Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum
Reactiescore
831
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Zuur -
Heb eigenlijk alleen maar posts voorbij zien komen dat die ergens over zat te zeiken. En trekt natuurlijk ook alleen maar stabbers aan. :p

Klopt ook, deze wereld moet ik jammer genoeg veel zeiken. Hopelijk kom je me tegen op een andere wereld ;D
 

DeletedUser81255

Guest
Ik heb even mn pms doorgespit, heb niets van shakedown gehad, weet niet waar je die onzin vandaan haalt ook.

lol hoe belachelijk wil je jezelf maken, het staat letterlijk in een screen hierboven die ik gestuurd heb. mafkees.
 

DeletedUser81255

Guest
Toevallig eergister een gesprek gehad met daniel van shakedown, hij wist dit dan zelf ook pas voor het eerst van monymaker deelde hij met mij. Dus nee, ik was niet de eerste die het bij daniel bracht.
 
Reactiescore
2.064
Bash team Colla, verwacht een bash terug :eek:.

Maar je hebt wel gelijk. @Usus Ad Pugnam kom maar terug, posten we samen wat onzin.

Je hebt ook wel gelijk, Colla ligt veel onnodig onder vuur op het AF. Ik snap het ook wel, was niet negatief bedoeld

Martijn, bakkes. Denk dat het hele AF inclusief @Theo Walcott. het ermee eens is dat we jou wél bashen.

Lijkt me inderdaad leuk om Martijn in AX te zien, samen Martijn kataen?
@underground tacticz. Martijn kom nog een wereldje spelen :(, zou de wereld hier goed doen. Hebben spelers zoals jou op welke wereld nodig :)



Ik kijk persoonlijk in ieder geval erg uit naar de fights de komende maanden. Ik hoop dat ieder zijn stam zijn steentje kan bijdragen aan een mooie, maar vooral eerlijke fight!
 

DeletedUser79783

Guest
Maar je hebt wel gelijk. @Usus Ad Pugnam kom maar terug, posten we samen wat onzin.
Is goed, ben ik weer :).

Bash team Colla, verwacht een bash terug :eek:.
Maar tot zo'n laag niveau als dat wil ik het nou ook niet weer brengen.
Helaas heb ik niet 5 medewerkers ter beschikking om support te betuigen, zoals jullie dat dan hebben.

Moet wel zeggen dat jullie propaganda erg effectief is, maar dan wel onder jullie eigen team.
Jullie komen wel altijd erg serieus over. Vooral Roald, die doet zeker in communicatie of psychologie? <-- Dat compliment kan je dan weer in de zak steken @Roald97!
Anders zou ik een carrière switch overwegen.

De propaganda minister van Noord-Korea is onlangs gevlucht. Zeker een vacature die jullie (wel als team dan) kunnen vervullen.
 

DeletedUser1107

Guest
Is goed, ben ik weer :).


Maar tot zo'n laag niveau als dat wil ik het nou ook niet weer brengen.
Helaas heb ik niet 5 medewerkers ter beschikking om support te betuigen, zoals jullie dat dan hebben.

Moet wel zeggen dat jullie propaganda erg effectief is, maar dan wel onder jullie eigen team.
Jullie komen wel altijd erg serieus over. Vooral Roald, die doet zeker in communicatie of psychologie? <-- Dat compliment kan je dan weer in de zak steken @Roald97!
Anders zou ik een carrière switch overwegen.

De propaganda minister van Noord-Korea is onlangs gevlucht. Zeker een vacature die jullie (wel als team dan) kunnen vervullen.

Tis maar wat je propaganda kan noemen. Ik zie het meer als elkaar omhoog likken om zichzelf beter te voelen dan ze zijn.
 

DeletedUser69389

Guest
Je hebt ook wel gelijk, Colla ligt veel onnodig onder vuur op het AF. Ik snap het ook wel, was niet negatief bedoeld



Lijkt me inderdaad leuk om Martijn in AX te zien, samen Martijn kataen?
@underground tacticz. Martijn kom nog een wereldje spelen :(, zou de wereld hier goed doen. Hebben spelers zoals jou op welke wereld nodig :)



Ik kijk persoonlijk in ieder geval erg uit naar de fights de komende maanden. Ik hoop dat ieder zijn stam zijn steentje kan bijdragen aan een mooie, maar vooral eerlijke fight!
Ik speel op 68 hoor. Alleen op de achtergrond en ik zit ook niet in de actieve stamchat.
 
Reactiescore
972
Tis maar wat je propaganda kan noemen. Ik zie het meer als elkaar omhoog likken om zichzelf beter te voelen dan ze zijn.

Ik zie jullie vorm van propaganda eerder als een soort jaloezie: je zult nooit het niveau bereiken dat wij hebben bereikt in onze "TW-carrieres" en dan is afgeven op de gevestigde elite inderdaad het makkelijkst. Een soort marxistische revolutie, slechts een utopie voor velen en de elite die altijd zal blijven bestaan. Ach, ik begin weer te bazelen van het niveau hier.
 
Bovenaan