Golden Awards

Reactiescore
3.457
118C3369-ED5A-4FCD-ABB2-746D99531B1C.jpeg
later klopte jullie aan bij Spared,eerder ook al tho om sommige leden uit Spared te porren om bij November te komen.
7CC63C51-8989-46B1-8878-059929DAD250.jpeg
Klopt idd dat jullie de bg hebben geweigerd,daarentegen wilde jullie de actieve leden een invité in November geven.
Zoals jullie al eerder zagen aan de screen waren jullie al met jullie 2 hulpstammen in de meerderheid,tevens meer leden wilde recruiten( wat jullie goed recht was btw,maar dat het praatje nu wel klaar mag zijn dat Terra de wereld heeft gewonnen door r2w)
 
Reactiescore
2.303
Bekijk bijlage 21120
later klopte jullie aan bij Spared,eerder ook al tho om sommige leden uit Spared te porren om bij November te komen.
Bekijk bijlage 21121
Klopt idd dat jullie de bg hebben geweigerd,daarentegen wilde jullie de actieve leden een invité in November geven.
Zoals jullie al eerder zagen aan de screen waren jullie al met jullie 2 hulpstammen in de meerderheid,tevens meer leden wilde recruiten( wat jullie goed recht was btw,maar dat het praatje nu wel klaar mag zijn dat Terra de wereld heeft gewonnen door r2w)

Wederom fout wat je hier zegt.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Bekijk bijlage 21119Zoals ik al eerder aanhaalde stonden jullie samen met jullie 2 hulpstammen lange tijd voor,meen dat zelfs Aut ook nog aan jullie kant stond. Dit was trouwens een kaartje voordat wij spraken met Spared,Jan opende de gesprekken met onze stam met dit kaartje om te laten zien dat de positie van Spared en Terra nou niet zo denderend was.

Inge gebruik die hersenmassa van je nou eens. Wolf en Ima een hulpstam? Voor het geval je het niet door had zijn AU en PP daar met zijn tweeen gestart en is enkel Exact later toegevoegd. Het plan was niet haalbaar en toen nog 2 kleintjes erbij gestoken. Ima hielpen we uiteindelijk wat tegen Terra, zelfde voor Wolf. Allebei zieke noobstammen. Wat je nu zegt is gewoon dikke onzin, November had continu de slechtste kaarten maar dat maakte niet uit want daar startte ze de wereld voor.

'' ( wat jullie goed recht was btw,maar dat het praatje nu wel klaar mag zijn dat Terra de wereld heeft gewonnen door r2w)''

Ik wist de naam Terra niet eens meer, laat staan dat ik er ooit een praatje over zou hebben. November was de smaakmaker van w56, daar draaide alle actualiteit om. Maar inderdaad; ben hier niet om een kansloze discussie aan te gaan over jouw perceptie van een kwantiteitsbalans 3 jaar terug.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.647
Prins Pils heeft gewoon verzaakt op 56, nubs

Ach, beter dan hier fuseren en dan nadat je dorpen fusiepartner hebt overgenomen niks meer van je laten horen en dan via ander account (vijand van je fusiepartner) laten weten dat je gehacked bent. Kan je beter gewoon verzaken :rolleyes:
 
Reactiescore
735
Ach, beter dan hier fuseren en dan nadat je dorpen fusiepartner hebt overgenomen niks meer van je laten horen en dan via ander account (vijand van je fusiepartner) laten weten dat je gehacked bent. Kan je beter gewoon verzaken :rolleyes:
Waar hebben we het over :p
 
Reactiescore
1.647
Waar hebben we het over :p

Als goed is doet een CO alles verzamelen qua bewijzen op moment en anders maak ik er wel leuke post van ;) Maar als 3 verschillende verhalen te horen krijg van 3 verschillende mensen waarbij allemaal nagenoeg dezelfde dingen gebeuren is er wat loos :)
 
Reactiescore
735
Als goed is doet een CO alles verzamelen qua bewijzen op moment en anders maak ik er wel leuke post van ;) Maar als 3 verschillende verhalen te horen krijg van 3 verschillende mensen waarbij allemaal nagenoeg dezelfde dingen gebeuren is er wat loos :)
Zie het wel verschijnen dan :p
 

Deleted User - 487922315

Guest
Ach, beter dan hier fuseren en dan nadat je dorpen fusiepartner hebt overgenomen niks meer van je laten horen en dan via ander account (vijand van je fusiepartner) laten weten dat je gehacked bent. Kan je beter gewoon verzaken :rolleyes:
Ik zal anders aan de fusiepartners vragen of ze zich eens willen komen voorstellen op het AF? Of ik moet je in onze whatsapp groep gooien? Dan kan je gezellig mee praten met ons?
 
Reactiescore
2.303
dfuq gaat dit over.
 
Reactiescore
2.303
Bovenaan