Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

DeletedUser77704

Guest
Dacht ff dat er tientallen GA-lijstjes waren gemaakt met 4 pagina's, is het er maar 1 :(
 

DeletedUser1107

Guest
Ik zie jullie vorm van propaganda eerder als een soort jaloezie: je zult nooit het niveau bereiken dat wij hebben bereikt in onze "TW-carrieres" en dan is afgeven op de gevestigde elite inderdaad het makkelijkst. Een soort marxistische revolutie, slechts een utopie voor velen en de elite die altijd zal blijven bestaan. Ach, ik begin weer te bazelen van het niveau hier.

Oh je kent mij? Blijkbaar weet je niet veel van mijn TW-carrière af. Wat ik wel weet is dat ik ver boven het gemiddelde van de omhooggevallen sierpaardjes in Maai zit. Durf zelfs te zeggen dat ik menig van jullie accounts er nog solo uitspeel.

Maar goed, blijf vooral in die utopie leven waar je over spreekt, wellicht dat je vanzelf met je bek vol tanden komt te staan als blijkt dat je eigenlijk minder voorstelt dan je al die maanden hebt gedacht. Als blijkt dat je zelf oogkleppen op had en dat je jezelf begint te beseffen dat al die roze kleurtjes om je heen geen tekenen waren van een mooie toekomst, maar van de onrust binnen maai en de pillen die je vanochtend bent vergeten.
 
Reactiescore
983
Oh je kent mij? Blijkbaar weet je niet veel van mijn TW-carrière af. Wat ik wel weet is dat ik ver boven het gemiddelde van de omhooggevallen sierpaardjes in Maai zit. Durf zelfs te zeggen dat ik menig van jullie accounts er nog solo uitspeel.

Maar goed, blijf vooral in die utopie leven waar je over spreekt, wellicht dat je vanzelf met je bek vol tanden komt te staan als blijkt dat je eigenlijk minder voorstelt dan je al die maanden hebt gedacht. Als blijkt dat je zelf oogkleppen op had en dat je jezelf begint te beseffen dat al die roze kleurtjes om je heen geen tekenen waren van een mooie toekomst, maar van de onrust binnen maai en de pillen die je vanochtend bent vergeten.
Leuke schattige tekst. Maar wie is deze oh zo goddelijke speler die je beweert te zijn dan?
 
Reactiescore
1.165
Reactiescore
972
Oh je kent mij? Blijkbaar weet je niet veel van mijn TW-carrière af. Wat ik wel weet is dat ik ver boven het gemiddelde van de omhooggevallen sierpaardjes in Maai zit. Durf zelfs te zeggen dat ik menig van jullie accounts er nog solo uitspeel.

Maar goed, blijf vooral in die utopie leven waar je over spreekt, wellicht dat je vanzelf met je bek vol tanden komt te staan als blijkt dat je eigenlijk minder voorstelt dan je al die maanden hebt gedacht. Als blijkt dat je zelf oogkleppen op had en dat je jezelf begint te beseffen dat al die roze kleurtjes om je heen geen tekenen waren van een mooie toekomst, maar van de onrust binnen maai en de pillen die je vanochtend bent vergeten.

Als je echt zo goed was, had je geen reden gehad om onder een onbekende naam op het AF te posten. Tenminste, niemand kent je onder de naam KillerBo en oh, met onze jaren ervaring kennen wij de echt goede spelers op TW echt wel. Goed, je hebt een oud AF account, dus ik geef je het voordeel van de twijfel.

Goed, die grootspraak in je 2de alinea wijst er eerder op dat je een steekje los hebt zitten. Ben benieuwd waar je op dit moment speelt en waar je in het verleden hebt gespeeld. Je manier van communiceren siert je in ieder geval niet en lijkt eerder op een persoonlijk wrok richting Maai en enkele leden in het bijzonder. Een speler met jouw beweerde capaciteiten zou niet zo laag zakken, of zich althans niet zo laten kennen. Schattig hoor, zo'n gefrustreerd mannetje.
 

DeletedUser1107

Guest
Letterlijk niemand kent je?

Oh echt wel. Soms is het leuk om incognito te spelen tegen spelers waar je al jaren mee samen speelt. Ik ken jou L. Ik ken Slave en Mort. Ik ken heel team Colla. Zij kennen mij ook maar heb er geen baat bij om te melden wie ik ben.
 
Reactiescore
7.931
Ik hoef me niet op papier te verantwoorden. Degene die me kennen weten wie ik ben en dat houden we lekker zo.

Zoveel gastjes lopen hier rond met deze uitspraak en tot nu toe heeft niemand wat gepresteerd.

JIj: Ik ben pro
Iedereen: Waar speelde je?
Jij: iK HoEf mE NiEt tE VEraNtWoOrDeN
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik ken geen killer bo en ik betwijfel of je team colla 1v1 aankan tbh.

Al is niks onmogelijk natuurlijk
 

DeletedUser81435

Guest
Ik ken geen killer bo en ik betwijfel of je team colla 1v1 aankan tbh.

Al is niks onmogelijk natuurlijk

Zo, voor het eerst ook even een AF account aangemaakt. Oorspronkelijk account uit 2010 (gok ik) is blijkbaar verwijderd. Voor nu kan ik zeker de woorden van @killer bo bevestigen. Al een aantal jaren de gelukkige geweest om samen met hem te spelen. Heerlijke speler en niet vies van deffwerk. Laten we zien wat wij deze wereld eens kunnen waarmaken. Succes aan Maai.
 
Reactiescore
766
Zo, voor het eerst ook even een AF account aangemaakt. Oorspronkelijk account uit 2010 (gok ik) is blijkbaar verwijderd. Voor nu kan ik zeker de woorden van @killer bo bevestigen. Al een aantal jaren de gelukkige geweest om samen met hem te spelen. Heerlijke speler en niet vies van deffwerk. Laten we zien wat wij deze wereld eens kunnen waarmaken. Succes aan Maai.
Waar spelen jullie dan? Jeez, zo lastig is het niet.
 
Bovenaan