Golden Awards

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Erg mooie lijst verder, vaak goed onderbouwd. Merk inderdaad wel dat je niet erg actief bent geweest, en wel om het volgende.

Interdictum speelt een team van 4, waarvan slechts 1 persoon op W66 heeft gespeeld. Daarnaast, interns? Heb je OD-rankings bekeken, waar Inter bijna steevast in de top 10 heeft gestaan?

Ach, het kan ook zijn om persoonlijke redenen dat je mij overschat vindt, maar zeg dat dan gewoon :tongue:

Early heb ik meermaals voorbij zien komen “Interdictum weer een interntje”, maar ik zie inderdaad dat late-game deze vlieger niet opgaat. Het is eerder buurman SmashingOne die de grote internbom is. Vrees dat ik deze 2 accounts een beetje door elkaar heb gehaald, dus zal hier even een aanpassing in maken.

Persoonlijke redenen zijn voor mij niet geldig voor de award “meest overschat”, er zijn genoeg andere ranks die daarvoor geschikt zijn.
 
Reactiescore
972
Early heb ik meermaals voorbij zien komen “Interdictum weer een interntje”, maar ik zie inderdaad dat late-game deze vlieger niet opgaat. Het is eerder buurman SmashingOne die de grote internbom is. Vrees dat ik deze 2 accounts een beetje door elkaar heb gehaald, dus zal hier even een aanpassing in maken.

Persoonlijke redenen zijn voor mij niet geldig voor de award “meest overschat”, er zijn genoeg andere ranks die daarvoor geschikt zijn.

Ik verwijderde mijn reactie omdat Nicolas exact hetzelfde plaatste, maar goed, we kunnen dus concluderen dat je nominatie totale flauwekul is en gedaan is om mij triggered te maken?

Alleszins is dat goed gelukt, maar bewaar je persoonlijke zooi dan inderdaad voor andere nominaties, en reken mijn team/account er niet voor af, bvd.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik verwijderde mijn reactie omdat Nicolas exact hetzelfde plaatste, maar goed, we kunnen dus concluderen dat je nominatie totale flauwekul is en gedaan is om mij triggered te maken?

Alleszins is dat goed gelukt, maar bewaar je persoonlijke zooi dan inderdaad voor andere nominaties, en reken mijn team/account er niet voor af, bvd.
Hij zegt toch letterlijk datie het verkeerde account voor ogen had en het niet persoonlijk bedoelde?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik verwijderde mijn reactie omdat Nicolas exact hetzelfde plaatste, maar goed, we kunnen dus concluderen dat je nominatie totale flauwekul is en gedaan is om mij triggered te maken?

Alleszins is dat goed gelukt, maar bewaar je persoonlijke zooi dan inderdaad voor andere nominaties, en reken mijn team/account er niet voor af, bvd.

Ik geef letterlijk in de reactie die je citeert uitleg waarom een persoonlijke reden niet de aanleiding was om deze plek weg te geven.

Persoonlijk heb ik niks tegen jou, aangezien ik je nog nooit gesproken heb of met/tegen je gespeeld heb. De mate waarin je nu weer triggered en agressief uit de hoek komt, is nogal overbodig ;).
 
Reactiescore
972
Ik geef letterlijk in de reactie die je citeert uitleg waarom een persoonlijke reden niet de aanleiding was om deze plek weg te geven.

Persoonlijk heb ik niks tegen jou, aangezien ik je nog nooit gesproken heb of met/tegen je gespeeld heb. De mate waarin je nu weer triggered en agressief uit de hoek komt, is nogal overbodig ;).

Lange, zware dag en net frietjes met veel zout op. Dan slaan onredelijke nominaties hard in en word ik triggered. Mijn excuus. Oprecht mooi lijstje, je hebt mijn like verdiend.
 
Reactiescore
7.931
Early heb ik meermaals voorbij zien komen “Interdictum weer een interntje”, maar ik zie inderdaad dat late-game deze vlieger niet opgaat. Het is eerder buurman SmashingOne die de grote internbom is. Vrees dat ik deze 2 accounts een beetje door elkaar heb gehaald, dus zal hier even een aanpassing in maken.

Nee nee Inter is een grotere flop, je lijstje klopte wel. Graag weer aanpassen naar het origineel!
 
Reactiescore
1.365

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
W56 vind ik geen goed beeld schetsen, omdat de stam nogal klein is.

Overigens is wereld 56 een van de enige werelden waar ik geen leiding was. Robin (AU) en Sven (Prins pils) startte met het plan om een wereld met twee accounts te winnen. Dit werden er drie, later vijf of iets dergelijks. Ik vond dat per definitie al een vrij uitzichtloos beleid wat niet tot een winst zou leiden - echter wilde ik het wel proberen als bespeler op Alcoholic Unicorns met Pim en Bonaya enzovoort. Je kunt zeggen wat je wilt maar de stam was consistent (rekruteerde niet verder), deed het prima, maar de hele wereld verenigde zich, het plan faalde en de accounts gingen op delete (80% van de wereld tegen 4-5 accounts ofzo). Positieve en negatieve aspecten, maar geen van beide vallen toe te schrijven aan mij als leider - aangezien ik er geen was.

Leuke lijst overigens. Je haalt prima argumenten aan en de grootste blunder / grootste ego zijn in mijn optiek ook vrij treffend onderbouwd.
 
Reactiescore
3.457
maar de hele wereld verenigde zich, het plan faalde en de accounts gingen op delete (80% van de wereld tegen 4-5 accounts ofzo)
De werelde verenigde zich niet?
wij speelde jullie samenwerkingspartners weg ( stam Wolf en stam Ima)
Jullie stonden met die twee stammen lange tijd dik voor op ons.
Naast die twee grote stammen wilde jullie ook Spared vragen om bg te worden.
 
Reactiescore
2.303
De werelde verenigde zich niet?
wij speelde jullie samenwerkingspartners weg ( stam Wolf en stam Ima)
Jullie stonden met die twee stammen lange tijd dik voor op ons.
Naast die twee grote stammen wilde jullie ook Spared vragen om bg te worden.

Fout.
 
Reactiescore
219
Meestbelovende speler voor de toekomst: The Alcoholic Dream, aangezien ik weet welke spelers hier (als het goed is) nog bij gaan komen. Op W71 speel ik erg fijn met Dick samen en hij kan zijn team sturen en carryen. Met Jordi zit hier een zeer actieve speler bij. Tel daarbij Valentijn en hun waarschijnlijke aanwinsten bij op en je hebt een team wat deze wereld een flinke impact kan/gaat maken.

Semper Paratus, deze gasten gaan in het oosten de dienst uitmaken. Verruit het grootste account op het oosterlijk halfrond en waarschijnlijk het eerste top 3 account wat front maakt met de pre-made. Erg aanwezig binnen de stam en flinke activiteitsbeesten. Ik ben benieuw of zij erin slagen een klap uit te delen, nog voordat er een wereldbreed front gevormd is.

Act of Divinity, de spelers (mits ze nog spelen) ken ik van W49 en daar vormde ze een zeer sterk team. Redelijk rustige gasten die doordacht spelen en een redelijk constant niveau qua motivatie en activiteit behalen. Een stabiele kracht met de benodigde kwaliteit waarvan je voornamelijk mid/end-game nog veel gaat horen.

Thnx voor de mooie woorden! Van w49 zijn Emiel en ik nog over maar we hebben er een paar toppers bij.
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.303

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
De werelde verenigde zich niet?
wij speelde jullie samenwerkingspartners weg ( stam Wolf en stam Ima)
Jullie stonden met die twee stammen lange tijd dik voor op ons.
Naast die twee grote stammen wilde jullie ook Spared vragen om bg te worden.

Wolves was gewoon een flopstam die tot bg werd genomen en easy weggespeeld werd. Het waren Spared en die stam noordwest die elkaar vonden, niet November en Spared hoor. Er is wel gepraat, maar er kwam niets van de grond. Immers is de stam noordwest gefuseerd met Spared. Waar is precies de toevoeging van het ''willen vragen om'' als het tot niets geleid heeft?

Daarbij heeft die wolf stam nooit lang hoog gestaan. Tot slot ''dik voor op ons'', November had maar 3 degelijke (omvangrijke) accounts - die stonden alleen in de startfase tijdelijk hoog als stam en verdwenen later gewoon uit de top omdat de andere stammen meer leden en kwantiteit hadden. Sterker nog, November heeft als stam nooit op rang 1 gestaan en telde lange tijd maar enkele leden :redface:.

1591554014984.png
1591554029570.png

Zoals je ook aan de delete data ziet was November wel echt een zeer goed gekozen naam.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.457
Jullie stonden met die twee stammen lange tijd dik voor op ons.
Tot slot ''dik voor op ons'
178E914F-4DE0-426A-B010-8EBDE31CFD1A.jpegZoals ik al eerder aanhaalde stonden jullie samen met jullie 2 hulpstammen lange tijd voor,meen dat zelfs Aut ook nog aan jullie kant stond. Dit was trouwens een kaartje voordat wij spraken met Spared,Jan opende de gesprekken met onze stam met dit kaartje om te laten zien dat de positie van Spared en Terra nou niet zo denderend was.
 
Bovenaan