Golden Awards

DeletedUser78491

Guest
Award voor grootste labiele egotripper die elke dag temper tantrums gooit, maar *nooit* verantwoordelijk is voor zijn acties en altijd de schuld op anderen afschuift en daarnaast naar zichzelf in de derde persoon verwijst alsof hij een heel groot mannetje is: Jonah, team DbA.

Pardon? Hoe diep zit het bij je?
 

DeletedUser79415

Guest
Award voor grootste labiele egotripper die elke dag temper tantrums gooit, maar *nooit* verantwoordelijk is voor zijn acties en altijd de schuld op anderen afschuift en daarnaast naar zichzelf in de derde persoon verwijst alsof hij een heel groot mannetje is: Jonah, team DbA.


ohh hey jij weer die speciaal AF acc maakt om op dba (mij) te zeiken .. how are you?
 
Reactiescore
1.365
Je zou maar een post over jezelf zien dat je noob bent met 20 likes :p
 
Reactiescore
767
ik hoorde dat @Calamity. niet kan slapen van alle blitzjes :eek:
 
Reactiescore
519
Beste speler:
De beste speler is in mijn ogen Sons of Durin , ik zag eerder deze week een reactie waar iemand de rang veel te hoog vind voor dat account en ik vroeg me af waarop dat gebaseerd is?
SoD is het ENIGE account in de top 10 die vrijwel GEEN interns heeft gehad, en is op eigen kracht naar de eerste plaats gejumpt, zijn ODA laten zien dat hij niet vies is om All-In te gaan. en daarbij slim samenwerkt met zijn buurman Ruai , die het ook bijzonder goed doet!
Beste stam:
hier nomineer ik de 3 topstammen, ondanks de vele interns doen we het alle 3 zeer goed op aanvallend vlak!
De beste stam speler:
Hier nomineer ik mystery men ! de hoge score als verdediger EN ondersteuner bewijst dat ze ondanks hun eigen zwaar front niet vies zijn om ook hun stamgenoten overeind te houden!
ReSpEcT
Het grootste ego:
geen zin om hier zoveel namen neer te typen, presteer in-game als je wil opvallen..
Beste leider:
De Geitenbijters
als je van een stam leiden een full-time job maakt en er vervolgens ook nog telkens in slaagt om de grootste heethoofden in bedwang te houden dan ben je goed in wat je doet.
Slechte leider:
De 3 topstammen hebben alles mooi op orde!
Meest overschatte stam:
H. komaan hoe laag kan je vallen?
Meest onderschatte stam:
De kracht van Cave! wordt onderschat, elke offensieve actie die we als stam hebben ondernomen is met winst uitgepakt...
Meest overschatte speler:
Calamity.
sorry vriend maar je had die dorpen niet weer mogen verliezen :(
Meest onderschatte speler:
Discovered By Accident.
heeft al een tik gekregen maar blijkt zich nu weer te herpakken met zo een zwaar front.
Als deze speler de steun krijgt van zn stam die hij nodig heeft dan denk ik dat Cacturne en Abuser hun beste defwerk zullen mogen showen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Team schedel , mystery men , Discovered By Accident. en iedereen waar ik nu bij zit
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
WeedIsTotalTrash
veel te grote mond op AF en slecht presteren In-game ,
SaveTheWhaleMarryAnObese te weinig ODS dus weinig intentie om zn stamgenoten te helpen
Mooiste speler naam:
SaveTheWhaleMarryAnObese
Mooiste stam naam:
Zever
Het tofste topic:

Golden Awards , mag ik bij deze ook vragen om hier wat meer lijstjes en wat minder gejank te posten :)
Het domste topic:
top/flop stammen/spelers
Favoriete forum poster:
Er is niemand die objectief blijft dus niemand
Minst favoriete forum poster:
WeedIsTotalTrash , waarom post je zelf nog?
Dikste wannabe op het forum:
WeedIsTotalTrash
Dikste wannabe in het spel:
The Toetje
Meest belovende speler voor de toekomst:
SoD gaat rulen volgens mij
Meest belovende stam voor de toekomst:
Als het echt een driestrijd gaat worden zoals elke stam zelf wilt naar eigen zeggen , dan maakt iedereen kans op winst, de grootste volhouders zullen overwinnen!
Mooiste profiel foto van spelers:
Geitenbijters hun nieuwe vind ik wel lachen
Mooiste profiel foto van stammen:
geeneen
Grootste blunder:

een hele nacht zitten timen en daarna domweg roven met mn edeldorpen
Mooiste actie van de wereld:
De allereerste massa op fuifje was prachtig


eerste lijstje die ik ooit maak,

LOVE it or HATE it


grts Tony
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Reactiescore
89
Beste speler: Tot nu toe denk ik vooral aan Mystery men, sorry aan andere spelers van fuifje die zeer goed werk leveren.
Beste stam: Hier denk ik dat One. tot nu toe het best gepresteerd heeft deze wereld.
De beste stam speler: Mystery men, snelle blik naar de stats zegt genoeg denk ik.
Het grootste ego: Why not?
Beste leider: Mystery men
Slechte leider: Geitenblijters, zelfde redenen als hierboven al paar keer vermeld.
Meest overschatte stam: Walk. dit gaat dan over mijn eigen indruk aan de start van de wereld en hoe die geevolueerd is tot nu. Ik dacht dat calamity een van de beste acc's van .nl was en om dan al die interns te zien is jammer.
Meest onderschatte stam: Fuifje. ondanks dat we het deze wereld niet zullen halen denk ik dat met een iets betere ligging en een premade ipv bij start te recruiten het toch ver geschopt hadden.
Meest overschatte speler: Calamity. geen kritiek op de kwaliteiten van het team maar ik moet jullie hier zetten door het vele boosten wat ik persoonlijk denk dat jullie niet nodig hebben.
Meest onderschatte speler: WeedIsTotalTrash, ondanks het af en toe floppen hier denk ik toch dat we beter zijn dan velen denken.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Calamity(als ze niet boosten), Mystery Men, TAS
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Why Not?, Geitenblijters
Mooiste speler naam: Discovered by Accident.
Mooiste stam naam: Fuifje
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: Het moderne boosten: Slim of onsportief?
Favoriete forum poster: Mezelf omdat ik mezelf heel grappig vind
Minst favoriete forum poster: Mezelf omdat ik mezelf ook haat
Dikste wannabe op het forum: Why not?
Dikste wannabe in het spel: lecoq15, zou graag weten hoeveel pp die er door gedraaid hebben
Meest belovende speler voor de toekomst: Mystery men, met een goede premade winnen die elke wereld die ze spelen denk ik.
Meest belovende stam voor de toekomst: One.
Mooiste profiel foto van spelers: Calamity.
Mooiste profiel foto van stammen: Fuifje.
Grootste blunder: w69 starten
Mooiste actie van de wereld: Recruit van Hope in Cave
 

Deleted User - 697374

Guest
Beste speler:
Voorheen:Mystery men
Nu: Cacturne > abuser
effe zonder dollen ik vind sem echt een topper die zijn account volledig op orde heeft en daarnaast ook een goed team om zich heen verzamelt. Samen met abuser vormen die daar een mooi tendum dat dba eens flink het voor aan de schenen gaan leggen.
Beste stam:
Voorheen:Walk. en One.

Nu: One deze stam heeft gewoon weg de meeste quantiteit op het moment en internt alles waar ze hun kunnen pakken. Dat maakt ze quantitatief de beste stam met een voorsprong van bijna 1 mil punten op walk. In deze fase van het spel is dat heel veel. Daarnaast ook nog meeste groei potentie met spelers in de rim en een aantal accounts van h. die ze nog kunnen edelen. Dat heeft cave! ook is dus de vraag wie daar het meeste van kan pakken. Maar verwacht one. aangezien die al zoveel van h. geinterned hebben. Goed bezig met weinig strijd de leiding te pakken vind dat persoonlijk erg jammer.
De beste stam speler:
Voorheen:Dormpie
Nu: Mystery men
ik heb een hoge pet van deze jongens op. Deffen netjes en zetten zich altijd leeg bij incomings. Zo zullen er wel meer zijn maar heb er meer respect voor aangezien hun redelijk uitzichtloze situatie.
Het grootste ego:
Voorheen: coruscant
Nu: coruscant
mening nog steeds niet verandert alleen maar versterkt.
Beste leider:
Voorheen: warre en jordi
Nu: Warre
jordi is beetje verdwenen maar warre blijft alles nog steeds goed regelen.
Slechte leider:
Voorheen: Leider van cave!
Nu: De bespeler van tas die de cf afspraken met walk heeft opgesteld en nu niet wil naleven.
Dit spreekt voor zich lijkt me. Vind het gewoon heel jammer er zijn nu een paar weken al cf afspraken en die worden nu al gebroken. Nog steeds geen fan van cave! maar dit vind ik ook nogal een grote flop.
Meest overschatte stam:
Voorheen: FCDK-A
Nu: H.
lekker laten internen boys doen jullie goed.
Meest onderschatte stam:
Voorheen: Fuifje
Nu: Fuifje
dat deze groep nog geen enkel account volledig kwijt zijn is een wonder. Sommige zijn substantieel gereduceerd dat weet ik maar niemand heeft het op gegeven. O wacht een ene hope and despair.....
Meest overschatte speler:
Voorheen: Discovered By Accident.
Nu: Sons of Durin
dit account staat rang 1 op het moment en hebben 20 dorpen meer dan het range 2 account. Ze hebben wel een erg makkelijke ligging en weinig tegen recaps aangelopen en met nog genoeg ruimte naar de rim om daar door te groeien. Als je dus activiteit hebt hoef je niet goed te zijn om tot rang 1 te groeien. Kijk maar naar calamity die het lang vol gehouden heeft op die positie.
Meest onderschatte speler:
Voorheen: Calamity
Nu: Ayvamos
dit account heeft early on flinke klappen gehad. Daarna zijn er nieuwe spelers bij gekomen en lijkt het op een stabiel en actief team dat one een flink gaat pesten.
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Voorheen: Discovered By Accident.
Nu: The American Sniper ken de bespelers hierop vgm niet van eerdere werelden. Maar ben nieuwsgierig naar wat ze kunnen en hoor dat het een top account is om naast te liggen als stamgenoot. We gaan het zien hoe die ervaring gaat zien als vijand deze wereld.;)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Voorheen: Heb nog niet echt accounts/spelers gezien op deze wereld waar ik een hekel aan heb.
Nu: Hope and despair wat een actie die overstap.
Mooiste speler naam:
Voorheen: @Cacturne
lekkere nostalgie aan de goeie ouwe tijd dat ik nog pokemon speelde.
Nu: @Cacturne blijft mooi.
Mooiste stam naam:
Voorheen: Fuifje
Nu:Fuifje
wie houdt er nou niet van een feestje.
Het tofste topic:
Voorheen: Het spotprenten topic
Nu:Het spotprenten topic
daar is altijd wat te lachen.
Het domste topic:
Voorheen: Het grote farm topic
Nu: Het grote farm topic
Favoriete forum poster:
Voorheen: The meme squad

Nu: Warre vind dit altijd goed onderbouwde posts.
Minst favoriete forum poster:
Voorheen: Astaroth.
Nu: Coruscant
wat verschrikkelijk vind ik jouw posten met aannames, persoonlijke aanvallen en met alles lucht noemen. Wordt ook altijd moe van je argumenten. Je blijft ze maar herhalen en als iemand er op in gaat probeer je het niet te ontkrachten maar ga je alles herhalen alsof jij altijd de enige bent die gelijk heeft en er geen ruimte voor discussie is.
Dikste wannabe op het forum:
Voorheen: Coruscant

Nu: Coruscant wat een ego je hebt gewoon altijd 2 stoelen nodig. Dacht dat laurens erg was op het af maar jij topt dat echt by far.
Dikste wannabe in het spel:
Voorheen:
Voorheen: Freyr
Nu: WeedIsTotalTrash
het is nooit zijn fout of hij had te weinig os etc. Heel wonderlijk hoe hij dan iederekeer zo duur gedeffed had.
Meest belovende speler voor de toekomst:
Voorheen:The guru
Nu: Gentleman.
lekker team dat er op zit. Daarnaast ook gestart zonder pp boosten dus kunnen niet effe 50 edels erbij toveren. Maar daarentegen wel zich nu net de top 25 in geknokt en nu de fronten echt gevormd zijn zullen ze eens laten zien waar ze goed in zijn.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Voorheen: Walk.
Nu: Walk.
de fronten zijn overal gevormd dus we gaan eens zien wat we kunnen gaan behalen als de massas gaan beginnen.
Mooiste profiel foto van spelers:
Voorheen:
wWT5DpU.png

Nu:
wWT5DpU.png

Mooiste profiel foto van stammen:
Voorheen:

eesnWLG.png

Nu:
eesnWLG.png

Grootste blunder:
Voorheen:
niet luisteren naar dictator @Warre :oops:
Nu: @Warre zijn dictatuur staat nog steeds dus luisteren heeft me flink wat problemen opgeleverd:oops:
Mooiste actie van de wereld:
Voorheen:
We nemen dorpje over met de buren en krijgen gelijk pm van een stam in de buurt kunnen jullie deze edelclear van mijn stamgenoot dodgen heeft 6k bijl. Kost het jouw geen troepen en ons geen troepen. Wij stacken dat dorp met minimale verliezen aangezien de lc niet mee was. Toen had de speler die ons benaderde al een trein op ons gegooid. Deze hadden we gesniped en vervolgende zijn dorp geedeld.
Nu: We timen op een speler met ongeveer 10 dorpen 2 clears + 1 trein op ieder dorp. Deze is runnen dus we pakken alles. Vervolgens begint zijn stamgenoot die ook iets van 10 dorpen had met recap pogingen. Die zelfde dag nog een wave gegooid op hem met 2 clears en 1 trein op ieder dorp. Hij ook runnen en wij dus 20 dorpen rijker en de hoogste veroveraar van de wereld. Deze staat nog steeds tot de dag van vandaag.
 
Reactiescore
1.585
Misschien eens een lijstje van een onbekende. Mijn volledige persoonlijke mening en de onderbouwing is voor mij ook persoonlijk. Als ik voor iemand negatief ben geweest, laat ik dan stellen dat dit mijn eigen mening is en dat ik geen enkele bedoeling heb om vijandig over te komen. Ikzelf ben geen sterk speler en geef enkel maar mijn visie over spelers/accounts tot waar ik al ervaren heb. Ik heb ongetwijfeld mensen vergeten, maar dit lijstje zal momenteel moeten voldoen.

Beste speler:


Goh, hier kwalificeren er misschien wel meerdere accounts denk ik. Eerst en vooral zou ik The American Sniper hier voorop zetten. Een team met een berg aan ervaring, maar ook een team die geletterd en altijd de juiste woorden kan vinden voor verschillende situaties. Aan inzicht en ervaring hebben ze ook genoeg.

Heb ook niets slecht te zeggen over Aapjeklapklap. Prima team, altijd klaar, neemt veel vv's van stamgenoten en kan je altijd een fijne babbel mee hebben. Daarnaast hebben ze ook al getoond dat ze lekker vet TW kunnen spelen.

Het team Coruscant blaast soms wel eens hoog van de toren - laat hen dat nu net typeren -, maar je kan moeilijk ontkennen dat ze geen fantastische spelers zijn qua ervaring en skills.

Ik heb persoonlijk nog niet héél veel gezien van Cacturne, maar heb wel al gehoord dat het een prima account is, dus misschien hoorde dit eerder bij meest belovende spelers, maar ah, ik zet je er toch bij. Persoonlijk contact hebben wij nog niet gehad, maar aan de conversaties dat ik al heb kunnen lezen van je, kom je mij over als een leuk persoon die vatbaar is voor rede. Dat jullie dan ook TW kunnen spelen, dat lijkt me een zekerheid.

Ik denk dat niemand hen als zwak bestempeld, dus schat ik Schedel ook in als 1 van de sterkste accounts op deze wereld. Jullie hebben een sterk, actief team en hebben misschien nog geen grote strijd gevoerd, ik ben er zeker van dat jullie er genoeg van bakken. Dat ik anders denk over de persoonlijkheid van jullie account staat hier eventjes los van, daar kom ik later wel op terug.

Mystery Men is voor mij ook een onbekend account, maar als ik de acties zie/zag dat er al uitgevoerd werden lijkt het me ook een sterk account. Alleen laat de ligging wat de wensen over door het vroege front met Walk en de laatste recruit van Cave, maar natuurlijk is de wereld nog lang en kan er nog van alles gebeuren.

Ik hou het dus op 5 beste spelers, maar er zijn gerust nog heel wat accounts die de vernoeming waard zijn.

Beste stam:

Deze gaat uiteindelijk tussen Walk en One voor mij. Dat ze aan elkaar gewaagd zijn, dat is de meeste duidelijk. Ik stem natuurlijk voor One, maar ik geef evenveel kans aan Walk om de eindoverwinning binnen te halen.

De beste stam speler:

Discovered By Accident & Coruscant. Beide altijd klaar om VV's van de stam op te nemen en uitstekend actief. Dat het allebei enorm competitieve teams zijn die soms eens impulsief reageren is voor mij geen enkel probleem. Het toont aan dat ze net dat extraatje wil geven voor de rest.

Heb gehoord dat Abuser ook altijd klaar staat om de stam de helpen.

Het grootste ego:

Warre & Mark. Jullie zijn in ieder geval goed in discussiëren, soms wat té, maar het kan jullie ook wel sieren vind ik.

Beste leider:

Geen. Ik denk dat alle leiders in eerste instantie wat een scheve schaats hebben geslaan, dus hou ik het erbij dat er goede leiders waren. Dat de beste leider nog kan opstaan is zeker en vast mogelijk. Laat dat nu net zijn dat The American Sniper het leiderschap gedeeltelijk heeft opgenomen binnen One. Doet het in mijn ogen prima en blijft ten alle tijden joviaal en vriendelijk naar binnen en buiten toe. Uitstekende kwaliteit voor mij.

Slechte leider:

Ik zal slechts 1 kant van het verhaal kunnen horen of zien, dus plaats ik hier niemand. Iedere leider heeft zijn eigen tactiek en sommige situaties hebben geen 'juiste' optie.

Meest overschatte stam:

Dit zal tussen de 3 grote gaan. Wie van Walk, Cave en One het misschien zal laten afweten is nog onbekend. Ik hoop uiteindelijk dat het geen enkele van de drie wordt en dat er vuurwerk kan verwacht worden. Ik wens alle 3 de partijen overigens succes toe om het waar te maken.

Meest onderschatte stam:

NVT

Meest overschatte speler:

Celtic Warrior. Worden door sommigen gezien als sterk team, maar hebben nog niet overdreven gepresteerd deze wereld. Gewoon steady. Dat Celtic Warrior zich bewezen heeft om een plaats te veroveren binnen One. kan inderdaad gezien worden als een prestatie, maar zo zijn er nog spelers die goed kunnen deffen.
Ayvamos. Hoewel de kaarten nu gedraaid zijn, was het voor mij wel een flop in eerste instantie als je zag hoe er omgegaan werd met het account toen er incomings waren. Natuurlijk spreek ik over een actie die gepasseerd is, maar nadat er - naar horen zeggen sterke spelers - op het account gekomen zijn, is er enkel geinternd geweest. Naar horen had dit een veelbelovend account moeten zijn, tot nu toe nog geen echte prestatie verkregen. Uiteraard kan de toekomst andere muziek brengen.

Meest onderschatte speler:

Hoewel ik dit een moeilijk vind, zet ik hier toch Aapjeklapklap. Zoals eerder aangehaald is het een prima team, uitstekende activiteit en ze kunnen écht wel goed TW spelen. Onderschat is misschien niet de juiste term, maar ik schuif ze vooruit als 1 van de toppers van de wereld. Los van ervaring is het ook een aangenaam team, prima voor de sfeer.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Cacturne. Jullie komen me over als een fijn, aangenaam en gedreven team. Zoals eerder aangehaald komen er vaak realistische antwoorden vanuit jullie kant, vaak met een humoristische toets, wat voor mij aantoont dat jullie wel degelijk situaties objectief bekijken. Daarnaast kunnen jullie er ook wel vet veel van. Prima attitude.

Team schedel, hoewel dit een controverse is voor mij. Jullie hebben een ongekende reputatie dat jullie behoren tot de elite van de TW-spelers qua sterkte en daar heb ik ook geen twijfels over, toch vind ik het jammer dat gevoelens soms de bovenhand nemen bij jullie. Jullie hebben de tendens om externe gesprekken of PM's in mijn ogen wat immatuur aan te pakken en door te zetten, wat ik op zich wat jammer vind van het account dat de pilaar van Walk moet zijn. Natuurlijk baseer ik dit op alles dat ik al heb kunnen lezen en persoonlijke gesprekken met jullie. Hoe jullie zijn binnen een stam is voor mij onbekend terrein en daarom zou het leuk zijn om jullie net eens te leren kennen aan de andere kant van het veld. Ik heb ook al positieve lofwoorden gehoord, dus het moet wel mogelijk zijn.

Overigens heb ik nog een heleboel andere spelers leren kennen die allemaal een fantastische attitude hebben - misschien niet altijd geschikt om de top te halen - die altijd TW spelen met een positieve aangename aanpak. Jullie verdienen ook krediet, want een civiel vriendelijk gesprek aangaan is voor mij ook een kwaliteit.

Alle spelers van One zijn ook toppers. Prima stam.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Laat ik open. Er zijn spelers/accounts die ik zou durven verachten, maar iedereen verdient een tweede kans of derde of... Laat ik stellen dat iedereen een ommekeer kan maken.

Mooiste speler naam:

To Infinity for Serenity

Mooiste stam naam:

Fuifje. Wie houdt er nu niet van een feestje?

Favoriete forum posters:

Cacturne & TAS op dit forum, altijd prima onderbouwd en zonder vijandigheid.

Buiten dit forum ben ik fan van Roald. Altijd prima epistels tekst die altijd netjes onderbouwd zijn zonder veel boe of ba. Kan ik smaken.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Aapjeklapklap. Zie meest onderschatte speler.

Meest belovende stam voor de toekomst:

One. Nog werk aan de winkel, maar alle hoofden wijzen in 1 richting en ze zijn er klaar voor.

Mooiste profiel foto van spelers:

Whynot

Grootste blunder:

Weinig professionalisme vanuit InnoGames. Meerdere malen problemen met loopholes in evenementen die mogelijk zijn. Bij de serverproblemen en de rollback die hiermee gepaard kwam zijn er ook vlaggen verloren gegaan bij een tal van spelers en daar komt dan niet eens een degelijke compensatie bij kijken. Jammer voor de community.

Mooiste actie van de wereld:

Goh, moeilijk al te bepalen, maar wel prima actie van Aapjeklapklap op Ayvamos, wat los uit de pols geschud en heeft resultaat gehad. Zelfde vanuit Abuser en Cacturne op DBA. Uiteraard heb ik nog veel verwachtingen van deze wereld en wens ik alle spelers het beste toe.

Bedankt voor de vele benoemingen! @ibunnyface & @Discovered By Accident. ^^ ga er bijna van blozen :oops:
 
Reactiescore
65
Ik zal mij zelf even voorstellen Ik ben Jacob een van de spelers van MM, tot nu toe liet ik mijn CO’s altijd dingen op het AF posten als er iets vanuit MM moest worden gepost. Maar ik vond het eens tijd worden om mijn eigen AF account te gebruiken.

In dit lijstje zal redelijk fuifje georiënteerd zijn dit is niet omdat ik denk dat er geen andere spelers een nominatie verdienen maar om de volgende redenen vind ik dat fuifje wel wat aandacht verdiend. Ten eerste de toekomst van fuifje is nogal onzeker dus laten we ze vooral nomineren nu het nog kan. Ten tweede fuifje heeft in verhouding met andere stammen ook veel meer laten zien van zichzelf zowel hun goede kanten als hun slechte kanten waar andere stammen nog op de proef moeten worden gesteld heeft fuifje al laten zien wat het waard is.

Beste speler: Er spelen op deze wereld een heel aantal accounts die hebben laten zien dat ze tot de beste accounts behoren die op het moment actief zijn op de Nederlandse server van TW. Voornamelijk coruscant, the american snipper, Discovered By Accident. en Schedel. Van deze top accounts vind ik persoonlijk Schedel de beste indruk maken op w69. Ik vind hun iets scherper spelen dan de andere teams en ze komen heel gedreven over. Het is een ding om een goed team te hebben op je account maar het is nog iets anders omdat team scherp en gemotiveerd te houden en daarin onderscheid Schedel zich van ten opzichte van de andere top accounts. Ik hoop nog een keer intensiever met het team te kunnen spelen heb ze alleen nog maar van een afstandje kunnen bewonderen maar ik kijk er naar uit om nog eens een keer mijn kracht te meten met dat account.

Beste stam: Fuifje, het mag dan niet de stam zijn die het meeste er uit haalt wat er inzit maar wat we doen doen we als stam. Ik durf best te zeggen dat als stam fuifje sterker is dan stammen waarmee ik werelden heb gewonnen zoals RED (w60) en Trains (w54). De bereid om elkaar te helpen en de intensiviteit waarop er word samengewerkt heb ik nog niet eerder ervaren in een stam. Dat we ondanks het goede samenwerken niet goed uit de verf komen komt voornamelijk door de late samenstelling van fuifje waardoor de edellijnen verre van ideaal zijn en het gebrek van een sterke offensieve speler.

De beste stam speler: WeedIsTotalTrash, Er is genoeg op dit account aan te merken en er zijn ook genoeg mensen die dat doen. Maar ik heb diep respect voor het team van weed. Ondanks hun uitzichtloze ligging blijven ze actief in de stam en stellen ze samenwerking binnen de stam voorop. Ze draaien vaak VV ook als ze inmiddels al een 360 graden front hebben zijn ze bereid om hun stamgenoten te helpen als dat binnen hun middelen ligt. Ook al weet het hele team van weed dat er vanuit fuifje niet genoeg hulp kan worden verwacht als ze straks tegen cave moeten gaan deffen.

Het grootste ego: Zonder twijfel komt hier Hope and Despair, binnen fuifje heeft dit account niks bereikt. Offensief hebben ze alleen maar gefaald, ze hadden hun cluster pas heel laat schoon geveegd. Toen heel fuifje op de vijand moest bedacht hope zich dat het wel slim was om eerst een cluster te vormen alsof ze dat niet wat eerder hadden kunnen doen. Hope stelde zich bereid om een deff plan te maken voor de stam maar het eerste plan van stan was ronduit slecht. Aan het plan kon je zien dat de spelers geen enkel inzicht had hoe een stam gezamenlijk moest deffen. Mede door feedback van spelers binnen MM is er toen een ander plan gemaakt. En toen het account er achter kwam dat fuifje het zwaar ging hebben besloten ze over te stappen naar de vijand. Je moet wel heel erg vol van je zelf zijn omdat te durven rechtvaardigen ten opzichte van je stamgenoten terwijl je zelf niks hebt kunnen bereiken.

Beste/slechtste Leider: In een wereld waarbij geen enkele stam de verantwoordelijkheid pakt voor een respectvolle omgang met elkaar en waarbij het strategische argument ten opzichte van het fair game argument in alle stammen zegen viert is geen goede stamleider aan te wijzen en gaan ze er allemaal vandoor met de nominatie voor slechtste leider.

Meest overschatte stam: One, dit is de stam met de meeste potentie maar er zijn tot nu toe nog zoveel dingen die ze nog veel beter kunnen aanpakken. Het account profileert zich op het AF als een pro stam maar ze moeten veel dominanter gaan spelen op de fronts die ze bezitten. Hoelang ligt TAS nu al tegen walk aan? Volgens mij lang genoeg om in offensief opzicht iets van hun te laten zien. DBA sprong naar voren om zo snel mogelijk front te vormen met walk maar nu ze front hebben wat laten ze nou offensief zien tegen walk?

Meest onderschatte stam: Ik denk fuifje, Ik merk bij veel aanvallen op fuifje dat spelers de bereidheid om elkaar te helpen binnen fuifje flink onderschatte en door voor ook de prijs betalen. Neemt niet weg dat fuifje ook heel veel dingen beter kon en kan aanpakken.

Meest overschatte speler: Calamity. , het is algemeen bekend dat MM en cala elkaar niet mogen en misschien komt het nogal goedkoop over als ik ze nu hier neerzet. Ik zal dus mijn argumentatie zo goed mogelijk moeten maken om dit te kunnen verantwoorden aan jullie als mede AF lezers. Op w60 lagen cala en MM naast elkaar en ook op die wereld ging er wel eens een aantal dingen mis. Vanuit RED werd toen regelmatig advies gegeven aan cala hoe ze dingen beter konden aanpakken om bijvoorbeeld geen blitz tegen te krijgen of hoe ze efficiënter konden aanvallen. Toen werd er door het account niet goed geluisterd naar de adviezen van de ervaren spelers. En ze betaalde daarvoor de prijs en kregen regelmatig een blitz tegen, en op offensief vlak kwam er pas beweging in hun front tot dat de rest van de stam een aantal vijanden uitschakelden. Op w69 laten ze zien nog steeds niet hebben geleerd van hun ervaringen op w60. Ze zijn nog steeds kwetsbaar tegen een blitz en ze vallen ook nog steeds heel inefficiënt aan. Een account wat niet kan leren van hun fouten kan ook nooit sterker worden en daarom vind ik dat ze worden overschat.


Meest onderschatte speler: h3llvsheaven, ik hoor weinig over dit account op het AF en ik weet niet hoe hun vijanden dit account inschatten maar hoe hoog ze het account ook inschatten ze schatten het account nog steeds te laag in, er spelen een aantal toppers op dit account.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: We Like Turtles., ik heb nog niet eerder met dat account samengewerkt maar het account laat zien dat ze een agressieve offensieve speelstijl hanteren en daar ben ik een groot fan van. Elk account dat naast hun ligt mag zich gelukkig prijzen met zo’n account dat niet bang is om het initiatief te nemen.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: zijn al teveel negatieve dingen in dit lijstje genoemd om hier nog dieper op in te gaan.

Mooiste speler naam: SaveTheWhaleMarryAnObese, uniek en gedurfd alles wat een goede naam moet hebben.

Mooiste stam naam: Cavemen!, De naam is te toepasselijk om niet te kunnen waarderen.

Het tofste topic: GA, een topic waarbij word gestimuleerd om elkaar complimentjes te geven is altijd leuker dan topics waarbij het de bedoeling is om je eigen gelijk te halen.

Het domste topic: Stelling van de dag, staat zelden tot nooit een goede stelling en het is nog zeldzamer als er over een stelling een goede discussie word gehouden. Het doel van het topic is mij daarom ook een beetje onduidelijk.

Favoriete forum poster: hiervoor volg ik het AF niet goed genoeg.
Minst favoriete forum poster: We like hot chicks, het AF account en de speler er achter heeft gewoon te weinig respect voor zijn medespelers om serieus te nemen.

Meest belovende speler voor de toekomst: Nap time, dit account heeft fatsoenlijke spelers en een grote rim, en geen vijanden in hun directe omgeving om hun tegen te houden. Kortom alle ingrediënten voor een hoge ranking.

Meest belovende stam voor de toekomst: One, dit account heeft nog bijna niks van zich laten zien ten opzichte van de andere grotere stammen. Een speler van walk afstraffen die een risico volle edel strategie heeft telt voor mij niet echt. Dat account van walk nam het risico en betaalde de prijs er voor maar het is beter dat dat account het risico durfde te nemen dan passief afwachten tot de vijand besluit om initiatief te nemen.

Grootste blunder: Heb er eigenlijk te veel om op te noemen deze wereld. Maar het afwachten tot een inactieve MB een dorp afstaat aan mij is wel de blunder met de meeste gevolgen. Een vervelende cluster fuck hier door gekregen waardoor ik direct en indirect al 2 andere dorpen heb verloren aan Turtle.
Mooiste actie van de wereld: Calamity blitzen verveeld nooit.

Ps. Bedankt voor alle nominaties die MM de afgelopen tijd in ontvangst heeft mogen nemen, niemand van MM is actief aanwezig op het AF om jullie daarvoor individueel voor te bedanken maar alle nominaties worden opgemerkt en gewaardeerd.
 
Bovenaan