde spelen
Ik wil graag nog meedelen dat:
Ik nu inmiddels 24 jaar ben, en 16 jaar tribal wars heb gespeeld, met periodes. Weer wil meedelen dat ik het mooi geweest vind en heerlijk ga genieten van alle vrije uren die weer vrij zijn gekomen dankzij dat
@Duckje die mijn AOW betaald.
Deze werelden van tegenwoordig te klein zijn en dat ik vind dat mensen veel minder tijd moeten besteden aan dit spel. Er is zoveel meer moois om te doen dan je verantwoordelijk voelen voor een pixelgame wat eigenlijk aan het einde niks uitmaakt. Dus voor alle vrienden en vijanden. Het gaat jullie goed en wens jullie allen een mooi leven toe met... veel bier en weinig TW
Tom
ps. Mijn co's spelen nog wel door dus pas maar op!!