Golden Awards

Reactiescore
3.540
Tientallen lijstjes op een Golden Awards topic?

b615ea897afe08be0e40dd25651f3856.png



Beste leider:
De Geitenbijters
als je van een stam leiden een full-time job maakt en er vervolgens ook nog telkens in slaagt om de grootste heethoofden in bedwang te houden dan ben je goed in wat je doet.

Sorry maat maar deze lijst kan ik niet meer serieus nemen na deze opmerking. Ookal zit je in Cave! je moet toch wel kunnen zien dat Cave! de stam is waar de meeste twijfelachtige beslissingen zijn genomen door je leiding. Sterker nog, je kunt blijkbaar alles flikken in die stam want de leiding 'kan je niks verbieden' en hebben ook letterlijk 0 actie ondernomen tegen zeer diepe CF's dus ik kan niet wachten tot er een oorlog uitbreekt tussen Cave! en een topstam, die gaan alle smerige trucjes daar vast en zeker weer gebruiken, en ik heb gewoon nu al zin in die shitstorm op het AF.

Nu: Cacturne > abuser effe zonder dollen ik vind sem echt een topper die zijn account volledig op orde heeft en daarnaast ook een goed team om zich heen verzamelt. Samen met abuser vormen die daar een mooi tendum dat dba eens flink het voor aan de schenen gaan leggen.


Bedankt Ruben ik hou ook van jou <3

Waar moet die 500 pp naartoe?
 

Deleted User - 697374

Guest
Tientallen lijstjes op een Golden Awards topic?

b615ea897afe08be0e40dd25651f3856.png





Sorry maat maar deze lijst kan ik niet meer serieus nemen na deze opmerking. Ookal zit je in Cave! je moet toch wel kunnen zien dat Cave! de stam is waar de meeste twijfelachtige beslissingen zijn genomen door je leiding. Sterker nog, je kunt blijkbaar alles flikken in die stam want de leiding 'kan je niks verbieden' en hebben ook letterlijk 0 actie ondernomen tegen zeer diepe CF's dus ik kan niet wachten tot er een oorlog uitbreekt tussen Cave! en een topstam, die gaan alle smerige trucjes daar vast en zeker weer gebruiken, en ik heb gewoon nu al zin in die shitstorm op het AF.





Bedankt Ruben ik hou ook van jou <3

Waar moet die 500 pp naartoe?
Doe maar baspost en was prettig zaken doen
 
Reactiescore
1.242
Beste speler: Mystery men
Weinig uitleg nodig bij deze keuze, geweldig team om mee samen te spelen. Niets is te veel gevraagd en blijven altijd maar def uit hun hoed toveren om stammies te helpen.
Beste stam:
Vrij moeilijke keuze door de hoeveelheden interns/stabs die in deze wereld gebeurd zijn. Beetje lullig kiezen we hiervoor toch voor Fuifje, andere stammen hadden met onze positie al lang gevallen en toch blijven we er volop voor gaan en zijn de vooruitzichten niet rooskleurig. We zullen de wereld in stijl eindigen en wie weet welke ontwikkelingen er nog uit de bus komen.
De beste stam speler: Mystery men en Mark van WeedIsTotalTrash
Bij MM denk ik weinig uitleg te moeten geven.
Ook al hebben we hier al enkele opmerkingen vanuit het account Hope and Despair zien passeren richting Mark toe, onze ervaring met Mark is niets anders dan positief. Kerel pakt letterlijk elke VV die die maar kan en is niet vies van nachtjes samen met mij door te trekken om wat te deffen ondanks hun eigen account op een eiland ligt.
Het grootste ego: /
Ik ben niet echt de persoon om mensen af te kraken.
Beste leider: /
Persoonlijk vind ik dat er deze wereld veel te veel anomalieën werden toegelaten en dat niet echt iemand deze nominatie zou moeten krijgen.
Slechte leider: De Geitenbijters
R2W door vies spel/stabs/CF's meer uitleg moet ik hierbij niet geven denk ik.
Meest overschatte stam: Cavemen!
Meest onderschatte stam: Fuifje

Vele hadden waarschijnlijk al lang gedacht dat we er niet meer zouden liggen, toch zijn we hier nog steeds en zullen hier nog blijven liggen tot wanneer ons laatste dorpje de deur uit gaat.
Meest overschatte speler: Why Not?
Vraag me tot de dag nog altijd af vanwaar die hele nachtblitz vandaan kwam waarbij je enorm veel kapot liep en niets mee bereikte,
Meest onderschatte speler: WeedIsTotalTrash
Ondanks hun dorpenverlies die ze geleden hebben doordat ze een fucked up cluster hadden na SoD die vertrok denk ik dat ze vrijwel al het mogelijke uit de kast hebben gehaald om er nu nog steeds te liggen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: We Like Turtles, TAS, schedel, Cacturne
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Hope and Despair

Ondanks dat we het binnen Fuifje goed met elkaar konden vinden, kan ik geen greintje respect of begrip voor jullie actie opbrengen en zijn jullie voor mij heel laag gevallen.
Mooiste speler naam: SaveTheWhaleMarryAnObese
Mooiste stam naam: C2H5OH

Als chemicus kan ik deze niet negeren
Het tofste topic: GA/Spotprenten
Het domste topic:
Rest waar enkel 24/7 gewhined wordt
Favoriete forum poster: Allemaal kut
Minst favoriete forum poster: Zangtalent Martijn
Dikste wannabe op het forum: Zangtalent Martijn
Dikste wannabe in het spel: Zangtalent Martijn
Meest belovende speler voor de toekomst: schedel

Lijkt me vrijwel al hun zaakjes mooi op orde te hebben
Meest belovende stam voor de toekomst: One
Benieuwd hoe ze het gaan aanpakken tegen Cave/Walk
Mooiste profiel foto van spelers: Kalm Met Die Vodka.
Mooiste profiel foto van stammen: Walk.
Grootste blunder:
Onze MB de tijd geven die hij wou om dan vervolgens de gevolgen te moeten zien van een zware CF in MM hun cluster :oops:
Mooiste actie van de wereld: Hope and Despair, enough said
 
Reactiescore
767
Beste stam:
Vrij moeilijke keuze door de hoeveelheden interns/stabs die in deze wereld gebeurd zijn. Beetje lullig kiezen we hiervoor toch voor Fuifje, andere stammen hadden met onze positie al lang gevallen en toch blijven we er volop voor gaan en zijn de vooruitzichten niet rooskleurig. We zullen de wereld in stijl eindigen en wie weet welke ontwikkelingen er nog uit de bus komen.

Eve gwn kritische vraag , Hoe denk je dat Fuifje de beste stam is als jullie stam uitelkaar valt? bijv leave van Hope en despair dit niet om jullie gelijk aantevallen maar ik geloof nooit dat de leave van despair alleen aan hun lag.(praat niet de join van hope bij cave goed hoor)
 
Reactiescore
767
One, dit is de stam met de meeste potentie maar er zijn tot nu toe nog zoveel dingen die ze nog veel beter kunnen aanpakken. Het account profileert zich op het AF als een pro stam maar ze moeten veel dominanter gaan spelen op de fronts die ze bezitten. Hoelang ligt TAS nu al tegen walk aan? Volgens mij lang genoeg om in offensief opzicht iets van hun te laten zien. DBA sprong naar voren om zo snel mogelijk front te vormen met walk maar nu ze front hebben wat laten ze nou offensief zien tegen walk?

volgens mij verw8 je dat One hier eve Walk breekt in 1x . zo niet snap ik deze hele post niet van je. Met alle respect Walk breek je niet zomaar en ga je dus veel massas tege elkaar zien die amper winst boeken.
 
Reactiescore
1.365
Minst favoriete forum poster: We like hot chicks, het AF account en de speler er achter heeft gewoon te weinig respect voor zijn medespelers om serieus te nemen.

Aaahhh, daar is mn noobje jakob op het af!
Dat ik nog wat van je mag horen knulletje.
Je laat ook niet ieder commentaar van mij op jou in de accountschat zien nee?
Gelukkig houden m'n co's van mij en hebben respect voor mij.
M'n stam ook, had je niet verwacht hé? Met je oneerlijke jankspel en shizzl.
Gelukkig lachen co's van jou er ook om dat jij zo geobsedeerd bent van mij.
Dus ga zo door noobke!
Ik hoop je nog ooit n keer jou weg te spelen en jou ziek hard erna uit te lachen. :)

Xx je bff
 

DeletedUser79415

Guest
Aaahhh, daar is mn noobje jakob op het af!
Dat ik nog wat van je mag horen knulletje.
Je laat ook niet ieder commentaar van mij op jou in de accountschat zien nee?
Gelukkig houden m'n co's van mij en hebben respect voor mij.
M'n stam ook, had je niet verwacht hé? Met je oneerlijke jankspel en shizzl.
Gelukkig lachen co's van jou er ook om dat jij zo geobsedeerd bent van mij.
Dus ga zo door noobke!
Ik hoop je nog ooit n keer jou weg te spelen en jou ziek hard erna uit te lachen. :)

Xx je bff


Maatje je draait door...

Tbh mm pakt je ‍♂️
 
Reactiescore
1.242
Eve gwn kritische vraag , Hoe denk je dat Fuifje de beste stam is als jullie stam uitelkaar valt? bijv leave van Hope en despair dit niet om jullie gelijk aantevallen maar ik geloof nooit dat de leave van despair alleen aan hun lag.(praat niet de join van hope bij cave goed hoor)

Ik vind persoonlijk dat er wat hevig gereageerd werd omdat er duur gedeffed was, zag ze ook ergens zeggen dat het "Fuifje" er niet meer was.
R2W ja :eek:
 
Reactiescore
1.365
Maatje je draait door...

Tbh mm pakt je ‍♂️

Nee. Fair and square slopen wij mm wel hoor.
Zonder noob cf's, zonder slaafjes etc. Uitgelegd in de chat ga hier niet alles weer vertypen. Jakob is gewoon een kutjanknoob punt uit.
 
Reactiescore
767
Ik vind persoonlijk dat er wat hevig gereageerd werd omdat er duur gedeffed was, zag ze ook ergens zeggen dat het "Fuifje" er niet meer was.
R2W ja :eek:

Sorry maar lees eerst wat ik zeg . ik heb het notabene niet over R2w.
 
Reactiescore
767
Beste speler:
Coruscant
Hierbij zou je gelijk zeggen dikke intern van 400k als je kijkt naar het profiel dit valt idd op maar buiten dat bevat dit acc een goed team en heeft het meerdere malen deze wereld laten zien geen krimp te geven bij massas en offensief doen ze zeker niet onder.
The American Sniper
De Tasjes zijn later dan de meeste begonnen serieus te spelen deze wereld (eerst ge pp farmed) hebbe zich aardig in de top genesteld inmiddels vermoed dat account nog lang gaat meedraaien op de wereld en dit acc heeft zich volgens mij op eerdere werelden al bewezen benieuwd of ze het dit keer ook doen.
Mystery Men
D
enk als je puur kijk naar deze wereld dat dit account er ver boven uitsteekt en het geen krimpt geeft om de massas van @Calamity. dit terwijl hun stam zwaar in de minderheid door de Recruit van Cave (hope and despair) denk ik dat acc zich atm het meest bewezen heeft.
Schedel
Schedel ja dit account is denk het sterkste team wat op deze wereld te vinden is en op eerdere werelden zeker deffensief hebben bewezen zeker respect naar dit team ben zeer benieuwd naar het front tussen hun en TAS
Cacturne
Dit account verwachtte ik nog veel van zeker het team @Arrighi @empiror en @Cacturne klinkt als ik het uitspreek als een complete troll denk dat ik daar mis zat :( verder hebben ze offensief laten zien niet onder te doen voor Dba en zie ik ze nog wel ver raken op deze wereld. oja en zijn zeker beter dan Abuser!
Beste stam: One
D
enk de stam die het beste momenteel voor elkaar heeft een voorsprong van 1m punten heeft op Kwantiteit op Walk en heeft op bepaalde fronten al winst geboekt , Aapjeklapklap tege Ayvamos bijv.
Verder zou ik Walk willen nomineren deze stam is aardig bezig en heeft ook een heerlijke ligging kwa stam en stam cluster denk zeker dat ze èèn van de kans hebbers zijn voor wereld winst samen met Cave en One
De beste stam speler:
H
ierbij zou ik over me eige stam Zeker @kingsdorp willen nomineren (jammer genoeg gestopt) was er niet stuk om vvs te pakken en overal een steentje bij te dragen!
Verder Tas , Nap time & Aapjeklapklap en Rik & @Theo Walcott. zijn er niet vies van om andere te helpen!
Het grootste ego:
Warre & Mark (corus)
allebei niet stuk om hun eigen zin door te drijven verder prima mensen om mee te praten.
Beste leider:
H
ierbij ga ik niemand echt benoemen al vind ik One en Walk het redelijk op Orde hebben kan ik niet echt oordelen erop.
Slechte leider:
D
e Leider van Cave , Hierbij vind ik het een vrij zwak beleid dat ze uberhaupt hun eigen spelers durven aan te spreken op hun CF gedrag bij H. Vervolgens ze het tegen hun krijgen en opeens openstaan voor gesprekken? Verder de Recruit van Hope and Despair? Dit doet mij klinken als complete wanhoop omdat je een stam niet kan wegspelen en het maar speelt op R2W.
Meest overschatte stam:
Cave

Denk niet dat deze stam kwalitatief kans maakt tegen One of Walk en zie dit zeker als een outsider / underdog , Vervolgens hun recruit beleid ben ik ook niet stuk van. Gaan ontiegelijk veel fronten krijgen met weinig safe zie Ducktator bijv.
Meest onderschatte stam:
Fuifje
na de verlies van Hope en despair zou je denken dat ze geen kans meer maken tegen Walk en Cave (te groot Kwantiteit verschil) al houden ze nog aardig stand en hoop ik stiekem dat ze nog wel even blijven bestaan
Meest overschatte speler:
e68be0f5e570c32d4de3340dd1ac7725.png

https://gyazo.com/e68be0f5e570c32d4de3340dd1ac7725
4.8m gefarm en nummer 1 staan zegt mij dat dit account niet actief bezig is kwa farmen ect. verder heb ze nog niet gezien als ze tegenstand krijgen hoop dat ze het tegendeel bewijzen.
Meest onderschatte speler:
Alex
Van Cacturne volgens mij weten of kennen weinig mensen @Arrighi en denk ik dat nog vele zich gaan verbazen hoe grote zout zak het is :p
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
@Arrighi @Cacturne @jack12071983 @Calamity. @empiror @potje verder zouden de mensen het denk wel weten :)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
De leiding van Cave . En mensen die een te groot ego hebben
Mooiste speler naam:
Cockroach. & DugTrioX3 & De Geitenbijters & Aapjeklapklap
Mooiste stam naam:
80457f23694676cf59c92afadc24ff18.png

https://gyazo.com/80457f23694676cf59c92afadc24ff18

Het tofste topic:
U
hmm heb ik niet echt zolang er maar lees voer is.!
Het domste topic:
P
raathoek klinkt als spam!
Favoriete forum poster:
@kingsdorp @Cacturne
Minst favoriete forum poster:
@Rob. puur om hem nog een plekje te geven!
Dikste wannabe op het forum:
@Rob. Kut lijst! kuch
Dikste wannabe in het spel: Sowieso @Cacturne :p (ps wist hier niemand voor 1 2 3 op te noemen:( )
Meest belovende speler voor de toekomst:
@Xandaaah aka No women no cry heeft een heerlijke ligging in het rim en zie het account nog ver komen mits hij stand houdt tege Cave!
Meest belovende stam voor de toekomst:
-
Mooiste profiel foto van spelers:
132617_large

P
okemon is gewoon amazing!
Mooiste profiel foto van stammen:
Grootste blunder:
J
e eige deff mollen kan er altijd wel bij !
Mooiste actie van de wereld:
O
nze laatst veroverde dorpen bij het Cave front
fd9ca9e15620d3a60f68c6111bb5d07f-png.jpg

De salt vloog er van af!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
65
Eve gwn kritische vraag , Hoe denk je dat Fuifje de beste stam is als jullie stam uitelkaar valt? bijv leave van Hope en despair dit niet om jullie gelijk aantevallen maar ik geloof nooit dat de leave van despair alleen aan hun lag.(praat niet de join van hope bij cave goed hoor)

Een goed punt en misschien heeft dat wat opheldering nodig, Wat maakt een goede stam een goede stam? Ranking? Resultaat? een goede leiding?
Voor mij onderscheid een goede stam zich van een slechte stam op het gebied van samenwerken en er is geen enkele andere stam op w69 die zo intensief heeft moeten samenwerken als fuifje. Misschien is dat wel de reden dat Hope vertrok het werd af en toe behoorlijk intiem met al dat samenwerken;)

volgens mij verw8 je dat One hier eve Walk breekt in 1x . zo niet snap ik deze hele post niet van je. Met alle respect Walk breek je niet zomaar en ga je dus veel massas tege elkaar zien die amper winst boeken.

Nee ik bedoel absoluut niet dat One walk even breekt. Ik bedoel dat One veel meer van zich mag laten zien ten opzichten van wat ze nu laten zien. Gewoon een actiever front. Of je jullie daadwerkelijk ook goed genoeg zijn om resultaat te halen is weer een andere discussie.
 

DeletedUser74418

Guest
@Chicago blackhawks thanks voor de nominaties Frank. Ga mn best doen ze waar te maken door one te rekken :biggrin::biggrin:

Keurig lijstje overigens, had het niet van je verwacht om heel eerlijk te zijn, maar je hebt alles netjes en nauwkeurig toegelicht :) chapeau
 
Bovenaan