Golden Awards

Reactiescore
634
Wil iedereen bedanken voor de Nominaties.
Als account zullen wij ons best doen om deze in W69 ook waar te kunnen maken.

*
Heb respect voor de accounts die binnen/met Fuifje spelen.
Nog steeds staan ze daar, terwijl hun naaste buren alle grenzen aan het opzoeken zijn om W69 te verneuken.

Zoverre ik kan lezen gebruikt Fuifje PM en AF ook niet om dates te regelen, zoals vele hier wel aan het doen zijn.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79415

Guest
mooi lijstje, jammer dat je het niet ziet zitten met ons in 1 stam te zitten. maar goed niet iedereen hoeft ons te mogen, ben benieuwd hoe goed cacturne nu is zonder Kevin van de schildpadjes... hoorde dat die aardig wat vv's heeft gedraaid daar speelde dus eigenlijk tegen mijn eigen ex co :p
 
Reactiescore
743
mooi lijstje, jammer dat je het niet ziet zitten met ons in 1 stam te zitten. maar goed niet iedereen hoeft ons te mogen, ben benieuwd hoe goed cacturne nu is zonder Kevin van de schildpadjes... hoorde dat die aardig wat vv's heeft gedraaid daar speelde dus eigenlijk tegen mijn eigen ex co :p

Nouja, liever niet wilt niet zeggen dat ik het niet alsnog ooit eens wil proberen :) Wat niet is kan zeker en vast nog komen, who knows ;)
 

DeletedUser79415

Guest
dba Nachtblitz tegen 2 spelers 13 treinen vol antisnips en defftimes , dba -4..

Cala nachtblitz van MM -1 (gok niet meer dan 4/5 treinen, aub niet zeggen dat het legit 1 trein was.) geen idee qua opzet.

hoe kan je dat floppen noemen, dan ben je zelf ook flopper. wilde jou gewoon na doen net zoals internen naar top maat... je bent mijn voorbeeld <3
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
dba Nachtblitz tegen 2 spelers 13 treinen vol antisnips en defftimes , dba -4..

Cala nachtblitz van MM -1 (gok niet meer dan 4/5 treinen, aub niet zeggen dat het legit 1 trein was.) geen idee qua opzet.

hoe kan je dat floppen noemen, dan ben je zelf ook flopper. wilde jou gewoon na doen net zoals internen naar top maat... je bent mijn voorbeeld <3

Welnee ik kijk echt niet puur naar zulke momenten :p
 

DeletedUser79415

Guest
naar wat kijk je dan? rustig vanaf het strand met zonnebril op naar je scherm lachend zodra cala/twl inc kijgt en dba twl moet carryen :p
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
naar wat kijk je dan? rustig vanaf het strand met zonnebril op naar je scherm lachend zodra cala/twl inc kijgt en dba twl moet carryen :p

Ik beoordeel ook op basis van aanvalsniveau, hoe een acc moreel bezig is etc ;)

En jij twl gecarried? Doe niet zo onnozel. Dat deden Nap Time en Sardir die weken :p
 
Reactiescore
1.242
dba Nachtblitz tegen 2 spelers 13 treinen vol antisnips en defftimes , dba -4..

Cala nachtblitz van MM -1 (gok niet meer dan 4/5 treinen, aub niet zeggen dat het legit 1 trein was.) geen idee qua opzet.

hoe kan je dat floppen noemen, dan ben je zelf ook flopper. wilde jou gewoon na doen net zoals internen naar top maat... je bent mijn voorbeeld <3

Was maar 1 treintje zonder anti snipes alsk goed heb :p
 
Reactiescore
3.540
Was maar 1 treintje zonder anti snipes alsk goed heb :p

Ja maakt niet uit of je antisnipes gooit als het een nachtbonus trein is, vgm was dat dorp om 5:40 snachts overgenomen ofzoiets dus was gewoon een shortrange trein terwijl Cala lag te tukken. Kan gebeuren natuurlijk, net als DBA die lag te tukken toen wij onze treinen gooiden. Geen enkel account is iedere dag van de wereld de volle 24 uur online.
 

DeletedUser79415

Guest
@Calamity. ohh is dat zo, waar kwam die bakken os vandaan dan waardoor vooral nap time (sardir enkele keren vv) goed twl kond deffen... ik durf gewoon te zeggen dat dba twl heeft gecarried, maar snap dat je het zou ontkennen.. ik durf zelfs te zeggen dat wij als vijand cala hebben gecarried op w60 door als enige ''fairplay'' te spelen dorpen (terug) te geven toen RBC en rage parrot dorpen gingen pakken tijdens ban van cala (huh daar ook al ban?????) ja idd geloof dat wij daardoor aardig de carrie ook op w60 als w65 jou acc 2x mochten carrieen :p

@Night Train lmfao.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
@Calamity. ohh is dat zo, waar kwam die bakken os vandaan dan waardoor vooral nap time (sardir enkele keren vv) goed twl kond deffen... ik durf gewoon te zeggen dat dba twl heeft gecarried, maar snap dat je het zou ontkennen.. ik durf zelfs te zeggen dat wij als vijand cala hebben gecarried op w60 door als enige ''fairplay'' te spelen dorpen (terug) te geven toen RBC en rage parrot dorpen gingen pakken tijdens ban van cala (huh daar ook al ban?????) ja idd geloof dat wij daardoor aardig de carrie ook op w60 als w65 jou acc 2x mochten carrieen :p

@Night Train lmfao.

Met jouw beredeneringen heb ik ook duizend spelers gecarried.

OS sturen etc is waar je een stam voor hebt. Natuurlijk kun je er waardering voor krijgen, maar dat heet geen carrien voor mij.

Dorpen teruggeven die op een vieze manier gepakt zijn kan ik ook waarderen, maar dat heet ook geen carrien voor mij ;)

Ik ga toch ook niet zeggen dat ik Ima noord misschien heb gecarried met mijn initiatief om een aanvalsplan op te zetten tegen ESFR en die daardoor brak? We hebben allemaal een rol in een stam. Vind het beetje egoïstisch van je om te stellen dat je Cala hebt gecarried. Gecarried is Cala zeker enkele keren, maar niet door jou.
 
Reactiescore
967
Stel je voor dat je op vakantie bent en salty op het af post de hele avond. Je moet het maar kunnen
 
Reactiescore
1.478
@Calamity. ohh is dat zo, waar kwam die bakken os vandaan dan waardoor vooral nap time (sardir enkele keren vv) goed twl kond deffen... ik durf gewoon te zeggen dat dba twl heeft gecarried, maar snap dat je het zou ontkennen...
Dus al die bakken stacks waardoor wij een gatenkaas front kregen kwamen bij jou vandaan! :eek:
 
Reactiescore
1.242
Ja maakt niet uit of je antisnipes gooit als het een nachtbonus trein is, vgm was dat dorp om 5:40 snachts overgenomen ofzoiets dus was gewoon een shortrange trein terwijl Cala lag te tukken. Kan gebeuren natuurlijk, net als DBA die lag te tukken toen wij onze treinen gooiden. Geen enkel account is iedere dag van de wereld de volle 24 uur online.

Klopt ja 24 uur activiteit halen er weinigen, geluk dat ik vaste nacht werk en dat er dan om 7 wordt overgenomen door men lieftallige co's :engel:
 

DeletedUser79415

Guest
@Calamity. ik denk dat wij in beide gevallen cala hebben gecarrried , mijn oog op dat dan. Meningen kunnen verschillen.

Wij zorgden voor voldoende deff zodat naptime kon deffen, dus zonder naptime en DBA was twl wss weg... wij zorgden dat aanvallen op cala stopten w60 en gaven dorpen terug waardoor jullie doorspeelden... ik noem dit wel carries, beide gevallen kon het acc blijven bestaan, beide werelden hebben jullie uiteindelijk gewonnen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
@Calamity. ik denk dat wij in beide gevallen cala hebben gecarrried , mijn oog op dat dan. Meningen kunnen verschillen.

Wij zorgden voor voldoende deff zodat naptime kon deffen, dus zonder naptime en DBA was twl wss weg... wij zorgden dat aanvallen op cala stopten w60 en gaven dorpen terug waardoor jullie doorspeelden... ik noem dit wel carries, beide gevallen kon het acc blijven bestaan, beide werelden hebben jullie uiteindelijk gewonnen.

Ja maar dan kun je alles wel carrien noemen toch?
Je kunt ook zeggen zonder Cala had Walk West niet zover geschopt en dus gecarried, maar hé das ook gewoon een verantwoordelijkheid die je hebt. Als stamgenoot help je elkaar en verwacht je hulp wanneer je die nodig hebt, carrien vind ik alleen als het echt diepgaander is, wanneer er zichtbaar veel moeite in zit.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ja maar dan kun je alles wel carrien noemen toch?
Je kunt ook zeggen zonder Cala had Walk West niet zover geschopt en dus gecarried, maar hé das ook gewoon een verantwoordelijkheid die je hebt. Als stamgenoot help je elkaar en verwacht je hulp wanneer je die nodig hebt, carrien vind ik alleen als het echt diepgaander is, wanneer er zichtbaar veel moeite in zit.
Aha eindelijk geef je toe dat je geen moeite doet om west te helpen!
 
Bovenaan