Golden Awards

DeletedUser73927

Guest
voorheen
Meest onderschatte speler:
Devilliance
NU : Nap-Time, die word nou echt zelden benoemd maar waarom dan?? deze gasten die zitten in de rim, klopt klopt.... maakt niet uit ze zullen altijd klaar staan voor de stam en zullen altijd vv pakken mocht dit lukken, uit ervaring kan ik je vertellen deze jongens zijn onderschat maar weten 100% wat ze doen.

Meest belovende speler voor de toekomst: Nap time, dit account heeft fatsoenlijke spelers en een grote rim, en geen vijanden in hun directe omgeving om hun tegen te houden. Kortom alle ingrediënten voor een hoge ranking.

De beste stam speler:
H
ierbij zou ik over me eige stam Zeker @kingsdorp willen nomineren (jammer genoeg gestopt) was er niet stuk om vvs te pakken en overal een steentje bij te dragen!
Verder Tas , Nap time & Aapjeklapklap en Rik & @Theo Walcott. zijn er niet vies van om andere te helpen!

Thanks boys <3
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Minst favoriete forum poster:
@Rob. puur om hem nog een plekje te geven!
Dikste wannabe op het forum:
@Rob. Kut lijst! kuch
Bedankt! Maar sta er al een paar keer in bij de Cacturne vermeldingen, of wie denk je dat dat acount draagt? :s
 
Reactiescore
2.506
@The Minion
Misschien even deze discussie verplaatsen naar toepasselijk topic?

Je kan natuurlijk ook zelf in een ander topic reageren en op die manier de discussie verplaatsen ;)

Ik zal zo even kijken
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
1.918
lootjes??

doe je mee aan de loterij ofzo
 
Reactiescore
89
Proficiat aan de beste stam die tw ooit gezien heeft dat ze ons eindelijk wegspelen nadat we 360° front hebben xD
 

Bijlagen

  • Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    16,3 KB · Weergaven: 55
  • Knipsel1.PNG
    Knipsel1.PNG
    6,7 KB · Weergaven: 56
Reactiescore
1.478
Het is niet netjes gespeeld maar zoveel interesseert het mij ook weer niet.
 

DeletedUser74418

Guest
Leer is hoe je plaatjes post op het af ipv die bijlages. Gebruik je ook het stammenforum en msn voor communicatie ofzo. Weet dat het leuke tijd was in 2011 maar de mens is doorontwikkeld.
 
Reactiescore
1.283
Leer is hoe je plaatjes post op het af ipv die bijlages. Gebruik je ook het stammenforum en msn voor communicatie ofzo. Weet dat het leuke tijd was in 2011 maar de mens is doorontwikkeld.

MSN leverde een hoop meer Chicks op dan al die moderne social media, dus beter gewoon terug naar dat (ver voor 2011 overigens)
 
Reactiescore
1.365
Bovenaan