Golden Awards

Reactiescore
15
Bedankt voor het compliment :smile: daarnaast heb ik nog gezwegen over het gehele MB-verhaal waar wij in een veel mindere mate gebruik van hebben gemaakt en het feit dat wij heel hard zijn gestraft door TW-Team voor bepaalde zaken.

Ik begrijp je betoog volledig maar wat kunnen wij er nog aan doen? We doen alles in onze macht om het voor ons plezierig te houden en dat ook voor de wereld te proberen regelen. Moeten we onze massas opzettelijk minder uitgedacht maken zodat ze beter kunnen deffen? Minder edels versturen dan dat we hebben om hen te sparen?

Het probleem ligt er meer in dat iedereen die ondertussen in een endgame geraakt, een noob kan wegspelen of zich naar de top internen. Dit wilt echter niet zeggen dat men in staat is om een massa op te zetten/succesvol te verdedigen. Maar velen denken dat top 10 staan in de endgame genoeg is om als 'topper' aanzien te worden. Deze self proclaimed toppers zijn dan natuurlijk de eersten om weg te rennen of een vakantievervanging aan te vragen. Jammer, maar het zij zo.
Mag ik erop wijzen dat bij cure niemand gaan runnen is voor jullie beide massa's. Maar een zondagochtendmassa waarbij je van de verdediging eist dat ze hun nacht opofferen ga je minder snel extra floaters voor vinden dan voor het team dat edeltjes moest gooien. Cure had enkele extra accounts maar zich zeker niet naar de top geboost. De spelers die daar zitten waren ook stuk voor stuk goede spelers die er waren ook al ging het soms moeilijk.

Jullie hebben zeker enkele serieuze straffen gekregen voor bvb QQ en mamba MAAR dat ze plots de boost van EOS toegelaten hebben of de verscheidene kleinere boosts (speed stam en primigenius dorpen bvb) van Lacking Sensibility mag dan ook zeker vermeld worden als het tegenovergestelde.

Vanuit het oogpunt dat ik er het voorbije weekend niet heel actief kon bij zijn door andere (persoonlijke) verplichtingen voor team llm vind ik dan ook zelf zeer jammer. Lukas heeft al het mogelijke gedaan en zich sterk verweerd waarbij ik hem toch hier en daar wat heb bijgestaan zaterdag en de vroege nacht met de weinige tijd dat ik had. Voor mij is hij naast team pavo en NSB echt wel toppers waar ik zo nog een wereld mee wil spelen (al dan niet in het andere kamp). Daarbovenop hadden we helaas 1 inactief account waar pas vanaf deze week weer een team op kon starten waardoor we met een vv block zaten. Dat maakte het natuurlijk extra pijnlijk omdat anders perfect extra def van onze buren kon komen. Maar goed, het was helaas mede daardoor een korte maar toch wel fijne strijd. W89 had alles om een mooie eindstrijd te worden, maar privé zaken hebben daar bij sommige accounts anders over beslist. Hopelijk is een volgende wereld er toch alsnog eens een boeiende eindstrijd.

Alvast mijn felicitaties aan de spelers die beide massa's gepland en uitgevoerd hebben van venom voor deze mooie overwinning.
 
Reactiescore
439
Mag ik erop wijzen dat bij cure niemand gaan runnen is voor jullie beide massa's. Maar een zondagochtendmassa waarbij je van de verdediging eist dat ze hun nacht opofferen ga je minder snel extra floaters voor vinden dan voor het team dat edeltjes moest gooien. Cure had enkele extra accounts maar zich zeker niet naar de top geboost. De spelers die daar zitten waren ook stuk voor stuk goede spelers die er waren ook al ging het soms moeilijk.

Das dan het nadeel van jullie NB later te hebben dan die van Venom.
Jullie hebben er bij avondmassas jullie voordeel mee. Dan is t ook logisch dat Venom een ochtendmassa doet waar de nb bij aankomst in hun voordeel speelt hé
 
Reactiescore
12
De boost van primi dorpen? die 9 dorpjes die nog in ons cluster lagen, welke we pakte nadat jullie m weggespeeld hadden in t noorden?
Ik snap jullie soms echt niet.
 
Reactiescore
919
Mag ik erop wijzen dat bij cure niemand gaan runnen is voor jullie beide massa's. Maar een zondagochtendmassa waarbij je van de verdediging eist dat ze hun nacht opofferen ga je minder snel extra floaters voor vinden dan voor het team dat edeltjes moest gooien. Cure had enkele extra accounts maar zich zeker niet naar de top geboost. De spelers die daar zitten waren ook stuk voor stuk goede spelers die er waren ook al ging het soms moeilijk.

Jullie hebben zeker enkele serieuze straffen gekregen voor bvb QQ en mamba MAAR dat ze plots de boost van EOS toegelaten hebben of de verscheidene kleinere boosts (speed stam en primigenius dorpen bvb) van Lacking Sensibility mag dan ook zeker vermeld worden als het tegenovergestelde.

Vanuit het oogpunt dat ik er het voorbije weekend niet heel actief kon bij zijn door andere (persoonlijke) verplichtingen voor team llm vind ik dan ook zelf zeer jammer. Lukas heeft al het mogelijke gedaan en zich sterk verweerd waarbij ik hem toch hier en daar wat heb bijgestaan zaterdag en de vroege nacht met de weinige tijd dat ik had. Voor mij is hij naast team pavo en NSB echt wel toppers waar ik zo nog een wereld mee wil spelen (al dan niet in het andere kamp). Daarbovenop hadden we helaas 1 inactief account waar pas vanaf deze week weer een team op kon starten waardoor we met een vv block zaten. Dat maakte het natuurlijk extra pijnlijk omdat anders perfect extra def van onze buren kon komen. Maar goed, het was helaas mede daardoor een korte maar toch wel fijne strijd. W89 had alles om een mooie eindstrijd te worden, maar privé zaken hebben daar bij sommige accounts anders over beslist. Hopelijk is een volgende wereld er toch alsnog eens een boeiende eindstrijd.

Alvast mijn felicitaties aan de spelers die beide massa's gepland en uitgevoerd hebben van venom voor deze mooie overwinning.
Boost van EOS wat snuif jij
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
als hoofdspeler van EOS bevestig ik dat wij geboost hebben

sorrykes
 
Reactiescore
1.237
Jullie hebben zeker enkele serieuze straffen gekregen voor bvb QQ en mamba MAAR dat ze plots de boost van EOS toegelaten hebben of de verscheidene kleinere boosts (speed stam en primigenius dorpen bvb) van Lacking Sensibility mag dan ook zeker vermeld worden als het tegenovergestelde.
Haha Manu, no way dat jullie ooit praten over boosts? :redface::redface::redface::redface::redface:


90% van jullie stam bestaat uit intern van op delete gegane boost accounts, hoezo doe je dan zo hypocriet over 8dorpjes van EOS en 9 dorpjes van lacking toen de rang 1 al 600 dorpen of meer voor stond...
 
Reactiescore
146
Ik deel graag mee dat Pavo veel te weinig intern heeft gehad en dat we dat volgende werelden moeten inhalen
 
Reactiescore
16
Haha Manu, no way dat jullie ooit praten over boosts? :redface::redface::redface::redface::redface:


90% van jullie stam bestaat uit intern van op delete gegane boost accounts, hoezo doe je dan zo hypocriet over 8dorpjes van EOS en 9 dorpjes van lacking toen de rang 1 al 600 dorpen of meer voor stond...
Je heb weer een ez win erbij, exact wat je wilt dus relax…

Mvggg
 
Reactiescore
1.237
Je heb weer een ez win erbij, exact wat je wilt dus relax…

Mvggg
Geen idee waarom je met een anoniem account onze stam gaat flamen "terwijl je deze wereld niet speelde". :p

Welke wereld heb ik jou gerekt dan?
 
Reactiescore
16
Geen idee waarom je met een anoniem account onze stam gaat flamen "terwijl je deze wereld niet speelde". :p

Welke wereld heb ik jou gerekt dan?
Flame niet!

Maar Jens,, ik ben gewoon oprecht benieuwd of je nou echt zo blij bent om zo een wereld te winnen? Zou het zelf allemaal niet zo bijzonder vinden, hele wereld tijd in gestopt en dan met 2 massa’s klaar! :p

Mvggg

Ps. No hard feelings hoor
 
Reactiescore
1.237
Flame niet!

Maar Jens,, ik ben gewoon oprecht benieuwd of je nou echt zo blij bent om zo een wereld te winnen? Zou het zelf allemaal niet zo bijzonder vinden, hele wereld tijd in gestopt en dan met 2 massa’s klaar! :p

Mvggg

Ps. No hard feelings hoor
Ik heb geen idee wie jij bent en je valt mij persoonlijk aan, lijkt me flame. :p

Blij met de wereldwinst? Tuurlijk, veel plezier gehad met men teamgenootjes. Dat de vijand er de brui aan geeft neemt niets af aan onze WW imo... dat ik meer strijd had verwacht is een feit, 1 massa deffen en 2 massa's offen was best weinig, maar wederom, not my problem.. :p
 
Reactiescore
16
Ik heb geen idee wie jij bent en je valt mij persoonlijk aan, lijkt me flame. :p

Blij met de wereldwinst? Tuurlijk, veel plezier gehad met men teamgenootjes. Dat de vijand er de brui aan geeft neemt niets af aan onze WW imo... dat ik meer strijd had verwacht is een feit, 1 massa deffen en 2 massa's offen was best weinig, maar wederom, not my problem.. :p
Ik heb geen idee wie jij bent en je valt mij persoonlijk aan, lijkt me flame. :p

Blij met de wereldwinst? Tuurlijk, veel plezier gehad met men teamgenootjes. Dat de vijand er de brui aan geeft neemt niets af aan onze WW imo... dat ik meer strijd had verwacht is een feit, 1 massa deffen en 2 massa's offen was
Ik heb geen idee wie jij bent en je valt mij persoonlijk aan, lijkt me flame. :p

Blij met de wereldwinst? Tuurlijk, veel plezier gehad met men teamgenootjes. Dat de vijand er de brui aan geeft neemt niets af aan onze WW imo... dat ik meer strijd had verwacht is een feit, 1 massa deffen en 2 massa's offen was best weinig, maar wederom, not my problem.. :p
Eens en het was zeker persoonlijk :p

Ik ga maar weer eens slapen

Mvggg
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
2.386
Mag ik erop wijzen dat bij cure niemand gaan runnen is voor jullie beide massa's. Maar een zondagochtendmassa waarbij je van de verdediging eist dat ze hun nacht opofferen ga je minder snel extra floaters voor vinden dan voor het team dat edeltjes moest gooien. Cure had enkele extra accounts maar zich zeker niet naar de top geboost. De spelers die daar zitten waren ook stuk voor stuk goede spelers die er waren ook al ging het soms moeilijk.

Jullie hebben zeker enkele serieuze straffen gekregen voor bvb QQ en mamba MAAR dat ze plots de boost van EOS toegelaten hebben of de verscheidene kleinere boosts (speed stam en primigenius dorpen bvb) van Lacking Sensibility mag dan ook zeker vermeld worden als het tegenovergestelde.

Vanuit het oogpunt dat ik er het voorbije weekend niet heel actief kon bij zijn door andere (persoonlijke) verplichtingen voor team llm vind ik dan ook zelf zeer jammer. Lukas heeft al het mogelijke gedaan en zich sterk verweerd waarbij ik hem toch hier en daar wat heb bijgestaan zaterdag en de vroege nacht met de weinige tijd dat ik had. Voor mij is hij naast team pavo en NSB echt wel toppers waar ik zo nog een wereld mee wil spelen (al dan niet in het andere kamp). Daarbovenop hadden we helaas 1 inactief account waar pas vanaf deze week weer een team op kon starten waardoor we met een vv block zaten. Dat maakte het natuurlijk extra pijnlijk omdat anders perfect extra def van onze buren kon komen. Maar goed, het was helaas mede daardoor een korte maar toch wel fijne strijd. W89 had alles om een mooie eindstrijd te worden, maar privé zaken hebben daar bij sommige accounts anders over beslist. Hopelijk is een volgende wereld er toch alsnog eens een boeiende eindstrijd.

Alvast mijn felicitaties aan de spelers die beide massa's gepland en uitgevoerd hebben van venom voor deze mooie overwinning.
Je mag mij daarop wijzen. Maar het bekrachtigd dan ook enkel mijn stelling dat iedere noob die voorbij de start komt ook in de endgame kan geraken. Je kunt de downfall van Cure niet steken op het feit dat wij eens een ochtendmassa lopen. Je ziet het van een week op voorhand aankomen en het is jullie eigen fout door het kiezen van jullie NB op die uren. Wij hebben ook moeten puzzelen om overal edelspammers te krijgen op een zondagochtend - niet wenen, part of the game.

Bedankt voor de felicitaties. Jullie ook proficiat dat jullie het zo ver hebben geschopt. So close, yet so far.
 
Reactiescore
12
Om maar even back on topic te gaan :)

Beste speler:
QiD, hun ranglijst posities spreken voor zich en daarnaast staan deze mensen altijd klaar om os te sturen, om vragen te beantwoorden en vooral ook om mij op het goede pad te brengen. (sorry jens en stan)

Beste stam:
Venom

De beste stam speler:
QiD, Clears en OS wanneer zijn stam dat nodig heeft zonder verdere vragen te stellen.

Het grootste ego:
Ik denk dat dit een eigenschap is van de meeste verterane TW spelers, part of the game. Ik vind mezelf ook heel goed, net als jullie dat ook allemaal van jezelf vinden.

Beste leider:
Jasper heeft de leiding bij Venom uitstekend op zich genomen, altijd rustig, altijd netjes. Daarvoor was Stan ook een hele goede leider, al zag ik dat zelf op dat moment nog niet in.

Slechtste leider:
Iedere leider zal zijn of haar best doen.

Meest onderschatte stam:
MBS, bravo voor hun uithoudingsvermogen.

Meest overschatte stam:
Cure, ik had gehoopt dat het wel meer dan 2 massa's ging duren.

Meest overschatte speler:
Ik zou willen zeggen spelers aan de westkant van cure. Eerst vooral kapje internen en snel front maken met venopm, mr verder eigenlijk niet zoveel doen. Maar of we ze overschat hebben, doubt.

Meest onderschatte speler:
Peutertje & Lacking, we horen dan wel niet tot de top van het huidige TW. We hebben wel laten zien dat we er waren.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met Jasper, Jordy, Jens, Stan, Bjorn, Thomas, Koen, Jeff, Frank en hopelijk komt Dennis ook nog een x om t hoekje kijken.
Was altijd gezellig in de discord, vooral tijdens massa's maar ook erbuiten ^^

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
De gasten die op h3ll speelde voordat t acc verlaten werd. beloofde een mooie strijd te worden en er was een goede frustratie naar elkaar toe. Maar toen de wereld hen t meest nodig had verdwenen ze. Why did they leave? Zou niet graag daarmee in de stam zitten

Mooiste spelers naam:
Mamba Mentality

Mooiste stam naam:
Cure, vooral omdat wij al Venom heette. Ik vond dat wel prachtig om als 2 grootste stammen op die manier tegenover elkaar te staan.

Het tofste topic:
The end game storytellers, waarin mensen vertellen over hun journey door de wereld heen, als dat nog een ding is?

Het domste topic:
Top/Flop spelers

Stomste golden awards in deze lijst:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:

Mooiste profiel foto van spelers:
Do Not Eat Yellow Snow

Mooiste profiel foto van stammen:
Ik kan eigenlijk niet kiezen tussen die van Venom en Cure, beide heel erg mooi

Mooiste actie van de wereld:
MBS, by far! hoe zij stand hebben gehouden tegen de massa's van Cure, met zoveel minder punten en troepen dan hun tegenstander. Petje af

Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:

Er is volgens mij geen toekomst meer?

Grootste blunder:
30 clears sturen op een stacked dorp met moraal van 30% :')

Voor wie heb je nu echt respect:
Jasper <3

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Jasper is de beste medespeler die ik ooit gehad hebt, hij is de rust haarzelve en heeft ervoor gezorgd dat wij samen deze wereld gingen winnen. could not have done it without you brother.

Ik wil graag nog meedelen dat:
Tribalwars has changed, soms op een goede manier zoals de scripts bijvoorbeeld
Maar sommige dingen vind ik echt tever gaan. zonder goede vlaggen ben je gwn zwakker bijvoorbeeld. Dat is absoluut niet noobfirendly,
2x per maand een event om VB's te krijgen en later decreten. Om nog maar te zwijgen op de meest efficiente manier van munten meppen in het huidige TW. Ik ben het daar allemaal niet mee eens ten opzichte van vroeger.
Leuk spel, leuk om weer een wereldje te spelen. Maar deze veranderingen zijn wel dealbrekers voor mij.

and last but not least: Dat tumortje ligt er nog steeds heerlijk bij :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
146
Leuk lijstje kerel.

Sluit me zeker aan dat de events te goed abused kunnen worden en dat de manier van edels fixen gewoon op niks trekt, even rondje vben en je hebt weer +60/100 edels. Trekt de snelheid voorruit maar persoonlijk geen fan van.

Met dat stukje tumor stond je bij Cure wel bovenaan het recruitment lijstje, want dat is iets wat elk account bij ons ook heeft :p
 
Reactiescore
95
W89 had mooie endgame kunnen worden maar wederom allemaal toppers aan de zelfde kant.. ( en vergeet niet dat er aan de kant van de zogenaamde toppers ook altijd nog een hele groep floaters is die elke wereld kunnen helpen waardoor ze altijd meer actieviteit en kwaliteit hebben)
Volgens mij komen de meeste spelers van w85 vandaan waar het dus wel 50/50 was. Het klopt wel dat zowat heel 85 op enkele acc/spelers na in Venom zitten maar het is dus niet zo dat het continue de zelfde teams in 1 stam zitten op elke wereld.

Daarnaast heeft 85 ook laten zien hoe vervelend en bepalend het kan zijn om met andere acc's in de stam te zitten. sowieso omdat 85 eigenlijk een w80 2.0 was, en dus net de spelers en teams die niet op 80 zaten de wereld op een negatieve manier hebben beïnvloed.
Niet dat dit een excuus is, maar het laat even zien dat het werken na een endgame zoveel tijd en moeite kost, dat het soms gewoon lekker is om een stam als Venom te hebben. En ik denk dat het ook veel veel Venom spelers een soort laaste (active) wereld is en gewoon even met een chille goed samenwerkende groep wilde spelen.

Dat wil niet zeggen dat het niet goed kan, neem een voorbeeld aan lacking en Peutertje. Geweldig teams van spelers die ook echt veel moeite steken in hun acc's. Ze doen verder geen gekke dingen die directe negatieve gevolgen hebben voor het verloop van de wereld.

Floaters zijn gewoon luie mensen die alleen massas willen doen, tenminste ikke dan. Heeft niet echt veel meerwaarde dat direct effect heeft op het verloop van de endgame. Elk acc dat TW speelt zou gewoon een voldoende bezetting moeten hebben, anders speel je eigenlijk gewoon het verkeerde spelletje (M.U.V. persoonlijke kwesties). Een actief persoon op een acc is gewoon veel beter dan 2 a 3 floaters hebben in je stam, die heel misschien net tijdens een massa kunnen en willen spelen.
 
Bovenaan